روايات

رواية أحببت رجل مافيا الفصل الأول 1 بقلم ريتاج محمد

رواية أحببت رجل مافيا الفصل الأول 1 بقلم ريتاج محمد

رواية أحببت رجل مافيا الجزء الأول

رواية أحببت رجل مافيا البارت الأول

رواية أحببت رجل مافيا الحلقة الأولى

كانت ماشية في شارع مقطوع ف ليلة ممطرة بليل ومحدش ماشي فية وهي كانت ماشية بتعيط وبتطلع غلها في ظلطة عمالة تزق فيها عالارض وبتقول:
ياربب يارب خدني يارب ،ابعتلي واحد ابن حرام مشمش بربع جنية رباية ياخدني او يخطفني يارب يارب عايزة اموت يارب
عايزة اتخطف مش عايزة ارجع للعيلة بنت الكل*لب دي تاني كلها عيلة ميهمهاش غير مصلحة الي خلفوها يارب ونزلت بركبها عالارض بقلة حيلة ودموعها بتخطلط بمية المطر وهي مغمضة عينها:يااارب ونبي يارب حققلي امنيتي بقى مش عايزة ارجع لبيت عمتي الحرباية تاني يارب عععع
ابعتلي واحد مافيا يخلص عليا يارب اااااااعععععع قالتها لما لقت واحد بيقول
_شبيك لوبيك، أمنيتك هتتحقق في مينت …!!؟
فتحت عينها براحة وحواجبها بتخبط في بعض نن الخوف ليكون ربنا استجاب دعوتها بصت لقت جزمة سيفيتي بتلمع رفعت رأسها براحة لحد فوق لقت واحد مميلها وشة وباصصلها ببرود
تالا بخوف:انت مين وعايز اي ؟؟
_عايز اي .!!!! …عايز احققلك أمنيتك
تالا برعب وهي بتقوم تقف ورجلها بتخبط ببعض :خلاص سحبتها والله ..سحبتها
_لا لا ميجوزش بردك أمنيتك تيجي لحد عندك وترفضيها
ولسة هيمد ايدة عشان يمسكها لقاها بتجري وهي متعرفش هي رايحة فين راح جري وراها
تالا وهي بتروح يمين وشمال بعياط وباصة للسما: عاااااااا خلاص والله يارب مش عايزة اموت انا آسفة والله ونبي متخليهوش يمسكني ععععععععاااا ونبي يارب…
.. حست انة كان هيمسكها راحت زودت سرعتها وهي بتعيط وبصوت عالي :ياااارب يااارب .والله آسفة سحبت الدعوة والله .. والله سحبتها وبني ياارب مكنش وقتة والله تستجيبلي مكنتش في وعيي وانا بدعي يارب وبني يااااررررررررب عاااااااااااااا وجريت وهي خايفة موت وقفت ورا شجرة وهي سنانها بتكتك في بعضها من الرعب
لقتة ماشي ببرود وماسك سلاح وهو بيقول وكأنة بيدور عليها:يترا هي فين …يترا هي فين…يترا هي ف….هااااا مسكتك
تالا برعب :سيبني ونبي
_تؤ …..مليش مزاج
تالا ولسة هتصرخ لقى الي رزع راسها في الشجرة الي قدامة وقال ببرود:معلش اصلي مبحبش الصوت العالي
اغمي عليها
وراح شالها زي شوال البطاطس
علي كتفة
وراح ناحية العربية ورزعها. ورا
وساق بسرعة وراح على فيلا او فيلا اي نقول قصر احسن
دخل ورماها في اوضة ضلمة وربط ايدها بجنازير وهو بيحط في بقة سيجارة
وبعد ما خاص خرج وقفل باب الاوضة بالمفتاح
وخرج قلع الجاكيت الي كان لابسة باهمال عالكنبة
وقعد عالكنبة وفرد ايدة ورجع راسة لورا
لقى لقى شخص بينزل من عالسلم
قال ببرود:عارف ياض يمهاب
مهاب بتعب :اي
_انا اكتشفت ان….اي دة
انت نازل بسهوكة كدة لية يلا …لسة والدة يابطة
تحبي اجبلك مية سخنة وادلكلك رجلك ؟
مهاب بسخرية:نينيني خفة واحد لسة واخد طلقتين فدراعة طبيعي يكون تعبان يعني
_طب منا باخد طلقات ياما اقعد بقى ف البيت زيك كدة زي الست الوالدة وطظ في م***ن شغلنا بقى
مهاب :يعم انت خارق انا مالي الي جابوني بقى
انت بتستحمل انا لا
_طب ياريت تخف بسرعة عشان عليك مهمة
في واحدة جوا
مهاب بجدية:بتعمل اي جوا
تيم :غالبا شافتني وانا بقتل سالم وخدت ميار
مهاب :امممممممم
تيم طلع السلم ببرود وهو ماسك الجاكت بأيد واحدة ورافعها عند كتفة
طلع على اوضتة وقلع قميصة وفرد نفسو عااسرير
بتعب ونام حتي من غير ما يقلع الكوتشي
………
تاني يوم عند تالا
صحيت من النوم وهي حسة ان عضم جسمها كلو مدغدغ جت ترفع ايدها عشان تدعك عينها حست بتقل جامد بصت لقت جنزير مربوط في ايديها
تالا بصدمة وهي بتبص عالاوضة كذا مرة :ينهار اسود ..ينهار اسود ..ينهار اسسووووود
هو ربنا استجاب لي دعواتي ولا اي ينهار اسود ولطمت
وفجاءة وقع عينها على حاجة عالارض
تالا وهي هتفقد الوعي :

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت رجل مافيا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى