روايات

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل العشرون 20 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل العشرون 20 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الجزء العشرون

رواية أحببت معاقا عقليا البارت العشرون

احببت معاقا عقليا
احببت معاقا عقليا

رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة العشرون

شروق بصراخ: ااااه بكر”هك ياجاسر بكر”هك
جاسر بصدمة: بتكر”هيني
شروق ببكاء: ارجوك ابعد متقربش ابعد
جاسر بضعف: بتكر”هيني ياشروق
شروق بدموع: انا والله محبتش قدك في الدنيا بس مش عايزة اخسر بني
جاسر بحزن: اللي تحبية ياشروق بس انتي اللي اخترتي
شروق بدموع: حبيبي ارجوك افهمني
جاسر بصراخ: وانا مين يفهمني مين يفهمني انتي لييية مش عايزة تفهمي انا مش هقدر اتحمل اخسرك مش هقدر
شروق ببكاء: لو انا حصلي حاجة هسبلك حتة مني ورمز حبنا لبعض
جاسر بدموع: انا مش عايز غيرك مش هقدر احبة او اسامحة لو حصلك حاجة انتي افهميني وبلاش تصعبيها عليا اكتر من دا
شروق بدموع: انا مش هنزلة ابدا مستحيل
جاسر بغضب: اعملي اللي تعملية بس مستحيل اسامح الطفل دا لو جرالك حاجه انا نازل……. وتركها وغادر وركضت خلفة
شروق: جاسر استني علشان خاطري جاسر اسمعني بس اخر امرة بس اااه وتعثرت رجليها فجاءة وسقطت من الفوق الدرج
شروق بصراخ: جااااااااااااسر ااااااه
جاسر بصراخ: شروووووق

 

 

شروق بصراخ: اااه ابنيييي جاااسر ابنييي
جاسر ببكاء وخوف: حملها وركض بها لسيارته وذهب للمستشفي
جاسر بدموع: شروق متغمضيش عينك وصلنا اهووو مش هتسبيني حببتي حببتي متغمضيش وصلنا اهوو
شروق بضعف: ااابنيي اابنييي
جاسر بدموع : هتبقي كويسة انا متأكد ياعمري هتبقي كويسة ياااارب يااارب وصلوا للمستشفي
جاسر بصراخ: حد يساعدني بسرررعة مراتي هترووح مني
جاء بعض الممرضين ركضا الية وساعدوه ووضعوها علي الترولي واخذوها للعمليات
جاسر بدموع: يادكتور ارجوك انقذها ارجوك انا مش عايز غيرها من الدنيا
الدكتور بعملية: متقلقش خيير
بعد مرور ساعة ونصف
الدكتور: الحمدلله قدرنا ننقذها بس للاسف فقدنا الجنين
جاسر بحزن: قدر الله وماشاء فعل انا ينفع اشوفها صح
الدكتور: اتفضل بعد إذنك
بالداخل
شروق بدموع: راح ملحقتش افرح بييية خسرتة خسرتة ااااه
جاسر بدموع تأبي السقوط: ضمها إليية وبكي بكي بكأ يحمل في طياته الكثير من الحزن والآلام والضعف
شروق بدموع: خسرتة ياجاسر خسرتة
جاسر بضعف : اوعدك هنعوضة ياقلب جاسر بس كفاية دموع كفاية قولي الحمدلله ربنا دايما بيختارلنا الخير قدر الله وماشاء فعل
شروق بدموع: متسبنيش ابدا انا بحبك اوووي بحبك
جاسر بدموع حبيسة: وانا بعشقك ياعمري وكل دنيتي
هشوف الدكتور ونخرج
بعد مرور اسبوعان

 

 

شروق بتذمر: ياجاسر والنبي وافق بقا اوووف نفسي اشوف شريف وبابا محمود
جاسر بقلة حيلة: حاضر يامولاتي يلاا قومي اجهزي
ـــــــــــــــــ عند شريف
شريف بغضب: اسكتي بقا ياروان كفاية اية شغل العيال دا
روان بدموع: انت بتزعقلي علشان حر”قت القمصين دول بس
شريف بحنية: ياحببتي فداكي روحي بس مش كدا انا مبقاش عندي غير قميص واحد
وبعدين يوم تتوحمي تتوحمي علي ريحة حر”يقة وتحر”قيلي كل هدومي علشان تشميها
روان بتذمر: انا مالي ابنك هو السبب بالله عليك خليني احر”قة بالله قاطعهم خبط الباب
طق طق
شريف: يابنت المجانين اعقلي ياروان اقولك اقعدي هشوف مين علي الباب واديلك القميص اللي لابسة تحر”قية ماشي وذهب لفتح الباب
شريف بحب: حببتي وحشتيني
روان من الداخل بصراخ: بتخو”نيييي يخا”اااين
شروق بخضة: سلاما قولا من رب رحيم اية ياحببتي في اية انتي هتتحولي
روان بضحك: شروق وحشتيني مووت
جاسر: هنقضيها وقفة علي الباب ولا اية
شريف بدون قصد: عرفت من اسبوعين إنها حامل وهتجنني تخيل حرقتلي كل قمصاني
جاسر وهو يراقب شروق: مبارك ياحبيبي
شريف: الله يبارك فيك
شروق بفرحة: مبروك ياعمري الف مبروك ياروني
روان بفرحة: الله يبارك فيكي حبيبي عقبالك
شروق بحزن: إن شآء الله ياروحي
شريف: روان حببتي تعالي عايزك
جاسر بحب: متزعليش ياروحي هتبقي اجمل أم في الدنيا
شروق بحب: انا فرحانة لشريف اوووي
ـــــــــــــــ

 

 

شريف: مش عارف اية الغباء اللي بقيت فية دا دلوقتي شروق انجرحت مني
روان: لية حصل اية
شريف: انتي نسيتي إن شروق تعبانة والحمل خطر عليها
روان: بس هي عملة العملية وبقت كويسة
شريف: هي صحيح عملة العملية بس عضلات القلب عندها ضعيفة ومحتاجة شوية وقت لسة
روان: متقلقش ياحبيبي شروق طيبة ومش هتزعل منك يلا نخرجلهم مينفغش نسيبهم كدا
خرجوا واستمر الكلام بينهم وستأذنوا وذهبوا لبيتهم
ــــــــــــــــــ بعد مرور خمس سنوات
شريف وروان: خلفوا تينا وشروق
ونرمين وإسلام: خلفوا إياد وجاسر ومؤيد
شروق وجاسر: خلفوا تؤام كيان وتيم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شروق بصراخ: تييييم تعالي هنا
تيم ببراءة: لااا انا هلعب من توتي بنت لوان
روان وهي تمسكة من أذنية: بقا انا اسمي لوان يازفت
تيم: يا لوان سبيني ثوفي كدا هلوح اضلب ابنك علثان بليعب مع كيان اهوو
روان بخضة: تضر”ب ابني ولاااا اترزع هنا
شروق بضحك: تيمو حبيبي روح هات اختك ونادي بابي علشان نتغدي يلااا
روان بغيظ: اللي يسمعك دلوقتي ياختي ميسمعكيش وانتي بتصرخي من شوية
شروق: براحتي
جاسر بضحك: طبعا مراتي تعمل اللي هي عيزاه
شروق بحب: بحبك اوووي

 

 

 

تييم بغضب: ياشليف (شريف) بنتك دا لو لعبت مع ابن نيمين دا انا هضلبها هي بتاعتي انا بس
(نرمين)
جاسر بحب: شوفتي عوض ربنا جميل ازاي
شروق بحب: عندك حق بامن اسرتني بمرضك حتي تغلغلت بداخلي وصرت عشقي وصرت انا دؤاك
“عشقتك حتي صار عشقك يجري مجري الدماء في عروقي”

تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى