رواية أحببت تلك السمراء الفصل الرابع عشر 14 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت تلك السمراء الجزء الرابع عشر
رواية أحببت تلك السمراء البارت الرابع عشر
رواية أحببت تلك السمراء الحلقة الرابعة عشر
يوسف:- استني يا شيخنا عشان هتكتب كتب كتابي انا كمااان…
الماذون:- مين العروسه يابني..
يوسف بهدوء:- فرح..
فرح بصدمه:- انااا..
يوسف ببرود:- هو فيه حد هنا غيرك اسمه فرح..
ادهم بعصبيه:- ايه التهريج اللي بيحصل ده ينتهي حالا يا يوسف..
يوسف باستفزاز:- اهدي يا حمااايا العزيز انا مقولتش حاجه غلط.. انا عاوز اتجوز فرح علي سنه الله ورسوله..
ادهم:- وانا معنديش بناات للجواز..
يوسف ببرود: ممكن اكلم فرح لوحدنا وهي اللي تكرر واذا هي رفضت هختفي من حياتها نهائي..
ادهم بهدوء: تمااام..
في مكان بعيدا عن الانظار..
فرح بعصبيه:- اللي بتعمله ده ينتهي حالا لاني مستحيل اتجوزك..
يوسف باستفزاز: مش عيب تعلي صوتك علي جوزك يا فرررح..
فرح بغضب: انت عايز ايه يا يوسف..
يوسف بهدوء:- يبقي مبروك لميرنا لقب مطلقه مقدما..
فرح بخوف: قصدك ايه..
يوسف ببرود:- قصدي ان حمزه هيطلق ميرنا اذا انتي مش وافقتي..
فرح:- مستحيل حمزه يعمل كده..
يوسف:-….
🤎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ🤎
ادهم بجديه:- ايه هو قرارك يا فرح..
فرح بابتسامة:- انا موافقه يـ بابا اتجوز يوسف..
ادهم: اللي يريحك يا فرررح..
يوسف:- اكتب يـ شيخنا..
وتم كتب كتاب فرح ويوسف وسط جمله الماذون الشهيره..
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير..
احمد ليوسف: انا سبتك تعمل اللي انت عاوزه ومتكلمتش يـ يوسف بس اذا اذ*يت او جر*حت فررح انا اللي هقف قصدك..
يوسف: متخافش يـ بابا مش هيحصل حاجه من دي ان شاءلله..
ومر اليووم وسط مباركه الجميع لفرح و يوسف ♥ وحمزه و ميرنا..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في فيلا البحيري..♡
احمد بحب:- انت قولت ايه لفررح خلتها توافق يا يوسف..
يوسف حكيله علي كل حاجه..
احمد بعصبيه: انت كده هتخلي فرح تكرهك اكتر يـ حيو’ان..
يوسف بعصبيه مماثله:- انا سبتها طول الفتره دي علي راحتها وبعدين مستحيييل حد غيري يتجوز فرح او يقرب منها لانها ملكي انا ملك يوسف البحيري..
احمد بهدوء: فرح اديتلك فرصه ياريت مش تضيعها من ايدك تاني..
يوسف ببرود: فرح مستحيل تكون لحد غيري وسبه ومشي..
احمد:- ربنا يهديك يا بني..
صباح اليووم التالي..♡
في شركه البحيري.. 🤍
_وحشتيني اوووي يا صحبي..
يوسف بصدمه:- براء انت جيت امته..
براء بحب:- لسه واصل دلوقتي جيتلك ع طول..
يوسف بابتسامة: حمدالله على سلامتك يـ حبيبي..
براء: الله يسلمك.. ياااه يا يوسف وحشني بنات مصر في الشهر ده قد ايه..
يوسف بضحك: ياخي انا فكرتك في الشهر ده هتتغير للاحسن بس شكله للاسوء..
براء بضحك:- من امته والدانجون بيتغير..
يوسف: معاك حق.. يلا روح عشان ترتاح زمانك تعبان..
براء بحب: معاك حق.. يلا سلام
يوسف بحب: سلام…
ــــــــــ✰ــــــــــــــــــــــــــ✰ـــــــــ
في منزل فرح.. ♡
ادهم بحب: مش هتروحي جامعتك يا فررح..
فرح بابتسامة:- لا يـ بابا مش ليا مزااج اروح النهرده..
ادهم: تمام يا حبيبتي..
ميرنا: دومي انا هخرج مع قره عيني النهرده..
ادهم بضحك:- تماام بس ياريت مش تبقي تتاخري..
ميرنا بحب: شكرا يا احلي دومي.. اكيد مش هتاخر..
وهم بيتكلموا فون فرح رن..
فرح ببرود: خير..
يوسف.. اتعدلي يا فرح واتكلمي عدل احسنلك انتي فاهمه..
فرح بهدوء: لا مش فاهمه.. وياريت تقول عايز ايه عشان مشغوله..
يوسف ببرود: بطمن علي زوجتي.. اظن مفيش مشكله في كده..
فرح بهدوء: لا ابدا مفيش مشكله.. انا كويسه الحمدلله وقفلت المكالمه..
يوسف بصدمه: هي قفلت في وشي الخط..
ويمر اليووم دون أحداث تذكر..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في اليوووم التالي
في كليه الهندسه.. 💙
ساره بغموض: هو يوسف قالك ايه خليكي توافقي تتجوزيه يا فرح..
فلاش باك..
يوسف: قصدي ان حمزه هيطلق ميرنا لو مش وافقتي..
فرح.. مستحيل حمزه يعمل كده..
يوسف.. ركزي في المكان حولك كده يـ فرح..
فرح بصت لقت رجاله مسلحين مواجهين اسلحتهم علي حمزه..
يوسف بخبث: اذا ميرنا مبقتش مطلقه هتكون ارمله انتي ليكي حريه الاختيار يا فرح..
نهايه الفلاش..
ساره بصدمه: يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره..
فرح:-…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت تلك السمراء)