رواية أحببت صعيدي الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة عادل
رواية أحببت صعيدي الجزء الثاني
رواية أحببت صعيدي البارت الثاني
رواية أحببت صعيدي الحلقة الثانية
زين ركب عربيته ومشي ع شركهه العدوي وهو ماشي خبت ف بنت
البنت وقعت واغما علياا
زين بخضه: ي انسه فوقي الله يسيأك
البنت:…
زين شالها وركبه العربيه ووداها مستشفى
زين بعصبيه: عاايز دكتورهه حاالا
دكتوره: ايوا زين باشا
زين: هتروح مني اكشفي عليهاا يلاا
دكتوره: حااضر ي زين باشا دخلها جوه
زين دخلها جوه وهو طلع براا والدكتوره بدات تكشف ع البنت
الدكتوره طلعت
زين رحلها: خير يدكتوره طمنيني حصلها حاجه
دكتوره: هي عندهاا نوبه خوف ورجلها مكسوره ولاازم تقعد متتحركش ع أقل شهرين
زين: ماشي ي دكتوره شكرا
دكتوره: العفوا ومشيت
زين دخلهاا: حمدالله على سلاامه حضرتك
البنت بخوف: الله يسلمك
زين حس بخوفهاا: متخافيش مش هعملك حاجه انتي اسمك اي
البنت: تمارا وانت
زين: اسمي زين
تمارا: اسمك حلو اويي
زين: وانتي كمان
استوووووب
تماارا عمرها 20 سنه طولها متوسط وعيونها ازرق وبيضه وشعرهاا لونو ذهبي وطويل جدا ومحجبه وهي جميله جداا وملامحها هاديه شويه بس ف وقت الهزار بتقلب لمجنونه شويه 😂و ف خدهاا الأيسر فيه غمازه بتظهر لما بتضحك وهي دي بطله قصتنا
تمارا بكسوف: شكراا
زين ف نفسو: والله شكلي هحبك ي مفعوصه انتي
تماارا: بتقول حاجه ي زين باشا
زين: لا ابداا انتي اهلك فين؟؟
تماارا بدأت تفتكر وتحكي لزين
فلااش بااك…
ابو تماارا: اي الفيديو ده انتي بتقابلي شباب من ورايا ي بنت ال***
تمارا بعيااط: والله ابداا ي بابا ده فيديو متفبرك انت هتصدقم ومش هتصدق بنتكك اللي ربتهاا ع الادب
ابو تمارا: ويااريت تربيتي نفعت معااكي من النهاردة مش ابوكي ولا انتي بنتي
تمارا بصدمه: يعني اي ي بابا انت اتبريت مني
ابو تمارا: بسسس متقوليش اسم بابا ده تاني ع لساانكك يلاا اطلعي براا
تماارا بعيااط شديد: ي بابا لاا ونبي اناا شريفهه والله وانت ربتني صح وعمري معملت حاجه من ورااك
ابو تماارا شدها من إيدهاا: يلاا برااا ي بنت ال***
تمارا بعيااط مشيت وهي ماشيه خبطت ف واحد وهو زين
باااك..
زينن بغضب: وهو ابوكي كيف يصدق الشباب دول وميصدقشي بنتو
تماارا بعيااط استري: معرفش معرفش😭😭
زين: خلااص انسي انا هجبلك حئق وتعالي عيشي ف بيتي
تمارا بصدمه وبغضب: انتووو ايي سبونيي بق ف حاالي
زين بتعصب: سدي خشمكك اناا مش شباب عااد انا عاايش مع ولدتي وف شغالين
تماارا مسحت دموعهاا: انا اسفه
زين: خلااص اهدي يلاا
تماارا: انت بتكلم صعيدي
زين: ايوا اني من صعيدي وساعات بتكلم مصري ويلاا بقاا
تماارا هزت رسهاا بموافقه
زين شالهاا وركبها العربيه واتجه نحيت البيتت
بعد مرور الوقت وصل زين للاقصر ونزل شال تمارا ودخل بيهاا جوه
تماارا ف نفسهاا: ايداا ده قصرر ولاا جنهه بسم الله ماشاء الله
والدته زين: ايدا ي ولدي مين دي
زين: دي بنت خبطها من غير اقصد
والدته زين بصدمه: وه خبطها كيف ي ولدي
زين:هي كانت بتعدي الطريق وانا كنت بكلم ف الفون عشان اروح الشركه ويجهزو اوراق الأجتماع
والدته زين:طيب ولدي روحت كشفت عليها
زين:ايوا ياما كشفت عليها ورجليها مكسوره شويه وعندها نوبه خوف
والدته زين بصدمه:وه وفين اهلها عااد
تماارا وهي بتبص ع زين
زين:بعدين ياما هبقا احكليك وبعدين هروح اكلم مروان يلغي الأجتماع اني مش هقدر اروح
والدته زين:طيب ي ولدي
زين راح يعمل فون والدته زين بتبص لتماارا بقرف
تماارا لااحظت كده
المهم اليوم عده بأحداثو
تماارا بليل عطشت عايزه تشرب مايه اساعه 3 الفجر
قامت وهي بتمشي ع رجل واحده ونزلت ووكانت هتجع وفاجأة…..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت صعيدي)