رواية أحببت ذئب الفصل الثاني 2 بقلم فرح القصاص
رواية أحببت ذئب الجزء الثاني
رواية أحببت ذئب البارت الثاني
رواية أحببت ذئب الحلقة الثانية
شاب2 اتعصب جامد وطلع سكي’نه
لمار بصدمه رجعت لوره واحده واحده.. وجريت
شابين طلعو يجرو وراها
لمار شافت عربيه كانت مفتوحه وفيها شخص لمار ركبت فيها
مراد بستغراب: انتي مين ازاي تركبي عربيتي من غير اذن
لمار نزلت تحت الكرسي
مراد: انتي بتعملي اي يا انسه
لمار: بقولك لو حد سأل عليا قوله مشوفتهاش
مراد: نعم
لمار: اعمل كده بس
شاب1: بقولك يا كابتن شوفت بنت مشيت من هنا
لمار بصوت منخفض جدا؛ قوله لا لا
مراد: لا.. لا
شاب مشي
لمار: مشي
مراد: ايوه اطلعي
لمار: اهه كنت هروح فيها.. شكرا ونزلت من العربيه
مراد: استني.. هو اي الشكرا
لمار: اومال يعني عايزني اقولك اي
مراد: انتي مين و ازاي تركبي عربيتي بطريقه دي وكمان ليه خلتيني اكدب عليهم
لمار: ركبت عربيتك علشان الشابين الي انت شفتهم كانه بيلحقوني.. ومالك كل شويه عربيتي عربيتي خلاص عرفنا واحد مغرور ومتكبر ومشيت
مراد كان متعصب جدا ان مفيش حد كلمه بطريقه دي وركب عربيته ومشي
استووووب
(مراد شاب عنده 27 سنه شعره لونه بني فاتح وعينه لونها اخضر جسمه رياضي اصغر رجل اعمال عصبي جدا جدا جدا مبيحبش التأخير وبيحب كل حاجه مترتبه)
*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~*
تسنيم: كنتي فين كل ده انا كنت هم’وت من القلق عليكي ومال وشك مخطوف كده
لمار: اهدي ياتسنيم هتيلي كبايه ميه الاول
تسنيم: خدي .. هاقولي كنتي فين
لمار: حكتلها علي الحصل
تسنيم: حد عملك حاجه انتي كويسه اجيب الدكتور
لمار: مفيش حاجه يابنتي اللله انا كويسه اهو انا بس هقوم ارتاح شويه
تسنيم: ماشي وانا كمان يله
لمار خدت دش ولبست بجامه قصيره وطلعت علي سرير
تسنيم: مالك سرحانه في اي
لمار: في المتكبر البارد ده
تسنيم بضحك: خلاص يبنتي نامي عشان ورانا مشاوير الصبح
لمار: عندك حق ونامت
*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~~*في الصباح 🌤
مراد بعصبيه: فين الورق الي كان علي المكتب
السكرتيره بخوف: كان.. كان علي مكتب والله
مراد بعصبيه اكتر: هو فين علي المكتب اختفه اتبخر يعني
السكرتيره: هشوفه لحضرتك
مراد: تجبيلي الملف ومش عايز اشوف وشك تاني.فاهمه.. بره
السكرتيرة طلعت وكانت بتعيط
ادم: في اي يمراد البنت مغلطتش في حاجه ياعم متعصب ليه
مراد. بصبيه:اي الاهمال الي بقا في الشركه ده يا ادم
ادم: إهمال فين بس ده ملف وهيتجاب خلاص
مراد: والله انا مش عارف انا بسكتلك ليه
ادم بتكبر: علشان بكل فخر متقدرش تستغني عني
مراد: ادم انا مش فضيلك والله
ادم: المهم. رجعت امتي من مطروح
مراد: امبارح
ادم : امم خلصت الصفقه
مراد:ايوه طبعا يابني
ادم:تبا لتواضك يااخي
مراد: روح علي شغلك احسنلك
ادم: امم بطردني يعني
مراد: اه ويله
ادم: عمتا لمه تخلص شغلك نطلع نشرب قهوه ماشي
مراد: بقولك
ادم: ايوه
مراد: عايزه سكرتيره جديده غير البره
ادم: يلا والله دي ممتازة
مراد: نفذ الي قولتلك عليه
ادم: طيب ماشي
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
تسنيم: لمارررر
لمار بنوم: امم
تسنيم: يابنتي يله بقينا الضهر
لمار: طب خمسه وقوم
تسنيم: لا مفيش خمسه يله قومي
لمار قامت: اي في اي
تسنيم: يله علشان تفطري
لمار: انتي مصحياني علشان كده.. طب انا هكمل نوم
تسنيم: لا في خبر حلو ليكي بس في نفس الوقت وحش
لمار: هو اي حلو وحش
تسنيم: انا لقيتلك شغل
لمار: بجد
تسنيم: ايوه بس
لمار: بس اي
تسنيم: في القاهره
لمار: طيب هو اي الوحش في كده
تسنيم: هو انتي لحقتي تقعدي معايا
لمار: تسنيم
تسنيم: امم
لمار: ماتيجي معايا انتي قعده بتعملي اي
تسنيم: بس
لمار: مبسش هتيجي وخلاص يله انا هقوم اخد دش عقبال متلمي هدومك
تسنيم: ماشي
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*
ساميه: لسه ملقتهاش ازاي يعني هتكون راحت فين
_والله دورنا عليها البلد كلها وملقنهاش
ساميه: لا دوره تاني لزم تلقوها بأي طريقه مفهوم
محمود: عملتي اي لقوها
ساميه: لسه ياخويا زي متكون فصت ملح ودابت مش لقينها
محمود: لو اخوها جي من السفر هقوله اي
ساميه بخبث: هنقوله الحقيقه بس مش كلها
*~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~* بعد عدة ساعات وصلو
لمار: يااا… عارفه منزلتش من امتي من ساعه ماما… وبدأت تعيط
تسنيم: خلاص يالمار اهدي شويه يله نشوف البيت القلولنا عليه
لمار: امم ماشي يله
*~~~*~~~*~~~*~~~~*~~~~*
تسنيم : البيت كله ترابه خالص
لمار: ايوه عايز يتنضف
تسنيم: تعالي ندخل الحاجه ونتضفه شويه كده
لمار: احنا هندخل الجاحه ونغير ونضف علي طول يله يا كسوله
دخلو الحاجه وغيرو بدأو تنضيف..
تسنيم: اااه مش قدره تعبت
لمار: اه والله وانا كمان….انا جوعت
تسنيم: امم وانا
لمار: معاكي فلوس نطلب اكل
تسنيم: ايوه… وطلبه وكلو وخلصو
لمار: اععااا انا دخله انام
تسنيم: ماشي ادخلي
لمار: وانتي
تسنيم:المسلسل يخلص وهنام
لمار: معاكي ربنا ودخلت خدت دش وغيرت ونامت محستش بنفسها
*~~~~*~~~*~~~~*~~~~*~~~~*
محمود: اهلا ياحبيبي حمدالله علي السلامه
علي: الله يسلمك يابابا… اومال فين لمار مش شيفها
ساميه: هربت
علي بصدمه: هربت ازاي
ساميه: هو اي الي ازاي انا كل مقول لحد يقولي ازاي هربت
علي: هربت ليه يابابا
محمود: علشان كنا عايزين نجو… قطعته ساميه
ساميه: علشان ابوك جبلها عريس وقلها تشوفه لومعجبهاش ترفضه ومكنش هيقلها حاجه… بس هربت وحطط را’س ابوك في طي’ن
علي بعصبيه: مستحيل لمار تعمل كده
ساميه: اسال ابوك لو مش مصدقني
محمود بتوتر: اه.. اه يابني ساميه بتقول الحقيقة
علي بعصبيه سبهم وخرج
*~~~~*~~~*~~~~*~~~~*~~~~*
تسنيم: لماررر اقومي بسرعه هتتأخري علي المقبله
لمار قامت بسرعه ولبست وجهزت وبتبص في الساعه لقتها 7
لمار: هو المقبله الساعه كام
تسنيم: 9
لمار: ومصحياني مخضوضه وكنت هتكفي علي وشي وضر*بتها بالمخده
تسنيم: انا غلطانه انا قولت علشان نفطر ونشرب كوباية قهوه علشان تصحصحي كده
لمار: اممم طب يله هنفطر بره ونشرب قهوه بره
تسنيم: يله
خلصو اكل وشربه وراحو الشركه
تسنيم: مالك متوتره كده ليه
لمار: مش عرفه
تسنيم:خدي نفس طويل واهدي
لمار خدت نفس طويل زي مقالتلها
تسنيم:ها هديتي
لمار:لا اتوترت اكتر
تسنيم بضحك: يلهوي عمال يزعق جوه ده شكله عصبي اوي
لمار: منك لله ياشيخه انتي المفروض تهديني مش توتاريني
*~~~*~~~*~~~~*~~~*~~~*~~*
مراد بعصبيه: ااااادم
ادم: في يا مراد متعصب ليه
مراد بعصبيه: انت جيبلي شويه به*ايم مبيفهوش
ادم: طيب اهدي خلاصي لسه في غيرهم
مراد: دخل اخر واحد
ادم: الانسه لمار
لمار: ايوه
ادم: تعالي اتفضلي
لمار: حاضر
لمار بتوتر كانت مغمضه عنيها ودخلت
لمار فتحت عينها
ومراد بصلها
الاتنين في نفس الحظه
مراد: انتي
لمار: انت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)