رواية أحببت عنيد الفصل الخامس عشر 15 بقلم سجود بكري
رواية أحببت عنيد الجزء الخامس عشر
رواية أحببت عنيد البارت الخامس عشر
رواية أحببت عنيد الحلقة الخامسة عشر
عشق ببرود: ده يبقى مازن يا ادهم
ادعم بصدمه: انت مازن
مازن هز راسه: احم اه انا
عشق بهدوء: يلا يامازن نمشي
مازن خدها ومشي وساميه ورنا وسما مشيو معاهم
ادهم بحزن وعصبيه: ازاي تمشي وتسبني ازااااااي بعد بحبها تمشي بس انا مش هسبها وهرجعها ليا تاني وخرج وسبهم
كل واحد روح بيتو ونام
___________________________________
تاني يوم عند عشق
عشق قامت وعملت الفطار هي ورنا وهما بيهزرو مع بعض
ساميه بحب: صباح الخير ياحلوين اي الي مصحكيوا بدري كده وبتعملوا الفطار كمان يعني
رنا بضحكه: أبداً ياماما انا قولت اصحي عشق ونعمل الفطار مع بعض ونقعد ناكل مع بعض
عشق بهدوء: احم خمس دقايق والاكل هيتحط ياابله ساميه
ساميه قربت من عشق
ساميه بحب اموي: كده ياعشق احنا مش اتفقنا تقوليلي ماما زي رنا وكملت بحزن انا عارفه اني فوقت متأخر بس اهو نبدا صفحه جديده وقوليلي ماما اتفقنا ياعشق
عشق بهدوء: اتفقنا يااا ياماما
ساميه بحب: قلب ماما وحضنتها
رنا بمرح: اي ده اي ده خيانة بتحضنو بعض من غيري كمان
عشق ضحكت: تعالي يامجنونه
وكلهم حضنو بعض وبعد وقت كانو قاعدين علي السفره والبااب خبط
عشق بهزار: يلا ياررانووووش افتحي الباب
رنا بسخريه: ولي متقوميش انتي
عشق بسخريه اكبر: انا باكل يارنووووش
رنا بتعب مصتنع: اه مش قادره رجلي وجعني اوي
الباب خبط اكتر
ساميه بعصبيه: حد يقوم يفتح يازفته منك ليها اخلصوا
عشق قامت بسرعه وفتحت الباب
عشق بفرحه: مازن روح قلبي وحضنتو ودخلوا يلا تعال افطر معانا
مازن: لا مش عايز ياحبيبتي كلي انتي
عشق بزعل طفولي: كده ياميزو انا اول مره اقولك علي حاجه وتقولي لا
مازن بهزار: يالهوي علي الصغنن بتاعي ياناس خلاص ياختي اقعدي هفطر معاكي
ساميه:ازيك يامازن يابني
مازن بهدوء: الحمدلله ياطنط ساميه
ساميه بحب: لا بص بقا انت من انهارده هتقولي ياماما اتفقنا
مازن بحب: حاضر ياماما
مازن باعجاب: ازيك ياانسه رنا
رنا بتوتر: احم الحمدلله
بعد وقت كان مازن مشي ورنا وعشق قامو شالوا الاكل ودخلوا ناموا
___________________________________بعد اربع شهور ونقول اي الي حصل لكل واحد في الاربع شهور دول
ادهم حزين جدا شكله اتغير جدا ونفسو يشوف عشق بس للاسف هي مش عاوزه تشوفو
مراد وسما بقا صحاب جدا وكل واحد بدأ يحب التاني بس محدش اعترف
ندي وزياد اعترفو لبعض وزياد كلم الكيلاني وادهم وقلولوا بعد متخلص السنه دي يتخطبو
رنا اتغيرت جدا وبقت بتحب عشق جدا وصحبت ندي وسما وحبت مازن بس خايفه تقولو
ساميه بقت تعامل عشق زي بنتها وبتحاول تعوضها عن الي عملتوا معاها قبل كده
مازن دايما يجي يشوف عشق ويهزر معاها وبخرجها وحاسس بحاجه نحيت رنا
عشق بقا خست جدا وبقيت دايما حزينه انها بعدت عن ادهم وان ادهم مبقاش بسأل عليها بس مبسوطه ان مرات ابوها ورنا اتغيرو معاها
في يوم في الجامعه
عشق وسما وندي قاعدين
سما بخبث لندي: بقولك ياندوش ادهم عامل اي
ندي بخبث هي كمان: ادهم بجد انا حزينه جدا جدا عليه والله ياسما
سما بخبث اكبر: اي ده لي كده ياندي
ندي بزعل مصتنطع: شكلو اتغير جامد ياسما مبقاش بينام ولا بياكل وبقا علي طول سرحان
فجاءة رنا دخلت عليهم
سما بمرح: رانوووش جااااااات يابشر
كلهم ضحكو بس عشق كانت سرحانه في ادهم
ندي بخبث: مالك ياشوشو مين الي واخد عقلك
عشق بهدوء: محدش ياندي انا بس تعبانه وعاوزه اروح يلا يارنا
ندي تلفونها رن
ندي بهدوء: الو يازياد
زياد بسرعه: الحقي ياندي اخوكي في المستشفى عمل حدثه كبيره جدا
ندي بخوف: ادهم مستشفى اي
زياد:*********
ندي قفلت بسرعه وقامت
عشق بخوف: ندي في اي ادهم مالو
ندي حكتلها عشق خافت جدا علي ادهم وكلهم راحو المستشفى
___________________________________
وصلو المستشفى
عشق بعياط قربت من مراد: ممراد ادهم ادهم مالو هو كويس صح قول ونبي ان محصلش حاجه وفضلت تعيط رنا خدتها في حضنها وطبطت عليها
بعد وقت الدكتور خرج
عشق بخوف: طمنى يادكتور ادهم كويس صح
الدكتور بصلها ورجع بصلهم كلهم واتنهد وبص في الارض
عشق بخوف وتوتر: دكتور رد عليا ادهم مالو
الدكتور اتنهد: البقاء لله ومشي وسابهم
عشق اتصدمت وفضلت وقفه
رنا قربت منها: عشق اتكلمي متفضليش ساكته كده علشان خاطري
عشق دخلت. اوضه العمليات وفجاءه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)