رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق السيد
رواية أحببت معاقا عقليا الجزء الخامس عشر
رواية أحببت معاقا عقليا البارت الخامس عشر
رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة الخامسة عشر
جاسر بغضب: إسلاااااااااام اااه يحيو”ان
إسلام بضحك: كنت بهزر والله ياعم
جاسر بعصبية: وانت بروحممممك ملقتش تهزر بالطريقة دي غير في المستشفي انت مجنون يلااااااا
إسلام بضحك: طب والله كان شكلكم يموت ضحك وبعدين لو حصل هجوم علي المستشفي الدنيا هتبقي هادية كدا
جاسر بغضب: اومال اية ضررررب النار دا برووووحممممك
إسلام: يابني اهمد بقا دا مش عارف بيفتتحوا اية برة وبيضربوا صواريخ
جاسر بغيظ: اطلع برة يلاااا برة
إسلام بضحك: طيب يرضيكي كدا ياقمر انتِ
شروق بضحك: بصراحة اه دا انت قطعتلي الخلف ياجدع
إسلام: اوبا اوبا دا في اسنان اهيي اومال انا من اول مشوفتك وانتي سادة في وشي الشيش لية
جاسر بغيرة: تعلالي ياروحممممك وانا هفتحلك الشيش
إسلام بلع ريقة بخوف: هو يعني انا….. وركض للخارج تحت ضحكات شروق علية
جاسر بغيظ: عاجبك الكلام سيادتك مش كدا
شروق: اه صح انا…… قطع حديثها دخول نرمين وخلفها احمد وإسلام
نرمين بحرج: احم حمدللة على السلامة انا اسفة علي اللي حصل
شروق: لية عملتي كدا
نرمين بصدق: هتصدقيني لو قلتلك معرفش انا لما اتحبست عمو سامي جالي انا وبابـ….. اقصد الدسوقي
فلاش باااااااك
سامي بعصبية: لييية عملت كدا لييية قتلتها انت بني ادم حق”يير
الدسوقي ببرود: والله مش عارف مين فينا اللي حق”يير
سامي بغضب: انا وافقت احط ايدي في ايدك بس علشان اجيب حق ابني وانت كنت عارف إنهم مظلومين ومقولتليش وبنتك هي السبب
الدسوقي ببرود: والله مضربتكش علي ايدك وقولتلك اطلب مني المساعدة وبعدين دي مش بنتي اصلا
نرمين بصدمة: بابا انت بتقول اييية
الدسوقي بنفس البرود: دي بنت اخوك مش بنتي ايواا هي انا اللي خط”فتها من 20 سنة
سامي بصدمة: قصدك اية
الدسوقي: يوم ولادة سلمي البنت اللي اختفت يومها رييم هي نفسها نرميين
نرمين بصدمة: يعني اية يعني انا اخت جاسر انتو كذابين
سامي بصدمة: هي بنت سلمي واحمد
نرمين: لا انا مش بنت حد انا بكر”هكم كلكم بكر”هكم وهنت”قم منكم كلكم ايوا كلكم كلكم هنت”قم
بااااااااك
نرمين بدموع: وقتها عماني غضبي ولما عمو سامي خرجني عملت كل اللي عملته علشان اقرب منكم مكنتش عارفة اعمل اية سامحوني
شروق بتأثر: انا مسمحاكي تعالي في حضن اخوك يفواز
نرمين وهي تحتضن شروق: تعرفي انا كنت دايما بستغرب ازاي بحب اسلام وجاسر في نفس الوقت دلوقتي بس عرفت الجواب
نرمين وهي تقترب من إسلام: انا اسفة بجد يمكن عرفت الحقيقة متأخر بس بتمني تسامحني يمكن انت الحاجة الصح الوحيدة في حياتي
لو كنت طاوعتني وطلقتني كنت هعيش عمري كله ندمانة اني خسرتك
إسلام بسخرية: وانتي كدا مخسرتنيش ياشيخة دا انتي حاولتي تقتليني
نرمين بدموع: انا فعلا خسرتك حتي مليش عين اطلب منك السماح بس اتمني يجي يوم وتسامحني سامحوني كلكم انا حتي مستحقش السماح ومستحقش اكون من العيلة دي اوعدكم مش هتشوفوا وشي تاني في حياتكم وركضت للخارج
شروق بتعب: باا با
الكل بخوف: شروق
احمد: حببتي فيكي اية
جاسر بخوف: شروق حببتي اتنفسي ياروحي
شروق وهي تشعر بصعوبة في التنفس: با با رررجعها يابابا
جاسر بصراخ: دكتوووووور حد ينده للدكتور بسرعة
جاسر بخوف: حببتي اهدي اهدي وتنفسي خدي نفسي واهدي متتكلميش
دكتور دكتور شوفها شروق قومي شروق هي هي حصلها اية
الدكتور بحزن: انا اسف بس كل دقيقة بتعدي من غير للعملية خطر عليها
شريف بنهجان: جهز للعملية يا اياد يلااا
واستعدوا للجراحة
جاسر بدموع: هتبقي كويسة صح
شريف بأمل: ادعيلها هتبقي كويسة
وبعد مرور اربع ساعات
وجد حالة من الهرج امام غرفة العمليات
جاسر بهلع: في اية حد يرد عليناا شروق فيها اي
الممرضة بسرعة: المريضة قلبها وقف و……..
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)