روايات

رواية أحببت ابن خالتي الفصل الخامس 5 بقلم ميسرة محمد

رواية أحببت ابن خالتي الفصل الخامس 5 بقلم ميسرة محمد

رواية أحببت ابن خالتي البارت الخامس

رواية أحببت ابن خالتي الجزء الخامس

رواية أحببت ابن خالتي
رواية أحببت ابن خالتي

رواية أحببت ابن خالتي الحلقة الخامسة

رهف دخلت من باب الشقة على الجملة دي واتصدمت
عمر: تعالي يارهف
رهف: ها🙂
عمر: رهف مالك مبلمة كدة لي😂
سعاد ومالك هيفطسو من الضحك على شكلها
سعاد: رهف مالك طالب ايدك اي رايك
رهف بكسوف: اللي تشوفيه ياماما 😊وجريت على اوضتها
مالك: طيب تمام ياعمر شوفو يوم بقا اجيب ماما ونيجي في✨
عمر: تنورو في اي وقت ياحبيبي♥
سعاد: مامتك واحشاني والله سلملي عليها😊
مالك: حاضر يا امي اقوم بقا انا وانشاءة الله هجيب ماما ونيجي بعد بكرة
سعاد: تنورو ياابني
مالك مشي
وعمر دخل لرهف
عمر: قومي يلا يا اوزعتي البسي عشان نروح عند ملك عشان نحدد معاد كتب الكتاب والفرح
رهف: ماشي ياسطا😂
عمر: في بنت تقول لاخوها الكبير ياسطا😒

 

 

 

رهف بضحك: مش انا قولت يبقى فيه 😂
عمر: طب قومي ياختي اخلصي وخرج
رهف: دا متحول ده ولا اي😕
…. اما عند ملك….. ✨
ملك: ماما شكلي حلو
الام: يابنتي في اي دي المرة المية تسأليني فيها
ملك: يعني حلوة 🙂
الام: صبرني يارب على البلوة دي ربنا يكون في عونك ياعمر يابني🤲🏻
ملك: سيبك من كل ده بس دلوقتي شكلي جميل
الام بغضب: امشي من وشي ياملك😡
ملك: هي اديقت لي😕
ملك خلصت كانت لبسة دريس اسود ضيق ونازل واسع من تحت وجزمة كعب حمرة وروج احمر وفردة شعرها كانت شبه الحوريات
الام: روحي افتحي الباب ياملك
ملك: حاضر وراحت فتحت
رهف وملك اول ماشافو بعض اعدو يحضنو في بعض
عمر بغيرة: ما كفاية احضان محسسنني انكو بقالكو سنة مشفتوش بعض🤨
ملك: اي دا اي دا انت بتغير عليا ياموري 😂
رهف: مورك😂كلم يامورها😂

 

 

 

عمر: اي حكاية الكلمة دي مع الكل 🙂
ملك بغيرة: نعم كل مين ياعنيا 🤨
عمر حب يغيظها: كل اصحابي البنات😌😂
ملك بغضب: نعم ياعنيا بنات مين دول دا انا اقتلك فيها😡
عمر: بهزر ياحبيبتي في اي مش كدة😂
سعاد وزينب عمالين يضحكو عليهم 😂
سعاد: اه صح مش رهف اتقدملها عريس
زينب: الف مليون مبروك ياحبيبتي حد نعرفو ولا لاء
سعاد: اه مالك صاحب عمر
ملك: قامت وشدت رهف من هدومها بقا كدة ياكلب البحر متقوليش ازاي🤨
رهف: والله انا اتفاجات كنت رجعة الصبح من الجامعة لاقيتو هناك ولاقيت ماما بتقوللي انو متقدملي بس
ملك: انا فرحانة اوي ليكي ياروحي الف مبروك♥
عمر: طيب ياخالتو كتب الكتاب اي رايك لو نخليه الشهر الجاي
زينب: اللي تشوفوه انت وملك ياحبيبي😊♥
ملك: بس انا لسة مجهزتش حاجة الفرح🙂💅
عمر: كل حاجة هتبقى جاهزة انشاءة الله
وقعدو بقيت اليوم مع بعض بين هزار عمر وملك ورهف واليوم خلص وجيه اليوم اللي مالك رايح هو ومامتو يخطبو رهف
ملك راحت لرهف من اول اليوم.. تسريع الاحداث
رهف لبست فستان رقيق لونو ازرق وهيلز ابيض وملك عملتلها ميكب رقيق وخلصو
مالك جه هو ومامته…

 

 

 

ورهف قدمتلهم العصير وقعدت
سحر مامت مالك: بسم الله ماشأة الله زي القمر ياحبيبتي
رهف،: مرسي ياطنط ♥😊
مامت مالك طيب نسبهم مع بعض شوية وقامو
مالك: تعرفي انك زي القمر انهاردة🌝♥
رهف بكسوف: ربنا يخليك✨
مالك: هو انا بشحت منك يابنتي قولي اي كلمة حلوة🙂
رهف: وانتا كمان بردو زي القمر قصدي حلو يعني بص انت جميل حلو كدة😂🙂
مالك: طب ونبي بحبك😂♥♥
رهف: انت قولت اي🙂
مالك بغمزة: بحبك♥😉
رهف اتكسفت ☺️
ملوحظة رهف كانت بتحب مالك من زمان بس محدش يعرف غير ملك ❤
كلهم ااعدو واتفقو ان الخطوبة بعد اسبوع
ومالك اقترح عليهم حاجة ياترى اقترح عليهم اي هنعرف البارت الجاي ✨

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت ابن خالتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى