رواية أحببت ذئب الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص
رواية أحببت ذئب الجزء الثالث
رواية أحببت ذئب البارت الثالث
رواية أحببت ذئب الحلقة الثالثة
الاتنين في نفس اللحظة
لمار: انت
مراد: انتي
لمار في سرها: احييه ده طلع هو المدير طب اعمل اجري هو الجري الحل الوحيد
مراد: انتي بتقولي اي
لمار: اجري
مراد: اي
لمار: ها لا لا مفيش… في سرها يبقي اكيد مش هتقبل يبقا امشي بكرمتي احسن وكانت مشيه
مراد: راحه فين
لمار: همشي
مراد: انتي عملتي الانترفيو علشان تمشي
لمار: ما اكيد مش هتقبل فا امشي احسن
مراد: مين قال كده
لمار: يعني اي
مراد: اعملي الانترفيو يمكن تتقبلي
لمار بفرحه: بجد
مراد: اقعدي
وعملو الانترفيو وخلصو
لمار: هتقبل ولا لا
مراد: اتقبلتي
لمار: بجد
مراد: بس في شروط لزم تلتزمي بيها اول حاجه مبحبش التأخير وتاني حاجه الاهمال عرفه لو لقيت اهمال منك مش هتقعدي في الشركه دقيقه
تالت حاجه لمه انديلك تسيبي كل حاجه من ايدك وتجي علي طول رابع حاجه…
لمار: خلاص خلاص اي كل ده انا جيه اشتغل ولا جيه سجن
مراد بتكبر قعد علي كرسي وحط رجل علي رجل: والله لو مش عجبك تقدري تمشي
لمار بعصبيه: واحد متكبر ومغرور
مراد: بتقولي حاجه
لمار: بقول حاضر هعمل الي قولتلي عليه
مراد: يله خدي الباب في ايدك
لمار بصتله بعصبيه ومشيت
ادم بضحك: في اي يبني انا لو بدلها كنت خنقتك
مراد: وانت عرفت ازاي
ادم: منا كنت بره وسامع
مراد: ده ولسه هخليها تندم علي اليوم الي شفتني في
ادم: اي ده في حاجه حصلت علشان كده ولا
مراد: روح انت دلوقتي ياادم
ادم: والله دي تاني مره تطرتني فيها
مراد: طيب يله ياحبيبي
ادم: انا طالع اشرب قهوه تجي معايه
مراد:لا روح انت
ادم:ماشي ومشي
مراد في سره: انتي جيتي لقدرك الاسود
*~~~*~~~*~~~*~~~~*~~~*~~*
تسنيم: مالك في اي
لمار: عرفه المتكبر الي حكتلك عنه
تسنيم: اه ماله ده
لمار: طلع المدير
تسنيم بضحك: بجد اي المسلسل الهندي ده
لمار: تصدقي بالله
تسنيم: لااله إلا الله
لمار: انا الي غلطانه اني بححكيلك حاجه
تسنيم: اللله وانا مالي يالمبي هو انا الي عصبتك
لمار: يله يا تسنيم انا عايزه اروح علشان اجهز للشغل بكره
تسنيم: ماشي يله
تسنيم: متحاسب ياعمه
ادم: اعمه!! انتي كمان الي غلطانه وبتشتمي اي ياربي الناس دي
تسنيم: ومالها ناس دي
ادم: والله شكلك فاضيه وعايزه تتخنقي بقا
تسنيم: والله انت….
لمار: خلاص ياتسنيم… احنا اسفين يااستاذ
ادم: والله علشانك انتي بس
لمار: شكرا
تسنيم: مخلتنيش ارد عليه ليه
لمار: ربناا يهديكي ياحبيبتي
*~~~~*~~~~*~~~~~*~~~*~~
محمود: رايح فين يابني
علي: رايح اشوف لمار فين يابابا
ساميه: جدع ياحبيبي هتها من شع’رها علشان تعرف تحط راس ابوك في طي’ن
محمود: اي الي انتي بتقولي ده ياساميه
ساميه: انا قولت حاجه غلط الله اعلم يمكن مهربتش لوحدها
محمود: قصدك اي
ساميه: مش يمكن هربت مع حبيبها
علي بعصبيه: انا اختي مستحيل تعمل حاجه زي كده
ساميه: هي تعرف حد علشان تهرب ترحلو اكيد هربت معا
علي قام بعصبيه ومشي
ساميه ابتسمت بخبث في سرها: اخلص منك الاول بعدين من اخوكي
*~~~*~~~~*~~~~~*~~~~*~~~*~~~*
ادم: الو يامراد
مراد؛ خير ياادم
ادم: الناس الي عملين معاهم الصفقه عايزين يعملو حفله في فندق بمناسبه ان مضينا العقود معاهم
مراد: ادم انت عارف مليش في جو الحفلات ده
ادم: انا عارف بس لو رفضنا ممكن يلغو الصفقه وانت عارف الصفقه دي مهمه قد اي
مراد:امم تمام
ادم: ماشي ياصحبي تصبح علي خير
مراد: وانت من اهلو
*~~~*~~~~*~~~~*~~~*~~~*~~*
تسنيم: سرحانه في اي
لمار: عرفه يابت يا تسنيم
تسنيم: اشجيني
لمار: بعيد عن هو متكبر ومغرور وبارد بس لمه ببص في عيونه بحس اني في عالم تاني خالص
تسنيم: اوبا البت وقعت خالص
لمار: احمم وقعت اي انا انا بس كنت… قاطعها صوت الجرس الباب
لمار فتحت الباب
لمار بصدمه:………..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)