رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الفصل التاسع 9 بقلم نجمة براقة
رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الجزء التاسع
رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) البارت التاسع
رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الحلقة التاسعة
#جميله
يوم كامل مفتحتش حساب ملاك لكن في النهاية مقدرتش اكمل وفتحته، وبمجرد ما فتحت وصلتني رساله منه
لوسيفر _ مقدرتش اقفل يومين كاملين،، اتصرفت علشان اعرف اكلمك
جميله _ عاوز ايه يا لوسيفر
لوسيفر _ عاوزك انتي
جميله _ وانا منفعكش
لوسيفر _ ليه ناقص ايه عن الضيف كلنا عيونا خضره
جميله _ هو صريح انما انت الله اعلم بيك بقا
لوسيفر _ وانا صريح وبقولك اهو انا بحبك وعاوزك..
اضايقت منه اوي لانه بيشتغل علي الحبلين، واستغربت تصرفه، ايه يخليه يحاول يشغل مريم بلوسيفر بعد ما بدأت تحب « علي».. عملتله بلوك وحسيت اني بحتقره وندمت اني ساعدته من الاول انه يوصل لمريم الظاهر اني معرفتش احكم عليه صح
#علي
دي كانت الطريقه الوحيدة لتواصل معاها، الباقي كله بيوصلني بمريم ،، قعدت افكر اعمل ايه وملقتش غير اني استنا يومين واروح عندهم باي حجه وادبر مقابلة بينهم وبين ايمي، وبكده يكون في تواصل بينا تاني
#سيف
خدت اسم الراجل من مسك وسألت عليه ملقتش ليه اثر ولا حتى جه امريكا قبل كده، ومحبتش اقول لمسك خوف من انها تمشي…
اتصلت بيها وطلبت منها تقابلني بره الفندق وفعلا جت
مسك_ عملت ايه
سيف_ لسه بدور عليه مش عاوزك تقلقي
مسك بتنهيده_ ان شاءلله
سيف _ فاضيه تيجي معايا
مسك_ اجاي معاك فين
سيف_ لما نروح هتعرفي
مسك بإبتسامة_ يلا بينا
سيف _ ايه مش خايفه اخطفك
مسك_ لو هتخطفني هتعمل كده من غير تعمل عليه فيلم
سيف بإبتسامة_ عندك حق.. يلا بينا
ركبنا العربيه ومشينا وتبادلنا الحديث في الطريق
مسك_ من امتا وانت شغال الشغل ده
سيف _ دي اسرار شغل
مسك_ اوك براحتك، طيب سؤال تاني
سيف_ اسألي
مسك_ مرتاح في الشغل ده
سيف_ مش عارف بس معنديش رفهية اني اختار اني اكمل او لا
مسك_ امال مين اللي بأيده الاختيار
سيف بشرود_ شغلتنا دي اخرتها الموت يعني لو تنازلت عن مركزي ومكانتي وسطهم، الف مين هيعوذ ينتقم وطبعا طالما مفيش حمايه يبقا سهل يعملو اللي عاوزينه
مسك _ هما مين دول
سيف_ اتنين ومن اكبر العصابات يعنى لو سلمت من دول مش هسلم من دول،
مسك_ طيب ومفيش حل لنجاه
سيف_ الحل اني اكمل، كده خساره بعيدة احسن من خساره قريبه ولا ايه
مسك _ يعنى فى النهاية هتقابل خساره
سيف بإبتسامة_ الظاهر كده الامل فيكى انتى بقا
فجاه لقيت مسك سكتت وبتتنصط لحاجه وبعدين بتبص للكرسي اللي وراه وترفع نفسها وتبص للاسفل وبعدين تبصلي بصدمه وتقولي اطلع بسرعه
سيف_ في ايه
مسك _ اطلع بسرعه في قنبله،
بصيت لورا ولقيت فعلاً قنبله في العربيه،
فتحت الباب من الجانب بتاعي وهي كذالك، وبعدنا بسرعة وفجاه القنبله تضرب والدوي بتاعها يرمينا لبعيد
قومت من مكاني وانا بتالم من شدة الوقعه، وروحت عند مسك اللي واقعه وفاقده الوعي
شيلتها علي دراعي انا وقاعد علي ركبتي وفوقتها. فتحت عينيها وبصت حواليها وهي جسمها بيرتجف من الخضه
سيف بقلق_ مسك انتي كويسه
مسك برجفه ودموع_ كنا هنموت
سيف_ انتي كويسه متخافيش
مسك تبعد عنه وتبكي _ لا بس احنا كنا هنموت لو مركزناش في الصوت كان زمانا متفحمين
سيف محاول تهدائتها_ اهدي، مفيش حآجه خلاص
مسك ببكاء_ عاوزة ارجع الاوتيل
سيف _ حاضر
ولسه هنمشي، الا ولقيت كام واحد جايين نحيتنا وفي ايدهم اسلحه، مسكت ايدها وجرينا لبعيد واحنا بنتفادا طلقات الرصاص، لمسافه كبيره لغيت ما وصلنا فندق الاقصر، موجود في لاس فيجاس، احدا اهم الفنادق الموجودة هنا، ودا المكان اللي كنت واخد مسك فيه، لانه معمول علي الطراز الفرعوني، الاهرامات وابو الهول،
دخلنا الاوتيل وهما وقفو بره واستنونا نكون خرجنا
مسك تنهج بتعب _ الله يخربيتك هموت بسببك
سيف ينهج هو الاخر_ سوري مكنتش عامل حسابي، تعالي خلينا ندخل جوه بدل ما يجو
مسك بتعب_ شكلهم مش هيمشو غير لما نطلع
سيف_ هما مستنين فعلا
مسك _ وبعدين هنعمل ايه
سيف_ تعالي معايا
خدتها وحجزت غرفه واحده
مسك بانفعال_ ليه اوضه واحده ما تحجز اتنين
سيف_ احنا مش هنبات، وكمان عشان تكوني قريبه مني
مسك بخنقه_ انا ايه خلاني اجي معاك
سيف_ نصيبك كده، يلا بينا
دخلنا الغرفه وكانت كبيرة اوي وبمجرد ما دخلنا فضلت تزعق معايا
مسك_ بقولك ايه اقطع علاقاتك بيه، نطلع من هنا ومش عاوزة اشوف وشك تاني
سيف_ طيب بس قولي يارب نطلع الاول مش شيفاهم كام واحد
مسك بخنقه_ طيب ما تكلم حد من رجالتك يجي
سيف_ تصدقي فكرة استني… يادي الحظ التليفون وقع
مسك _ لاااا حرام والله.. طيب خد تليفوني
سيف_ مش حافظ ارقامهم
مسك بانفعال_ ياشيخ منك لله
سيف _ خلاص بقا اعتبريها فسحه وبالمناسبه هو ده المكان اللي كنت جايبك فيه بس
مسك بزهق_ مالو المكان ده ان شاءلله
سيف_ بصي من الشباك
مسك بزهق _ ماشي
بتروح عند الشباك وتفتح الستاير وتبص للخارج بابنهار وترجع تبصلي
مسك_ ايه المكان ده
سيف بإبتسامة_ ده فندق الاقصر
مسك بذهول_ اهرامات وابو الهول الفكره دي متاخده من عندنا صح
سيف_ صح
مسك بإبتسامة_ انا حبيت المطاردات اوى
سيف _ ههههه ليه
مسك_ المره الفاتت روحنا سد هوفر ودلوقتي جينا هنا، ياحظي مكناش روحنا الهند كنت شوفت تاج محل بالمره ههههه
سيف بإبتسامة _ المرة الجاية بقا
مسك _ انا مش عارفه اشكرك ولا ادعي عليك
سيف بإبتسامة شارده_ انا اللي بشكرك لولاكي كانت القنبله ضربت فيه
مسك _ ربنا ستر
سيف _ انا دلوقتي زاد يقيني بانك فعلاً طوق النجاه بنسبالي
مسك بإبتسامة _ كله بايد ربنا. هو مسبب الاسباب
سيف _ ممكن
مسك بإبتسامة _ لما بنذكر ربنا بفضل دائماً الشخص التاني يقول ونعم بالله
سيف _ ههههه ماشي ونعم بالله
مسك_ شاطر بتتعلم بسرعه اهو
سيف_ ميرسي يامس
مسك _ العفو يا تلميذ
سيف _ استلطاف المصريين هيبداء، جوعتي؟
مسك_ مالو استلطاف المصريين، انت هتنسا اصلك
سيف _ جووعتي؟
مسك_ خلاص سكت
سيف _ شطوره، انا هطلب اكل
مسك_ اوكي بس مش هدفع حآجه
سيف بإبتسامة _ هدفع أنا وهو كله بثوابه
مسك _ ماشي ثواب مقبول
طلبت الاكل ودخلت الحمام وقفلت تليفوني بعد ما كدبت عليها وقولتلها وقع منى وبعدين طلعت ولقيتها لسه واقفه علي الشباك
سيف_ لسه مشبعتيش فرجه
مسك بتأمل_اصل المنظر تحفه
سيف_ ابقي خلي البوي فريند يجيبك هنا بعد الجواز
مسك_ ههههه بووي فريند، دا منظر واحده ليها بوي فريند في نظرك
سيف _ مالو منظرك
مسك_يعنى شكلي يدي على ولد ف تلاقيهم مش بيقربو مني
سيف بإبتسامة_ يعني عمرك ما كان ليكي علاقه مع حد
مسك_ لا مليش في الجو دة او تقدر تقول مش فاضيه
سيف_ هي دي فيها فاضيه بردو
مسك_ اه طبعا ورايا شغلي وحلم عاوزة احققه لو عملت علاقات مش هيكون عندى وقت ولا طاقه اعمل حآجه
سيف بإبتسامة_ نفس تفكيري كله مضيعه للوقت
مسك_ افهم من كده ان عمرك ما كان ليك علاقة بواحده قبل كده
سيف_ انتي رايك ايه
مسك_ حاسه ان ليك كلام مع البنات
سيف_ ههههه كلام ههههههههههههههه
مسك _ بتضحك ليه
سيف_ ولا حآجه ههههه
مسك بإبتسامة_ انت بتضحك عادى اهو
سيف _ اه بضحك واهزر مش بني آدم
مسك_ طيب كنت بتضحك ليه
سيف _ علي برأتك، دا منظر واحد كل علاقته بالبنات كلام وبس
مسك _ امال ايه
سيف _ مش هقولك
مسك_ احسن،.. هو الاكل اتاخر ليه
سيف_ مش عارف. هستعجلهم
#عبقرينو
روحت عند مياده اسأل عليها وانا متردد اروح ولا هتعاملني بطريقة مش كويسه لكن سيبت كل الافكار دي ورحتلها وخبطت علي الباب وفتحتلي وزي ما توقعت قابلتني بقلت ذوق
مياده_ عاوز ايه
عبقرينو_ جيت اطمن عليكي، عامله اية دلوقتي
مياده بحده_ كويسه متشغلش بالك بيه
عبقرينو_ ع فكره انا اللي من حقي ازعل مش انتي
ميادة_ ليه بقا
عبقرينو_ عشان روحتي تهزري تاني مع زين ومقدرتيش البهيم اللي قالك متهزريش
ميادة بانفعال_ هو البهيم لما كان بيهزر ويضحك مع جوليااا انا سالته بتهزر ليه… ولا البهيم فكر في كلامه قبل ما يقولو،.. لدرجة دي شايفني ساذجه عشان حد يكون معايا في الاوضه
عبقرينو_ انا مقصدتش اهينك، انا خايف عليكي دا بنسبه للكلام اللي قولته،.. وبنسبه لجوليا انا راجل ومفيش حآجه تعيبني
ميادة _ والله، طيب يا معتز، زي ما مدي لنفسك الحريه، لانك راجل وبتحسبها عليه.. انا بقولك انت ملكش دعوة بيه، لا انت اخويا ولا ابويا ولا خطيبي خليك في حالك مااشي
بتيجي تقفل الباب وهو بيوقفه بأيده _ يعني مليش دعوة
ميادة_ ايوه وخليك في حالك
عبقرينو_ اوك يا مياده، هخليني في حالي بس اللي ميزعلش،
مشيت وسيبتها وانا مقهور منها، وقررت اندمها علي كلامها معايا وروحت عند جوليا ومن غير تفكير قولتلها موافق علي اننا نكون مع بعض مع اني عمري ما عملتها، بس مفيش حآجه هتوجع ميادة قد الموضوع ده
#ميادة
بعد ما مشي دخلت الاوضه وفضلت أبكى ساعة كاملة، وبعدين حسيت اني زودتها ولازم اعتذرله انا مقدرش ان يكون زعلان منى بشكل ده.. طلعت من اوضتي وروحت ادور عليه في الاوتيل ملقتهوش، ف سألت زميل لينا في الشغل وقالي بخبث انه مع جوليا في اوضتها.. قلبي وجعني اوي ومن غير ما افكر روحت اوضتها وخبطت عليها، فتحتلي وهي حاطه فوطه علي جسمها بعدتها عن طريقي ودخلت لقيته هناك واقف جنب السرير ومش لابس غير شورت.. قربت منه بقهر ومحستش بنفسي غير وانا بضربه بالقلم بكل قوتي ومقدرتش امنع نفسي اني ابكي
ميادة ببكاء_وجاي تقولي غلط وعيب اخص .. ومشيت وسيبتهم وانا بتقطع من جوايا وروحت علي اوضتي وقفلت علي نفسي، بعد دقايق الباب خبط فكرت مسك رجعت، روحت فتحت لقيته عبقرينو . زقني لجوه وقفل الباب بعصبيه وبعدين زقني علي الحيطة بقوه وراسي اتخبطت حسيت نفسي هقع من الدوخة، وبعدين قربلي وبصلي بغيظ
عبقرينو بانفعال_ انتي ايه اللي عملتيه ده، فهميني،تكوني مين انتي عشان تتصرفي معايا كده.. ليكون فاكره اني بحبك وخلاص من حقك تعملي معايا كده. فوقي يا مياده انتي مهما تغيري في نفسك هتفضلي في نظري رجل الغراب وبس
فضلت بصالوه وحاسه الكلام زي السكا.كين بتقطع فيه
عبقرينو بعصبيه_ مش بكلمك ما تردي عليه
مياده بوجع_ ومين قالك انك تفرق معايا انا بس اضايقت عشان كنت لسه مديني درس في الاخلاق، انما انا ميهمنيش امرك
عبقرينو _ ياريت يكون كده فعلا عشان عمري ما هبصلك وبيسيبني ويمشي
#مسك
قعدنا في الاوضه لغيت الغروب واحنا بنلعب ونقول الغاز ونقول نكت.. محستش بالوقت نهائي وبعدين قومت اشرب وبصيت من الشباك لقيت الضلمه داخله شهقت بصوت عالي
مسك بصدمه _ الليل دخل يا سيف
سيف يقوم ويبص من الشباك _ آه فعلا، بس الرجاله لسه موجودين
مسك _ اتصرف لازم نمشي
سيف _ طيب سيبيني شويه افكر
مسك _ بسرعه طيب
سيف بحيرة_ مش عارف افكر
مسك بانفعال_ لا اتصرف ماهو انا لازم امشي من هنا دلوقتي حالا
سيف _ طيب استني شويه وراجعلك
مسك_ رايح فين
سيف_ مش هتاخر
مشي وبعد شويه رجع وفي ايده كيس كبير فيه هدوم
مسك_ ايه ده
سيف_ دي هدوم، هنغير علشان ميعرفوناش
طلعت الهدوم من الكيس لقيت البس النسائي مكشوف بشكل كبير وعليه برنيطه نسائيه كبيره،، بصتله بغيظ _ انا البس العك ده
سيف _ مفيش حل تانى
مسك _ علي.جستي
#سيف
بعد جدال طويل لبسته، وطلعت من الحمام وهي بتداري في نفسها بلبسها اللي غيرته
كان شكلها حلو اوي.. هو فستان ابيض بحملات رفيعه و مفتوح من الجوانب علي الخصر، ليظهر تناسق جسدها بشكل مث*ير مع شعر طويل مموج مايل للاصفر كان شكلها انثي بجد وقفت وانا ببصلها باعجاب واول ما شافتني هبت في وشي
مسك_ بتبص علي ايه ما تتلم
سيف بإبتسامة_ ايوه كده احلي
مسك_ بقولك ايه اتلم احسنلك، انا حاسه نفسي عريانه
سيف _ ده البس الطبيعي لستات انما ده بيلبسوه في المعتقالات وشديت منها الهدوم الغبية بتاعتها
مسك بانفعال_ انت متخلف ايه اللي عملته ده
مسكتها من ايدها وهي بصت لايدي بفزع
مسك _ عاوز ايه
سيف_ تعالي بس،.. بصي
وقفت قدام المرايا وبصت لنفسها بذهول ولفت مرتين وبعدين رجعت تبص لنفسها تانى، وفجاه تصرخ في وشي
مسك_ لااا يمكن انا هغير الزفت ده هات هدومي
سيف بإبتسامة _ لأ مش هتغيري
مسك بانفعال _ انت هتجيب ولا اقتـ*لك دلوقتي
سيف_ لا
جزت علي سنانها وبقت تلف حولية يمين وشمال وانا اخبيهم منها ورا ضهري وفجاه تمسك ايدي وتعضها، وانا بحوشها عني اتعرقلت و كانت هتوقع، سندتها على دراعي وقربتها مني وكان ما يفصلنا مسافه صغيره جداً.. وهي فتحت عنيها للاخر وبصتلي واكنها مت*خدره ومش قادره تعمل اي رد فعل
سيف بإبتسامة _ اااهدي انتي شكلك حلو كده
مسك _ هه
سيف _ هه ايه بقولك شكلك حلو وشعرك كمان حلو
مسك _ اه
سيف يتامل وجهها بإبتسامة _ وعيونك حلوين اوي اوي
مسك _ اه
ينظر لشفاها ثم ينظر لعيناها ويركز النظر اليهم _ و شفافيك حلوين ثم يقترب منهم ليقبلهم وفجاه تذقه بعيد وتطلع جري على الباب
سيف يجري وراها ويمسكها_ اناا اسف
مسك ببكاء _ لو مسبتنيش هصوت والم عليك الناس
سيف _ صدقيني مش هتتكرر انا معرفش عملت كده ازاى، ممكن تهدي
مسك ببكاء _ حرام عليك والله
سيف _ خلاص هلبس الطقيه والنضاره ونمشي وانتي كمان البسي البرنيطه
مسك ببكاء _ ماشي، بس هات هدومي في الكيس هغير قبل ما اروح الاوتيل
سيف _ اوك حاضر، اهو اتفضلي
#مسك
طلعنا قبال بعض بالخطوه السريعه ف مسك ايدي .. شديتها منه وهو تمسك بيها اكتر وبهمس_ خلينا نعدي متودناش في داهيه
مسك بهمس_ كله هيخلص منك بعدين
وفجاه يحط ايده في وسطي
مسك بغيظ _ انت اتجننت يا سيف
سيف بإبتسامة _ هيشكو فينا بسببك امشي وانتي ساكته
سكت ومشينا وايده في وسطي.. حسيت اني هقع من طولي والي زاد وغطا انه كل شويه يقرب من ودني ويقولي بهمس_ لزوم التمويه
مسك بهمس _ بعد ما نخلص من الورطة دي مش عاوزة اشوف وشك تانى، اتفاقنا اتلغا
سيف بإبتسامة _ بطلي تخلف العرب دا
مسك بهمس _ هوريك تخلف العرب بس اصبر
عدينا من جمبهم ومعرفوناش، .. بعدنا عنهم مسافه كافية وفجاه بيطلع تليفونه، انا في الاول مخدتش بالي، وفجاه افتكرت انه قالي تليفونه ضاع
مسك _ سيف
سيف _ ايه
مسك _ مش هو ده تليفونك اللي وقع
سيف _ ههههه اه
مسك بتدور حوليها علي حجر تضربه بيه، ومبتلقيش وبعدين بتمسك مكنسه من عامل النضافه وتاخدها منه وتجري وراه
سيف يجري ويضحك_ ههههه خلي بالك هتروحي الس*جن بتهمت سر*قة مكنسه
مسك تجري وراه بغيظ _ مش هسيبك ياعرة الما*فيا
كملنا جري ورا بعض لغيت ما وصلنا كافية وقفت ورميت المكنسه وبغيظ_ فكرك هعدهالك، ماشى ياسيف، استني بس اغير في الحمام واجيلك
سيف _ ههههه لا بس سريعه تصدقي،.. بس اوعي تفتكري اني كنت بجري خوف منك
مسك بقرف _ امال ايه
سيف _ كنت خايف من المكنسه ههههه
اول مره اشوفه يهزر فضلت بصالوه هو وبيضحك وبدون إدراك ضحكت عليه وبعدين سبته ودخلت اغير ورجعتله لقيته مستنيني
سيف بإبتسامة _ ازيك يا احمد
مسك _ احمد احسن من البس اللي يعر بتاعك
سيف بإبتسامة _ بجد كان شكلك حلو اوي
مسك _ مش عاوزة اكون حلوه، يلا بقا
روحنا الاوتيل وهو وقف جمب باب اوضته لغيت ما وصلت
سيف _ بسبس
مسك _ عاوز ايه
سيف بإبتسامة _ هابي دريم
مسك بغيظ _ زفت دريم علي دماغك
سيف _ ههههه معايا المصحف
مسك بإبتسامة _ ماشي، يلا غور تصبح على خير
سيف بإبتسامة _ وانتي من اهله
دخلت اوضتي لقيت ميادة نايمه ومحستش بيه، روحت غيرت ورجعت انام، لكن النوم جافاني، مقدرتش انام خالص الليله دي ومنكرش انه هو السبب…….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي))