روايات

رواية أحببته عاجز ولكن الفصل التاسع عشر 19 بقلم نونا جمال

رواية أحببته عاجز ولكن الفصل التاسع عشر 19 بقلم نونا جمال

رواية أحببته عاجز ولكن الجزء التاسع عشر

رواية أحببته عاجز ولكن البارت التاسع عشر

رواية أحببته عاجز
رواية أحببته عاجز

رواية أحببته عاجز ولكن الحلقة التاسعة عشر

مديحه شطره يابت يا سهير شطره
سهير بس دا شكله بتاع ستات ياخالتي
مديحه ما بيدك انتي بقي انك تخلي مشفش غيرك يابت . الدور دلوقتي عليكي انتي
سهير مش عارفه ياخالتي يعني اعمل ايه
مديحه يوه شوف البت أنا اللي هقولك امال بنت ابراهيم عملت ايه
يرن فون سهير استني استني ياخالتي دا اسلام بيرن
مديحه ردي ياختي علي حبيب القلب والله موكوسه
نروح عند جاسر ونهال
كانت نهال مع دادا نعمه تجهز الغداء
نهال ممكن أنا بقي اعمل الغداء انهارده يا دادا
نعمه انتي يابنتي
نهال ايوه يادادا حبه اعمله أنا عشان جاسر
نعمه ماشي يابنتي وانا هساعدك
تقوم نهال بي تجهيز الغداء
أما عن جاسر فكان نايم في غرفته نوم يفوق ويقول نهال يانهال
ولكن لا يجد.ها ينظر في كل اتجاهات الغرفه ولكن لم يجدها. يحاول أن يقوم من علي السرير
وبفعل يفعل ويقف. ثم يحاول أن يحرك قدميه ولكن لا يقدر ويحاول مره آخره واخره حتي إبداء قدميه بي التحريك جاسر بفرحه نهال يانهال ونادي عليها
كانت نهال في المطبخ تقوم بعداد الطعام ولكن تحس ان في صوت
نهال دادا نعمه أنا هروح ابص علي جاسر ممكن تقفي انتي مكاني عقبال ما اجي
نعمه طبعا يابنتي اتفضلي
وبفعل تذهب نهال اللي غرفة جاسر تدخل جاسر هو انت بتنادي وتقف عن الكلام عندما تشاهد جاسر وهو يتحرك أمامها ولكن بحركه بطيئه جدا
نهال بفرحه جاسر
جاسر نهال أنا بحرك رجلي ينهال بحرك رجلي
نهال حمدالله علي سلمتك ياحبيبي حمدالله علي سلمتك
ويذهب إليها جاسر ببطاء ويقف أمامها ثم يقوم بحضنها ويستند عليها
نهال بفرحه أنا مش مصدقه نفسي
جاسر أنا اللي مش مصدق مش عارف اقولك ايه كل دا انتي السبب في
نهال انت بتقول ايه
جاسر خلاص الكرسي دا ملهوش لزوم
نهال ايوه خلاص بس واحده واحده عشان منتعبش
وبفعل يجلس علي أحد الكراسي القريبه
جاسر بفرحه انت بحبك اوي يا نهال بحبك اوي
نهال وانا كمان. احنا لازم نروح المستشفي دلوقتي
جاسر المستشفي
نهال ايوه يلا بينا
وبفعل تأخذه وتذهب بيه اللي المستشفي الي تطمان علي قدمه. وكيف يعود أن يمشي طبعي ولكن يأتي له بي مشايه حتي يرجع زي الاول
وبفعل يأتي اللي بي المشايه وهو يتحرك بشوش حتي يتعود علي المش يتعامل مثل الاطفال عن المشي
نهال معلش ياحبيبي دي بس لغايت ما تقدر تمشي عدل وترجع جاسر
جاسر أنا موافق أنا كنت فين ويضع قبله علي يديها
نهال بخجل جاسر
جاسر ايه بحبك
نهال بخجل بس بقي
جاسر ماشي لمه نروح بتنا
وبفعل يذهبه اللي المنزل
سليا اول ما تشاهد نهال وجاسر
سليا طنط نهال كنتي فين أنا كنت بدور عليكي
نهال أنا كنت في مشوار مع خالو جاسر في ايه ياحبيبتي مالك
سليا جاسر الصغير خد مني عروستي
نهال تنظر اللي جاسر بضحكه وتقول معلش ياحبيبتي
وبفعل يدخل نهال وجاسر اللي جناحهم
نهال يلا بقي عشان تغير هدومك.عشان الغداء اللي للاسف ملحقتش اخلصه
جاسر ايه دا هو انتي اللي كنتي بتعملي الاكل
نهال شفت قولت اعمل ليك مفاجاه لكن انت عاملت ليه اجمل مفاجاه
جاسر انتي حبيبتي
نهال بخجل طيب يلا بقي عشان الاكل
جاسر اتهربي اتهربي برحتك بس مش هسيبك
يخبط الباب
جاسر بغيظ العيال دول أمهم جايه امتي
نهال بس بقي وتقول ايوه
جاسر طنط نهال
نهال شفت اهو جاسر ليه الصغير انا جايه ياحبيبي
جاسر بغيظ هو حبيبك
نهال امال ايه
جاسر لا خد بالك أنا بغير
نهال بصوت واطي في أذنه انت العشق وتتركه وتذهب مسرعه
وبفعل يطلعه اللي الخارج ولكن هذي المره وجاسر يستند علي المشايه
جاسر الصغير بفرحه خالو جاسر انت خفيت
جاسر ينظر إليه بفرحه عندما شاهد فرحت الطفل
سليا خالو انت وتجري عليه
نهال لا يا سليا ياحبيبتي لسه شويه علي كدا مع خالو.
ينظر إليها جاسر وهو سعيد سيسهم ياحبيبتي انا كان نفسي في كدا من زمان
وبفعل يجلسه يتناوله الطعام
جاسر ياسيدي علي الاكل اللي يفتح النفس
نعمه با الهنا يا جاسر بيه حمدالله علي سلمتك
جاسر الله يسلمك يا دادا
وينزل وليد من أعلي أنا بقول برده حماتي بتحبني
نهال اتفضل
جاسر اقعد ياوليد
وليد ايوه حاضر ياابو نسب
وبعد أن يتناوله الطعام
كان يجلس جاسر ونهال يشاهده التلفاز
نهال هتكلم عمو احمد وفريده عشان نقوله الخبر الجميل دا
جاسر لا يا نهال عشان وقت ما يقول إن شاء الله هيجو بسلامه اروح أجبهم بنفسي من غير الكرسي
نهال أن شاء الله ياحبيبي وتنام في حضنه
ويضع يديه علي رأسها ويلعب في خصلات شعرها ويضع قبله علي رأسها بحبك يانهال
وتعدي مده ويأتي يوم خطوبة بسمه
بسمه كانت تكلم نهال في الفون
بسمه ايه ينهال كل دا
نهال بقولك ايه انا هبعت الميكب ليكي لكن أنا وشبه وهجي عشان جاسر فاهمه
بسمه بس يانهال
نهال حقق عليه طيب ما انتي عارفه
بسمه ماشي يانهال
وتقفل معا
جاسر روحي ينهال اللي صحبتك وابقي تعالي البسي خدي معاكي السواق
نهال أنا مش عايزه اسيبك
جاسر انتي معايا في كل وقت ياحبيبتي بس بسمه محتاجه ليكي
نهال ربنا يخليك ليا
وبفعل تغير ملابسه و تركب السياره وتذهب اللي بسمه ومعها الميكب ارتست وتخبط علي الباب
بسمه مين. وتفتح. بفرحه نهال
نهال ايوه يابنتي دخلينا
بسمه خشي خشي انتي جيتي ازي
نهال جيت علي رجلي هههههههه
جاسر قالي متسبيش صحبتك يوم زي دا
بسمه بفرحه أنا بحبك وبحب جوزك
نهال بتولي ايه
بسمه زي اخويا ياختي
نهال ازاي كان كدا معلش
ويضحكه الاتنين
وبفعل تجهز بسمه وتكون مثل القمر
نهال الله اكبر عليكي جميله ياقلبي. الف مبروك يا بسمه
بسمه الله يبارك فيكي ربنا يخليكي ليا
نهال طيب انا اروح الحق اغير وجاسر يجهز والاولاد
بسمه بضحكه اللي جابك يخليلك يا حبيبتي
وبفعل تذهب نهال
نهال جاسر حبيبي
جاسر ايه كله تمام
نهال ربنا يخليك ليا يلا عشان نجهز
جاسر مش قبل ما تكلي الاول
نهال حاضر ياسيدي
وبفعل يجلسه يتناوله الطعام. والأطفال طلعت تجهز وجاسر ونهال في غرفتهم
كانت نهال ترتدي فستان بلون الكحلي الجميل وتضع ميكب خفيف جميل يظهر جمالها
وجاسر يرتدي بدله جميله سوداء
جاسر ايه الجمال دا كله
نهال بجد عجبتك
جاسر انتي عجباني بكل حلاتك
نهال جاسر
جاسر يقوم ويذهب إليها بيبطاء وهو يسند علي المشايه يقول عيون جاسر
نهال بخجل بحبك
نهال أنا اللي بموووووت فيكي
وقرب منها ويضع قبلها علي شفتيها
وبعد مده يبتعد عنها
جاسر عشان ميكنش الروج تقيل تاني
نهال تنظر إليه بوجه احمر يعني المشكله في الروج
جاسر بضحكه بصرحه في شفايفك اللي عايزه الاكل
نهال بخجل جاسر وبعدين
جاسر طيب اعمل ايه ما أنا مش قادر
نهال بعدين
جاسر مش هسيبك
وخبط الباب
جاسر لا العيال دول متفقين عليا
نهال بضحكه طيب يلا بقي
جاسر يلا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببته عاجز ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى