روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل التاسع عشر 19 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل التاسع عشر 19 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء التاسع عشر

رواية أحببت مجنونة البارت التاسع عشر

رواية أحببت مجنونة الحلقة التاسعة عشر

سيف بصله…خلصتي
نور.. اها
سيف مسك ايديها وعضها
نور انصدمت وفضلت تضحك… ايه دا وفضلت تصوت بضحك سيب ايدي ياجز”مه
سيف…
نور بضحك… ايدي الله يخربيتك سيب
سيف….
نور بدات تعيطت وهي بتضحك… اوع ايدي
سيف سابها… دي تخليكي تبطلي تتخبثي عليا
نور بطلت ضحك وعياطت… وربنا ما هعديها وبتبص في ايديها الله يخربيت وفضلت تضحك بدل العياط وبتمسح دموعها بطفوله
سيف بصلها… انتي مجنونة
نور بضحك… بوقكك كبير اووي وبضحك ومدت ايديها بص ايدي كله كانت يعتبر في بوقك وفضلت تضحك هموتتتت
سيف بصله وضحك علي ضحكها…وربنا مش طبيعي
نور مسحت دموعه…مش مسامحك علي فكره وكشرت
سيف بصله… بت انتي عندك انفصام
نور بصتله من فوق لي تحت…
سيف… بجد مش طبيعيه وبداء يتحرك وصلو البيت وكل واحد طلع اوضه
مازن كان معدي من ناحيت اوضتها لقه نور الاوضه مفتوح خبط عليها… نور انتي جيتي
نور.. اها ادخل
مازن…مين اللي بطل يقاعد مع اخو ويهتم بي
نور قامت حضنته… حقكك عليا
مازن ضحك… انتي عبيطه مش زعلان منك بس فكرتك انتي اللي زعلانه
نور رفعت راسها وبصلو…. لا بس شغل كتير اووي انا حتي خليت الاجازه الاسبوع اللي في الفرح عشان هيكون الشغل خف شويه دا غير ان طلع في شغل لي سيف الخاص بي يعني هشيل الشركه انا.
مازن… ربنا يقويكي يارب بس شكلك متعصيه مالك

 

 

 

نور… ويقويك اها والله هطرشق
مازن ضحك.. طيب ايه رايك ننزل نعمل عصير فراوله بالبن ونشربو في جنينه نتكلم
نور بفرح… اشطا
مازن ضحك علي فرحتها.. يلا ونزلو بعد وقت في جنينه
مازن…مالك بقا
نور مصدقت وطلعت كله…. انا عارفه ان انا وسيف دايما بنتعارك ونتعصب علي بعض وممكن نتصالح في نفس العارك ونرجع نتخاصم معنديش مشكله حتي لو مدينا ايدينا علي بعض
مازن ضحك…اهدي طيب واحده واحده.بس عشان انتي بقالك فتره اساسا غريبه
نوربصتله…انا
مازن…اها بطلتي تقاعدي معانا ادم النهارده اول مره تروحي معا او بمعنا اصحا تطلبي يوديكي الشغل
نور.. لان كل ما اطلب منه يقولي مش فاضي وانت المحاضرات والعياده والمستشفي معندكش وقت ليا
مازن بصلها بطرف عنيه…ومين اللي كانت نيجي تصحيني وتتكلم معايا وترخم
نور…
مازن…بلاش انا ادم قالي انك فين وفين لما تتكلمي معا برضو مبقاتيش تتكلمي معا
نور.. لان علطول ببقا عايزه اسيبه مع اميرة مش عايزه اضايقهم مش اكتر وبصراحه كل ما اجي ااتكلم مع القي مع اميرة بتحرج اتحشر بنهم
مازن… هحاول اقتنع
نور…
مازن…نور خالينا صراحه انتي مش بتبعدي الا لما تكون في حاجه
نور… مش عارفه انا نفسي مش عارفه
مازن…قولي اللي جواكي براحه او ايه اللي انتي شيله ومضايقك
نور… عبد الرحمن
مازن…ايه
نور… بص انا وسيف دايما بنتعارك صح
مازن…جدا مش بتبطلو اساس
نور.. انا وهو دايما بنتعارك وممكن نتصلح ونرجع نتعارك عادي عبد الرحمن السكرتير بتاع سيف
مازن…مش عبد الرحمن دا صاحبو

 

 

نور… بالظبط هو دا بقا دفس نفسو بنا من ايام كنت قاعده بهزر مع بنت في شركه اسمها هدي تمام والبنت كانت خايفه مني عشان شافتني بزعق مع سيف كانت جيبه مستندات وبين عليها الرعب فا هزرت معاها وعادي يروح يقوله سيبه الشغل وقاعده تعطل الموظفين عدتها وقولت مش قصدو تمام
مازن…تمام
نور.. بعدها ب يومين كنت انا وسيف بنتعارك ادخل ما بنا وماسكتش الا لما سيف خالني امسح كل اللي عملتو واعمل ايعاده
مازن…اها
نور…جه بقا النهارده وواللهي يا مازن انا عديت بتاع اكتر من مره قدامه وساب كل دا وجه قصاد سيف ويقوله دي نسيت ملفات مهما مسكتش الا لما انا وسيف شدينا مع بعض
مازن…انا هقول لي سيف معلش
نور.. لا متتكلمش انا بحكيلك مندمنيش اني بتكلم معاك
مازن…خلاص ولا تزعلي ولعب في شعرها
نور.. انا عندي انا وسيف نضرب بعض ونخاصم بعض بس مننا فينا كده لكن هو مالهوش دعوه
مازن بضحك..من امتا وانتي وسيف اساس بتتصالحو
نور بصتله…بص مش هنكر احنا دايما بنتخانق بسبب عصبيته وزعيقه والاول كنت بضايق اول ما اشوفو لان كنت مفكره هو قصد يضايقني ويوجعني طلع هو عصبي وانه قليل الازوق
مازن ضحك… امم وبعدين
نور.. ومش هنكر انا مش بسكت وبجيب حقي وبصراحه هو بيعديلي حاجات انا لو مكانه مش هعديها بس برضو بقيت عديلو ما انا مش احسن منه بس الزفت دا عبد الرحمن حطتني في دماغو عمال ينكش ورايا معرفش ليه اكون مرات ابو وانا معرفش
مازن ضحك… وربنا انتي مشكله
نور بصتله بغضب.. انا بتكلم جد علي فكره
مازن.. احم كملي
نور…مش بحب حديدخل ما بيني وما بين اي حد عبد الرحمن لا ازاي لزم يدخل بنا مع انه عارف اني اناوسيف مش بنعدي لبعض ممكن نمسك شعور بعض هو عامل زاي الحربايه بتسخن
مازن بيكتم الضحك… اهااا
نور بغيظ…يكونش كان نفسه يكون بنت بس ربنا ما اردش اصل طريقتو دي مالهاش تفسير غير حالتين يا اما كان نفسه يكون بنت او تربيت بنات يااما استغفرالله العظيم عنيه من سيف
مازن بضحك…لا لا مش قادر اسف وفضل يضحك
نور بصتله بضيق…انا غلطانه وجي تمشي
مازن مسكها… اسف خلاص تعالي طيب انتي اللي مضايقك عبد الرحمن ولا سيف.
نور…الاتنين بس سيف انا وهو دايما كده وعادي اتعود اما الزفت تاني دا حطتني في دماغو ليه انا اساس مش بتعامل معا ولا لي اي كلام معا
مازن… طيب تفتكري بيعمل كده ليه
نور…معرفش وبجد وربنا ورحمة ابويا لو مالم نفسه عني لا ههزق ب كرامتو الشركه
مازن…اهدي طب اقاعدي واتكلمي معا

 

 

نور… بتاع ايه دا دا حزيبون اوحربايه علي شكل راجل
مازن ضحك.. طيب حقكك عليا
نور…الله يعكنن عليه البعيد.زاي ما عكنن عليا
مازن حضنها…معلش.
سيف كان وقف في البلكونه بتعتو وسمع الكلام
مازن…خلاص بقا فكك منه
نور اتنهدت.. بس صحيح انت عامل ايه في شغلك
مازن…الحمد الله بس قطعهم صوت ادم وهو بيزعق
ادم بغضب وزعيق.. انتي بتستهبلي شايفني ار”يل
اميرة…انت متزعقليش وبعدين انا ماكانش قصدي
ادم….واللهي اومال لو كان قصدك كان حصل ايه يا هانم
اميرة…لا انت بجد صعب اللي يتكلم معاك وانت بالاسلوب دا وجي تطلع اوضتها مسك ايديها
ادم…. اقفي انا بكلمك كذه مره اقولك بطلي الحركه دي
اميرة… وانت تبطل تعلي صوتك عليا من غير لزمه
نور…اهدو بس في ايه
ادم… اسالي الهانم
مازن…حصل ايه يا اميرة
اميرة….اسالو هو مش هو اللي عمال يزعق علي الفاضي
مازن…متقول يبني في ايه
ادم…عمال يزعق الفاضي طيب اسالها ايه الفاضي دا
نور…هو ايه الفاضي دا يا اميرة قصدي ايه اللي حصل
اميرة رفعت حاجبه وبصالو… واللهي اومال تسمي اايه اسالي
نور بنفز صبر.. الله ما طولك ياروح في ايه يا ادم ايه اللي حصل لي كل دا
ادم… اللي حصل انها شايفه الموضوع عادي
اميرة…اها عادي انت اللي شايف انه غلط.
مازن مسح وشه ب ايدو وبص لي نور…طب معلش نفهم بس
ادم…لما انا كده غلط لما الصح ايه اسالوها
اميرة…لا واللهي انت اللي تقول
نور بنفز صبر وضريخ….في ايييييييه متقولو ايه الصح وايه الغلط كتكم البلاه قرفتوني قول انتي لا قول انت اييييييه هو سر حربي متنطقو

 

 

ادم واميرة اتفجعو من نور
مازن بضحك وباس راس نور… اهدي ياحببتي منكم الله
نور.. دوله عاملين يتعزمو
مازن بضحك وحضنها… هدي نفسك ياختي صحتك مش كده
نور بصتله…ابعد يا مهزق
مازن… الله وانا ماللي اللمبي
ادم.. الهانم قولتلها متتعامليش مع حد الا في حدود الشغل حلو
نور…. تمام
ادم…وفي كذه حد قولتلها بلاش تعامل معا نهائي لان انا فاهمهم وهي بنفسها قالتلي صح
نور… تمام
ادم..اجالها شغل القي واقفه مع واحد انا محذارها منو وقولتلها دا لا لان شخص مش كويس ومش محترم نهائي وهي بنفسها حكتلي عنه حاجه تاكد كلامي
نور بصت لي اميرة بمعنا الله يكسفك خالتي يمسك عليكي واحده
ادم…لا ومش كده واقفه تهزار معا وبتضحك وهاهاهامن القلب ولا اكن كيس جوافه في حياتها.
نور ضحكت بصت لي اميرة.. دا بجد
اميرة ب احراج وبترجع شعرها ورا ودانها… احم اها بس هو يعني ما سكتش ضربووبهدلو
ادم… لا لا ماليش حق زعلانه مني عشان دخلت زعق وضربته
نور…ضربتو ضربتو وبصت لي اميرة
اميرة..شفلط وشهو وفضل يزعق ولم عليا المستشفي كلها
ادم.. لا ماليش حق كنت جبتلكم عصير ليمون احسن بذمتكم انا غلطان وبص لي مازن ونور
مازن مش لقي رد بص لي نور.
نور احم..هو يعني كان ممكن كنت يعني تاخدها تفاهم يعني
مازن بماده ضحك طبطب علي نور فاهم انها مش لقي رد… حاسس بيكي ياختي وربنا
ادم بزعيق.. ماتردو عليا
نور اتفجعت.. ايييه الله يخربيت فقرك فجعتني
مازن ضحك…واحدو الله
اميرة.. شايفه اهو من ساعتها عمل يزعق كده
نور بصتلها.. اتلهي الله يكسفك
اميرة…نور
نور.. ايه الراجل عدا العيب
ادم… بدل متتاسف

 

 

نور.. متظتش انت كمان غلطان لان عملت لفت نظر في شغل بتاعها
ادم بستهزء.. تؤتؤتؤ دا انا طلعت نوتي
نور ومازن واميرة ضحكو
ادم بصلهم بقرف وطلع اوضه
مازن بص لي اميرة… بصي انا كا راجل مش هقبل دا ومش هقولك ممكن اعمل زايو لا انا اكيد لان الراجل لما بيحب بيبقا شايف انها حاجه تخصو بتعته محدش لي انه يجي ناحيتها
مش تحكم ولا امتلاك بيبقا حب وناخوه منه وغيره علي اللي بيحبه لو مالقتيش دا في شخص اللي بتحبي يبقا هو عمرو ما حبك ولا هيحبك انا زاي اخوكي يا اميرة واللي انتي عملتي دا غلط المفروض تتاسفي مش تزعلي ولعب في شعرها ادم روح فيكي وبيخاف عليكي اكتر من نفسه بلاش تخسري الحب دا وتهزي الثق اللي بنكم وانتي اكيد فاهمه قصدي
اميرة… اسفه
مازن…مش لي لي هو بس سيبي يهدا لان دلوقتي هو علي اخرو وسابهم ومشي
نور.. تعالي يا موكوسه واخدتها وطلعت علي الاوضه
نور…. بصي احنا بنات وفاهمين بعض ولو بنحب حد بنسمع كلامه عن نفسي عشان حبيت جدو وشوفت حبو ليا اخر مره شلت فكرت اني امشي من هنا مهما حصل وهقولك حاجه بابا كان دايما بيقولها اوعي تخلي ثقتي بيكي تتهز بمعنا انا وثق انك مش هتعملي حاجه توجعني او تزعلني خاليني افضل وثق في نفسي ان بنتي بتصوني ووثق فيكي قبل نفسي ولووعملتي غلط تيجي وتقولي حتي لو عارفه ان في عقاب كبير ودا يزود ثقتي بيكي مش يقللها لان هبقا عارف لو عملتي حاجه انتي اللي هتيجي تقولي وفعلا مافيش حاجه كنت بعملها الا وبابا يعرفها بس بعد ما ربنا رحمه مالقتش اللي احكيلو ولا اللي ابقا جمبي وينصحني عمرو ما هيتعوض لان مافيش حد هيحبني زايو
اميرة بصتلها بحزن.. الله يرحمه
نور.. يارب وتنهدات معنا كلامي ادم روح فيكي وبيحبك وبيخاف عليكي وبيغير وكلام مازن صح لو معملش كده كنتي زعلتي وحسيتي محبكيش المفروض تفرحي انه بيحبك وانتي غلطي هو وثق فيكي تقومي تكسري كلامه وثقه اللي بنكم
اميرة… مكانش قصدي بصراحه يعني
نور بشك.. بت اوعي تكوني عمالتي كده قصد
اميرة..
نور… يا حالاوتك انتي عبيطه عملتي كده ليه
اميرة… كنت عايزه اتاكد انه بيحبني
نور.. نعم ياروح امك
اميرة.. عيب كده يا نور وبعدين انا ماليش دعوة
نور… اومال مال مين يعني
اميرة… احم صحبتي قالتلي انتم بتتجوزه من جوه العيله ممكن بيمثل عليكي ومش بيحبك
نور… انتي بتتكلمي جد
اميرة… اهاوالله
نور..كتك نيله انتي وصحبتك وانتي مكنتش معانا لما طلع عينه معاكي عشان تقوليلو بحبك لا بجد كان مفروض ضربك انتي وصحبتك
اميرة… خلاص بقا وبعدين انتي كمان السبب
نور بصدمه… انا

 

 

اميرة.. اها كنت كل ما اجي افضفض او احكيلك يا اما تكوني نايمه يبتشتغلي يا مش في البيت
نور… واللهي كنت مضغوطه كان غصب عني وبعدين انا الفتره دي كده عشان فرح حضرتكم لان عايزه اخلص الشغل اللي عليا عشان بعدها كلنا نسافر عشان المصيف اللي شكه اني مش هروح معاكم بسبب سي زفت سيف
اميرة ضحكت… انتم مش بتزهقو من الخناق
نور… هو مش انا المهم دلوقتي احنا عارفين انك غلطانه ومتتكرارش يا اميرة
اميره ابتسمت ب احراج…حاضر
نور…ومتسمعيش لحد يخرب عليكي فرحتك اهي صحبتك عملت مشكله بينك وبين ادم علي الفاضي قومي يلا صالحي ادم
اميرة…ايه
نور…ايه ايه قومي يلا وقوليلو الحقيقه عشان متكسريش الثقه اللي بنكم وستحملي اي رد فعل لان حقو يلا روحي ولو رفض يتكلم قوحي ودخلي
اميرة…بس مازن قالي سيبي يهدا
نور…. بالعكس دلوقتي عشان توري مهنش عليكي تسيبي زعلان منك ونينينين والجو دا
اميرة ضحكت….الله يخربيت فقرك
نور ضحكت… ما بصراحه ماليش في لحب والجو دا المهم يلا قبل ما الشيطان ي حط افكار في دماغو ويتخيل
اميرة بتبلع ريقه…هو ممكن يمد ايدو
نور… لاطبعا استحاله يلا
اميرة طلع لقت ياسين دخل الاوضه
ياسين.. نور عجباك كده
نور بستغراب…علي ايه
نورين… واللهي انت اللي غلطان ونور اللي هتقول الحق مش هطبل
نور بصتلهم بنفز صبر… لا حول ولا قوة الا بالله ايه اللي حصل
ــــــــــــــــــــــــــ
في اوضة ادم
اميرة بتخبط…ينفع ادخل
ادم… لا روحي اوضك
اميرة… طب عشان خاطري
ادم…امشي يا اميرة احسنلك
اميرة اخدت نفسها…يارب اول ما دخلت لقت مكسر كل حاجه في اوضه
ادم كان واقف في البلكونه …
اميرة بلعت ريقها بخوف وراحت وواقفت ورا… بص عارفه اني غلطانه و
قطعه ادم… اطلعي برا يا اميرة
اميرة افتكرت كلام نور تقوح…. انا عملت كده قصد عشان خوفت متكونش بتحبني
ادم لف وبصله…نعم

 

 

اميرة بخوف من شكله كان وشه كله احمر وعنيه محمره وعروق وشه كلها برزه من العصبيه نزلت وشه في الارض وهي بتتكلم معا عشان متخافش
اميرة… صحبتي قالت انك.ممكن تكون هتخطبني عشان دي.تقليد العيله اننا نتجوز من بعض مش عشان انت بتحبني وكده
ادم بعصبيه…نعم ياروح امك وانتي مش عارفه اني بحبك.اومال كنت سنين الفاتت دي كنت مستني منك كلمه ليه مش عشان بحبك
اميرة.. ما انا معرفش بقا هي قالتلي بلاش وابعدي احسنلك مافيش حد هيستنا حد في زمن دا
ادم بيجز علي اسنانه ومسكها جامد.من دراعها …وانتي كنتي بتفكري تبعدي
اميرة…مقدارتش والله بس قولت اشوف غيرتك عليالو فعلا بتغير هتاكد انك.بتحبني
ادم….ياشيخه
اميرة… اها وربنا قولت ا كتر شخص انت مش بتحبه لو غيرت عليا يبقا فعلا بتحبني لووسكت يبقا انت مجبرو عليا وانا مرضاش بكده ليك
ادم بيحاول ميزعقش… لا حول ولا قوة الا بالله انتي متخلفه وانا هستناكي ليه اساس ههتم بيكي ليه
اميرة… دراعي وجعني يا ادم سيب ايدي
ادم سبها…اطلعي يا اميرة علي اوضك
اميرة… اسفه والله انا خوفت اكون انا بس اللي بحبك
ادم… حتي لو كده كنتي جيتي وقولتيلي
اميرة…ما ممكن تتكسف وتكذب
ادم بعصبيه وغضب…لا بجد انتي عبيطه وبعدين صحبتك دي مش صحبه اللي توقع بنا وبعدين مالقتيش غير الز”باله دا وتتعاملي معا وبعدين ياذكي ممكن ناخوتي هي اللي تخليني اتعصب مش عشان بحبك كان ممكن كذه طريقه لو فكرتي تعرفي اني روحي فيكي
اميرة بصتله بصدمه… انت عملت كده عشان نخوتك مش عشاني
ادم لطم علي وشه…لا لا كده كتير
اميرة بعياط… كان سهل تقولي انك مش بتحبني عموما احنا لسه في كل شئ
ادم قطعها….قسم بربي لو نطقتيه لا اكون مطين عشتك.
اميرة بصتله ومش فاهمه…

 

 

ادم….انا لو مش بحبك مكنتش هستنا دقيقه علي امل انك تكوني ليا مكنتش هستحمل طريقتك معايا وتصديني مكنتش ههتم ومش هروح انا ياذكي اللي اطلبك من جدو وعمو مكرم لو فكرتي دقيقه بس كنتي عرفتي ان انا اللي عايزك مش هما اللي جبروني
اميرة ..يعني انت بتحبني بجد
ادم…اها يا اميرة بحبك.بحبك.يا اخرت صبري ياللي هتشليني
اميرة….اسفه
ادم.بصله وساكت…
اميرة بصتله ومش عارفه تقوله ايه…. خلاص بقا واللهي كنت خايفه
ادم…تمام روحي دلوقتي
اميره افتكرت نور لما قالتلها نور… نينيني و الجو دا اميرة بصتله وسرحت نينينيني
ادم بصله ورفع حاجبه….ايه
اميرةبصتله…لا لا قصدي خلاص عشان خاطري
ادم.بصله عنيه ضحكت…انتي قولتي ايه في الاول
اميرة تنحت…هااا لا مقولتش
ادم بصله بطرف عنيه …اميرة
اميرة… احم نينينين
ادم ضحك… دا يعني ايه
اميرة ضحكت وتكسفت… خلاص بقا
ادم…بجد يعني معنهاايه
اميرة بتوه …نور قالتلي اقولك الحقيقه عشان مخسرش ثقتك وتفكر اني بعمل كده دايما من وراك وكده
ادم… يعني لو مش نور مكنتيش هتقولي الحقيقه
اميرة…ما مازن قالي سيبي يهدا
ادم…انتي بقا كنتي هتعملي ايه
اميرة عياطت وهي بتتكلم… بصراحه كنت عايزه اقولك واحنا في طريق عشان خوفت تسيبني وفي نفس الوقت كنت عايزه اعرف حبك ليا

 

 

ادم ابتسم ولعب في شعرها…مش اي حد تسمعي كلام وبطلي عياط ونزل لي مستوه طولها انا لزقلك وقرب من ودانها بهمس ياانا يا مافيش يا اميرة حطيها حلقه في ودنك
اميرة ضحكت…بحبك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياسين… المفروض اني مضايقش
نورين.. ايوه لان نسيت عادي ما اي بني اادم بينسا
ياسين…ردي انتي بالله عليكي دا بيتنسا
نور مسك دماغها…. خلصتو
ياسين ونورين… اها
نور… انت غلطان عشان زعقت في شارع وخليت الناس ياخدو بالهم.وانتي مفروض عارف انك اليوم دا مش فاضيه كنتي قولتلو عيب بصراحه تخالي مستني في شارع 5ساعات ولو ركزتي انه فضل مقدارك لحد ما جيتي وانتي لما روحتي متاسفتيش وتعاملتي عادي وردك كان مستفز بصراحه انك شايفه عادي
نورين…نور انتي بدفعي لي
نور…فين دا انا قولت انتم الاتنين غلطانين
ياسين… ماشي انا عارف اني غلطان عشان مكانش ينفع اعلي صوتي عليها
نورين…. طب كويس ان حضرتك عارف
نور… وانتي غلطانه انك سيبتي كل دا في شارع متنكريش وهو رد فعلو غلط بس كان متعصب وانتي لو مكانه كان دا هيبقا ردك صح ولا لا
نورين… احم بصراحه كنت هطين عيشتو
ياسين..بصي بقا دا اللي هي فالحه في
نور…معلش حقكك عليا
نورين…ما انا جيت اتاسفلو شوح في وشي
نور.. معلش حقكك عليا
ياسين…عشان كنتي بتقوليها بطريق استهزء
نور… معلش حقكك عليا
نورين…عشان قاعد يتريق عليا
نور نفخت…استغفرالله العظيم معلش حقكك عليا
ياسين.. بس هي

 

 

نور بصريخ وطخنت صوتها..ما خلصنا بقا قولت حقكم عليا هي سيرها
ياسين ضحك هو ونورين علي طريقت نور
ياسين.. في ايه يبنتي
نور…ما انتم الاتنين عاملين ترموني لي بعض وفي الاخر لو قولت كلمه وحش في حق حد فيكم بتقلبو عليا انا
ياسين ونورين بصو علي بعض…
نور بصتلهم…فعلا ياللي داخل بين البصلة وقشرتها ما ينوبك الا ريحتها
ياسين ضحك ومسك خدودها… وربنا بحسك تيتا اووي
نور…سيب بطل رخمه
ياسين بضحك…بقالي كتير ما رخمتش عليكي
نورين حضنتها….صحيح بقالك كتير مش بتقاعدي معانا بقيتي تيجي تقعدي في اوضك علطول
نور…عشان الشغل.بس
ياسين… اممم ا طيب لو في حاجه واقفت معاكي انا موجود يا قلب اخوكي
نور…متحرمش منك يارب
ياسين… ولا منك ولا من اللي مطلع عيني دي وبص لي نورين
نورين ضحكت…. صحيح هتاخدي اجازه امتا
نور… الاسبوع اللي جي باذن الله
نورين…دا الاسبوع اللي جي اخرو الفرح
نور…هقولك ايه ربنا علي المفتري
ياسين بضحك…سيف.
نور…بالظبط
ياسين ضحك…لا بجد سيف وبص وراها
نور بصت لقت سيف…ايه دا نعم
سيف بقرف وعصبيه…. حضرتك الملفات اللي قولتي خلصتيها انتي مش موقعه عليها
نور بصتله بغيظ علي طريقته .. طيب انت بقا عملت التصميم
سيف.. اها طبعا

 

 

ياسين…احم شكلكم هتتعاركو وانا ونورين مش عايزين صدع يلا يا حببتي
نورين بضحك.. يلا يا حبيبي
نور…اها يا واطين حبكم برص
نورين وياسين طلعو وفضلو يضحكو
سيف بصص لي نور
نور…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى