روايات

رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم نجمة براقة

رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الفصل الخامس عشر 15 بقلم نجمة براقة

رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الجزء الخامس عشر

رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) البارت الخامس عشر

أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي)
أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي)

رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي) الحلقة الخامسة عشر

#زين
بعد ما سافرو قررت ارجع البيت عند بابا .. ولما روحت ملقتهوش ف دخلت اوضتي وخدت دوش وبعدين طلعت قلبت في الاوضه شويه كاسترجاع لزكريات
#عاصم
سلفستر جاب مسك في الكوخ وزي ما أمرته. ربطها من ايديها وحاطلها لاصقه على بوقها وكانت نايمه ومش حاسه بحاجة
وسيف واقف جمبها بيبوصلها وبدون النظر الينا قالنا نمشي
فهمت من نظراته ليها والحاله اللي هو فيها انه النهارده هينفذ اللي انا عاوزة واللي هيكسر مراد للمره التانيه في عياله الاتنين
عاصم _ حاضر يابني اهي قدامك اعمل فيها اللي انت عاوزة لازم تدفع تمن غلطتها وتعرف هي غلطت مع مين
سيف بغضب _ قولت برا
عاصم _ يلا بينا وبيشاور لسلفستر يجيب شنطتها
خدت الشنطة بتاعتها عشان اكيد فيها تليفونها و كل اوراق اثبات الشخصية، اللي انا مش عاوز سيف يشوفها ويعرف انها اخته قبل ما ينفذ اللي انا مخططله و قبل ما امشى طلعت تليفونها وصورتهم صورتين من غير ما سيف ياخد باله ومشيت وسيبته معاها لوحده
رجعت البيت وشغلت موسيقى هاديه تروق الأعصاب وبعدين خدت تليفونها من الشنطة وبعت الصور لمراد. اللي اكيد هيطب ساكت لما يشوفهم
وبعد شويه وصل اتصال منه
مراد بقلق_ مسك الووو
عاصم _ مراااد وحشتني يا راجل
مراد_ انت مين وفين مسك
عاصم _ لا انا كده زعلان والله زعلان معقول مش عارف صوتي ده انا لسه مكلمك من 24 سنه لما خطفت ابنك وحرقت قلبك عليه لحقت تنساني
مراد بصدمه _ حمزه … فين بنتي ياحمزه
عاصم _ ههههه بجوزها لا اخوها او مش جواز بظبط يعني تقدر تقول اغتصاب
مراد بصدمه _ لا ياحمزه متعملش كده ارجوك
عاصم _ اترجاني تاني. كده
مراد بترجي_ انا مستعد اعمل اي حآجه بس سيبهم.. وقف اللي بيحصل
عاصم _ ههههه طيب وانا اوقفه ليه ما انا اللي مخطط لكل ده وسفيان هيعمل علاقه مع. مسك
مراد بانفعال _ يا حمار انت اللي هتندم مش انا وقفهم احسنلك
عاصم _ مش هتبطل العجرفه اللي عندك دي حتي بعد ما بقيت عاجز يابو رجل ونص… مش هوقفهم وهتخسر عيالك الاتنين النهاردة . وازيدك من الشعر بيت. بعد ما يخلص هسلمه لواحد بيتمنا يقتله
مراد ببكاء _ ابني حرمتني منه كل السنين دى .. وفي الاخر تموته.. ارجوك ياحمزه اقتلني انا وسيبهم هما معملوش حاجه
عاصم _ متتخيلش فرحتي بشكلك وانت مزلول ياريتني كنت شايفك دلوقتي .. وبيقفل في وشه ويرمي التليفون يخليه يفصل ويميل علي الكرسي ويهز دماغه بطرب
#زين
طلعت علي صوت الموسيقى وشوفت بابا هو وبيتكلم وسمعت كل كلامه قربت من التليفون اللي رماه وخدته من غير ما يحس وبعدين اتسحبت من غير ما ياخد باله عشان لو شافني هيمنعني اخرج من البيت
وقدرت اطلع ولاني عارف سيف ممكن يكون فين . روحت بسرعه وانا بتمنا الحقه قبل ما يعمل حآجه يندم عليها
#مسك
فتحت عينى بتعب وبصيت لسقف لغيت ما استعدت تركيزي .. وحسيت بنفسي مكتوم وايديه مربطين حاولت أفك نفسي مقدرتش. بصيت قدامي لقيت سيف قاعد على الكرسي وحاطط رجليه على التربيزه وباصصلي بتركيز وغضب . بقيت ازوم واشد في نفسي عشان يفكني لكنه بدل ما يفكني قام من مكانه وقعد جمبي
سيف بخزلان_ دفعلك كتير باولو علشان تخدعيني.. طيب دا انا صدقتك وسبت كل حآجه وانا مبسوط.. عمرك شفتي حد يسيب كل اللي عمله وتعب علشانه ويكون مبسوط.. وبيديلها قلم بكل قوته… وجعك انا اسف وبيلحقه بقلم تاني وهي تغمّض عينيها من شدة الوجع
سيف بضحكه حزينه _ كان نفسي اسمع تبريرك للي حصل بس انا متأكد انك هتقدري تخدعيني تاني
مسك تبكي وتشد في نفسها علشان يسمعها لكنه كان مغيب تمامآ
بيقرب منها ويستنشق رائحتها ويتحسس جسدها وهي تغمّض عينيها وتبكي
سيف _ مكنتيش عاوزاني المسك ليه هو في اتنين بيحبو مبيلمسوش بعض.. دا مفهوم الحب عندي.. وبيمسك كم الفستان ويقطعه بغل وهي تبكي وتزوم وتشد في نفسها وفجاه تلاقي قلم نازل علي وشها ويقطع الكم التاني
وبعدين يمسك الفستان باديه الاتنين ويشقه نصين لتصبح بقميص صغير فقط
سيف _ ياسلام قولتلك انثي ومصدقتنيش ثم يتحسس جسدها بيده الا ان يصل لسلسله اللي دايما لبساها وبيشدها منها وتطلع في ايده
سيف _ كنت دايما عاوز اعرف ليه لابسة السلسلة دي بذات
مسك تهز رأسها وتاشرله انه يفتحها وهي بتبكي
سيف _ مبفهمش بالاشارات خليني اشيل البتاعه دي وبيشد الصقه من علي بوقها
مسك تاخد نفسها وببكاء_ انا اختك والله انا اختك الله
سيف يمط شفتيه _ ااه يعني لما تقولي اختي اسيبك عادي وبيضربها قلم تاني ويقرب منها لتغمض عينيها ببكاء وترجي _ لااا ياسفيان
سيف يبعد عنها _ اااه هو زين الفتان حكالك وقالك علي اسمي كمان
مسك ببكاء_ اسمعني مره واحده ولو مصدقتنيش اقتلني
سيف _ هو انا وقعني غير اني صدقتك
مسك ببكاء _ طيب شوف السلسلة هتعرف اني مبكدبش عليك
سيف يفتح السلسلة ويلاقي صورته هو وصغير وصورة مراد وبدموع ورجفه_ مش هتضحكي عليه تانى عادى تقدري تجيبي الصور من اي حتى
مسك بدموع_ طيب شوف بطاقتي هتعرف اني اسمي مسك مراد مراد سلام. والله ما بكدب عليك
سيف _ هي فين
مسك ببكاء_ كانت معايا لما الراجل جابني هنا
سيف بانفعال_ انتي بتكدبي ولو قولتي ايه مش هصدقك انا اهلي كلهم ماتو
مسك ببكاء_ عايشين والله بابا مراد وماما رودينا عايشين وانا بنتهم
سيف بانهيار_ انتي بتكدبي ليه دلوقتي وبيضربها بالقلم… مش كفاية كدب.. لو بابا يطلع من قبره وقالي ان كلامك صح مش هصدقك..
مسك ببكاء_ طيب اعمل ايه علشان تصدقني
سيف بغضب_ تخرررسي وبس انا مش سايبك غير لما انتقم منك ويقرب منها ويقبلها بعنف وهي تقاوم لغيت ما بيجي زين ويخبط بسرعه
زين_ افتح يا سيف
سيف بغضب_ انت ايه جابك امشي يازين
مسك بصراخ _ الحقني يا زين
سيف يضربها بالقلم ويشدها من شعرها_ مفيش حد ممكن ينقذك مني النهارده
زين بترجي_ ياسيف افتح اوعا تغلط الغلطة دي هتندم صدقني.. مسك تكون اختك
سيف بانهيار _ حتى انت يا زين حتى انت وبيمسك الفاظه يضربها على الحيط ويروح يفتحله ويمسكه من لياقة قميصه بغضب_ بتكدب ليه
زين بترجي_ مش بكدب صدقني لسه سامع بابا بيكلم ابوك الحقيقي وبيقوله ان هيخليك تغلط مع اختك.. صدقني ياسيف
سيف يسيبه ويكسر في البيت بانفعال شديد_ يعني عاوزين تفهموني ان دي اختي واني كنت هغلط معاها.. ما تعقلو الكلام بردو هقتلها مهما تقولو
وبيمسك المسدس ويروح عندها ويصوبه عليها
زين يمسك ايده وبترجي _ لو مش مصدقني بص هنا. شوف شوف مصوركم عشان يقهر ابوك طيب ايه رأيك نكلم صاحب الرقم ونشوف.. دقيقة انا هتصل بيه
مسك ببكاء_ مين بعت صور لمين.. اوعا تقول لبابا
سيف ينزل المسدس ويبص لزين بترقب لغيت ما مراد بيرد
زين _ الو الو..
مراد بقهر_ فين بنتي
زين_ انت ابو سيف اقصد سفيان صح
مراد ببكاء_ اه هو فين وفين مسك
زين _ اهو معاك ارجوك فهمه انك ابوه
زين بيدي التليفون ل سيف
سيف بيمسكه وايده بترتجف وبصوت مبحوح _ انت مين
مراد ببكاء_ انت سفيان
سيف بدموع_ ااانت مين
مراد ببكاء_ انا ابوك يابني.. وحشتني يا حبيبي
سيف بدموع_ ابويا ازاي هما قالولي ان ابويا مات من زمان
مراد ببكاء_ انا ابوك يا سفيان اللي كسره غيابك
سيف بانفعال_ انتو كلكم متفقين عليه صح عاوزين تطلعوني مجنون
مراد _ طيب هبعتلك صوره لينا مع بعض يمكن تصدق
سيف يستني الصوره توصل واول ما بيشوفها بيقعد علي الارض ويبكي _ طيب ازاي.. يعني انا ابويا عايش ودي تكون اختي
مراد ببكاء_ اوعا تكون اذيتها
سيف بسخريه وانفعال _ ماذتهاش ولا خدشتها خدش واحد فكها يازين..ولا اقولك استني
بيسيب التليفون ويقوم يفكها ويغطيها
مسك تقعد علي السرير وتحتضن نفسها وترتجف
سيف بقهر _ انا جاي وهجيبها معايا بس بعد ما اصفي حسابي معاه
مراد بترجي_ اوعى تعمل حآجه انا مش عاوز اخسرك تانى
سيف _ مش هرجع قبل ما اخلص عليه
زين_ ده مهما كان بابا ياسيف
سيف بانفعال_ ابوك ده اللي ضمرلي حياتي.انا المفروض اقتلك انت عشان انتقم منه
زين _ عاوز تقتلني يا سيف
سيف بقهر_ ياريت اقدر كنت حرقت قلبه طول عمره بس انت اخويا
بيرجع يكلم مراد _ هكلمك تاني
مراد بدموع_ اوعا مترجعش
سيف _ هرجع وهجيب مسك معايا… هجيب اختي معايا
سيف بيقفل معاه ويبص لمسك بقهر_ طلعتي اختي.. شوفتي سخرية القدر
مسك برجفه _ عاوزة ارجع مصر
سيف _ قومي هنروح الاوتيل
مسك ببكاء_ عاوزة اروح مصر مش هقعد هنا تاني
سيف_ ورايا مشوار مهم اعمله الأول وبعدين هنمشي
مسك ببكاء_ انا همشي وانت براحتك
سيف بدموع وسخريه_ مينفعش الاخ يسيب اخته تسافر لوحدها.. ههههه قومي ياختي وبيمسك ايدها ويقومها وهي دماغها تلف وتسند عليه ف يبعدها عنه.. وبخيبه اسندها يا زين انا محتاج اللى يسندني .. وبيمشي قدامهم لغيت العربيه
#سيف
لغيت دلوقتي مش قادر استوعب اللي حصل حاسس اني هصحا وكل ده يطلع كابوس من اللي ديما بشوفه. او انا اتجننت ف بهلوس.. اي حاجه غير ان اللي بيحصل ده يكون حقيقي… انااا اعيش طول عمري يتيم واقابل بنت واحبها وتطلع اختي واطلع مش يتيم.. لو جهاز كان ضرب بمجرّد ما استقبل المعلومه دي..
وصلت مسك الاوتيل وانا طول الطريق مش قادره ابصلها.. وبعدين سبتها واتجهت علي بيت عاصم وانا ناوي اخلص عليه والدم بيغلي في عروقي واحساس الانتقام مسيطر عليه …
وصلت هناك وضربت الباب برجلي ودخلت
سيف بزعيق_ عااااصم انت فين .. اطلع خليني اشوفك … يااعاااصم
بيجيني واحد من الشغالين ويقولي خرج من شويه
سيف _ راح فين
الخادم _ مقالش
سيف بغضب _ لما يرجع قوله موتك مستنيك.. وقبل مامشي شوفت شنطة مسك. روحت جبتها ولميت كل حآجه خاصه بيها ومشيت، وانا في الطريق اتصل بيه زين وبيكلمني بصوت واطي
زين _ الحقني يا سيف
سيف _ في ايه
زين _ في ناس بيحاولو يفتحو الباب
سيف _ انا جاى اوعا تفتح الباب لاي حد
بقفل معاه وبروح بسرعه للفندق وفي الطريق بتصل برجاله بتوعي وهما بيسبقوني على هناك
واول ما وصلت روحت جري على الأوضة ملقتش حد هناك وخبطت
سيف بقلق_ زين افتح انا سيف
زين بيفتحلي وهو خايف _ خدو مسك ياسيف
سيف بصدمه_ خدوها فين
زين ببكاء _ معرفش انا كنت مستخبي منهم
سيف_ يافرحتي استخبيت وسبتهم يخدوها
واقف ببص حوليه بحيره وفجاه بيوصلني اتصال من ميشيل كارثر
سيف _ نعم
ميشيل بالانجيلزيه _ ليك عندي امانة لو عاوزها تعاله خدها قبل ما ارميها من فوق السد
سيف _ انت فين
ميشيل _ سد هوفر
سيف _ جاي.. قفلت معاه وطلبت من زين يجهز اوراق السفر ويحجز علي اول طياره
زين _ هاجي معاكم
سيف_ ماشي أجهز ساعة وجاي
زين _ حاضر
خدت الرجاله وروحت
وهناك شوفتهم واقفين ومسك معاهم
مسك ببكاء _ الحقني يا سيف
سيف _ سيبها انت تارك معايا انا
ميشيل يأشر لرجالته وفي لحظه كانو مخلصين علي رجالة سيف كلهم
سيف _ مقتلتنيش ليه معاهم
ميشيل _ لا داعي للاستعجال. انت كده كده ميت
سيف _ ورغم كده مخوفك يا ميشيل جزمتي فوق رقبتك
ميشيل _ هههههههههههه مش شايف انك في وضع ميسمحلكش بالغرور بتاعك
سيف _ شهل وقول عاوز ايه
ميشيل _ عاوز اقتلك
سيف _ ومستني ايه
ميشيل _ انت عارفني عمري ما اقتل بايدي،، بكره الدم. ف انا بفكر اخلي الجميله دي تقتلك اكيد هتحب الموضوع مش كده ياحلوه
مسك تبكي ومتردش
ميشيل يقرب منها ويصوب المسدس علي دماغها _ هتصوبي المسدس كده وتضغطي علي الزيناد شوفتي ساهله ازاي
مسك ببكاء _ لا
سيف يبصلها بدموع ومستني يشوف هتعمل ايه
ميشيل _ في الحالتين هيموت خليه يموت علي يدك انتي وبيمسكها المسدس بالغصب
مسك ببكاء _ مش هقدر
ميشيل يصوب المسدس على دماغها _ هتموتيه ولا اموتك انا
مسك ببكاء _ موتني
سيف بصوت مبحوح _ يلا يامسك نفذي
مسك ايدها بتترجف_ مش هقدر ..
سيف بدموع _ متفكريش انك. هتعذبيني بالعكس انا لازم اموت ومش هلاقي احسن من اني اموت علي يد اختي.. يلا
مسك ببكاء _ مقدرش مقدرش
سيف يقرب منها ويمسك ايديها ويصوب المسدس علي صدره وبدموع _ مش مطلوب منك غير تضغطي علي الزيناد
مسك ببكاء _ مش ممكن
سيف _ يلا عشان تلحقي الطيارة احسن ما نموت احنا الاتنين
مسك _ خليهم يموتوني انا
سيف بدموع_ انتي ملكيش ذنب انا اخوكي وبقولك نفذي… وبزعيق _ يلاااا
مسك تمسك المسدس وايديها ترتجف وتغمض عينيها وتبكي وقبل ما تضغط اشتغل ضرب النار وكل اللي حوليهم ماتو بما فيهم ميشيل
مسك تفتح عينيها وترمي المسدس من ايدها وتبص وراها تلاقى باولو جاي هو ورجالته
مسك بإبتسامة مختلطة بدموع _ انت
باولو_ نعم انا.. اتاخرت عليكي
سيف _ انقذتني ليه
باولو_ نفذت اتفاقي مع الانسه
سيف _ انتي اتفقتي معاه علي كده
مسك _ اه
سيف _ مقابل الصفقة؟
باولو_ نعم
مسك_ متشكره اوي
باولو _ انتو يدوب تلحقو تسافرو لان عاصم في طريقه لشرطه وهيبلغ عنكم
سيف بغضب_ انا رايحله
باولو_ اذا بلغ مش هتقدر تسافر. امشو دلوقتي وبعدين انتقم منه
مسك _ عنده حق.. خلينا نمشي وبعدين نشوف هنعمل ايه
سيف _ ماشي يلا… متشكر علي المساعده
باولو بإبتسامة_ لو وقعت في مشكله جديدة.كلمني
سيف بإبتسامة_ اكيد
باولو _ يلا بسرعه
سيف يبص لمسك ويمسك ايديها ويجرو مع بعض لغيت العربيه وبعدين يروحو الاوتيل ياخدو الاوراق وزين بيروح معاهم. وعلي طول علي المطار
#مسك
وصلنا المطار وكان زين حاجز لينا قبل ما نيجي وركبنا اول طياره وسافرنا.. بعد ساعات وصلنا مصر . وسيف من أول ما نزلنا وركبنا التاكسي وهو بيبص لشوارع بحنين..
زين_ كان نفسي اجي مصر من زمان
مسك _ نورت بلدك
زين _ ايه رأيك ياسيف
سيف بإبتسامة باهته _ كانت وحشاني بس اتغيرت عن زمان
زين_ طبيعي انت غايب بقالك كتير
سيف بتنهيده_ صح…. قربنا نوصل؟
مسك بلخبطه_ كلها ربع ساعه
فضلت طول الطريق بتهرب من النظر ليه.. كنت خجلانه من نفسي ومش قادره ابصله وهو كمان… كان كل الكلام مع زين ومش بنوجه كلام لبعض لغيت ما وصلنا
رنيت الجرس وبعد شويه ماما فتحت الباب وبابا كان واقف وكانه عارف ان احنا اللي علي الباب.. انا حضنت ماما ومقدرتش امنع نفسي اني أبكى وبعد شويه سبتها وجريت علي بابا واترميت في حضنه
مراد _ حمدالله علي السلامة ياقلب ابوكي
مسك _ وحشتني اوي يا بابا
مراد بدموع_ مجاش ليه
مسك بإبتسامة مختلطة بدموع _ جه ياحبيبي.. احم… سييف
بيدخل سيف وخطواته تقيله ومتردده بص للبيت شويه وبعدين بص لبابا اللي واقف وايديه بترتجف والعكاز بيتهز و وقع منه ليقع علي الأرض وسيف يجري عليه ويسنده
مراد يحط ايده على وشه وكانه بيتاكد انه مش بيحلم وكل جسده يرتجف ويبتدي يبكي
سيف ببسمه مختلطة بدموع _ وحشتنى يا بابا
مراد بصوت مبحوح وكلام بيطلع بالعافيه _ سفيان.. اخيرا شوفتك قبل ما اموت
سيف يحضنه ويبكي _ متقولش كده انا ما صدقت لقيتك
استمر المشهد وقت طويل ما بين البكاء والفرحه والاحضان.. وانا سبتهم ودخلت اوضتي وبعد شويه بتيجي ماما وتفتحلي حضنها.. جريت عليها وحضنتها. ونسيت نفسي وبقيت أبكى كتير اول سبب لان النهارده اول مره احس بحنانها عليه وتاني سبب عشان اللي حصل
معايا انا وسيف. اخويا
رودينا _ وحشتيني
مسك بدموع _ بجد يا ماما
رودينا _ بجد حبيبتي… طمنيني حصل حاجه معاكي
مسك بارتباك _ مفيش غير شوية مطاردات في اخر يوم بس عدت
رودينا _ حصل ايه مع سفيان… الصور اللي اتبعتت لابوكي معناها ايه
مسك بلخبطه _ دي دي متصوره لما عرف اني اخته وجه ينقذني
رودينا بحده _ الصور دي وصلت لابوكي قبل ما سفيان يعرف.. قولي الحقيقه حصلت حاجه
مسك بدموع _ زين لحقني قبل ما يحصل حاجه.. بس متخافيش هو كان عاوز يقتلني وبس
رودينا بضحك _ وعادي انه كان هيقتلك يعني
مسك _ اهون من اللي فهمتوه
رودينا _ عرفتيه ازاي
مسك بشرود _ في اخر يوم كلمني واحد كنت موكلاه انه يلاقيه وبس كنت اول مره اشوفه
رودينا _ طيب وايه وصله انه يعمل فيكي كده
مسك _ الظاهر ان حمزه عرفني ف حب يأذي بابا فينا
رودينا _ بس كده
مسك _ اه
رودينا _ تمام. امممم ممكن نكون صحاب ولو في حاجه تحكهالي
مسك بدموع _ اكيد
رودينا تحضنها وتحس ان فيها حاجه مزعلاها ومبتقولش . وبيدخل عليهم مراد.. اول ما بتشوفه بتجري عليه وتحضنه
مراد _ حبيبتي اللي ب 100 راجل انا فخور بيكي
مسك _ مبسوطه اني قدرت اسعدك
مراد _ انتي رديتيلي روحي
مسك بابتسامه _ حبيبي ربنا يخليك ليا
مراد _ طيب قاعدين هنا ليه يلا بينا نتجمع كلنا سوا لاول مره
مسك _ ورايا شغل لازم اعمله سامحوني
مراد _ انتي اجازه شهر كامل هتقعدي معانا وبس
مسك _ مينفعش لازم اسلم الشغل بسرعه
مراد _ انا قولت ايه.. يلا من غير نقاش
مسك بقلة حيله _ حاضر
خرجني وانا مكنتش عاوزه اقعد معاهم مش هقدر اتعامل معاه زي اي اتنين اخوات…
.. طلعت ولقيته قاعد في االصالون واول ما شافني بص للارض وبداء يلعب في صوابعه
مراد _ جبتها. كانت عاوزه تشتغل وتسيبنا
سيف _ اه
مراد _ انت عارف انها خبت عليه انها هدور عليك بس انا عرفتها
سيف يبصلها ويرجع يبص للارض تاني _ هي فعلا بنت قويه
رودينا _ وانت عرفت انها قويه من يوم واحد ازاي ههههه
سيف بارتباك _ اه ماهي كانت بتساعدني علشان نقدر نوصل علشان كده عرفت
مراد بابتسامه _ طالعه لابوها
مسك بابتسامه مجامله _ صح… الا فين زين صحيح
مراد _ قال هيقعد في اوتيل
مسك _ وسبتوه يمشي ليه
مراد _ مقدرناش عليه
مسك _ تسمحلي اقنعه يقعد معانا هنا
مراد _ طبعا
مسك _ متشكره…
رودينا _ ايه رايك تشوف اوضتك يا سفيان. متاكده انها هتعجبك
سيف _ اكيد… ماشي اروح اشوفها
مراد _ انا هوصله
سيف _ لا خليك انت تعبان….. مسك هتوديني
حسيت جردل ميه سقعه ادلق عليه في شهر طوبه
مسك _ اه.. حاضر
مراد _ ماشي ياسيدي
سيف بابتسامه _ هشوف الاوضه وهرجعلك ونتكلم في كل حاجه
روحنا الاوضه وكل واحد باصص لجهه التانيه
مسك _ اهي
سيف _ حلوه…… مسك احنااا لازم نتكلم
مسك بلخبطه _ ملوش لزمه
سيف _ لا ليه.. احنا طلعنا اخوات.. مش سهل اننا نتعامل عادي.. بس مطرين ننسا كل حاجه حصلت
مسك بدموع _ بنسبالي انا مكنش في قلبي اي مشاعر انا بس قولتلك ااني حبيتك علشان اتفاقي مع باولو
سيف بابتسامه باهته_ طمنتيني.. وبنسبالي انا كنت واخد الموضوع تحدي كعادتي بحب اوقع البنات ههههه
مسك _ كويس
سيف _ خلاص احنا من دلوقتي اخوات وصحاب
مسك _ تمام
ضحكنا علي بعض علشان نعرف نعيش في بيت واحد لكن الحقيقه اننا بنكدب.. انا حبيته بجد وهو كمان… لكن طالما طلعنا اخوات لازم نمسح المشاعر دي باستيكه
ومنحاولش حتي نفتكرها….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة 4 (أحببت أخي))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى