رواية أحببت عنيد الفصل الثالث عشر 13 بقلم سجود بكري
رواية أحببت عنيد الجزء الثالث عشر
رواية أحببت عنيد البارت الثالث عشر
رواية أحببت عنيد الحلقة الثالثة عشر
ادهم بعصبيه: نادددددين عشق ملهاش دعوه خليها ترجع وانا هديكي الفلوس الي انتي عاوزها
نادين بخبث: اي ده ادهم باشا وقع وبقا بيحب تاني ولا اي
ادهم بنرفزه: سمعتي انا قولت اي خليها ترجع احسلك
نادين ببرود: لو عاوزها تعالي علي*********ومعاك 10مليون وقفلت
ادهم بعصبيه فضل رايح جاي
مراد بقلق: ادهم نادين قالتلك اي
زياد: هتعمل اي يا ادهم
ادهم بحزن: مش عارف مش عارف اعمل ايه يازياد
مراد ببرود: هنعمل الي اتفقنا عليه
ندي وسما بأستغراب: قصدكو اي
زياد وادهم بصوا لمراد ومراد هز راسه
___________________________________نروح عند نادين ومارك
عشق فاقت لقت مارك ونادين
عشق بخوف لنادين: انتي مين وعاوزه مني اي
نادين قربت منها وشدد شعرها بقوه: اسمعي يابت انتي بلاش شغل البراءة ده عشان مش هياكل معايا انتي هتعملي الي هقولك عليه فاهمه
عشق برعشه: عاوزني اعمل اي
نادين بخبث: عاوزكي تعملي ******
عشق برفض: لا طبعا انا مستحيل اعمل كده انتي مجنونه
نادين بنرفزه: بت انتي هتعملي الي قولتلك عليه فاهمه
عشق بشجاعه: وانا مش هعمل كده
نادين ابتسمت بشر: تمام يبقي انتي الي اختارتي مااااارك انا هتطلع فوق شويه وعيش انت بقا وغمزتلو
مارك ابتسم بخبث: من عيوني
نادين طلعت ومارك قرب من عشق وهي عماله تبعد
عشق برعب: انت بتقرب كده لي ابعد عني
مارك بتسليه: ابعد ابعد اي بس بقا حد يشوف الجمال ده كلو ويبعد
عشق عيطت: ونبي ابعد عني متقربش منى
مارك قرب منها وفضل يق*طع في هد*ومها وبيحاول يبو*سها وهي عماله تزق فيه
ادهم دخل بسرعه: عشششششششششششق
قرب من مارك وفضل يض*رب فيه
نادين نزلت علي صوت الضرب واتصدمت من شكل مارك بسبب ض*رب ادهم وخافت ولسه هتخرج كان زياد ومراد دخلوا ومسكوها
ادهم قرب من عشق وحضنها جامد
عشق بعياط وخوف: ادهم انا عاوزه امشي من هنا ونبي مشيني من هنا وفضلت تترعش وقامو ومشيو
نادين شافت وطلعت المس*دس ادهم شافها وقف وعشق وقفه وراه
ادهم ببرود: نزلي المس”دس ده احسلك يانادين
نادين بشر: وانا مش هسيبك تمشي يا ادهم كده بالساهل انا هق*تلك هق*تلك
ادهم بجمود: وانا قدامك اهو اضر*بي
نادين بنرفزه ضر’بت الط*لقه بس عشق وقفت قدامو وخدد الط*لقه بدال ادهم
ادهم بجنون: عششششششششششق لاء لاء عشق قومي قوووووومي ونبي متسبنيش
البوليس فجاءه دخل وخد نادين ومارك الي مش قادر يقف من ضر*ب ادهم
زياد قرب من ادهم: ادهم قوم شيل عشق بسرعه خدها المستشفى ادهم شلها بسرعه وجري
____________________________________كلهم راحو المستشفى وساميه ورنا عرفو وراحو برضو
عشق في اوضت العمليات وقدام اوضت العمليات كانو واقفين
ادهم قرب من الكيلاني: بابا انا اسف سامحني انا عرفت كل حاجه انا اسف
الكيلاني بهدوء خدو في حضنو وادهم فضل يعيط: انا عايز عشق يابابا مش لما احبها هي تمشي وتسبني
الكيلاني بحنان: بس يا ادهم وبعدين تعرف انا بقالي كتير مسمعتش كلمة بابا بس طلعت حلوه اوي وكمل بحب عشق هترجع يا ادهم هي كمان بتحبك علي فكره بس كانت خايفه منك
ادهم بضياع: ترجع بس وانا والله مش هزعلها مني تاني
مراد شاف سما واقفه لوحدها بتعيط راح ليها
مراد بحنان وحب: بس يا سما اهدي عشق هتبقي كويسه والله
سما بعياط: انت متعرفش عشق بالنسبالي اي يامراد عشق دي اختي وصحبتي وحبيبتي دي عشقي عشقي انا وبس
وفضلت تعيط جامد مراد مكنش عارف يعمل اي شدها لحضنو وفضل يطبطب عليها
عند زياد شاف ندي بتعيط في حضن ابوها وكان واقف حزين عليها
عند ساميه ورنا كانو واقفين مبسوطين
فجاءه الدكتوره خرجت وكلهم وقفو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت عنيد)