رواية أحببت تلك السمراء الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت تلك السمراء الجزء السابع
رواية أحببت تلك السمراء البارت السابع
رواية أحببت تلك السمراء الحلقة السابعة
أدهم :- استني يا حضره الضابط انتي طالق يا نوال طالق بالتلاته…
نوال بجنون :- بتطلقني يا أدهم عشان بنت فريده صدقني هطلع من السجن وامو*تها لو اخر يووم في عمري هقت*لها زي ما قت*لت فريده وضحكت بش*ر..
صفاء بغضب :- حرام عليكي يا شيخه انتي ايه اتقي ربنا شويه اعملي لاخرتك ليه كل الغل ده كله…
نوال بحق*د :- بكره اندمك كماان يا صفاء…
احمد :- اتفضل يا سياده الضابط فيك تأخدها..
الضابط :- تمااام عن اذنكم يا جماعه..
ميرنا ببكاء :- ليه تعمل كده ليه كل الحق*د والغل مالي قلبها خليتني اكر*ه اختي واعاملها اسوء معامله..
ساره بحزن :- اهدي يا حبيبتي هي هتاخد عقابها علي كل جرائ*مها…واللي عملته في طنط في فريده 😢…
أدهم بحزن :- يوسف فرح امانه في رقبتك اتعذبت كتير بسب ك*ره نوال ليها عاملها بحنيه فرح تستاهل كل خير اتمني مش تخيب ظني فيك…
يوسف :- من غير ما تقولي يا عمي فرح في عيوني…
أمير:-يلا نخرج من هنا عشان واقفتنا غلط علي صحه فرح…
وفعلا خرجوا من عند فرح…✰
✵ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✵
في الصباح اليوم التالي… ♥︎
الدكتور بسعاده:- المريضه فاقت يا جماعه…
يوسف بسعاده حضن الدكتور بجد يا دكتور فاقت…
الدكتور : – ايوه هي فاقت دلوقتي وياريت لما تتدخلها بلاش ضغط عليها..
ادهم:- تمااام يا دكتور…
و دخلوا عند فرح.. ♡︎
يوسف اول لما شاف فرح حضنها اووي.. 🥺♥
فرح بوجع : – اه براحه يا يوسف..
يوسف:- انا اسف مكنتش اقصد مبسوط اووي انك فوقتي..
امير بغيره:- براحه عليها يا يوسف هي لسه تعبانه.. الف سلامه عليكي يا فرح..
فرح :- الله يسلمك يا امير..
ادهم : -الف سلامه عليكي يا بنتي..
فرح بسعاده:- الله يسلمك يا بابا..
احمد بحب:- حمدلله علي سلمتك يا حبيبتي..
فرح:- الله يسلمك يا عمو..
وميرنا وساره سلموا عليها وبعدين سبوها عشان ترتاح شويه…
ومر اسبوع علي فرح في المستشفى واتعافت تماما وبقا فيها تخرج.. ❤︎
♡︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡︎
في بيت فرح ♥️..
ميرنا بحب :- انا عملتك الاكل اللي بتحبيه يا فرح اتمني يعجبك..
فرح بسعاده :- تسلمي يا حبيبتي ربنا يديمك ليا يا روحي…
ساره بغيره :- ع فكره بقا انا ساعدتها في الأكل مش عملته لوحدها يا ست فرح…
فرح بضحك : – ربنا يديمك ليا يا سوسو ❤..
ميرنا وفرح مع بعض:- ويديمك لينا يا فرحتنا..
ادهم بحب:- يلا يا حبيابي بلاش كلام الاكل بقا جاهز…
فرح:- حاضر يا بابا جايين اهو..
وهم علي الاكل… 🤎
ساره:- فرح احنا لازم نروح الجامعه عشان الامتحانات قربت…
فرح :- فعلا معاكي حق هنبدا نروح من بكره…
ادهم بحب:- ابقي عرفي يوسف يا حبيبتي لانه هو دلوقتي جوزك..
فرح:- حاضر يا بابا…
وفجاه وهم على الاكل …
ميرنا بصراخ:- اااه دماغي.. 😓
ادهم بخوف:- مالك يا ميرنا..
ميرنا بوجع:- مفيش يا بابا دماغي وجعتني بس…
ادهم:- الف سلامه عليكي يا حبيبتي تعالي اما اوديكي المستشفي..
ميرنا:- لا يا بابا انا هبقا كويسه متخافش عن اذنكم هقوم ارتاح شويه…
فرح:- عن اذنك يا بابا هقوم اديها مسكن عشان ترتاح…
عند ميرنا:- اااه مش قادره دماغي هتنفجر…
فرح ببكاء اهدي يا ميرنا انتي هتتعالجي يا حبيبيتي وهتبقي كويسه يوسف كلم صحبه وهو دكتور كويس ومش هحتاجي تدخلي مصحه…
ميرنا ببكاء :- معتش قادره يا فرح حاسه اني هموت..
فرح بعياط:- بعد الشر عليكي يا روحي تعالي ناامي علي رجلي.. وفعلا ميرنا راحت نامت علي رجلها وفرح بدات تقرالها قران لحد ما نامت…
ساره:- ميرنا بقت كويسه يا فرح..
فرح ببكاء : – حالتها بتسوء عن الاول يا ساره انا مش قادره اشوفها كده…
ساره:- ان شاءلله خير يا حبيبتي ميرنا قويه وهتعدي المحنه دي ان شاءلله تعالي يالا نخرج عشان تقدر تنام كويس..
فرح :- تمااام…
♡︎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡︎
في المساء في فيلا البحيري…
في غرفه يوسف…
يوسف :- الو يا فرح انتي اخبارك ايه..
فرح :- الحمدلله بخير وانت اخبارك ايه..
يوسف :- كويس الحمدلله..
فرح :- أدام الله حمدك..
يوسف :- انا وانتي يارب…
فرح : -انا هبدا اروح الكليه من بكره..
يوسف:- بس انتي لسه خارجه من المستشفى واكيد تعبانه..
فرح:- انا الحمدلله كويسه وبعدين الامتحانات قربت وانا فاتني حاجات كتير..
يوسف:- تمااام يا فرح اللي يريحك هيجي اعدي عليكي بكره عشان اوصلك..
فرح:- تمااام تصبح علي خير..
يوسف بحب:- وانتي من اهلي…
طبعا فرح من كسوفها قفلت في وشه 😂😂
يوسف بضحك:- قفلت في وشي..
في الصباح… 🤍
فرح صحت وادت فرضها ولبست لحد ما يوسف ييجي..
بعد مده وصل يوسف …
فرح بغضب:- حضرتك اتاخرت وانا عليا محاضره كمان نص ساعه..
يوسف بضحك : – اني اسف..
فرح بغيظ:- وكمااان بتضحك عليا..
يوسف:- ههههه اسف والله بس شكلك بيضحك..
بعد ربع ساعه فرح وصلت الجامعه…
يوسف:-خالي بالك من نفسك ومش تتكلمي مع حد متعرفوش..
فرح بضحك:- حاضر انت طول الطريق وانت بتحفظني يلا سلام..
يوسف : – سلااام… وذهب الي شركته…
ساره بغضب:- كل ده يا فرح بقالي زمان مستنيه هنااا
فرح:- اسفه والله يا سوسو يوسف اللي خليني اتاخر 🥺…
ساره بحب:- خلاص سامحتك يلا ندخل عشان المحاضره هتبدا وبيقولوا ان في دكتور جديد جاي النهارده…
فرح:- يلا
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في شركه البحيري… ♥️
براء بدلع :- وحشتيني يا باشا..
يوسف بضحك:- وانتي كمااان…
براء بصدمه:- انت سخن يا يوسف يا حبيبي شكلك تعبان…
يوسف بضحك:- لا انا صحتي كويسه مش تعبان ولا حاجه…
براء:- امال بتضحك ليه…
يوسف بصدمه:- ايه اعيط يعني…
براء:- لا اصل اول مره تضحك وتهزر معايا كده هتحسد يا صحبي…
يوسف بضحك:- للدرجادي مكنتش بهزر معاك…
براء بضحك:- الصراحه اه ربنا يديم سعادتك يا صحبي…
يوسف : – انا وانت يارب..
براء:- امين يارب..
وبعد شويه السكرتيره دخلت..
حبيبه:- يوسف باشا في حد عايز حضرتك في موضوع مهم..
يوسف:-مقالش مين..
حبيبه:- لا يا فندم مقالتش مين …
يوسف : – تمااام اتفضلي انتي وخليها تدخل..
براء:- ياتري مين يا يوسف…
يوسف:- مش عارف يا صحبي…
واثناء كلامهم تدخل بنت في غايه الجمال
هي:- يوسف حبيبي وحشتيني اوووي
يوسف بصدمه :- اميره…
اميره:- انا دورت عليك كتير لحد ما لقيتك.. وهم بيتكلموا فجاه في ولد حضن يوسف وبيقوله بابا..🥺
براء بصدمه :- بابا..
يوسف:-….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت تلك السمراء)