رواية أحببت عنيد الفصل الثاني 2 بقلم سجود بكري
رواية أحببت عنيد الجزء الثاني
رواية أحببت عنيد البارت الثاني
رواية أحببت عنيد الحلقة الثانية
ادهم: ندي جات من السفر وهتعيش معايا في القصر
زياد بفرحه وضحه: بجد
ادهم برفع حاجب: اه بجد
زياد بتوتر: انا عندي شغل مهم ولازم اخلصو هخلص وهجيلك سلام ومشي بسرعه
ادهم بص لمراد: وانت مش عندك شغل ولا ايه هتفضل قاعد فوق دماغي
مراد بحزن مصتنع: اخس عليك يادومي كده انا زعلان م قطعه ادهم
ادهم بعصبيه: برررررررره
مراد طلع يجري
ادهم ضحك عليهم وخلص شغل ومشي
مراد نزل وكان ماشي خبط في وحده وقعت في الارض
مراد بهدوء: انا اسف يا انسه مكنش قصدي وكان هيمشي
بنت بعصبيه: انت اي اعمى مش بتشوف
مراد بعصبيه: مخلاص يابت في اي قولتلك اسف
بنت: انت كمان بتبجح معايا
مراد بغمزه: بت انتي شكلك عاوزه حاجه تانيه وانا موافق ولسه هيكمل كلموا بنت ضربتو بالقلم
وجريت
مراد بعصبيه: يابنت ال
———————————————————نروح عند عشق
قامت من النوم جسمها وجعها علي صوت زعيق فتحت الباب وخرجت
ساميه بعصبيه جبتها من شعرها: كنتي بتعملي ايه يازبا’له قفله الباب علي نفسك انتطقي
عشق بخوف:ااا انا معملتش حاجه ابعدي عني حرام عليكي😭
رنا بخبث: اومال كنتي قفله علي نفسك لي ياعشق
عشق بكره لرنا: وانتي مالك انتي
رنا بحقد: بقا انتي بقوليلي انا كده يازبا’له وفضلت تضرب في عشق بغل وحقد وعشق عماله تصوت وساميه واقفه تبتسم بخبث
رنا سبتها: بعد كده ده عقابك لو فكرتي تقلي ادبك تاني فاهمه يابت
عشق هزت راسها وسكتها
ساميه بقرف: يلا قومي روقى يابت
عشق بقهر: حاضر
بعد وقت عشق خلصت ودخلت تنام
الباب خبط
ساميه قامت تفتح
ساميه بحب مصتنع: ازيك ياحبيبتي تعالي
سما بقرف: فين عشق
رنا بحقد : نايمه جوا
سما ببرود: تمام انا داخله
سما دخلت لعشق شافتها عماله تعيط ومش قادره جريت عليها بسرعه حضنتها
سما بخوف: مالك ياعشقي مالك عملوا فيكي ايه ياقلبي
عشق حكتلها كل حاجه
سما بنرفزه: لا بقا كده كتير انا هخرجلها
عشق بخوف عليها: لا ونبي يا سما عشان خاطري بلاش خلاص متخلينش اندم اني قولتلك وفضلت تعيط
سما صعبت عليها عشق وخدتها في حضنها بعد وقت عشق نامت وسما قامت براحه وخرجت بصت لرنا وساميه بقرف ومشيت
رنا بغل: بصي ياماما بتبص لينا ازاي المع’فنه
ساميه ببرود: بكره نخلص منها خالص ولا انتي نسيتي
رنا بخبث: دي حاجه تتنسي برضو بس لازم نعمل معاها الواجب
ساميه ورنا دخلوا نامو
———————————————————نروح عند ادهم
ادهم روح ملقاش ندي طلع اوضتها شافها نايمه ابتسم بحب وقرب منها
ادهم بحنان: ندي ندوشه يلا بقا قومي
ندي صحيت: صباح الخير
ادهم بضحكه: صباح اي بقا مساء الخير ياختي احنا بليل
ندي بنوم: بجد شكلي نمت كتير قوي سبني بقا اكمل النوم
ادهم بخبث: خلاص نامى يخساره ده مراد وزياد خلاص جين دلوقتي
ندي فتحت عينها: شوفت بقا يا ادهم عمال ترغي معايا وخلتني فوقت هقوم اخد بقا شاور بسرعه وهنزلكو يلا باي ودخلت تجري علي الحمام
ادهم ضحك: مجنونه فكراني مش عارف انها بتحب زياد وقام دخل اوضتو يغير هدومو
بعد وقت كان سليم ومراد جم تحت وادهم نزلهم
ادهم شاف زياد عمال يدور بعينه علي حاجه
ادهم لزياد: في اي يابني عمال تدور علي اي
زياد بتوتر: ها لا دنا بشوف داده سعاد اصلها وحشني اووي اوي
ادهم بسخريه: اه داده سعاد داده سعاد بتجيب الاكل يازوز ها
زياد لسه هيتكلم ندي كانت نزلت واتصدم من جمالها
ندي بحب اخوي لمراد: ازيك يامراد عاامل اي
مراد ابتسم بحب اخوي: الحمدلله ياندوشه بس اي يابت الحلوه والجمال ده اختي طول عمرها قمر ياناس
ندي: مرسي يامراد
ندي لزياد بتوتر: احم ازيك يازياد
زياد ابتسم بحب: الحمدلله ياندي وانتي عامله ايه
ندي بحب هي كمان : الحمدلله يازياد
وراحت قعدت جمب ادهم الي كان متابعهم بعينو
ادهم لندي: ها ياندوش قررتي تخشي كليت اي
زياد رد بسرعه: هندسه طبعا احم قصدي يعني هندسه حلوه مش وحشه ولا اي يامراد
مراد بخبث: بس انا شايف نشوف حاجه تانيه احسن
ندي بسرعه: لا انا هخش هندسه هندسه حلوه برضو مش وحشه
ادهم ومراد ابتسمو بخبث وزياد ابتسم بفرحها انها هتخش هندسه
ادهم بهدوء: تمام يلا عشان ناكل ولا هنعقد نتكلم في الهندسه
كلهم قامو وكلوا وقعدو مع بعض بهزر ويضحكو وزياد مشلش عينو من علي ندي وده خلها متوتر وادهم ومراد كانو وخدين بالهم
بعد وقت كانو مشيو وندي وادهم طلعوا كل واحد دخل ينام قي اوضته
بااااس كده كفايه شويه وهنزل واحد كمان وانا اسفه جدا علي التأخير.
وياريت تكتبو رايكو في الروايه اكملها ولا اعمل وحده تانيه وفي البارت التالت هيحصل حاجات كتير اوي وهيظهر ناس تانيه..!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)