روايات

رواية أحببت معذب قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم سارة منعم

رواية أحببت معذب قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم سارة منعم

رواية أحببت معذب قلبي الجزء الرابع عشر

رواية أحببت معذب قلبي البارت الرابع عشر

أحببت معذب قلبي
أحببت معذب قلبي

رواية أحببت معذب قلبي الحلقة الرابعة عشر

– زين وليل بيعيشوا أجمل أيام حياتهم، زين خدها وسافروا فرنسا يقضوا شهر العسل، اما أدم ووعد هما كمان قربوا من بعض جدا وزاد حبهم لبعض وقرروا يعملوا فرحهم بعد اسبوعين يكون زين وليل رجعوا مصر
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
♥️اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين وسلم تسليما كثيرا إلى يوم الدين ♥️
“بعد اسبوعين”
– رجع زين وليل مصر والنهارده فرح ادم ووعد
“في الكوافير”
وعد قاعده مستنيه ادم ومعاها ليل
وعدبقلق… هو ادم اتأخر كده ليه يا ليل
ليل… متخافيش ي حبيبتي ان شاء الله خير، انا هكلم زين واشوفهم فين بالضبط
وعد…. ياريت يا ليل

 

 

– ليل لسه هترن على زين لقت صوت عربيات كتير بره عرفت انهم وصلوا
ليل… اهم وصلوا اهمت ي وعد قولتلك متقلقيش ي حبيبتي
وعد… الحمد لله،، شكلي حلو يا ليل مش كده هعجب ادم
ليل… قمر ما شاء الله ي حبيبتي
” فجأه دخل ادم وهو بيبص لوعد بصات غريبة وغامضة ووعد خدت بالها واستغربت من ده
ادم بغموض مسك ايد ووعد… الف مبروك
وعد.. الله يبارك فيك، ادم انت كويس
ادم… آه الحمد لله
وعد… امال اتاخرتم ليه انا خوفت عليك
ادم بصلها شويه… لا متخافيش انا كويس ويلا عشان الفرح
ادم خد وعد وخرجوا
” عند زين وليل”
زين… ايه القمر ده، متيجي اخطفك ونسيب الفرح ده
ليل بكسوف… بطل بقى يا زين، ويلا عشان منتاخرش عليهم
زين… نفسي اخبيكي جوايا ي ليل ومحدش يشوفك غيري
ليل.. أنا ليك يا زين،، بحبك اوي
زين… وانا بعشقك ي قلب الزين
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

♥️استغفر الله العظيم واتوب إليه ❤️
– ادم ووعد وصلوا تحت سكوت ادم واستغراب وعد من سكوته
وفضل ادم طول الفرح ساكت لحد ما الفرح خلص وروحوا بيتهم
” في بيت ادم ووعد”
ادم… اتفضلي ي عروسة
وعد بكسوف… حاضر
دخل ادم وقعد على الكرسي وفضل ساكت ووعد واقفة مكسوفه وبتفرك في ايديها
ادم… ايه مش هتدخلي تغيري هدومك ولا ايه
وعد… آه حاضر هدخل اهوت
جت وعد تدخل الاوضه لقت ادم مسك ايديها
وعد بكسوف… في ايه ي ادم
ادم… مالك خايفه كده ليه،،، محسساني ان اول مره ليكي حد يمسك ايدك
وعد بصدمه… انت بتقول ايه
ادم ضربها بالكف… بقول انك واحده رخي*صة وشم*ال وانا انصدمت فيكي، وكنت مفكرك بريئة ومحترمه
وعد… اخرس انا اشرف منك ومن عشرة زيك
ادم ومسكها من شعر*ها.. شريفة مين يبت انتي هتعمليهم عليا ما خلاص عرفت انك كنتي مدورها مع الشباب في الجامعه
وعد بصراخ.. انت بتقول ايه،،، وجبت الكلام ده منين
ادم… جبته من مكان ما جبته،،، المهم اني انخدعت فيكي ي زبال*لة
وعد… اخرس انت الي حقي*ر،،، طلقني فورا
ادم… اطلق مين ي روح امك انتي هتعيشي خدامه ليا هنا طول العمر
وعد… انا مش خدامه لحد ويلا طلقني حالا
ادم… لا ي حلوه هتعيشي خدامه ولا تحبي أذى امك ي حلوه
وعد… انت بجد حقير،، انا اذاي صدقتك
ادم… لمى لسانك احسن ما اقطعه ليكي،، ويلا غوري حضريلي العشا
وعد جريت من قدامه ودخلت الاوضه وانهارت من العياط،، وآدم بره بيقول لنفسه… ليه كده ي وعد دا انا حبيتك بجد ليه كسرتني كده
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

 

عند هايدي
هايدي قاعده مع لمى وكريم وبيضحكوا
لمى… ياما نفسي اشوف وعد دلوقتي وهي مكسوره ومذلوله
هايدي بشر… نفسي اشوف ليل كمان هي كمان كده،، بس ادم ده طلع عبيط اوي وصدق شوية صور وفيديوهات
لمى بمكر…. لا ما انا لعبتها صح،،، الصور دي فعلا حقيقة وهي وعد بس انا خليت كريم يغمى عليه وهي قربت تساعده وعدلت عليها؛ شوية حلوين
هايدي… دماغ ي بت ي لمي،،، كان نفسي اعمل كده مع ليل،،، بس انا بجهز ليها الأكبر من كده
كريم بضحك… قاعد مع شيا*طين انا،،، دا انتوا دماغكم سم
هايدي… البركه فيك يا كيمو،،، دا انت بطل الحكاية
كريم بضحك … كله فدا الوطن

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت معذب قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!