رواية أحببت ذئب الفصل الثالث عشر 13 بقلم فرح القصاص
رواية أحببت ذئب الجزء الثالث عشر
رواية أحببت ذئب البارت الثالث عشر
رواية أحببت ذئب الحلقة الثالثة عشر
لمار بصدمه: مستحيل انت
سيف: تؤتؤ اتصدمتي صح اومال انتي اتصدمتي مراد هيعمل اي يعني
لمار: لا رد
سيف: صدمه اثرت عليكي اوي
لمار بعياط: يعني انت الخطفتني و انت الي بتحاول تقت*ل مراد لا وكمان عايز تقت*ل اخويا الي هو صحبك المفروض مسكت ليقت القميص مترد ساكت ليه
سيف بشر: ايوه انا عملت كل ده عارفه ليه علشان بكرهه مراد عايز أدمره
لمار بزعيق : ليه عايز تأذي لييه.. طب وانا عملتلك اي او أذيتك في اي ولا علي أذاك في اي رررد
سيف بشر وكرهه: بكرهه مراد علشان كل حاجه كان بيخدها مني ومعاه شهره و ومال والكل بيحبو و البنت الحبتها خدها مني حتي انتي خدك مني اقولك سر لحد دلوقتي محدش يعرفه مراد كان بيحب واحده لا لا مش بيحبها بيعشقها و يعني خانته وكسرت قلبه هي نفس البنت الي كنت معجب فيها وهو خدها مني عارفه خانته مع مين معايا انا وضحك بشر
لمار: طب انا عملتلك اي او علي
سيف مسكها مش شعر*ها: انتي اكتر واحده عارفه عملتي اي اشمعنا حبيتي هو وانا لا ليه في اي زياده عني قولي
لمار بعياط: اااااه
سيف: واخوكي مش انا الي عايزه يموت عارفه مين.. مرات ابوكي ساميه عايزه تخلص منكو علشان تاخد الورث لوحدها
لمار: ساميه
سيف: غريبه متصدمتيش يعني
لمار بسخريه: مش اول مره علشان اتفاجأه
سيف مسك ايدها وشد*ها
لمار: سبني انت بتعمل اي
سيف: هنسافر ونتجوز
لمار بصدمه: اي
سيف بشر: وهنتدمك على اليوم الي رفضتيني في وهتتمني الموت ومش هطولي
لمار بعياط: انت انسان مريض ولزم تتعالج
سيف ضر*بها بالقلم و شد*ها يله
لمار: ابعد عني
سيف فتح الباب لقه مراد واقف
لمار بفرحه: مراد وجريت عليه حضنته
سيف بشر: جي يشد*ها مراد مسك ايدوه وبعد لمار وضربه
مراد: انا عمري متخيلت انك بشر ده انا كنت بعتبرك اخويا مش صحبي انا كنت بثق فيك اكتر من نفسي انت متستحلش الثقه دي انت اخرك السجن هو المكان الوحيد ينسبك
علي: يخساره فيك كلمه صحبي حتي
لمار: علي
علي حضنها انا بخير ياحبيبتي أذاكي او عملك حاجه الحيوا*ن ده
سيف: هو ازاي عايش
ادم: هقولك ازاي
flash back
مراد: انا محتاجك بسرعه يا ادم
ادم: في اي يا مراد
مراد:…………..
ادم: اي طب هتعمل اي
مراد: اسمع هتأجر واحد معاه عربيه نقل وتفهمه هيعمل اي وتبان حقيقه
ادم: طب علي عارف
مراد: ايوه عارف قولتله
ادم: اعتبرو حصل
Back
سيف بشر: مش هرحمكو انتو كله وهتندمو
مراد بضحكه سخريه: لو لسه عايش
ادم: بس طلعت مغفل اوي ياسيف في حد يكلم حد فديوه كول لا وكمان واره اسمع المصنع المهجور
لمار بعياط: عايزه امشي من هنا
مراد: روح لمار انت ياعلي وانا هتصرف انا وادم معا
*~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~*
تسنيم بعياط: انتي كويسه حد عملك حاجه
لمار: انا كويسه متقلقيش انا هدخل اخد دش وهنام شويه عشان تعبانه
تسنيم: وانا هجهزلك الاكل
لمار: لا مش عاوزه ودخلت خد دش واترمت علي السرير وفضلت تعيط
علي: ها عملت اي
مراد: الشرطه قبضت عليه هو الي اسمها
علي: ساميه
مراد: اه… هي فين لمار
علي: من ساعت ماجت وهي في الاوضه مطلعتش
مراد: ينفع ادخلها
علي: ايوه
مراد خبط
لمار: ادخل
مراد: احمم ينفع نتكلم
لمار: اتفضل
مراد: عملك حاجه متخافيش انا معاكي دايما
لمار بأبتسامه: لا
مراد: ايوه كده اضحكي ومتزعليش نفسك ابدا طول ما انا معاكي وفضلو يتكلمه
مراد: هسيبك ترتاحي شويه
لمار: تصبح علي خير
مراد: وانتي من اهلو
*~~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~*
تسنيم: لماررررررر
لمار: ياربي… اي
تسنيم شد*تها: اقومي يله بسرعه
لمار: اي في اي
تسنيم: بسرعه بيقولو مراد عمل حدثه وفي المستسفي*****
لمار: انتي بتهزري صح
تسنيم: هو ده وقته يعني
لمار لبست بسرعه ومشيت
*~~~~*~~~~~*~~~~~*~~~~*
لمار: كان في حادثة مش شويه وجبوها هنا
_ايوه استاذ مراد
لمار: طب طب فين الاوضه
_رقم 205
لمار جريت والاسنسيار كان في ناس طلعت علي سلم لحد ماوصلت وبتنهج جامد وفتحت الباب
لمار بصدمه:……………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)