روايات

رواية أحببت انتقامه الفصل العاشر 10 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الفصل العاشر 10 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الجزء العاشر

رواية أحببت انتقامه البارت العاشر

رواية أحببت انتقامه
رواية أحببت انتقامه

رواية أحببت انتقامه الحلقة العاشرة

أسر لسه هيقوم ملك لحظت رهف بتراقبهم شدت أسر ليها تاني وق’بلته لتغيظ هذه الفتاه المستفزه
ملك حست بالإحراج استخبت ف حضنه
أسر بادلها الحضن وهو بيضحك : طب بتستخبي ليي
ملك تأكدت ان رهف مش موجوده وخرجت من حضنه
ملك : قوم يا أسر
أسر : ليي ما انتي كنتي حلوهه
ملك بكسوف: امشي يا أسر
أسر : ماااشييي
ومشي بالفعل
… –
ملك قامت غسلت وشها وبصت ف المرايا خدت بالها انها لسه بنفس اللبس
ملك : يارب بق انا هفضل بلبس داا
باب الاوضه خبط
ملك : ادخل
سعاد : ملك
ملك : نعم يا سعاد
سعاد : خدي أسر بيه بعتلك اللبس دا
ملك : جابهم امتي دول
سعاد : مش عارفه بس في حد جابهم
ملك : طب كويس انا مكنتش عارفه هخرج من الاوضه ازاي
سعاد : تمم انا هحضر الفطار
ملك : استني بقولك ايي هي رهف تحت
سعاد : اه
ملك : تمم اويي روحي انتي
… –
ملك لبست تيشيرت ابيض وبنطلون ” چينز بس واسع“
وسابت شعرها مفرود لورا
نزلت وشافت رهف رايحه تقعد جمب أسر سبقتها وقعدت جمبه علي السفره
رهف : الأماكن كتير علفكره
ملك : معلش يروحي وبصت علي أسر عايزه اقعد جمب جوزي حبيبي
حمزه بغمزه وهمس لأسر : لا مسيطره
أسر : ششش أخرس
حمزه : حاضر
ملك : اهلا انا ملك
حمزه : وانا حمزه اخو الكابتن
ملك : اه سعاد كلمتني عنك
… –

 

 

 

بعد شويه كانو خلصو اكل وملك دخلت ورا أسر الاوضه
ملك : أسر
أسر : امم
ملك : ممكن اطلب طلب
أسر بضحك : اي الرقه اللي نزلت عليكي فجاء دي عايزه اي
ملك : عايزه اروح لبابا
أسر : بس اب..
ملك : عارفه انه مات
أسر : حاضر
ملك : ياله بق ننزل عشان ف واحد عايزك تحت
أسر : جايه تقولي بعد اي
ملك مسكت ايده : ياله بس
….-
علي : مين دي يلا ياحمزه
حمزه : دي رهف بنت عمي
علي : بق دي بنت عمك يلا يمعفن
حمزه :للأسف
علي : اسمها ايي
حمزه : ما انا قولت رهف وسيبني بق اخلص الجيم دا
… –
رهف : ياتريَ مين دا احيه دا جاي عليا
علي : اهلا
رهف : اهلا مين
علي : علي صاحب أسر
رهف ف سرها : ما انا بقول برضو القمر داا يبق صاحب أسر
رهف : انا رهف بنت عمه
علي: اتشرفت بمعرفتك يا انسه رهف
علي : ممكن نتكلم لحد ما أسر يجي
رهف :اه عادي
… –
أسر : علي تعالَ ورايا علي المكتب
علي : جاااااي قولتيلي انك بتحبي الورد مش كدا
أسر : علييي
رهف بضحك : روح كلمه بسرعه
علي : ابن عمك دا قفيل استنيني لما اجي نكمل كلامنا
…-
جه بليل
رهف : ملك

 

 

 

 

ملك بزهق : افندم
رهف : انا اسفه
ملك : علي اي
رهف : علي اي موقف مني دايقك
ملك : المفروض أصدق
رهف : صدقيني واللهِ انا اكتشفت ان كنت معجبه بس ب أسر وكنت مدايقه من وجودك بس بعد ما شوفت قد اي أسر بيحبك وقد اي هو مبسوط وهو معاكي تفكيري اتغير عنك
ملك : بجد!!
رهف : اه واللهِ انا حتي اجزتي خلاص يومين وتخلص وهرجع لشغلي
ملك : مسمحاكي
رهف بإبتسامه : شكرا وحضنتها
…. –
ملك كانت ف الاوضه هي واسر
ملك : حول البتاع دا وهات كرتون
أسر : استني اخلص الجيم دا
”أسر كان قاعد ع رجل ملك وبيلعب“
ملك : مليشششش فيه
أسر : اهوو يملك
ملك : متزعقش
أسر : انتي عايزه اي يملك
ملك وهي ع وشك العياط : متزعقليش
أسر بضحك : انتي هتعيطي ولا اي
ملك بضحك : حيواانن
أسر : شكرا
….-
ملك وهي بتلعب ف شعرو : انا بحبك اويي يا اسري
أسر : يا ايييي
ملك : اسرييي
أسر : وانا بعشقك يا عيون أسرك
ملك : اتفرج بق وانت ساكت
أسر : واللهِ!!
_________________________________________
بعد 5 سنين
كانو قاعدين بيتغدو كلهم مع بعض ورهف اتجوزت علي وجابت كرما 3سنين
وملك جابت سليم 4 سنين
….-

 

 

 

ملك : ايي رأيك ف الاكل يحبيبي
أسر : تسلم ايدك يروحي
رهف : واحشتني اويي يا علي
علي : وانتي كمان يحبيبتي
حمزه : متراعوو اني سنجلل يا اخوانااا وخدو عيالكو بق قرفوني
كلهم ضحكو
النهايةةة ❤️

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى