روايات

رواية أحببت مغرور الفصل الثالث 3 بقلم ملك أسامة

رواية أحببت مغرور الفصل الثالث 3 بقلم ملك أسامة

رواية أحببت مغرور الجزء الثالث

رواية أحببت مغرور البارت الثالث

رواية أحببت مغرور
رواية أحببت مغرور

رواية أحببت مغرور الحلقة الثالثة

فهد: مااخطبهالك احسن
الجد بضحك: ياريتت
فهد: اي حاج ان كده هخاف عليها
كل دا وعشق سامعه. ومكسوفه اويي
الجد: يلا عشان تاكلوا بق
عشق: حاضر يجدو
فهد: يلا طيب تعالي كل معانا
الجد: جاي وراكو
فهد: ماشي
بعد كا راحوا للسفره
فهد: يلا كلي
عشق: حاضر
فهد: ما تاكلي
عشق بزهق: م انا مش عايزه اكل الأكل داا..
فهد: ليه دا صحي جدا
عشق: لا طعموا وحش..
فهد: ممم تمام هجيبلك اكل من برا
عشق بفرحه: بجد
فهد: اها

 

 

 

عشق: شكراا جدا
فهد: ع اي يبنتي داا اكل
عشق بحزن: اصل علطول مكنش حد بيفرحني غير ماما وبابا جابلي مرات اب وانا صغيره كانت وحشه علطول معايا وعلطول بتخليني انضف البيت واعملهم الأكل.وكمان كنت بنزل اتسوقل..
فهد بقطع لكلامها: آلي فاات راح خلاص متقلقيش انا علطول هبقي معاكي وعمري ما هسيبك ماشي خلاص بقي يلا عايزه تاكلي منين
عشق: شكرا ليك اوي
فهد بحنيه: شش خلاص هتاكلي منين
عشق: عادي علي ذوقك
فهد: مم من ماك طب
عشق: ماشي
فهد: حااضر هطلب الأكل
عشق: ماشي
فهد: اه استني عايزه اي بق تاكلي
عشق: ماقولنا علي ذوقك الله
فهد: اي اهدي خلاص ماشي
عشق: هيهي مسيطرهه
فهد: مين مين هشتمك يبنتي خليني مؤدب بق
عشق: اوكي
فهد وهوا يقلدها: اوكيي
عشق: بطل رخامهه
فهد: بنتنا كبرت وبقت تشتمني
عشق: اهاا
فهد: يبجااحتك في اي يبنتي خليكي مؤدبه زي كده
عشق: سوري بس سؤال هوا انت عينك دي حقيقيه
ولا لينسيز
فهد: حقيقي
عشق: كدبوووو
فهد: والله عيني هلبس لينسيز ليه
عشق: يعني انا كده لما اخلف عيون ابنيي هتكون ملونه
فهد بخبث: ممم اه لو اتجوزنا هتكون كده
عشق: ما احنا متجوزين

 

 

 

فهد بخبث: علي الورق بس لاكن الفعل لا
عشق: بطل قله ادب
فهد: ما انتي آلي اتكلمتي
عشق:ما تطلب الاكل بق
فهد: د انا نسيت يلا رايح
الجد: ما كلتوش ليه
عشق: فهد قال زهقت من الأكل دا وانا قولتلوا ليه دا اكل صحي راح قال لا زهقت
فهد: اي الكدب داا
الجد بضحك: وعارف ان فهد دي اصلا اكلتوا المفضله يعني بس ماشي هعمل نفسي مصدقك
عشق بكسوف: اي يجماعه ماشي انا آلي زهقت من الأكل فل كده
فهد: جدو البت دي مش بت دي سرسجيه
عشق: اناااا
فهد: اهاا انتييي
الجد بضحك.عليهم: حلوين اوي مع بعض
فهد: قصدك اي يجدوو محدش فاهمك قديي
عشق: علفكره انا فاهمه قصدوا
الجد: قصدي اي يعشق
عشق: قصدك يعني ان اا
فهد: طالما هتتكسفي لازم تتكلمي من الأول
عشق: انتوا جايين عليا ليه كده اللة
فهد: احناا يسوسه
الباب رن وعشق رايحه تجري
فهد: تعالي تعالي رايحه فين
عشق: هفتح الباب
فهد بعصبيه: ونا كيس جوافه انتي ازاي اصلا هتفتحي الباب كده انتيي هبله
عشق: عادي علفكره
فهد بعصبيه: امشي اطلعي فوق فاهمه

 

 

 

 

عشق بدموع: حااضر
(جماعه الواد فهد نكدي اويي)
فهد فتح الباب: كام الحساب
الشخص:****
فهد: خد
وقفل الباب وطلع لعشق
فهد: خدي كلي
عشق: لا مش عايزه
فهد: بصي انا اسف بس انا برضو مش كيس جوافه
عشق: بتزعقلي ليي
فهد: عشان انتي ملكي بس وبغير. عليكي من الأخر انا حاسس اننا لازم نفتح صفحه جديده موافقه
عشق: موافقه
فهد: فل
عشق: انا برضو آلي سرسجيه
فهد: اها انتي
عشق: يووه
فهد: يلا عشان تاكلي
عشق: ات لما نشوف ذوقك في الأكل عامل ازااي
فهد: لا كلي وانتي مرتاحه عشان هيعجبك داا ذوقيي
عشق: اهم حاجه التواضع عندك
فهد: اها اهم حاجه
قعدوا يهزروا مع بعض بعد ما خلصوا اكل
عشق: لا ذوقك جامد
فهد: شوفتي هوا انا بجيب حاجه وحشه
عشق: يخربيت ام التواااضع
فهد: بحبك اوي علفكره
عشق بكسوف: وانا كمان

 

 

 

فهد: وانتي اي
عشق: مم عاوز يزنووقني
فهد: عايز اي ايي 😂😂😂
عشق: تزنوقني
فهد: 😂😂😂يلا بقي قولي وانتي كمان اي
عشق بخجل: بحبك
فهد: الله
وجاي عشان يبوسها*من كده يعني استغفر الله تلفونوا رن
عشق بفرحه: احسن
فهد بزهق: اي يزفت عايز اي
حسام: نفسي مره اكلمك ومتشتمنيش
فهد: م انت قطعتني عن حاجه حلوه اوي
عشق وهيا تقرصوا عشان يسكت
فهد: اهه
حسام: مم اي الحلو، اهه سلامه اي يصااحبي
فهد: بس يالا
حسام: ومراتك القموره عامله اي
فهد بعصبيه: مراتي مين يبن الو—
حسام: اسف يسطا خلاص
فهد: اقفل
حسام: اقفل انت
فهد: لا اقفل انت
حسام: وقفل ف وشوا

 

 

 

فهد: ابن الو— قفل ف وشي
عشق: مش انت آلي قولتولوا اقفل
فهد: صح نكمل بقي آلي كنا بنعملوا
عشق: بس لا
فهد:–.. —

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مغرور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى