روايات

رواية أحببت ملتزمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أحمد

رواية أحببت ملتزمة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أحمد

رواية أحببت ملتزمة البارت الحادي عشر

رواية أحببت ملتزمة الجزء الحادي عشر

رواية أحببت ملتزمة
رواية أحببت ملتزمة

رواية أحببت ملتزمة الجزء الحادية عشر

زين_معلش انا تعبان شوية بقالي فترة ادعيلي
هدى_مش هتاكل
زين_لا عندي شغل كثير
______________✨🤍
“بعد مرور شهر”
“في منزل اميرة احمد”
بسمة_اميرررة يا اميررررة اه يا أخرت صبري
اميرة بمرح_وه ما خلاص يحاجة جينا
بسمة_اسمعي يبت انتِ قعدتك مفهاش فايدة مش سبتي الشغل من بكرا تدوري على غيره
اميرة بنفاذ صبر_ياا يا امي حاضر حاضر خلاص كده
بسمة_لا مش خلاص هو انتي اي هتفضلي قاعدة في وشي كده كثيرر
اميرة_ياربي قولتلك ده رزق رزقي لسه مجاش
بسمة_لا جيه بس انتي اللي رفضاه
اميرة_لو قصدك على محمود والاه لو اخر راجل في العالم ما هتجوزه ده انسان مريض
بسمة بنفاذ صبر_انا عارفة مش هسلك معاكي غوري من وشي
_________________🤍✨

 

“”في شركة زين محمد”””
مهند_صباح النور
مي_صباح الخير يا فندم
مهند_استاذ زين موجود
مي_اه موجود عندك ميعاد؟
مهند ابتسم_ادخلي قوليله مهند محسن الصاوي
مي_تمام ياـ……اي انت تقربله!؟
مهند_ابن عمه
مي_انا اسفة ليك يا فندم جدا والله تعالى اتفضل من هنا
“في مكتب زين محمد”
زين_ادخل
مهند بمرح_اجي يا بيه ولا مشغول؟
زين_مشــ…. مهند تعالى يا بني اتفضل
مهند_تسلم
زين_بقالك كثير مبتجيش ؟
مهند_مشغول شويتين المهم انا جايلك في موضوع مهم جدا ومحتاج مساعدتك

 

زين_من العين دي قبل دي انت تأمر
مهند_الامر لله وحده , كنت عارف ان ابن عمي جدع بص يا سيدي انا باذن الله هفتح شركة تجارية
زين_هايل واي اللي مانعك
مهند_ قصدك محدش مساندني محدش واقف جنبي
زين_وماله انا موجود عارف يا مهند انا بحب جدا الشباب اللي زيك بحب اللي بيعتمدو على نفسه ويبقى ليهم شأن عشان كده هساعدك
مهند بفرح_ انا مش عارف اشكرك ازاي بس اي مبلغ هتحطه او اي مساعدة هتقدمهالي هتبقى شريك معايا في الشركة
زين_ يا بني عادي مش لاوم احنا اخوات
مهند_لا لو سمحت يا زين
زين_اللي تشوفه بس تواجدي هناك مش هيبقى كثير عشان الشركة هنا
مهند_اكيد فهمت
_______________🤍✨
“في منزل زين محمد”
هدى_مساء الخير يا يوسف

 

يوسف_مساء النور
هدى_اخبار الشغل اي
يوسف_الحمدلله على كل حال كله بفضل ربنا ثم بفضل زين من لما فتحلي المستشفى وبقى ليا دخل حلو جدا
هدى_الحمدلله
محمد_عايزك بقى تقرب من اخوك ومتبعدش عنه تاني الحمدلله اللي كانت السبب غارت والاوضاع اتحسنت
يوسف_حاضر يا بابا
______________🤍✨
بعد مرور شهر
“”في مكان بناء شركة مهند “”
زين_الحمدلله قربنا نفتح الشركة
مهند_كله بفضل ربنا ثم بفضلك وبفضل المهندسين الشاطرين وبفضل اشطر مهندس زين محمد طبعا
زين ابتسم_ايوه انفخني انفخني
مهند ضحك _ يا بني حقيقة والله
________________🤍⁦✨

 

“في مستشفى يوسف محمد”
يوسف_الو السلام عليكم
زين_ وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
يوسف_ازيك يا زين؟
زين_انا بخير المهم كنت عايز اطلبك منك طلب؟
يوسف_انا عينيا ليك
زين_ في بنت اسمها رضوى كانت ممرضة اعرفها يعني سابت المستشفى اللي هيا فيها ومش لاقية مستشفى تشتغل فيها لو مش هتقل عليك ممكن توظفها عندك
يوسف_اكيد انت تأمر
زين بامتنان_تسلم انا بعتهالك زمانها على وصول
يوسف_حاضر سيب الباقي عليا
“”بعد مرور نصف ساعة””
يوسف_ادخل
هبه_مساء الخير يا فندم
يوسف_مساء النور يا هبه
هبه_في بنت جات تقدم على وظيفة؟ ممرضة!!
يوسف افتكر كلام زين وعرف انها اكيد رضوى
يوسف_اه اه دخليها واطلبي اتنين عصير تمام
هبه_حاضر يا فندم

 

فور ان خرجت هبه ليأتيه صوت انوثي ناعم
_مساء الخير
يوسف نظر الى ملامحها البريئة وعينيها الواسعة التي يميزها اللون العسلي وبشرتها البيضاء و…وخمارها اللذي يجعلها اشبه بالحوريات
يوسف_اتفضلي
بامتنان- جزاك الله خيرا
يوسف_زين كلمني عنك وطالما زين اخويا كلب مني فاعتبري نفسك اتوظفتي ومن بكرا تنزلي الشغل
بتوتر_بس انا يعني معـ…..
يوسف_انا فاهم كل حاجة يا رضوى من غير ما تقولي قولتلك اعتبري نفسك اتوظفتي
بقلق_ بس انا يعني انا بصراحة
يوسف مقاطعا_ خلاص بقى متشغليش نفسك يلا اتوملي على الله
بعصبية_بس يا استاذ يوسف ادينا فرصة اتكلمم انا مش اسمي رضوى ولا اعرف زين
يوسف بعصبية _ومتكلمتيش ليه من بدري
بعصبية_انت مدتنيش فرصة اتكلم
يوسف_اومال انتِ مين؟

 

بجرأة_انا ملك احمد عندي ٢٠سنه بدرس في كلية حسابات ومعلومات جامعة القاهرة وان شاء الله جرافيك دايزين
يوسف_واي اللي جايبك تمريض
ملك_ انا اشتغلت ممرضة في كذا مستشفى وعارفة التمريض
يوسف بتفهم_امم فهمت سيبي رقمك وانا هبقى ارن اقولك اعرفك لو قبلتي
ملك بامتنان- تمام
_____________🤍✨
في منزل اميرة احمد
بسمة_ ها عملتي ايه؟
ملك_ الحمدلله لقيت وظيفة بس لسه معرفش هيقبلني ولا اي
بسمة_وانتي يا اميرة
اميرة_للاسف ملقتش
بسمة_خير خير بكرا تدوروا تاني
انتوا عارفين حال ابوكم عامل ازاي
_______________🤍✨
“””في صباح يوم جديد”””
في منزل اميرة احمد
ملك بنوم_الو مين

 

يوسف ابتسم_الجميل لسه نايم
ملك اتنفضت_نعم؟؟
يوسف_,قصدي قبلتي في الوظيفة
ملك بفرحة_احلف
يوسف ضحك_والله
ملك قامت اتنططت على السرير ملك_انا قبلللت يا مامااااا اميرةةة انا قبلت يخلق
اميرة بفرحة_ يارب دايما يديمك مبسوطة
ملك_تسلميلي يا جميل
اميرة_انا نازلة يا ماما ادور على وظيفة
بسمة_ماشي يا حبيبتي
___________________
“في شركة مهند محسن الصاوي”
مهند_لا يا زين متقلقش انا بنقي اللي بوظفهم
زين _تمام انا بكرا ان شاء الله هبقى عندك
مهند_تنورني يلا مع السلامه
“””بعد مرور ساعة””
مهند_ حبيبه يا حبيبههه

 

حبيبه_نعم يا فندم
مهند_دخليلي البنات اللي جات تقدم على وظيفة
حبيبه _حاضر يا فندم
“”دقائق”””
مهند_ادخل
ليأتيه صوت انوثي ناعم_ مساء النور
مهند انبهر بجمالها🫶🏻🥰
يا ترى مين؟ واي اللي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت ملتزمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى