روايات

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني الجزء السابع والثلاثون

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني البارت السابع والثلاثون

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني الحلقة السابعة والثلاثون

يونس بحب.. احيه ياما علي جمالها
داليدا كانت وقف ووشه محمر من الكسوف وقلبها بيدق جامد ومتوتره وضحكت وفرحانه و كان كذه شعور جوها مش عارفه بس اللي متاكده منه انا مبسوطه
شهد.بضحك… في ايه ياض سلم علي عروستك
يونس تنح… مش مصدق يا امي ورفع ايدو قصاد نور اقرصيني يا خالتو
نور بصتله بخبث وشدت ايدو و عضتو…
يونس شد ايدو وضحك… ايه دا يا خالتو
نور…عشان تصدق يا روح امك
داليدا ضحكت ..
يونس…يالهوي ياما وراح باس راسها وحضنها وبهمس طلع زاي القمر ياروحي
داليدا بهمس…وانت كمان
نور بضحك…. حب بعض برا في ناس غيرك يلا خدها ومشي نزلو اتصورو يلا
يونس بضحك… هو مينفعش اخدها ومشي علطول
نور….يلا يالي مشوفتش تربيه
يونس ضحك ومسك خد نور…قمر يا خالتو وربنا
نور ضربته علي كتافه…ولاه امشي
يونس اخدها وكلهم زغرطو
نور…اللي بعدو
معتصم… السلام عليكم اول ما شاف ملك احيه
ملك بخوف وتوتر.. احيه ايه وحشه

 

 

معتصم بحب… وحشه ايه بس دا انتي علي رائي خالتو صاروخ
سلمي بضحك…وربنا قولتلها كده
ملك ضحكت… بجد
معتصم…اها وربنا وباس ايديها ورسها وحضنها اللهم بارك اخيرا
ملك بفرحه… بحبك.
معتصم ضمها لي اكتر..وربنا انا اللي بموت فيكي
نورين بضحك…. الولاه مسك في بنتك وناسي اننا وقفين
نور. بضحك.. مش فاهمه ايه دا مربتيش ابنك
نورين… ياختي ما هي بنتك برضو حضنه
نور… احم جو التحرش دا برا مش هنا يلا
معتصم ضحك…. حاضر واخدها ونزله وكلهم زغرطو
نور… يلا يا فهد
فهد دخل بضحك… طب وربنا النظام دا مش عندنا في شغل
نور بضحك…لا انا مسيطره
فهد وبيبص علي جنات كانت بصه في الارض من كسوفها… حبيبي
اميره جريت وواقفت زاي الاطفال قصاده وبفرح….قلبي زاي القمر
فهد ضحك… وباس راسها طلعلك يا امي
اميرة حضنته… ربنا يسعدكم
فهد وبيبص علي جنات ومبهور بالفستان … ويخليكي لينا يارب
نور بضحك وهمست لي فهد .. عينك بتنط عليها فهد.بصلها وضحك
نور…. يلا خد مراتك ونجز في ناس لسه
فهد راح ونزل لي مستوه طول جنات ونزل راسو وبضحك…هي الارض احلي مني
جنات وشه كان محمر من الكسوف رفعت راسها وابتسمت..
فهد اتعدل وبصله وسرح في جمالها… اللهم بارك
جنات بصتله بحب وكان طلع جميل برضو وكان قلبه بيدق جامد من فرحتها وكسوفها
فهد ابتسم وقرب منها وباس راسها وحضنها بهمس… كالعاده قمر
جنات ابتسمت.وحضنته… انا فرحانه اووي
فهد… وانا بحبك
نور…. وربنا ممكن تحبو بعض برا يلا يا حبيبي
ضحكو واخدها وكلهم زغرطو ليهم وباركو
نور…يلا يا انوس
جويريه بتوتر.. لا لا اصبري انا حلوه الاول
انس دخل علي كلامها وتنح… قمر وربنا

 

 

نور بضحك…اهو قالك
جويريه اتكسفت…احم
انس ضحك وشدها لي حضنه بهمس … بعشقك
جويريه ضحكت…وانا كمان روحي فيك
انس بعدها وبصلها بفرح..بجد
جويريه هزت راسها بمعنا اها…اووي
انس شلها وضمها لي جامد.. ياروحي
نور… يا مرارتي يامه انجز في ناس غيرك
انس ضحك ونزلها… يا سلام ما بابا بيفضل يحب فيكي حد بيتكلم
نور… وانا اقول بنتعارك ليه اتاري عينك رشق خدها ومشي يا مهزق
جويريه بضحك… لا يا خالتو متشتميش جوزي
نور رفعت شفتها…جوزك طيب ياختي يلا نقبلكم في محكمه الاسره بعد المحن دا
انس بندفع….بعد الشر ايه يا امي كلام دا
اميرة بضحك… ابنك وقع علي بنتي
نور… ما يقع الا شاطر يا حببتش.يلا ياض ياوقع
انس بضحك…حاضر واخدها وزغرطو كلهم
نور…يلا يا حموزه
حمزه ضحك… السلام عليكم
كلهم ردو السلام
حمزه بص علي مكه… اللهم بارك احيه انتي جميله اوييي
مكه اتكسفت ووشها احمر…
نور ضحكت… يا عم بينك وبينها مش قدام الاجانب كده
حمزه فاق…هااا
نور.. هاا وضحكت سلم علي مراتك وخدها ونزل
لمار بضحك… اومال عملي شبح في البيت ليه
حمزه ضحك… ايه يا امي مش كده وراح باس راس مكه وحضنها مبروك يا روحي
مكه ابتسمت بخجل… مبروك انت كمان
حمزه ضحك… طب بحبك
مكه ضحكت.. وانا كمان
نور… واحنا كمان بنحبكم.يلا ياعم
سلمي.. سبيهم شكلهم قمر اووي
نور بضحك…خد مراتك واخلع دي عندها جفاف عاطفي انت حر
كلهم ضحكو واخدها ونزل
نور… يلا يا زيزو
زياد…احم
نور بضحك… الواحيد اللي بيتكسف تعالي يبني ادخل

 

 

سلمي…اها بعيونو دي بياخد قلبي
نور….يالهوي يبت هو مازن ايه دوره في حياتك
سلمي بحب… دا الصاروخ ذات نفسه
كلهم ضحكو
زياد بص لي منه بحب….اللهم بارك ماشاء الله
منه ابتسمت بخجل
زياد راح ليها وباس راسها وحضنها.. طلع زاي القمر
منه حضنته… بحبك
زياد باس راسها بهمس… وانا بموت فيكي ياللي مطلع عيني
منه ضحكت…
نورين…ربنا يعينك.يا حبيبي قلبي معاك
منه… ماما
نورين… اكدب انتي تشلي
نور ضحكت…طيب مشاكل العائليه بعدين في ناس واقفين
زياد اخدها ومشي كلهم زغرطو
نور…يلا اخرت صبري يدخل
محمد بضحك… الصبر جميل والله
نور ضحكت…ادخل يا ظريف
محمد بيدخل… عروستي فين
جني ضحكت…
محمد… ضحكت يعني قلبها مال ايه دا وتنح من جمالها
نور بضحك…متنح ليه
فرح بضحك… انت مشكله والله يا محمد
شهد بضحك…طلع لي امه
جني…. في ايه هو انا وحشه
سلمي بضحك.. مين دا انا بنتي موزه الواد متنح من جمالك يا قمر انت
نور… متهدي ياماااا بقا وانت وبتهز في محمد فوق
محمد.. اقرصيني مش مصدق
نور شدت دراعو…. عز طلب ياحبيب امك وعضتو..
محمد بضحك…ايهه يا امي
نور…. عشان تفوق يلا لسه اخواتك مستنين
محمد راح لي جني وباس راس ومسك خدودها…ياللهوي قمر ياناس
جني بضحك… الميك اب يا محمد هيبوظ
محمد… لا لا كله الا دا ومسك فك وشها وباسه من خدها جامد قمر ياما
جني.بضحك ..وشي وشي
نور ضربته في كتف…اتلم يا مهزق وخدها وطلع

 

 

محمدحضنها وبص لي امو..مش قادر البت طلعت صاروخ ياما
كلهم ضحكو.
نور بضحك…الله يكسفك اطلع بدل ما اضربك بالجزمه ياجزمه
محمدضحك…لا اطلع بكرمتي زغرطو يا بنات
كلهم ضحكوزغرطو
نور…يلا يا يوسف
يوسف… احم اول ما شاف ساره يالهوي ياماااا
نور… هو انتم بتولولو ليه اول ما تشوفه مراتتكم
شهد بضحك …. بيشوفو المصريف المستقبل
يوسف بضحك… علي قلبي زاي العسل والله لو طلبت عيني حتي
ساره ضحكت بكسوف
يوسف راح باس راسها وحضنها بهمس…بحبك طلع زاي القمر ولو في احلي من القمر هيكون انتي
ساره بحب وهمست…بحبك
يوسف… وانا كمان وبعد عنها وباس راسها
نور…ربنا يسعدكم يارب يلا
كلهم زغرطو
نور لسه هتقول ادخل يا اياد لقتو دخل
اياد…ايه المعامله دي مفروض ادخل اول واحد
نور ضحكت…بس يلاه
اياد فين موزتي
نور… اهي يبني
اياد بصلها لقها بصه في الارض … بص في الارض ليه يا نوس وشي مش عاجبك يابت
نور بضحك…لا عندها حياء بعيد عنك ممرش عليك معلش
اياد غمز… لا ما هي هتعوضني دا
نور…ينيلك عيل
نورين… هقول ايه ابو مين ياسين
نور بصحك… علي رايك
اياد قرب وبيرفع راسها لي…ايه دا
جميله وشها احمر وبتسمت بتوتر… ايه
اياد بصله بحب وسرح في عيونها … جميله
جميله…. نعم
اياد… لا انتي جميله
جميله…ايوا انا جميله في ايه يا اياد
اياد ضحك… انتي حلوه اووي يابنتي اووي يخربيت جمال امك ياشيخه
جميله وشها احمر اكتر…. ايه دا اتلم
نور ضحكت… ياعم البت بتتكسف
اياد.. قمر يا خالتو وحضنها وشلها بهمس بعشقك با بنوتي
جميله استخبت في من كسوف بهمس.. شكلي وحش
ايادبهمس..قمر وربنا بحبك
جميله…وانا كمان مش ملاحظ حاجه غريبه
اياد …النضاره وشكلك قمر بيها او من غيرهاوالله
نور… يا مسهل ايه بالنسبال للسشن
شهد…يا حبوب يلا
اياد ضحك ونزلها.. حقد مش قدرين تشوفه اتنين قمر مع بعض
نورين…يلا يا مهزق علي راي خالتك

 

 

جميله اتكسفت وكانت مستخبي في
نور بضحك…. البنت مكسوف خلاص يا جماعه يلا يا اياد خد جوجو ونزل و يلا زغرطو يا جماعه
اياد… لا ثانيه دا انا نادرها هزغرط اخيرا فرحنا النهارده لولولولولولولولي
كلهم ضحكو
نور.. ربع ساعه تربيه حتي يلاه
نورين… اللاسف ابني
اياد…حقد
نور بتوطي تجيب الجزمه
اياد بضحك…خلاص يلايابت الغيره هتموتهم وشدها وجريو
ــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث
الشباب والبنات كلهم اتصور وفي نفس الوقت المعازيم بدات تيجي وعده الوقت وكان سيف ونور وقفين مع بعض وياسين ونورين مع بعض وادم واميره وفرح وعبد الرحمن وشهد واحمد وعز ولمار وهنا وماجدي ومازن وسلمي واشرف وسندس كانو كلهم واقفين شويه كلهم يتكلمو مع بعض وشويه كل واحد يتكلم مع حببتو اما شهد السكرتيره كانت قاعده مع امل وهبه وفريده اما الجده مريم كانت قاعده مع شمس وتهاني بيهزرو اما عاصم قاعد مع مكرم ومحمود وبعد وقت العرسان بدات تدخل القاعه
كل المعازيم بصو ناحيت الدخول العرسان
نور بفرح… الله
سيف ضحك ولعب في شعرها…
نور بصتله بحب.. بس هتكنش شعري
سيف.. بحبو
نور ضحكت.. وهو كمان
سيف غمز.. عارف
انس الصغيره…بابا بابا
سيف نزل وشالو…ايه ياروح بابا
نور ضحكت بفرح علي انس الصغير…
انس….هما ليه كلهم زاي بعض وليه لابسين كده
نور…عشان دا فرحهم ودي عروسه ودا عريس بيلبسو كده
انس.. وانتي وبابا لابستو كده
نور… ااها
انس… اكيد كنتي احلي منهم
نور ضحكت… قلبي انت اللي قمر
سيف… وبالنسبالي ايه شفاف
انس.. انت برضو قمر يا بابا وباس من خدو.
بدات تشتغل موسيقى طلي بالابيض الصحافه اللي كانت موجوده بدات تصورهم
وكلهم دخلو مع بعض بشكل ياخد القلب من جمالهم امهاتهم كانت عمالين يقراءو قران خايفين يتحسدو من جمالهم
جميله دخل لقت كله بيبصلها استخبت في وبتداره
اياد ضحك وطبطب علي ايديها بحنيه… متخافيش اهدي ياروحي
جميله… بيبصولي كده ليه
اياد… عشان شبه القمر واحلي منهم كمان
جميله ابتسمت بكسوف وهي ماشيه سمعت بنتين

 

 

البنت… الله مين القمردي اللي مع اياد دي مش من العيله
البنت التاني… فعلا بس جميله جدا ربنا يسعدهم
جميله بتشد جاكت بدله بتاعت اياد…
اياد بصله… ايه ياروحي
جميله بساعده متتوصفش وبطفوله… واحده قالت اني قمر والتاني قالت اني جميله
اياد ابتسم بحب لي فرحتها اللي خلت عنيها تلمع بفرحه مش شافها قبل كده غير اول مره لما كتبو الكتاب
اياد… بحبك
جميله بطفوله وفرحه…وانا كمان اووي
ـــــــــــ
كلهم واقفو علي الاستيدج وواقف كل واحد وحببتو جمبه وشكلهم ياخد العقل
فهد بص لي جنات بحب… بحبك
جنات ضحكت بكسوف…. لا بقولك ايه اهدا الله يسترك
فهد ضحك…حاضر
ــــــــــــــ
يوسف بص لي ساره.. مبسوطه
ساره ضحكت بطفوله… اووي عشان معاك
يوسف…اصيله يا ام رحاب
ساره ضربت بخف علي دراعو وضحكت…رخم
يوسف… بحبك
ساره…وانا كمان اووي
ـــــــــــــــــــ
حمزه بحب.. انتي جميله اووي
مكه بكسوف… وانت كمان
حمزه… مبسوطه
مكه… جدا وانت
حمزه… اكيد مادام انتي جمبي هفضل مبسوط
ـــــــــــــــــــ
ملك…معتصم
معتصم بصلها بحب… قلبه
ملك… انت بجد بتحبني
معتصم ضحك وباس ايديها…وربنا بموت فيكي واخيرا النهارده فرحنا
ملك…مش ندمان
معتصم… لو بعيد عني لكن طول ما انتي جمبي هبقا اسعد واحد في الدنيا
ملك ضحكت بفرح…طب وربنا بحبك
معتصم ضحك… وانا روحي فيكي
ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

يونس بضحك… طليتي بالابيض يا نوسه
داليدا ضحكت…اها ياللمبي
يونس بحب… بحبك
داليدا… عارفه ايه الجديد
يونس…يا وثق انت طيب وانتي ايه
داليدا.. زايك بالظبط واكتر كمان ابسط يا عم
يونس بضحك…لا لا دا داليدا بضحي بقا
داليدا بصتله بحب.. اضحي ب اي شي وتفضل جمبي العمر كله
يونس…ياروحي وجي يحضنها
داليدا بضحك…ياعم ناس في ناس بتصور اهدا
يونس ضحك..لا ما مش تدلعيني وترجعي تقوليلي اهدا
ـــــــــــــــــــــ
انس….اهدي بقا يا جويريه
جويريه…وربنا كانت بتبصلك وبتضحكلك
انس… وانا مالي تولع انا ليا بيكي انتي
جويريه…ثبتني لا يا حبيبي مش بتثبت
انس ضحك… وربنا انتي عندي بالدنيا
جويريه بصتله وسكتت
انس…. وحيات امي بعشقك امك وحيات ما بقول ربنا يحفظك ويجعل يومي قبل يومك يا جويريه يابت اميرة
جويريه ضحكت. انت هتشحت
انس بضحك …لو هشحت كده محبش الا هي حبيبتي حبيبتي حبيبتي
جويريه ضحكت … بموت فيك
انس… انا اللي روحي فيكي وربنا
ـــــــــــــــــــــــ
زياد…بت بت وربنا هسقف علي وشك
منه…الله صوتك هيعلي عليا
زياد ضحك…ايه دا هو مين الراجل
منه…انت بس متعليش صوتك
زياد…منه الناس حوالينا اهدي
منه.. اهدا ايه هو ايه اللي طلبه عندك تجيلك دي.
زياد…معرفش وربنا معرف عادي انا مالي
منه…تمام شهر نكد
زياد…دا بدل شهر العسل
منه…بالظبط
زياد ضحك… اهون
منه…عادي
زياد..طب بحبك
منه ضحكت.. وانا كمان
ـــــــــــــــــــــ

 

 

محمد…قمري ياختشي قمر ياناس اتجوزت قمر
جني بكسوف.. بس بقا الناس عيب كده
محمد….طز قمر ياناس
جني ضحكت…طيب عشان خاطري بس
محمد…عشان خاطرك بس هنسكت يا جميل
جني… بجد اناحلو كنت عايزه اصبغ شعري بس انت حلفتني مامدش ايدي
محمد…بحبو كده وبعشقو كده هو صحبتو وحقيقي قمر اللهم بارك
جني بفرحه.. انت بجد احلي صاحب في الدنيا
محمد تنح…صاحب
جني… وحبيب واخ وسند بعد ربنا ربنا يحمي ليا
محمد ابتسم بفرح…وليا يارب قمر يا ناس
جني.. يووه بس بقا
ــــــــــــــــــــــــــــ
اياد…. مش مصدق ربنا استجاب بحبك اووي
جميله بصتله بحب… مش قدي بجد شكرا وعنيه لمعة من دموعه
اياد بستغراب ولهفه.. انتي هتعيطي
جميله… كنت بدعي دايما لو هتجوز يكون عوضي ويعوضني ب اب مش زوج بس وانت بقيت كل حاجه
اياد…وربنا هحضنك وما حد يعرف يطلعك من حضني اوعي تعيطي وبصراجه انا ما هصدق
جميله ضحكت… اتلم ياعم بقا
اياد ضحك… اكتر من كده ايه اسكتي اسكتي
جميله ضحكت..
اياد باس ايديها ضحك علي ضحكتها اللي تخطف القلب.. بحبك
ــــــــــــــــــــــــ
عند نور وسيف
نور كانت بتعيط
سيف..بتعيطي ليه حد زعلك
نور هزت راسها بمعنا لا
سيف بقلق..مالك طيب
نور ابتسمت… مش مصدقها اننا اتجوزنا وخلفنا بعد ما كنت رفض اننا نخلف وعيالنا اتجوزه وفرحهم النهارد
سيف ابتسم ومسح دموعه… ربنا يسعدهم ياررب ويحفظك ليا
نور … مش مصدقه اننا مع بعض لسه وبصتله بحب مش مصدقها ان حد استحملني كل المده دي بعد كل دا حد دخل حياتي وكان يقول كلام يوجع القي حد او اتوقع حد يتعامل معايا ويفهم تصرفاتي حد اشوف عيوبي في عيونه مميزات حببني وحب بيزيد بتستحمل توتري ورهبتي وخوفي من كل شي والعصبيه ووسوستي وغيرتي عمرك ما حسسسنتي انك ندمان او اني زاي ما بيقوله مشوفتش في عينك ولا مره انك شايفني وحشه بالعكس ودايما سند ليا بعد ربنا عمري ما هونت عليك تسيبني لو حد كان قالي هلقيك كنت هفكر بيتريق عليا عشان محدش يستحملني
سيف…لانك مش كده انتي مش زاي ما هما وصلوكي لي كده وكل العيوب دي اللي انتي شايفها عيوب بالنسبالي مميزات انتي مليتي حياتي وفرحتيني.وخوفك عليا وسهرنك جمبي بس لو حكيت مش تعبت غيرتك اللي بتعرفني غالوتي عندك ايه تربيتك وحبك لي اولدنا عشان مني ومنك نظرتك ليا لما اكون فرحان اللقي فرحانه حتي لو تعبانه او زعلانه بتفرحيلي بتخليني افرح لي فرحك اكتر بحسو تشجيع ليا اها اولادنا اتجوز بس هتفضلي بنوتي اللي عمرها ما كبرت وسندي وعكازي ونقطه ضغفي اللي بحبها ولو العمر يرجع هتكوني اول اختيار ليا وروحي وحته مني صدقني انتي عوضي اللي ربنا رزقني بي وهفضل اشكرو دايما علي نعمتو في كل سجد انه اكرمني بيكي

 

 

نورحضنته… بحبك
سيف.. وانا كمان بحبك وروحي فيكي ربنا يديمك نعمه ليا
اشتغلت اغنية
… عرفت معنى الحب ايه
كل واحد اخد عرستو وبداء يرقصو سلو
فهد ابتسم وبداء يغني مع الاغنيه
فهد…. اول ماجت عيني في عينيه لقيت في حضنك اللي عايزه من الحياه
لقيت في حبك قلبي عايش بس ليك
جنات بصتله بحب وفرحانه
كلهم بداءو الشباب يغنو مع الاغنيه …. عرفت معنى الحب ايه
اول ماجت عيني في عينيه لقيت في حضنك اللي عايزه من الحياه
لقيت في حبك قلبي عايش بس ليك
وعد اني عمري هعيشه ليك قلبي وروحي بين ايديك
هنسى اللي فات ماللحظه دي عمري ابتدى
وعد اني عمري هعيشه ليك قلبي وروحي بين ايديك هنسى اللي فات ماللحظه دي عمري ابتدى
كلهم شباب والبنات غنو مع بعض بصوت عالي ….. نستني قوام تعب الايام
مش فارقه هموم دنيا بحالها دانا قلبي ارتاح
المعازيم بداءو كلهم يسقفو للعرايس
الشباب والبنات… نستني قوام تعب الايام مش فارقه هموم دنيا بحالها دانا قلبي ارتاح
سيف بص لي نور وبيغني… نستني قوام تعب الايام مش فارقه هموم دنيا بحالها
دانا قلبي ارتاح
تمت الحمد الله

 

 

عايزة اقول حاجه
” كلمتك الطيبة لها أثر مراعاة المشاعر نُبل، صون الود وِدّ، ما تقدمه لغيرك عائد لك تعاملك مع الآخرين يؤثر على شخصيتك أكثر مما يؤثر عليهم أمور عادية تحدد من أنت لا تبخل بالجمال والكلمه الطيبه فتصبح خاليًا منه ولاتحزن مهما كانت الخسائر في عُمرك، مهما فاتتك أشياء تحبّها، مهما طال انتظار الأماني، مهما كانت ظروفك صعبة، لا يهتزّ إيمانك العظيم بربك، سيعطيك الله فوق ما تحلم ما دمتَ تدعوه وتحسن ظنّك به وتبذل الأسباب، سيرضيك رضا تنسى معه ما فات إن الله على كل شيء قدير ربك كريم بس انت احسن الظن وتعشم في هو مش في عباده أنت لو عرفت العوض اللي هيجيلك مش هتزعل أبدا علىٰ اللي راح منك، نصيبك مش هيجيلك ناقص، لإن اللي هيجيلك من ربنا هينسيك أي حاجة مكنش ليك فيها نصيب قبل كده
إفتح القرآن ♥هتلاقي سيدنا يوسف بيقول “لا تبتئس” وسيدنا محمد “لا تحزن”
متقلقش وإتطمن، خلي أملك في اللي خلقك كبير، هيجبر بخاطرك جير ينسيك كل مؤلم وعسير💙♥♥
وقولو الدعاء دا دايما
اللَّهُم سعادة لقلوبنا ، وعوضاً جميلاً عما فات ، اللَّهُم مغفرة للذنوب وستراً للعيوب ، وراحة في البال والبدن ، اللَّهُم خير الدنيا والآخرة ، اللَّهُم جبراً لقلوبنا يليق بعظمتك وارزقنا قلباً يُحبك ويرضَى فتُرضيه بجميل ما عِندك وتسعده بما تمني إنك على كل شئ قدير 😍♥

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى