روايات

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الثالث عشر 13 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الفصل الثالث عشر 13 بقلم روان عماد

رواية أحببت بنت الأكابر الجزء الثالث عشر

رواية أحببت بنت الأكابر البارت الثالث عشر

رواية أحببت بنت الأكابر الحلقة الثالثة عشر

سنحيا بعد كربتنا ربيعاً كأننا
لم نذق مراراً بالامس 🤍🌹
—–
في المسشفي محمد الحديدي بيرن علي كريمه: السلام عليكم ياختي
كريمه بقلق: وعليكم السلام خير طمني
محمد الحديدي بحزن: مات
كريمه: يلهوي مات لا حول ولا قوة الا بالله
محمد الحديدي: متعرفيش حد حاجه لحد مانيجي كلنا
كريمه: طيب ياخويا
يزيد من وراها
ابويا مات يامي
كريمه بدموع: ايوا مات ياولدي
يزيد:يعني أي
كريمه بعياط : اهدا ياولدي بالله عشان زهره متلاحظش حاجه وتتعب اكتر
يزيد بعياط :اهدا وابوياا ميت
كريمه بعياط : بالله اهدا وتمسك نفسك زهره مش عاوزينها تلاحظ
يزيد : انا ههدا عشان زهره بس عاوز اعرف الحقيقه كلها
كريمه : حاضر بس لما نتجمع كلنا
*لاحول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم ♥️
عند يوسف في المستشفي
محمد الحديدي : اه يابني عملت أي
يوسف : ساعه والدفنه هتم وكمان خدت اجازه أسبوع
محمد الحديدي : طيب يابني مرنتش علي شهاب
يوسف : ثواني هرن
الو ياشهاب فينك
شهاب في سره لو قلت أن زهره تعبت هيقلق ويسيب أبوه :روحت مشوار وجي طمني علي أبوك
يوسف : ابويا مات ياشهاب بس بلاش زهره تعرف بالله حاجه
شهاب : طيب متقلقش بس
يوسف بمقاطعه : متقولش حاجه حالتها وحشه سلام
*لاحول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم ♥️
وصل شهاب الصعيد
شهاب بزعيق : خالتي ياخالتي
كريمه : في أي يابني بتزعق ليه
شهاب بخوف : زهره كويسه حصل اي
كريمه :اغموا عليها والدكتور جه وركب ليها محلول وهي نايمه دلوقت
شهاب براحة :الحمدلله
كريمه : حبيتهاا
شهاب بتوتر : اه لا قصدي
كريمه : خلي بالك منها وعوضها عن اللي شافتوا في حياتها
شهاب : بس ياخالتي
كريمه : باين في عينك انك بتحبها ولما جيت خايف وبتسأل عليها
شهاب :مش زي ماانتي فاهمة ياخالتي بسأل عليها عشان اللي هي فيه دا بسببي مش اكتر
كريمه : هي يوم وهتقول كريمه قالتها
شهاب : خالتي عاوز اسألك علي حاجة
كريمه : قول
شهاب : مش زعلانه علي جوزك
كريمه : لا مش زعلانه وكمان لما كلكوا تعرفوا الحقيقه جه الوقت أن عيالي يعرفوا اني مظلومه
شهاب : طيب هروح انا لي يوسف
كريمه : خليك ياولدي شويه ويكونوا هنا عشان متاخدش مشوار علي الفاضي وبعدين مين قالك زهره تعبانه والدكتور جه
شهاب : الدكتور رن علي عمر وعمر رن عليا قالي وانا جيت بس كدا
كريمه : طيب اطلع لي يزيد عشان زعلان اوي
شهاب : ليه بس كدا ياخالتي مكنتيش قلتي ليه
كريمه : سمعني وانا بكلم اخويا اطلعله بقا
شهاب : حاضر
وسمعوا صوت زهره بتزعق
شهاب : مش دا صوت زهره وطلعوا يجروا
كريمه : زهره اهدي ياحبيبتي انا جنبك
زهره بعياط : بابا فين
كريمه بدموع : كويس اهدي طيب
زهره : انا مش فاكره حاجه خالص
شهاب : زهره اهدي عشان هتتعبي اكتر
زهره بعياط : في حاجه غريبه بتحصل حاسه اني مش قريبه منكوا حاسه أن بابا أقرب جد ليا مش عارفه مالي ياربي
كريمه : خدي نفسك طيب شهاب هات مايه
شهاب : طيب وجاب شهاب مايه
كريمه : اشربي يلا
زهره : مش عاوزه اشرب
كريمه : اشربي يابنتي متوجعيش قلبي
زهره بزعيق : قلت مش هشرب
شهاب بحده :زهره دي امك مينفعش كدا
زهره : اطلعوا كلكوا برا مش عاوزه حد هنا برااااا وطلعوا كلهم
*لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
الشخص :اه طمني في جديد
الشخص : الحكومه حتي مجتش ولا سألت حتي أي اللي حصل
الشخص بخوف : ازاي يعني اكيد في حاجه
الشخص: في أي يعني
الشخص بزعيق : ازاي الحكومه مجتش وابنه ظابط اكيد هيعمل حاجه ومش هيقعد ساكت
الشخص : نعمل أي دلوقت
الشخص : معرفش اقفل وانا هتصرف
*لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
عند عمر
عمر : اه عرفت مين ضربه بالنار
الشخص بيكون حمزه :ايوا عرفت ويبقا ******
عمر : اشطا اوي كدا معلش تعبتك معايا
حمزه :عيب عليك ولا تعب ولا حاجه انت اخويا
عمر : حبيبي تسلم
حمزه:طيب أطير انا ورايا شغل
عمر : طيب روح سلام
حمزه :سلام
*لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
عند يوسف : يلا ياخالي
محمد الحديدي : أى يابني هنروح فين
يوسف : هنروح
محمد الحديدي : ازاي ومش هنعمل عزا
يوسف ببرود :لا مش هنعمل عزا ويلا هنطلع علي الصعيد
محمد الحديدي : مش عارف اقولك أي يابني
يوسف : متقولش حاجه ياخالي يلا
محمد الحديدي : يلا يابني
*لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ♥️
في الصعيد عند شهاب :هنعمل أي ياخالتي وهنهديها ازاي
كريمه : سيبها لحد مايوسف يجي
يزيد دخل :انا قررت قرار
شهاب بأستغراب : قرار أي دا
يزيد : انا قررت اني *****
كريمه بصدمه : انت بتقول أي مستحيل
___________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت بنت الأكابر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى