رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الرابع 4 بقلم شروق السيد
رواية أحببت معاقا عقليا الجزء الرابع
رواية أحببت معاقا عقليا البارت الرابع
رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة الرابعة
شروق بصدمة: جاسر
جاسر بزعل ونبرة طفولية: مش عارفة صوتي
شروق بصدمة: هااااا مين اللي كان بيتكلم دلوقتي
ظهر شخص يختفي خلف جاسر
………:دا انا شريف
شروق بفرحة: عااااااا جميكاااا وحشتنييييي مووووت
شريف بضحك: مش عارفة صوتي ياختي
شروق: اية مش عارفة صوتي دا يابني دا انا كنت قربت انسي اني عندي اخ من كتر ما انا مبشوفكش هنكدب يعني بس انت رجعت امتي
شريف: لسة النهاردة وروحت البيت بابا قالي انك هنا جيت اشوفك واتعرفت علي البطل دا وشاور علي جاسر
شروق بحزن: امممم
شريف بغيظ:علي فكرة وحشتيني ولسة جاي من السفر ماشي
شروق: اعملك اية يعني
شريف بغيظ: تصدقي انا غلطان اني جيت علي الاقل سلمي عليا احضنيني اية دا
جاسر بتذمر: لا هي تحضني انا انت خلاص هي اللي انا وبس صح مش انتي عروستي انا ومش هتحضنية تاني
شروق بضحك: اه ياحبيبي عروستك انت واكملت في نفسها تلاقيه شايفني عروسة من اللي ابوه شاريهم
شريف بغمز: سمعت علي فكرة
شروق بمرح: عادي علي فكرة
جاسر بحماس طفولي: طيب يلا نلعب مع بعض واوريك كل لعبي الجديدة
شروق: جاسور مش انا عروستك اية رايك تيجي نلعب مع بعض فوق انا وانت بس ونسيب الواد الوحش دا يقعد مع بابا
جاسر بتصفيق: بجد هتلعبي معاياا يلا يلا تعالي معايا وسحبها لغرفتة
شروق بغموض: جاسور مين القمر اللي معاك في الصورة دي “هي نفس الصورة اللي سألت والده عنها”
جاسر رد عليا وبعد كدا كمل لعب
جاسر بتذمر: عايزة العب انا عايز العب
شروق بحنية: طيب اية رايك تقولي مين القمر اللي مع جاسر في الصورة دي وانا هلعب معاك واجبلك لعب جديدة كتير
جاسر بفرح وتصفيق: بجد بجد هييية تعيش عروستي فين اللعب بقا
شروق: قولي مين دي
جاسر برعب : دي دي ههههي هي لاااا لااااا ابعديهاااا لاااااا وبداء يصرخ وكانه رأي شبحاً خليهااااا تمشيييي مش عااايزها مشيهااااا عاااااااااا انتي عروسة وحشة زيها مش عااايزك امشي مش هلعب معاكي لااااااا اااانتي زيهاااا
والده بغضب: شروووووق انتي مين سمحلك تجيبي الصورة دي من مكانها هاااااا ردي عليااااا قسما عظما باب الاوضة اللي هناك لو عتبتية تاني هيكون ليا تصرف معاكي مش هيعجبك فاهمة ولا لا
شروق بعصبية : وهي الصورة فيها اي ولية جاسر بالحالة دي ثم ان حضرتك اللي عطتني الاوضة وبعدين اية علاقة الصورة ولية جاسر كدا شوف حالته شوف بيصرخ ازاي ولا اللي شايف شبح مش مجرد صورة
والدة بغضب: مش هكرررر كلامي مرة تانية فاااهمة ولا لااااا قسما عظما لو عتبتي باب اوضتي لتشوفي مني شئ مش هيعجبك فاااااهمة توقف عندما راي جاسر يضم نفسة ويضع يده علي اذنية ويحرك راسة بهستيريا
شروق بخوف وبحذر: جاسر حبيبي اهدي مفيش حاجه شوف احنا سكتنا احنا كنا بنهزر وكمان الصورة رميتها شوف ايديا فاضية اهووو تعالي مش انا عروستك اللي بتحبها وفاجاءها بإرتمائة بين احضانها يبكي كالطفل الصغير
شروق وهي تحاول تهدئته: شششش اهدي خلاص انا اسفة مش هعمل كدا تاني
والده مع نفسة: كدا البت دي هتبقي خطر عليا مش هتلهية ابدا وشكل كل اللي عملته السنين اللي فاتت دي هيروح هدر ورن هاتفة وابتعد عن الغرفة
شروق بحنية: لسة زعلان
جاسر بزعل: طفولي انت جبتي الشريرة دي هنا
شروق: انت بتخاف منها
جاسر بخوف: هههي شريرة اانا بحبك انتي مش تكوني زيهاااا هي وحشة
شروق:خلاص تعالي نلعب اية رايك
جاسر بنعاس:لاا عايز انام
شروق بحب:نام حبيبي وغطتة وخرجت
ـــــــــــــــــــــ بالخارج…..
والده: الو
المتصل: سامي اية الاخبار عندك
سامي (والد جاسر): مش عارف شكل البت اللي هنا دي هتخربلي الدنيا
المتصل: احنا لازم نخلص الموضوع دا بأسرع وقت احنا تعبنا لحد موصلنا جاسر للمرحلة دي
سامي (والد جاسر): البت دي بدأت تفتش ولو عرفت ان انا اللي ورا حالة جاسر هيحص……..
شروق بصدمة: مستحيييل
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)