رواية أحببت نرجسي الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي
رواية أحببت نرجسي الجزء الرابع
رواية أحببت نرجسي البارت الرابع
رواية أحببت نرجسي الحلقة الرابعة
نهااااااار ابووووووك اسود مييين دااااااا يخبتي يخبتي شااااا*ذ جااااااااي… عااااااا بيخوووني مع واااااااااحد ينااااااااس الحقووووووني يلهوويييييتييي
نسر اتصدم من رده فعلها وفجأه سمعوا صوت خبط شديد على الباب
نسر بخضه….. يخربيييت الناااااس زمااانهم بيقووولو علياااا ايه الوقتي.. ادخلي بسرعه الاوضه
_لاااا مش داااخله ولقيته فجأه مسك دراعي جامد بعصبييه….. ادخليييي بقوووولك اخلصي
_حاضر حاضر خلاص يعم
راح فتح الباب
واحده من الجيران… في اي يابني صوتكوا عالي ليه كدا
واحده تانيه…. يعيني عليكم دي اكيد عين دا النهارده اول يوم ليها في الشقه لحقتوا تتخانقوا
واحد تاني….. انا سامي جاركم في الشقه الي جنبكوا دي… احم هو الي سمعتوا صح
نسر ببرود…… واللهِ ﯾ جماعه دي مش حاجه تخصكوا.. وبعدين انا ومراتي بنهزر عادي
سامي بسرعه….. بس انا سمعت حاجه كدا ولابد.. يعني احم
قاطعه بعصبيه…. سمعت انا قولت اي… بقووول بنهزر ويالا بعدئذنكوا يعني.. عايزين نرتاح
كلهم اتستأذنوا وخرجوا وهو قفل الباب وعفاريت الدنيا بتطنط قدامه
مسك.. ميييييييسك…
اول ما سمعت اسمي بالشكل دا منه خوفت ولسا راحه اقفل الباب لقيته حط ايده وزقني لجوه
_ف في اي والنبي سماااح المرادي
لا سمااح ولا اعتمااااد
ههههههه حلوه حلوه واللهِ… هههه سماح ولا اعتماد هههه
انتيييي بتضحكي على ايييه ياااابنتي انتي عاايزه تشليييني
بضحك على سماح واعتماد هههههه
لقيته مسح على وشه بعصبيه وضاغط على ايده اوي…. امشيييي من وشيييي بسرعاااااا بدل ماااازعلك مني
لا والنبي كله دا مازعلتنيش اومال اما تزعلي هتعمل اي يااااعم
هق*تلك
يخبتي ياااعيني عليااا وعلى حظي الاسود ودييني بيييت اهليييي طلقنييييي
انااا خارج قبل ما ارتكب فيكي جر*يمه
ايوا ايوا استغل الفرصه وروح كلمه هاااا والله لقوولهم وافضحك هه
هو مين
حبيبك
لقيته فضل يضحك جامد…. ههههه مش قااادر لا وربنا خلاص ههههه انتي ملكيش حل هههههه حبيبك هههههه
ايه الِ بيضحك والله والله ل
ل اي
ل ل ل خلاص يعم انت بتبرق ليا كدا ليه
اتخمدي وانا هعمل مكالمه.. عارفه لو جيت ولقيتك صاحيه ولا سمعت حسك ولاصوتك طالع هزعلك مني اوي ولسا بيلف ضهره قومت مقلده صوتك وانا بتمسخر عليه…. هزعلك مني اوي بِلا بلا بلا… بااارد ياااناس.. مره واحده لف وبرق قومت ضاحكه كدا ضحكه شبه المتخلفين
هههه فوريره يباشا انت تؤمر هتيجي هتلاقيني في سابع نومه كمان ها
حسيته عايز يضحك بس كاتمها…. اضحك اضحك ماتكتمهاااش
اتخدي
خامده تاخدك يابعيد… اول ماخرج من الاوضه اتسحبت ومشيت وراه بس لقيته فجأه وقف.. روحت راجعه تاني الاوضه بسرعه قبل ما يشوفني
نمت على السرير
عاااا چاي يخبتي شاا*ذ.. بقا انا يتعمل فيا كدا عاااا… يخبتي الواد مز وحليوه حبيبهُ اكيد مش هيسيبه عااا.. لا ده جوزي ياااانااااس.. اما انام قبل ماييجي ينكد عليا
بقلمي بسمله بدوي “لو حد لقا الاسكريبت من غير الاسم واسمي يبقا مسروق يجماعه”
صحيت على صوته وهو بيتكلم في الفون
يااا اياد بقووولك تعالى هي مخموده نايمه ومَتنساش الي اتفقنا عليه.. مستنيك .. سلام
_يلهوي يلهوي هيجيبه البيت…. هيجيبه الجبح هنااا عااا.. وانا مخموده.. خامده تاخدك يابعيد
صباح الخير صحيتي امته
رديت بحزن… لسا الوقتي
اها ماشي اجهزي يالا عشان اهلنا جايين كمان شويه..
حاضر
مالك فِ حاجه زعلانه ليه
مافيش
عاملين اي ﯾ ولاد
نسر.. الحمدلله يابابا
انا قاعده قدام بنت خالته الي من ساعه ماجيت وانا حساها مش طبيعيه نظراتها ليه وبتدلع عليه… بصراحه كنت نفسي اجبها من شعرها…
هايدي….. بس بجد زعلت كدا يانسر مَتعزمونيش على الفرح.. مش انا البيست بتاعتك ولا ده كلام بس
لسا هيرد قومت حطيت راسي على كتفه ومشبكه ايدي في ايده…. معلش بقَ يروحي الحب مافيهوش وقت واحنا عملنا كتب كتاب على الضيق بس المقربين لينا بس!!
هايدي.. تقصدي اي بالمقربين لينا انا بنت خالته وصاحبته البيست كمان وقريبه منه اوي
غمضت عيوني اضبطت رد فعلي ابتسمتلها ورديت ببرود….. اومال ماعزمكيش ليه ولا انتي الي بتعتبريه كد وهو لا.. وبعدين ههههه خلاص بقَ الي فات ما”ت… معلش بقا
قربت من ودانه وعملت نفسي بتكلتم وبضحك… عشان اغيظها وانا اصلا مش عارفه انا بقول اي…
لقيتهم كلهم قاموا استأذنوا..
عمي بضحك… هههه شوفوا الولاد واحنا بنقول مغصو*بين على الجوازه طلعوا بيحبوا في بعض ومش قادرين يستغنوا عن بعض الخمس دقايق الي جايينهم هههه ربنا يخليكوا لبعض شهلوا بقا عايزين نونو كدا يفرحنا
مقدرتش اكتم ضحكتي…. نونو هههه وهيجي ازاي دا يخبتي ياني
لقيت ماما قربت مني… هو في اي اتلمي كدا وبعدين اوعى تقوليلي ان الموضوع بجد مش هزاز
هههه لا هزاز يماما بنهزر.. وفي سري هزاز.. ده هيجيبه البيت ياماا… يارب ياماما يسمع من بوءك ربنا ويطلع هزاز
استأذنوا ومشوا وست هايدي لسا قاعده
هايدي… طب استأذن انا بق.. هتوحشني كتير والله يانسر.. ابقا تعالى بقا ماما عايزه تشوفك ووحشتني قعدتك معانا اوي يانسر ولسا راحه تحضنه.. قومت حضناها انامكانه…. ان شاء الله ﯾ حبيبتي هنجيلك ولو عندنا كام هايدي ياعني… مع السلامه بق..قبل ما الدنيا تليل وروحت بسرعه فتحت لها الباب…. توصلي بالسلامه..
اول ما خرجت رزعت الباب واتجاهاته خالص ولسا راحه اوضتي لقيته مسك. ايدي
ينفع الي عملتيه دا
وهو ينفع الي ست زفته دا عملته
اي دا احنا بنغير بقا
انا.. واغير ليه انشاء الله
طب خلاص هههه تعالي اصالحك انا عارف انك بتحبي البيبسي وجبتلك شوكولاته كتير
اااا بجد احلف.. فين فين
البيبسي دي غريبه ليه كدا يااعم… هيهيهيهي.. جوزي جاااي جوزي شاا*ذ .. لا لا انا مش هسيب حبيبه دا يخدو مني هيهيهي
نسر بضحك…. المفعول اشتغل بسرعه كدا ليه هههه شكله اصلي
بعد شويه وقت صحيت راسي وجعاني اوي صداع شديد
عااااااا اي دااااا
نسر بخضه…. والله والله كنت بنفخله في عينه… في حاجه دخلت فيها
اياد صحبي….. اوعي تفهمينا صح.. اقصد غلط اوعي…
وفجأه….
نسر بصدمه…. ياااابنت المجنووونه الحقوووناااااااا..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت نرجسي)