روايات

رواية أحببته من رواياتي الفصل الأول 1 بقلم رحمة سكيكر

رواية أحببته من رواياتي الفصل الأول 1 بقلم رحمة سكيكر

رواية أحببته من رواياتي الجزء الأول

رواية أحببته من رواياتي البارت الأول

أحببته من رواياتي
أحببته من رواياتي

رواية أحببته من رواياتي الحلقة الأولى

في مخزن مظلم جدا
هي بصوت عالي: انتو يلي هنااااا يلي خخخطططففننني انننتتتوووو فين
احد الحرس بنزعاج: بطلي بقا بقالك ساعه بتزعقي اي زورك موجعكيش
هي وهي ترفع يدها في وجهه: احسدني بقا خمسه في وشك
الحرس: اتنيلي عايزه اي
هي بجوع: اطلبلنا اتنين شورما كده جعانه
الحرس بصدمه: يا بتي انتي مخطوفه
هي بعدم مبلاه: يعم اتنيل قديمه اصلن انكم تخطفوني دي عملوها كتير اوي
الحرس بصدمه: هما مين دول
هي بشرح: يعني عندك اسد خطف روح و تميم خطف حور خطفهم وحبو بعض بقا استني انا هفه.. ولم تكمل جملتها
الحرس بغضب: بس اسكتي مين دول اصلان
هي ببراءه : ابطال الروايات
الحرس بنفاذ صبر: صبرني يارب ونبي اخلص من البلوه دي
هي بصوت عالي: تب هتلي الشورما طيب جعانه
الحرس بغضب: اسكتي بقا
هي بضحك: معملتو فوق الفظيع فوق الفظيع
هو بنظره غضب
هي بخوف مصطنع: وانتا تخت الرهيب
هو بعصبيه كبيبر: ممممممممحححححسسسسنننن
ياتي شخص قوي النبنيه
محسن: في اي يا محمد
محمد بغضب: البت دي هتشلني هتموتني ناقص عمر ولله
محسن: خلاص روح انتا وانا الي هقف
محمد: ربنا يكون في عونك عليها
هي من الداخل
هي بصوت عالي مضحك: امحححححسسن انتا اجدع
محسن بستغراب: اجدع عايزه اي
هي: انا طالبه شورما هو اتاخر كده لي الراجل الناقص دا ساعه بيجبها
محسن بصدمه: مش ملحظه انك مخطوفه يابت انتي
هي بعدم مبالاه: اتنيل انتا التاني
هي بطريقه مضحكه: بقولك يا امحسن
محسن بنفاظ صبر: عايز اي
هي بنفس الطريقه: انتا بتاخد كام في الشغلانه دي
محسن بستغراب:عايزه تعرفي لي
هي بطريقه صعيديه مضحكه :اصل بفكر اتجوز
محسن بغضب: ولله لو مكنش عندي اوامر اني مأزكيش كنت قتلتك
هي بضحك: يعم اسكت بقا فين بقا رئيسك الي هيعزبني و يتجوزني غصب عني و يحبي و ولم تكمل الجمله حتي
محسن بنفاذ صبر: بيقفل باب المخزن عليها
محسن بغضب: محنونه دا ولا كانها مخطوفه
بعد شويه بيفتح حد الباب
هي: يادي النيله محدش يعرف ينام حتي وهو مخطوف
الشخص : انتي بقا الشطوره الي بتكتبي عني رويات
هي بطريقه مضحكه: اي يعدم انتا شارب حاجه اصفره وله اي
للشخص بغضب: انا فهد السيوفي يتكتب عليا روايات
هي بصدمه : احلف بلله الي انتا اسمك فهد السيوفي ثم اضافت بضحك دا انتا اسطوره ياخي ولله تعرف زين الجارحي
هو بغضب: بس اسكتي
هي بضحك: استنا ونبي اتصور معاك دول مش هيصدقو انك موجود ولله
هو بستغراب: هما مين
هي ببراءه مضحكه: الي علي جروب عشاق الرويات دول بيحبوك اكتر من عيلهم يا شيخ
هو بغضب: يادي ام الرويات يا شيخا
هي بغضب بسيط: بس متغلطش في حبايب قلبي ولله اخلي ميرا تشيلك من الجروب
هو بغضب: ومين ميرا دي كمان
هي بغضب: دي الادمن ولله هخليها تشيلك دا انتا طلعت مغرور زي ما بيكتبو
هو بغضب: طبعا منتو كتبين عني حاجات مشاء لله تشرف
هي بضحك: بزمتك مش حلوه دول مشهيسنك علي الاخر ثم اضافت ببراءه مصطنعه امال في روح او حور او ملك او روان او مليكه
هو بنفاذ صبر: لا لا لا انتي مفيش فايده فيكي ابدا لا انا هتجنن
ويذهب الي باب المخزن
هي بتزمر مضحك: استنا بس يا فهدي ولله ما انتا ماشي غير لما تتجوزني هي جات عليا يا خويا استني يا وله
هو بغضب شديد من هذه المجنونه
هي بفرحه وضحك : لللله للله دا طلع حقيقي بس اي قمر قمر يا ناس
دا العيال هيهيصو بعد ما يعرفو ثم اضافت دا انا لو كنت بعرف ازغرط كنت زغرط يابركت دعاكي ياما
الحرس بره بستغراب: هي البت دي مجنونه
محسن ومحمد في نفس الوقت: مجنونه بس دي هبله
هي من الداخل بضحك: سمعتك يا محمد انتي و محسن هتولي الشورما بقا دا انتو طلعو بخله اوي
في طريق فهد للخروج من المخزن
فهد بعصبيه: بقا انا فهد السيوفي يلي بيتهز شنبات لما تسمع اسمي بس وتجيلي عيله مكملتش 18سنه تكتب عليا روايات
ثم يكمل طريقه الي المكتب
بعد ساعه تقريبا بيدخل فهد المكتب بهيبته المعتاده ووسامته المفرطه فهو بعيون نبيه فاتحه مع شعر غزيز و ذقن خفيفه تزيد من وسامته
بيدخل المكتب ويجلس علي مكتبه المصمم بطريقه 🇮🇹 ايطاليه حديثه
يرمق بنظره ملف علي مكتبه يفتحه ثم يبتسم بسخريه بدا يقرا الملف مكتوب فيه
(وتين احمد 17سنه اخر سنه ليها في سنوي عايشه مع ابوها وامها وليها اخين وكان هناك ومعلومات كثيره عنها بتفصيل و صوره لها فهيه لن تقل جمال ابدا فهيا صاحبه العيون الزرقاء الفاتح ولكن تردي عدسات بلون البني الغامق دايما بسبب مشاكل صحيه مع شعر اشقر تخفيه تحت حجابها وشفاه ورديه مع وجهه دائري ذات خدود بسيطه وجسد ممشوق هذه هي وتين) و انتظرونا…………………………………………………………….
.
.
.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببته من رواياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى