رواية أحببته بالخطأ الفصل الثالث 3 بقلم إيمان محمد
رواية أحببته بالخطأ الجزء الثالث
رواية أحببته بالخطأ البارت الثالث
رواية أحببته بالخطأ الحلقة الثالثة
في منزل بقريه ما يجلس ولد يسمى خالد و والدته و والده
خالد : هي البت دي راحت فين طالما اخوها مات و سبلها الفلوس دي كلها يبقى تهرب ليه
والدته : مش عارفه بس المهم لازم تلاقيها و تتجوزها و تاخد الفلوس دي دول ٢مليون مش هنسبهم
والده : ايوه لازم نلاقيها ندور عليها بكره بإذن الله
_______________
عاد حمزه من الشركه و أخبر علا و باقي الخادمات بأن ينظمو طعام و شراب للمساء
حمزه: علا
علا: نعم يا بيه
حمزه : فين حور
علا:خلصت شغلها و دخلت اوضتها
حمزه : تب يلا شوفي شغلك
___________
في غرفه حور كانت تبكي بصمت على ما قاله حمزه و على فراق أخيها و انها وحيده و حضنه صورت اخوها
دق الباب
حور : مين
حمزه : انا
أسرعت حور بإخفاء الصوره و فالت : اتفضل
حمزه : انا عارف اني غلطان بس انا مقصدش اصل مينفعش بنت تكلم ولد متعرفوش
حور ببكاء : انتا قولت عليا كلام زي ده منغير متعرفني انا ابداََ مش كده
حمزه : حضنها و قال حقك عليا انا اسف
حور و هي بتبعد عنه :انتا بتعاملني كده ليه شويه بتحبني و شويه بتزعقلي
حمزه : البسي عشان في حفله و جاي ناس مهمه جايه و خرج حمزه
____________
حور : ناس مهمه يبقى اكيد الثفقه بتاع امبارح انا لازم ألفت نظرهم لازم اوصل لمعلومه
________
في غرفه حمزه
دخل ياخد دوش و هو يفكر فيما قالته حور وان فعلا معامله معاها و ان فعلاََ بدأ يعجب بيها خرج حمزه و لبس بدله سودا و فتح اول تلات زراير من القميص
و نزل و بدأت الناس تيجي
________
في غرفه حور
اردتدت حور فستان باللون الأسود لحد الركبه و نص الدهر باين و فرده شعرها الأسود ووضعت بعض مساحيق التجميل و ضعت روج احمر غامق
و خرجت
________
خرجت حور و عندما رأها الجميع انصدمو بجمالها و اعتقدوا انها حبيبه حمزه و لكن عندما بدأت بتقديم الطلبات علمو انها العامله و لاكن اعجبتهم كما هو
اخذت حور صينيه و بها كأسين من الشراب و ذهبت لحمزه الذي ذهل عندما رأها و كم هي جميله كان يقف بجانبه رجل أعمال إيطالي مشهور أعجب ب حور جدا
حور : اتفضلو
رجل الأعمال جان : اوه كم انتي رائعه
حور :شكراََ و اخذ منها الكأس
حور :اتفضل يا استاذ حمزه
حمزه اخذ الكأس و يشعر بالغيره و ينظر لها بنظرات غاضبه
علا : تقريبا كده الكل خد ماس
حور :تقريبا َ
علا : بس ايه الحلاوه دي
ابتسمت حور: انتي احلا قطع حديثهم جان و هو يمد يده لحور و يطلب منها الرقص
حور : اسفه بس انا شغاله مش مع ومه و في بنات كتير هنا
جان : بس انا عايزك انتي و أخذها و وضع يده على خصرها
حور : ممكن امشي
جان :اهدي مش هعملك حاجه هنرقص بس
حور شعرت بالخجل و الاشمئزاز
حتى رأها حمزه و جن جنونه و ذهب إليهم و بحركه سريعه أصبحت حور بين يديه و يرقص هو معاها و قرب منها و قال : حسابك معايا بعدين
و هما بيرقصو كان حمزه ينظر لها بإعجاب و غيره يريد ان يخبأها حتى لا يراها احد
___________
بعد آن انتهو ذهب جان لحور و أداها الكارت بتاعه و قال اي وقت تحتاجيني انا موجود
و ذهب
______________
اخذت فيروز الكارت و كادت تذهب لغرفتها حتى وجدت يد تسحبها
حور :موديني فين سيبني
حمزه : و لا حرف امشي
دخل حمزه غرفته و اغلق الباب بالمفتاح
حمزه : ايه اللي انتي عملاه ده
حور : عامله ايه
حمزه :اللبس ده و ايه اللي انتي حاطاه على وشك ده
حور : ده مكياج
حمزه :بصوت جحيمي منا عارف انو مكياج حطاه ليه
حور : تب مهي علا حاطه اشمعنا انا
حمزه و قد اقترب منها و قال بهدوء و صوت به رغبه : عشان بحبك و أخذها في قبله
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببته بالخطأ)