روايات

رواية أحببت انتقامه الفصل الثالث 3 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الفصل الثالث 3 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الجزء الثالث

رواية أحببت انتقامه البارت الثالث

رواية أحببت انتقامه
رواية أحببت انتقامه

رواية أحببت انتقامه الحلقة الثالثة

ملك بخوف: انتت
خالد : واحشتك!!
ملك : بص يا خالد انا مش هرجع معاك تاني تمم انا مرتاحه هنا وعايزه اعيش لوحدي
خالد : وجوازنا
ملك ضحكت بسخريه : جواز اي يخالد انا بعتبرك اخويا
خالد : اسمعي يبت انتي وللهي لو ما جيتي بمزاجك هجيبك بطريقتي
ملك : اتغيرت اويي يا خالد فين خالد الي كان بيخاف عليه فين خالد الي بروح اشكيلو ويسمعني
خالد : بقولك اي الشغل دهه مش عليا انا هسيبك باقي الأسبوع تفكري مع نفسك يحلو وتيجي لوحدك وإلا هتزعلي مني اويي يملك ومشي
ملك : اعلي ما في خيلك اركبه قال اجي قال ده اتجنن
__________________________
أسر : امم يعني غيرو المكان والمعاد
علي : بالظبط
أسر : اهم حاجه خالد يفضل واثك فيك
خالد بزهق: ماشي،، عندك اكل اي
أسر : نعممم اومال انت بتاكل اي
علي : يوووه يعم اخلص هو ده مكفي

 

 

 

أسر : قوم روح ياعلي
علي بتمثيل : انت بتطردني من بيتك ياصاحبي.. شكرااا ياصاحبي او يلي كنت فاكرك صحبي
أسر : امشي يبن**
علي : خلاص يعم انا همشي بكرامتي سلام
___________________________
ملك خدت شاور ولبست بجامةة و رفعت شعرها ديل حصان وفضلت تتفرج ع كرتون
مفيش حد مبيحبش الكرتون ياجماعه!!!
.. –
تأتي رسالة غير متوقعه من شخص غير متوقع
أسر : مساء الخير ،، عندك مانع تتعشي برا بكرهه
ملك بإبتسامه : لا انت خدت عليه اويي بق
ملك : معنديش مانع
أسر : تمم هستناكي بكرا الساعه 7،، تصبحي ع خير
ملك مع نفسها : لاا استني ازاييي تقوليي تصبحي ع خير كدههه طب مش هرد عليك بق
________________________
سهر بتمثيل الزعل: يعني برضو مصمم تتجوزها
خالد بتمثيل: ياسهر ياحبيبتي انتي عارفه اني بَحبِك
سهر : ماشي هستحمل عشانك عشان بحبك
خالد بزهق : وانا كمان ياحبيبتي
____________________________
… –
الساعه 9:00 a.m
ملك صحيت وفطرت وجهزت عشان ترجع لشغلها وحياتها وهوبب هوب اي دهه هو القمرر بيطلع الصبح ولاا اييي
ملك : هاي
أسر : ازيك يملك
ملك : انا فل وانت

 

 

 

 

أسر : فل اي رايحه فين ع الصبح
ملك : المستشفى
أسر : اي دهه لي مالك
ملك : لا بشتغل هناك
أسر وهو بيرفع شعرو من ع عينه : طب تحبي اوصلك
ملك ف سرها :يجدععع متعملشش في قلبييي كدهههعع
ملك : احم تمم لو مش هعطلك
أسر بإبتسامه : لا مش هتعطليني
__________________________
وصلهاا وراح شغلو وتفاجئ بوجود سهر
سهر: وحشتني
أسر بضحك : اهلا
جماعه عشان متتلغبطوش سهر مع أسر ضد خالد
سهر : بص يا اسر انا بعمل كل الي انت عايزو ولغايه دلوقتي معملتش الي انا عايزاه
أسر : عايزههه اي
سهر : يووه يا أسر انت بتنسي! تيجي تخطبني من بابا مش ده وعدك ليا
أسر بخبث : اه طبعا بس انتي عارفه ضغط الشغل وبعدين لسه المهمه مخلصتش
سهر : يعني انت شايف كدهه
أسر : ايوا مش شايف غير كدهه
سهر وهي بتقرب منه : ماشي ياحبيبي وانا مستنيه ومشيت
أسر بقرف : رخيصه طول عمرك
___________________________
خالد بشر : طب ما انا عارف
مجهول : طب وسايبو ليي
خالد : لا دهه لي يومه
مجهول : فهمتك
خالد : ماشي يا علي بيه
__________________________

 

 

 

لتسريععع الأحداث حبه
جه وقتت معاد الساعه 7:00 وأسر مستني ملك بفارغ الصبر ده لو جوزها مش هيعمل كدهه ما علينا
خرجت ملك بلبس عادي وميكب بسيط أسر كان شايفها جميلةة اويي شبه حوريات البحر شبه الملاك دهه واحد بيأفور وشكله حبها ولا ايييي!!
ملك : متنح ف اي
أسر :فيكي
ملك بإحراج : احم مش هنروح
أسر : اه اه يلا
وصلو المكان وبعد ما خلصو عشاهم وف الطريق ويييي اي ده ثانيةةة
ملك : ممكن اطلب حاجه
أسر : قولي
ملك وهي بتشاور علي محل بيبيع دباديب والعاب
.. –
ملك : ممكن تجبلي الباندا دهه بليزززز
أسر : باندا؟؟
ملك : اه
أسر : هو انا ماشي مع بنت اختي
ملك بزعل: خلاص مش مهم عادي
أسر : استني
ملك : هتجبلي؟؟؟
أسر بضحك : ماشي
دخلو المحل وأسر جابلها نص المحل تقريبا ماعلينا
ملك : تصدققق انت اجدع صاحب اكيدد مش هتقولي يقرهه عيني يجماعةة البت عندها كرامه برضو
أسر : لا متدعوديش ع كدهه
ملك : ششش
وصلهاا البيت
أسر : مبسوطه

 

 

 

ملك : اوويي انا أو.. قاطعها
خالد : الله الله
أسر بصدمه : خالد
جماعه عشان نبق متفقين أسر مش بيدو ع خالد عشان يقبض عليه عشان عليه حكم هو عايز يقبض عليه وهو بيسلم المخدرات فاهمين حاجه!!!
خالد : خشي لمي هدومك عشان ترجعي معايا وبص ع أسر علي ما اتكلم مع أسر بيه
ملك : قولتلك مش هرجع
خالد لسه هيمد ايده عليها أسر مسك ايده بعصبيه
ملك بتسرع وهي بتستخبة ورا أسر : انا وأسر بنحب بعض وهنتجوز
خالد وأسر اتصدمه :…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت انتقامه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى