روايات

رواية أحببت ضابط غيور الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين أشرف

رواية أحببت ضابط غيور الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين أشرف

رواية أحببت ضابط غيور البارت الثامن عشر

رواية أحببت ضابط غيور الجزء الثامن عشر

رواية أحببت ضابط غيور
رواية أحببت ضابط غيور

رواية أحببت ضابط غيور الحلقة الثامنة عشر

مها:شوفتي اتاخر ازاي وفونوا مقفول الباشااااا
احلام:يابنتي اهدي زمانو جاي اهدي شويه
مها :والله ما هحضر حاجه واللي يحصل يحص……. اي داااااا؟!!!!!
مها بعصبيه:انت كنت فين كل دااااا
فارس ضحك :حبيبت قلبي قولتلك ٨هكون عندك كدبت انا كدا
مها بعصبية:لا والله ي سلام
فارس بيحاول يكتم ضحكتوا:خلاص حقك عليا اي داا
مها:اي!؟
فارس:اي القمر داا

 

(مها كانت لابسه فستان سواريه لونه اوف وايت وطرحه اوف وايت والميك اب رقيق وهادي وفارس كان لابس قميص ابيض وبنطلون اسود وجزمه سودا كان شكلهم حلو جدا ولايقين علي بعض)
مها اتكسفت:بجد حلوه
فارس:زي القمر ي حبيبتي مش ناويه تقوليهالي بقا
مها:هي اي
فارس:بحبك
مها:لا مش هقولك ويلا بقا ننزل عشان منتااخرش كفايا تأخير حضرتك
فارس:يلا يقلبي ❤️
*مها وفارس راحوا القاعه وكتبوا الكتاب وسط فرحه اصحابهم وعيلتهم
فارس بحب:مبروك ي زوجتي
مها ضحكت برقه:الله يبارك فيك ي زوجي
فارس بحب:انا فرحان اوي انهارده اجمل يوم في حياتي ولسه هيحلو اكتر أما يجي يوم ونبقي في بيتنا
مها بحب:أن شاء الله ربنا هيحققلنا كل اللي انا وانت بنتمناه
احلام:الحلوين بيعملوا اي

 

مها:بنكلم ي حبيبتي يلا بقا نروح ولا اي
فارس:عاوزه تروحي دلوقتي
مها:اه زهقت
فارس:خلاص يلا نروح
مها:يلا
*مها ركبت مع فارس العربيه وشغل اغنيه عمرو دياب انت الحظ
فارس:انا لو تبقي معايا بيترج القلب ويتهز انا لو تاخد عيني ي نور عني عيني ماتتعز انا خايف من العين يحبيبي ومن اللي يغير واللي يجز عارف انت الحظ اهو انت الحظ ي حظ وغمزلها
مها اتكسفت:خلاص ي فارس
فارس:بحبك ي مها
مها:وانا كمان بحبك ي فارسي
فارس:لو بعرف ازغرط كنت زغرطت اخيرا
مها ضحكت:طيب متدعوتش بقا علي كدا
فارس:بكرا اتعود براحتي
مها ضحكت:ماشي اما نشوف ي فارس باشا
فارس وصلها البيت واطمن أنها وصلت وروح بيته هو كمان

 

صباح يوم جديد
فون مها رن
مها بنوم:الو
فارس:ي صباح الورد يورد
مها:صباح الفل يحبيبي
فارس:اي لسه نائمه
مها:اممم
فارس:لا اصحيلي كدا بقا وفوقيلي عشان هاخدك نفطر برا ومنزل نجيب بقيت الحاجات الناقصه
مها:طيب استأذن عبدالله أو حربي الاول
فارس:حبيبتي انتي مراتي دا اولا ثانيا متقلقيش ياستي انا اتصلت بيهم وقالولي اعمل اللي انا عاوزه
مها:ماشي هلبس وهرن عليك
فارس:ماشي وانا هتحرك دلوقتي عقبال مااجيي تكوني لبستي
مها:ماشي يلا باي
فارس:باي يحبيبتي

 

بعد فتره
مها:احلام فارس جه انا نازله
احلام:طيب ماتخليه يطلع
مها:لا لا هو قالي هنفطر برا
احلام:طيب حبيبتي خلي بالك من نفسك
مها:حاضر يلا باي
احلام:باي
فارس:يصباح الورد ي وردتي
مها:صباح النور ي فارسي
فارس:اممم بقينا نقول فارسي وحبيبي وخلاص مش هعرف اسيطر عليكي بعد كدا
مها ضحكت و بغرور مصطنع:محدش يقدر عليا ي ابني
فارس ضحك:ماشي ماشي يعم المغرور
مها:يلا هتودينا فين
فارس:هوديكي ناكل فول وطعميه اي رأيك
مها:هو دا الكلام الصح يلا علي عربيه عم عبده
فارس ضحك:يلا ع عربيا عم عبده
بعد فتره
مها:خلاص مش قادره اكمل خلاص

 

فارس:يلا كلي الطعميايه دي وخلاص
مها بغضب طفولي: ماشي ي فارس
فارس:يلا يقلب فارس روحي اركبي العربيه هحاسب عم عبده وجاي نشوف بقا نروح فين
مها:ماشي
فارس:هااا بقا نروح علي فين تاني نروح نحلي
مها:لا لا ونبي خلاص بطني مفيهاش مكان فاضي تاني خالص كفايا تعالي نروح نجيب السجاد عشان لسه مجبتهوش
فارس: جبتي الستائر
مها:لا برضو
فارس:طيب ماشي يلا
مها:حلو السجاده دي
فارس:يابنتي يلا دي السجاده الالف تشوفيها وتقولي حلوه ومتجبيهاش يلا ي ماما يحبيبتي
مها:انا بقول برضو مش حلوه
فارس:ياااربي يارب الهمني الصبر يااارب
مها:خلاص خلاص متتعصبش خطيبها وكمان هتبقي لائقه مع لون الستاره ولون الانتريه وااحيطه
فارس: يااااارب
مها:خلاص يلا تعالي نحاسب

 

فارس:اخيراا كام الحساب لو سمحت
الرجل:ولا اي حاجه يفندم كفايا بس أن شوفنا الانسه بس
فارس :نعمممم؟!
الرجل:وشوفناك يفندم
فارس:اهلا والله تمام بقا الحساب كام
الرجل:عشر الاف جنيه يفندم
فارس:تمام اتفضل
الرجل وهو باصص لمها:خلي يفندم
فارس:شكرا اتفضل واكلم معايا كداااا
الرجل:ايوه يفندم
فارس:هو انت بتبصلها كدا لي بتشتبه
الرجل:دي اكيد اختك صح
فارس بعصبيه وغيره:وانت مالك ماتتلم كدا
مها:خلاص ي فارس مش عاوزه حاجه يلا نروح
فارس:استني انتي شويه
مها:خلاص ي فارس يلا
الرجل:وانت مين انت اصلا
فارس بعصبيه:انا جوزها ي روح ام*ك
الرجل:……………………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت ضابط غيور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى