روايات

رواية أحببت عنيد الفصل الخامس 5 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الفصل الخامس 5 بقلم سجود بكري

رواية أحببت عنيد الجزء الخامس

رواية أحببت عنيد البارت الخامس

رواية أحببت عنيد
رواية أحببت عنيد

رواية أحببت عنيد الحلقة الخامسة

تاني يوم عند عشق قامت شافت ادهم نايم جمبها
عشق بسرحان: انت طيب ولا شرير انا بقيت مش فاهمه حاجه شويه اخاف منك وشويه احس انك حنين انا بقيت مش فاهمك يا ادهم بس نفسي تبقي سندي وضهري ومتبعدش عني وقربت منو بستو من خدو ولسه هتقوم مره وحده بقت نايمه علي السرير وفوقها ادهم
ادهم بخبث: كنتي بتعملي ايه وانا نايم
عشق بتوتر: ها انا معملتش حاجه خليني اقوم
ادهم ببرود: تؤ تؤ تؤ انسى مش هتقومي غير لما تقوليلي دلوقتي حالا كنتي بتعملي ايه
عشق لسه هتتكلم قطعه صوت الباب الي بيخبط
ادهم بعصبيه: ميييين
الخدامه: ادهم باشا في وحده تحت اسمها ساميه ومعاها بنتها بيقولو انهم قرايب عشق هانم
عشق بخوف شديد فضلت تترعش وادهم لحظ ده
ادهم ببرود: قوليلهم عشق هانم نزله

 

 

الخدامه نزلت
ادهم لعشق: يلا علشان ننزل
عشق بخوف: لا انا مش هنزل انزل انت
ادهم باستغراب: عشق انتي خايفه ليه كده ومين الي تحت دول
عشق برعشه: مرات ابويا وبنتها
ادهم هز راسه: طيب يلا
عشق لسه هتتكلم ادهم قعطه
ادهم مسك ايدها: انا مش عايز مراتي تخاف طول منا جمبها تمام
عشق هزت راسها ونزلت معاه
رنا بحقد وغيره: حبيبتي ياعشق تصدقي اني زعلت جدا انك مشيتي وسبتيني مره وحده كده
ساميه بطيبه مصتنعه: وحشتيني ياشوشو تعالي في حضن ماما ياشوشو وحضنتها بغل وعشق اتوجعت
عشق بوجع : وانتي كمان يامرات ابويا
ساميه بزعل مصتنع: اخس عليكي ياعشق انا مش قولتلك قبل كده قوليلي ياماما
ادهم ببرود: اتفضلو اقعدو
رنا بخبث: اهلا انت عامل ايه
ادهم بجمود: كويس
رنا خافت منو وسكتت
بعد شويه كلهم مشيو
عشق لادهم: احم ادهم ممكن طلب
ادهم بهدوء: اطلبي
عشق بكسوف: هو انا ممكن اكلم صحبتي من عندك تيجي تقعد معايا شويه
ادهم محبش يكسفها وهوا شايفها خايفه: ماشي ياعشق خدي التليفون اهو
عشق شكرته واتصلت علي سما
سما بعصبيه: الو مين معايا
عشق بضحكه: في اي يابنتي اهدي

 

 

سما بفرحه: عشق عشقي انتي كويسه
عشق بحب: اه ياحبيبتي ممكن تيجي تقعدي معايا شويه ياسما
سما بحب: بس كده ده ممكن وممكن اوي كمان قولي العنوان
عشق بهدوء: اهو العنوان***** بس متتاخريش
سما بمرحه: خمس دقايق وابقي عندك
وقفلوا
ادهم لعشق: انا هطلع اخد شاور
عشق هزت راسها ادهم طلع ومراد دخل وشاف عشق قعده
مراد لعشق: انتي مين وبتعملي اي هنا ا
عشق اتخضت وسكتت
مراد قرب من عشق: انتي سكته لي قولي انتي مين
ادهم نزل وشاف عشق خايفه ومراد قريب منها اتجنن وراح عندهم
ادهم لمراد ببرود: اي الي جابك يامراد
مراد: عادي جيت اشوفك مجتش امبارح لي وكمل بأستغراب مين دي وبيشاور علي عشق
ادهم ببرود: دي عشق مراتي
مراد اتصدم: مين مراتك ازاي يعني
ادهم فهم في بيفكر في اي: هبقي احكيلك في الشركه
مراد فهم وجي يسلم علي عشق: اهلا ياعشق ادهم هو الي سلم عليه
ادهم بنظره تخوف: اسمها مدام عشق وهي للاسف مش بتسلم علي راجله
مراد ابتسم بخبث لما شاف صحبه ببغير: بس ماشاء الله قمر يامدام عشق
عشق بكسوف: احم شكرا
ادهم ببرود: اعرفك ياعشق ده مراد صحبي واخويا
عشق ببراءة: ازيك يا استاذ مراد
مراد بمرح: استاذ اي بقا انتي خلاص بقيتي اختي الصغيره قوليلي مراد بس
عشق بصت لادهم وخافت منو وسكتت

 

 

فجاءه دخلت سما وحضنت عشق جامد
سما بفرحه: عشقي انتي وحشتيني اوي كده كده تتجوزي من غير متقوليلي
عشق بهدوء: وانتي كمان وحشتيني اوي ياسما هبقي احكيلك كل حاجه بس متزعليش منى
سما بمرح: وانا مقدرش ازعل منك ياعشقي
عشق: استني اعرفك علي ادهم وصحبو
عشق: ده ادهم وشاورت عليه وده مراد صاحبو
سما لادهم: احم اهلا ياادهم بيه
ادهم بهدوء: اسمي ادهم بس انتي برضو زي اختي
سما لمراد: احم ازي اتصدمت لما شافت مراد وقالت بصدمه انت
مراد بصدمه: انتي بتعملي اي هنا يابت انتي
سما بعصبيه: بت مين ياحيو’ان انت
مراد بعصبيه: انتي اتجننتي يابت انتي ازي بتكلميني كده
سما ببرود: انا اتكلم زي منا عاوزه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى