روايات

رواية أحببت عنيد الفصل السابع 7 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الفصل السابع 7 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الجزء السابع

رواية أحببت عنيد البارت السابع

رواية أحببت عنيد
رواية أحببت عنيد

رواية أحببت عنيد الحلقة السابعة

الشخص: الو يا ادهم انا نادين
ادهم بعصبيه: انتي عاوزه اي يابنت*****
نادين ببرود: تؤ تؤ تؤ اهدى كده ده انت هتبقى اب حتي
ادهم بنرفزه: اب اي يابنت ****
نادين بخبث: اي يادومي انا حامل في ابنك
ادهم بصدمه: ننننننننننننعم
نادين بخوف منو: اي ابنك يادومي
ادهم قفل التلفون وكسر كل الي في المكتب
زياد ومراد بيحاولوا يمسكوا ونجحو انهم يوقفو
مراد بعصبيه: في اي يا ادهم قالتلك اي بنت***** عشان تعمل كده
زياد بهدوء: اهدى طيب وقولنا قالتلك اي
ادهم بحزن: حكلهم انا تعبت بقا اي الي رجعها تاني وكمل بشر بس انا مش هسكت لو كنت سكت زمان مش هسكت دلوقتي ونزل بسرعه
___________________________________ وراح القصر بتاعو وطلع الاوضه

 

 

دخل ملقاش عشق سمع صوتها في البلكونه دخل براحه يشوفها بتعمل اي بس سمعها بتكلم حد في التلفون
عشق بوجع: بس انت وحشتني اوي مازن
مازن بحزن: والله ياعشق هحاول اجيلك بس انتي عارفه الشغل هنا صعب اوي
عشق بهدوء: خلاص عادي ياميزو انا مش زعلانه بس انت وحشتني اوي
مازن بحب: والله وانتي كمان وحشتيني جدا طب تعرفي انا بحبك اوي ياعشق
عشق بضحكه: وانا كمان بحبك اوووي يامازن
مازن: معلش بقا ياحبيبتي لازم اقفل
عشق بزعل: عادي ياحبيبي ربنا معاك باي
وقفلت مع مازن فجاءه ادهم جبها من شعرها ودخلها الاوضه
ادهم بعصبيه وخلاص عيونه اسودت
ادهم بجنون: انتو كلكم زي بعض كلكم**** وشدها اكتر من شعرها بقا انتي يازبا’له بتخونيني انا يا*****
عشق بخوف : انا معملتش حاجه والله معملت حاجه وفضلت تعيط
ادهم اتعصب: هو انا لسه عملت حاجه واكيد واحده زيك مش بنت وفضلت يضربها بالقلم انا بقا هربيكي ياعشق انا هخليكي كده تخافي تبصي لنفسك في المرايا هخليكي تكرهي نفسك ياعشششششششق وفضلت يضربها فجاءه قطع هد’ومها ورمها علي السرير وانق*ض عليها بوح’شيه بعد وقت ادهم بعد عنها
ادهم بصدمه كبيره: انتي بنت
ادهم شافها مش بتتحرك فضل يهز فيها مش بترد عليه
ادهم اتجنن اكتر: بت قومي عشق قومي بتطلي تمثيل وفضلت يحرك فيها مش بتتحرك ومافيش نفس
اتصل بمراد:مراد انا عاوز دكتوره بسرعه فاهم دكتوره يامراد
مراد بقلق: في اي يا ادهم
ادهم بزعيق: سمعت انا قولت ااااااي دكتوره فااااهم وقفل السكه وفضل رايح جاي
____________________________________نروح عند الكيلاني كان قاعد في المكتب

 

 

ندي خبطت ودخلت
الكيلاني بابتسامة: اي ياندوش عاوزه حاجه
ندي: انت تعرف عشق منين يابابي واي الي يخليك واثق انها هتعدل ادهم
الكيلاني بهدوء: عشق تبقي بنت واحد صاحبي انا والدمنهوري كنا اكتر من الأخوات بس للاسف مراتو ماتت من زمان وراح اتجوز ساميه عشان تربي عشق وكده بس حصل العكس كانت دايما بتعذبها والدمنهوري كان علي طول بيسافر ومكنش بيشوفها بعدها انا سافرت ولما رجعت عرفت انو مات ومراتو وبنتها وبيعذبوها قولت اروح اخدها عشق طيبه وبنت حلال وغلبانه قولت يمكن دي الي ادهم يرجع زي زمان وينسي
ندي بزعل: انا مش مصدقه بجد ازاي وحده تعمل كده عشق صعبانه عليا اووي يابابي
الكيلاني خدها في حضنو وحب يغير: اي رايك تنامي في حضني انهارده ياندوش
ندي بفرحه: طبعا موافقه يلا ياحبيبي
خدها وطلع علشان ينامو
____________________________________نرجع تاني عند ادهم
مراد وزياد وصلوا ومعاهم الدكتوره ادهم خرج علشان الدكتوره تكشف علي عشق
مراد بخوف علي عشق: ادهم انت عملت ايه
في عشق

 

 

ادهم بحزن حكلهم الي حصل
زياد بعصبيه: انت مجنون ازاي تعمل كده
مراد بغضب: كنت اسالها ياغبي مش ممكن يكون اخوها او قريبها او اي زفت انت بقيت متسرع كده لي
ادهم بنرفزه: يعني اسمعها بتقول كده وعاوزني اسكت هي زيهم كلهم زي بعض
مراد بعصبيه: حتى لو سمعتها ده برضو ميخلكش تعمل فيها كده وهي مش زيها افهم بقا عشق مش زيها
ادهم لسه يتكلم قطعة الدكتوره لما خرجت
الدكتوره بعصبيه: مين الي عمل فيها كده
ادهم ببرود: اي مراتي فيها حاجه
الدكتوره بنرفزه: اه فيها انت اغتص’بتها بوح’شيه وشكلها اصلا مكنتش عاوزه
ادهم ببرود: مليش دعوه بكل ده هي فاقت
الدكتوره بعصبيه: انت اي حرام عليك البنت جوا مش عاوزه تتكلم ولا تتحرك انا علقتلها محاليل وياريت تقعد فتره متقربش منها مفهوم وياريت تخرجها عشان نفسيتها مدمره بسببك الدكتوره مشيت
مراد ببرود:*****
ادهم بعصبيه: انت اتجننت

 

 

باااااس كفايه كده
اهو النااس الي كانت عاوزه تعرف الكيلاني يعرف عشق منين انا قولت اهو
بليل برضو هتعرفو ادهم بيكر*ه الس*تات لي
وهنتعرف علي نادين. ومازن
يلا بااااي❤

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى