روايات

رواية أحببت منتقبة الفصل الخامس 5 بقلم ملك إبراهيم

رواية أحببت منتقبة الفصل الخامس 5 بقلم ملك إبراهيم

رواية أحببت منتقبة الجزء الخامس

رواية أحببت منتقبة البارت الخامس

رواية أحببت منتقبة
رواية أحببت منتقبة

رواية أحببت منتقبة الحلقة الخامسة

احمد وسليم كانو بيتكلمو قاطع كلامهم دخول واحده كبيره في السن
هي:مفاجاه مش كده استنه يسليم اقولو انا
سليم بص بصدمه وتوتر
احمد بستغراب :حسه اني شوفتها قبل كده
سليم بتوتر وخوف :اي اللي جابك
هي بسخريه:مكنتش عايزني اشوف ابني ولا اي
احمد بص لبوه بصه طويله استغربها
احمد :تشوفي مين معلش
هي :اشوفك ياحمد انا امك سمر
احمد بصدمه:ايييي بابا هوا كلامها صح
عند علي وكارمه
كارمه بشر :هقتلك يعلي هقتلك

 

 

وهوب حد ضربها ع دماغها من ورا
علي بقرف تف عليها :جدع ياض
مجهول بخبث:تحت امرك
علي :خدوها ع المخزن ونا جاي
تمم
احمد بصدمه:رد عليااااا
سليم:اهه يبني هيا امك
احمد:نتي اللي كونتي بتعذبي مريم منك الله حسبي الله فيكو
ومشي
محمد بعصيبه:ركب الاجهزه دي بسرعه عليها قبل ميحصلها هبوط وتموت
الممرضه بخوف :تمام تمام
احمد بحزن:هيا مش هتفوق بقا يدكتور
محمد:انشاء الله هتفوق ادعيلها قربت
احمد :يارب ساميحيني ع اي وجع نا كونت السبب فيه بحبك يمريوم
خديجه من واره:اععععع
احمد لف وبص عليها بحزن ومشي
خديجه بدموع:مريم فوقي بقا انا تعبت من غيرك
(شويه نكد بقا نا عيطت ونا بكتب 🙂😂
سمر بحقد:يارب ت*موت
سليم بتعب:اي اللي جابك تاني
سمر بخبث :جيت اشوف بنتي وبنت ضرتي وابني حبيبي
سليم :لو احمد عؤف هدفنك
احمد :مش عايزني اعرف اي تاني يا سليم باشا
سليم بتوتر :مفيش
سمر بخبث :ع انهي حاجه بظبط
احمد:اقولك نا ع المخدارت والسلاح اللي بيتاجر فيهم مش كده ي سليم باشا
سليم بتوتر وخوف :محصلش
احمد :طب وكده
ومسك التلفون فتحو واده لي سليم

 

 

الفيديو كان عباره عن سليم وهوا بيسلم الاسلحه والمخدرات لي راجال اجنبيه
سليم بخووف :مين بعتلك الفيديوهات ديي هه
احمد بسخريه:مش مهم المهم اني هوديك انت ومراتك وار الشمس
سليم بغضب :هقت*لك
احمد ضحك ضحكه بارده وقام مشي
احمد كلم زياد صحبو القريب ليه
احمد :الو يزفت
زياد بضحكه:يعم قول وحشني اي حاجه
احمد :انتيل المهم عايزك في حاجه
زياد بتوتر :اشجيني يعم
احمد بخبث :هتعمل اللي هقولك عليه هوا *********
زياد بخوف :يخرييتكك انت قد اللي هتعملو
احمد اتعصب وقفل في وشو
زياد :حيوا*ن اوي
بقلم:ملك ابراهيم *
صلو ع النبي ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🥰
سليم بغضب :عجبك كده
سمر بضحك :تستاهل اكتر من كده انت انسان اناني
سليم :لة انا اناني فا انتي اح*قر انسانه شوفتها
سمر بصلتو بقرف وطلعت وهيا بتوعد
سمر بخبث :كلو تمام
_جدعه مريم في مستشفي ******
سمر بضحكه خبيثه:تسلم باي
وقفلت وركبت العربيه
احمد :تمام اتفقنا
_تمام نا وهما هنبقا جهزين وفضهرك متقلقش
احمد بضحك:تسلم
ومشي
عند مريم دخل العمليات
خديجه بدموع :محمد مريم هتبقا كويسه صح
محمد بحزن:انشاء الله يلا عشان هنتاخر
خديجه بحزن:مريم كانت بتحبك اوي
محمد بفرحه :احلفي

 

 

خديجه بتوتر :هه لا ده نا قولت كده وخلاص كانت بتعتبرك اكتر من اخ والله
الضحكه اتشالت من ع وشو وقال
بسخريه :تمام عن اذنك
وراح يعمل نع الدكاتره العمليه لي مريم
خديجه قعدت بره وفتحت المصحف وقعدت تقراء قران لمريم
احمد جه وشافها وبص عليها وابتسم وجه قعد جنبها
احمد بحب:تعرفي لبت مريم دي ديما بتختار صح
خديجه :صدقا الله العظيم
وبصت لي احمد
خديجه بي ابتسامه:تعرف مريم دي اكتر شخص بحبو في حياتي هيا صحبتي واختي وكل الحلو اللي فحياتي هيا ديما جنبي فكل حاجه ديما بيتحيكلي اذيتكو ليها وقد اي وجعها كبير علي فكره مريم شكلها حلو اوي بس بسب مامتك حصلها كل ده وفي عمليات تجميل كتير هترجعها احسن مم الاول كمان ولما تقوم بي السلامه هتعملها وهتبقا اجمل بنت بس الناس متخلفه فكرين ان التنمر حاجه حلوه وانهم كده روشين ميعرفوش كميت الاذي اللي ممكن يتسبب لشخص اللي هيتنمر عليه بس كما تدين تدان ومسيرو يتردلهم
كل ده واحد بصصص ليها ومبتسم قد اي هيا جميله وكلامها اجمل
خديجه بخجل :اسف صدعتك
احمد بعدم وعي :نتي جميله اوي ي خديجه
خديجه اتكسفت جدا وفتحت المصحف وكملت القران
واحمد مسك المصحف بتاعو برضو وقعد يقراء فيه
اما عند كارمه
كارمه بتعب :اهه نا فين
علي بشر :نتي في ج*حيمك
كارمه اتخضت وقامت:انت عايز مني اي يعلي
علي :اقت*لك
كارمه بخوف اغمي عليها

 

 

علي بسخريه:مفكراني هصدقك بقا قومي
علي بخوف :ينهااار دي شكلها اغمي عليها بجد
وقعد يفوق فيها
بقلم ملك ابراهيم ♥️🥰
اتفاعلو بقا😂
الدكتور والدكاتره كلهم خارجو من العمليات
احمد بخووف هوا وخديجه قامو يجرو علي محمد
احمد بخوف :مريم كويسه صح
محمد :……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت منتقبة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى