رواية أحببت معاقا عقليا الفصل السابع 7 بقلم شروق السيد
رواية أحببت معاقا عقليا الجزء السابع
رواية أحببت معاقا عقليا البارت السابع
رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة السابعة
……..: انا هقولك مكان نرمين فين
شروق بصدمة: جاسر
جاسر بجمود: بس بالمقابل انا عايز الحقيقة
سامي بتوتر: حقيقة اية
جاسر: موت امي انا متأكد انها مامتتش موته عادية ابدا
سامي بصدق: بس امك ماتت موتة ربنا كانت مريضة بالفترة الاخيرة
جاسر: هعمل نفسي مصدقك لحد ملاقي ابويا ونرمين
سامي بتوتر: ابوك هو انت تعرف مكانة
جاسر بشك: هعرف ياعمي هعرف
شروق: احم جاسر هي نرمين زقتك من فوق الجبل ازاي
جاسر بعصبية: انتييي مييين انتييي علشاااااان تسألي سؤال زي دا وواقفة هنا بتعمليييي اية يلاااا برة
شروق بخوف: ااانا مراتك هو يعني احنا اتجوزنا وانت كنت تعبان و…
جاسر بصدمة: نعمممم دا اللي هووو ازاي يعني
سامي: انا اللي جوزتهالك علشان كنت خايف عليك
جاسر بسخرية: خايف عليا ودا من امتي بقا إن شآء الله
سامي بتوتر: انت ابني
جاسر بغضب: متقولش ابني انا مش ابنك فاااهم مش ابنك انا معنديش اب اية نسيت إنك من دقيقتين متهمني بقت”ل إبنك
سامي بعصبية: ايوااا هي دي الحقيقة انتو قت”لتوه
إسلام كان أعز أصدقائك وانت قت”لته وقلبت مراته عليه عملتلللة اية انت خن”ته زيك زيهاااا خا”ينين
جاسر بعصبية: انا مخنتوش مخنتوش هي فعلا جاتلي بعد موت أمي بس رفضتها وحاولت معايا كتيير بس كنت بصدها دايما لحد ما أعز اصحابي كلمني وطلب مني اساعده وروحت علشان اساعدة بس المفأجاءة لاقيتها هما الاتنين اللي غدروني زقتني من علي الجبل بكل دم بااارد واشتركت مع اللي قولت علية اعز أصدقائي
سامي بصدمة: انت كداب ابني ميعملش كدا ابدا
جاسر بسخرية: اه تصدق ميعملش كدا فعلا
شروق بتفكير: في حاجة غلط في الموضوع دا ازاي انت بتقول ياجاسر اللي كلمك إسلام ولما روحت لاقيت نرمين وحاولت تقت”لك وزقتك من فوق الجبل وكمان عمي سامي قال ان هي برضوا قت”لت اسلام وزقتة من فوق الجبل الموضوع دا في غموض غريب واللي هيحللنا الموضوع دا نيرمين نفسها او إسلام دا لو عايش
لان في احتمال كبييير تكون نرمين لعبت عليكوا انتو الاتنين انت وإسلام
جاسر: قصدك ان نرمين لعبة علينا ووقعتنا في بعض
شروق: عمي سامي انت متأكد إن اسلام مات
سامي بتوتر: هااا ااه ههو ماات
شروق برجاء: عمي ارجوك لو عايز تنتقم وتاخد حق إبنك ساعدنا إسلام عايش صح
……..: ايوة عااايش
جاسر بصدمة: إسلام
إسلام: ايوة إسلام يصاحبي إسلام
شروق: اسلام قبل متتكلم انتو الاتنين كنتوا ضحية لعبة قذ”رة لعبتها نرمين عليكم
اسلام: انا عارف كل الحقيقة
لان لما كلمتني من تلفون جاسر وقالتلي ان هو بيحاول يعتد”ي عليها انا شكيت في الموضوع بس روحت للعنوان وكان في منطقة الجبل وهناك اعترفتلي بكل حاجه وطبعا غدرتني وزقتني ولحسن حظي وقعت فوق شاحنة ومحصليش حاجة غير كام كدمة كدا في ايدي ورجلي
جاسر بغضب: اااه يابنت ال *****
سامي بصدمة: بس انت قولتلي ان جاسر *****
إسلام: كان لازم اعمل كدا علشان اقدر امسكها بس للاسف هربت في اخر لحظة وقررت إني اظهر علشان خطتنا انكشفت قدامها
شروق:اممم كدا معانا كل اوراق اللعبة علشان نقدر نكشف نرمين بس لسة ورقة وهي اختفاء والدك ياجاسر
سامي بتوتر: ااانا الي خطفتة
الكل بصدمة: ايييييية
سامي بتوتر: بصراحة انا ككنت عايز انتقم من جاسر باي طريقة واحمد اخويا كان واقف في وشي دايما علشان كدا خطفتة و……
جاسر بغضب: انت اييية ياخي اييية الشر بيمشي في دمك ابويااا ذنبة اييية انطق ابويا فين يلاااا انطق
سامي بتوتر: هو ددلوقتي في المخزن بتاع الشركة
إسلام بصدمة: اييية إحنا لازم نروح حالا جاسر خليك مينفعش تيجي معانا
جاسر بعناد: انت مجنون دا ابويا انا لازم اجي
شروق: جاسر انت لسة عامل عملية خطيرة ارجوك اهدي انت مش هتقدر تقوم
جاسر بعناد: ابعدي عني مين انتي علشان تمنعيني ابعدي
إسلام: اوعدك هيكون بخير بس انت ارتاح
اوع……. قاطعه رنين هاتف سامي
سامي: الو
المتصل: الحق ياسامي في حريقة كبيرة في المخزن
سامي بصدمة: اييية
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)