روايات

رواية أحببت أميرة الفصل السادس 6 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الفصل السادس 6 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الجزء السادس

رواية أحببت أميرة البارت السادس

رواية أحببت أميرة الحلقة السادسة

ميرة بصدمه. اايييي ماما اتقت*لت
لاء انتي كد*ابه ماما كان عندها القلب وتعبانه ومات*ت بنوبه قلبيه
عزه..ضحكت بش*ر وقالت انا اللي قتلت*ها ايوه صحيح امك كان عندها القلب بس انا اللي أديتها حقنه عشان يبان انها مات*ت بنوب*ه قلبيه ومستعده اقت*ل*ك انتي كمان

أميرة بع*ياط وصر*اخ قتل*تيها لييه حرام عليكي هي اذتك في اي

عزه خدت مني حبيبي جابر وعشان اقدر اوصل لجابر كان لازم امك تم*وت

أميرة..انا هنت*قم منك علي كل اللي عملتيه صدقيني مش هرحمك

إسراء ياااااه يا أمي انتي طلعتي وح*شه اوي وجا*حده ازي قدرتي تقت*لي روح بريئه بس برافو عليكي يا نبع الحنان هههههه لاء حنان اي بقا يا نبع الق*سوه

عزه ولسه يا إسراء حذ*اري هي تفتح بوقها

أميرة حسبي الله ونعمه الوكيل
صدقيني ما هرحم*كم انتو الاتنين ودخلت غرفتها

أميرة اترمت علي السرير وعيط*ت كتير وفجأه دخلت عليها إسراء وقالت

انا آسفه علي إللي أمي عملته انا مكنتش أعرف أنها قت*لت امك والله

أميرة وهيفيد اي اسفك هل هيرجعلي أمي ولا حيآتي وبعدين ما أنتي كنتي معاها بردو وأنتو الاتنين اذتو*ني

إسراء بح*زن علي حالتها بصي انا مستعدة أساعدك ونكشف حقيقه أمي قدام بابا

أميرة وده بقا فخ جديد ليا ولا اي

إسراء لاء والله انا عارفه انك مستحيل تصدقيني بس هي إذت*ني زيك بظبط هي قت*لت الشخص اللي بحبه عشان عرف حقيقتها لانه شافها وهي بتق)تل أمك

أميرة …وانا اي يثبتلي ان ده مش فخ منكم وانك هتساعديني بجد

إسراء انا هقولك خطط أمي كلها وهمثل معاها يعني متزعليش مني لو ضا*يقتك بكلمه او موقف لانه هيبقا غص*ب عني عشان متكش*فنيش

أميرة بس لو طلعتي بتكد*بي عليا والله ما هرح*مك لأني تعب*انه واللي فيا مكفيني

إسراء تمام وانا آسفه كمان مره علي كل حاجه انا همشي قبل ما تيجي من بره وتشوفني معاكي وخرجت

أميرة. تلفونها رن وكانت حور

ايوه يا حور

حور ياادي الني*له هو مفيش مره اكلمك إلا وما تكوني حز*ينه كده

أميرة بع*ياط وحكت ليها كل حاجه
حور ايوه بس متأمن*يش ل إسراء بسرعه كده

أميرة انا عارفه انا هعمل اي عشان اعرف هي معيا ولا ضدي

حور ماشي انا هنام دلوقتي عشان بكره اول يوم لينا في الجامعه ومبسوطه جدا

أميرة ماشي وانا هنام وابقي اقولك علي الخطه بكره سلام

تاني يوم صحيت أميرة وجهزت نفسها وودعت ابوها ونزلت

في الجامعه
حور وأميره اتقابلوا وسلموا ع بعض

أميرة رايحه المحاضره وخبطت ف شاب

أميرة انا اسفه
أمير ولا يهم ..اي ده انتي اي الصدف الحلوه دي

أميرة أهلا انت بتعمل اي هنا

أمير انا طالب هنا اخر سنه وانتي

اميره لاء انا لسه اول يوم واول سنه
أمير صدفه سعيده

أميرة عن إذنك عشان متاخرش ومشيت

وخلصوا اول محاضره وخرجوا

أميرة ياربي راح فين ابويا هيشعل*قني ياااااختي

حور اي يا ميرو بتكلمي نفسك ليه

أميرة تلفوني يا حوري ض*ايع مني

حور طب خدي رني عليه من عندي وندور مع بعض

أميرة اخدت الفون وبتجيب الرقم وفجأه ظهر قدامها
أميرة بغضب حووووووووور

حور اي خضتيني في اي

أميرة انتي مسجله رقمي بكأيبه هانم يا حور الكل*ب

حور بترجع وراء وبتقولها طب رني الأول وبعدين طلعي جون سينا اللي جواكي

أميرة ماشي يا حور حسابنا لسه ما خلص ورنت وسمعت رنه تلفونها وراها بصت وراها لقت أمير

أمير بتدوري علي ده
أميرة اه شكرا بس لقيتو فين
أمير لما خبطنا في بعض الصبح وقع منك ونسيتي تاخديه و شيلتوا معيا لحد ما نخلص المحاضره

أميرة شكرا جدا ليك عن إذنك

حور ما تخليكي شويه وانا واقفه زي الشجره اهو وهبعت اجيت اتنين لمون

أمير ضحك
أميرة بكسوف عن إذنك وذهبت هي وحور

أميرة انا هرب*يكي يا مع*فنه يا بت ده انتي اللي*فه اشتكت من ريح*تك المعف*نه هتبقي شجره ازاي

حور خلاص انا اسفه والله بس علي فكره انا باخد شاور كل يوم وبعدين قوليلي ع الخطه بقا عشان ورايا أشغال

أميرة أشغال حور بطيخه بقا وراها أشغال ما علينا اسمعي يااختي …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت أميرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى