رواية أحببتها رغما عني الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ريحانة أحمد
رواية أحببتها رغما عني الجزء الثاني والعشرون
رواية أحببتها رغما عني البارت الثاني والعشرون
رواية أحببتها رغما عني الحلقة الثانية والعشرون
عند سجى صحت قبل حسام لاقيته ماسك فيها وكأنها هاتهرب منه
سجى بهدوء وهى تتحسس لحيته:ليه يا حسام ليه وافقت أبوك ليه خونت صاحبك وأكملت بدموع وخونت حبى ليك أنت عارف كنت طفله بس كنت بحبك
قالت كده وقامت دخلت الحمام تاخد شاور
أما حسام فور دخولها الحمام فتح عيونه فهو كان يستمع لها من البداية
حسام بحزن وهو ينظر لاثرها:بكره تعرفى إنى مخونتش بس لسه بدرى إنك تعرفى السر ده لسه مش معاده
قطع تفكيره خروج سجى وهى تنشف شعرها وكانت ترتدى فستان أبيض كت ينسدل لأسفل ركبتها يظهر بياض جسدها ورشاقته
حسام بإعجاب فى نفسه:ديما جميله وكل حاجه فيكى بتشدنى ليكى
سجى خدت بالها من نظرات حسام ليها خجلت بس حاولت تدارى راحت وقفت قدام المرايا تسرح شعرها
بس كل ده وحسام بيتابعها بصمت خلاها تتوتر وفجأة حسام قام وقرب منها
سجى بتوتر:فى آه
بس حسام زى م هو بيقرب منها أكتر وفجأة شد الفوطه من وراها وخدها ودخل الحمام وهو بيحاول يكتم ضحكته على توترها
سجى بغضب وهو بتضرب رجليها فى الأرض:يا حسام الكل*ب وبعدين ابتسمت بخبث ونزلت راحت المطبخ
حسام كان بياخد شاور وفجأة سمع صوت صراااخ سجى لبس بسرعه وكان نازل بس فجأه حس أنه مش قادر يتوازن ووقع من على السلم بقوه
سجى واقفه وكاتمه ضحكتها وهى بتفتكر لما حطت زيت على السلم
سجى بضحك على حسام الى مش قادر يقوم من الأرض
حسام بصلها وفهم هى عملت آه
حسام بغضب وصوت عالى:سجييييى
سجى بخوف بسرعه طلعت تجرى على اوضتها وقفلتها عليها
أما حسام قام بتعب وطلع لبس بدلته بالعافيه ونزل ركب عربيته وطلع على الشركه
💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀
صحى مراد وبقى يبص بحب لفيروز وقرب منها وبقى يبوسها ويتعمق معاها
فيروز بزهق:مراد بقى
بس مراد لسه مكمل ونزل بقبلاته على رقبتها وجسمها
فيروز بضحك وهى بتبعده:مراد الموبيل بيرن من بدرى رد بقى
مراد بتوهان وهو بيبوسها:سيبك بس أنت
فيروز بصوت عالى نسبيا:مرااااد
مراد بزهق:يوووه حاضر وقام يجيب الموبيل وهى شدت الملايه بفرحه عليها
بس فجأه مراد دخل وعلامات الغضب على وشه
فيروز لسه هاتتكلم مراد بغضب:ثوانى وتكونى لابسه لازم نرجع بأسرع وقت
فيروز اتخضت من صوته بس اتكلمت بهدوء:ليه يا مراد فى آه
مراد بغضب زق الاباجوره وقعت:أنت مبتفهميش قولت يلا مش عايز وجع دماغ
فيروز بخوف قامت بسرعه ولبست هدومها وخرجت مع مراد متجههين لشقتهم.
💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀💛🎀
عند أسد صحى من النوم وهو حاسس بصداع جامد
أسد بوجع وهو ماسك رأسه وبيبص فى الاوضه وعلى هدومه إلى واقعه على الأرض :أنا آه جابنى اوضه يارا
وفجأة شاف يارا خارجه وهى لفه نفسها بالفوطه
أسد مبقاش فاهم أى حاجه
يارا بخبث:صباح الخير يا اسدى
أسد بتشتت:أنا آه جابنى هنا وليه إحنا بالمنظر ده
يارا وهى بتقرب وتحط ايديها على صدره:مالك يا أسد أنت مش فاكر ازاى إحنا كنا سوى إمبارح وكمان إلى طلبت منى
أسد بصدمه مسك جامد من دراعها:كنا سوى ازاى
يارا بدلع:أقولك آه يا يعنى يا أسد كنا زى أى واحد مع مراته ااااه أسد سبنى
أسد وهو ماسك شعرها بقوه:أنت كداب ووس*خه وأكيد محصلش حاجه بينا يا زباله
يارا مصتنعه الدموع:تب بس وقامت جابت فيديو ليهم سوى وبالفعل باين إن أسد كان معاها
أسد زقها وقام لبس وخرج وهو مش فاهم ده حصل ازاى
أما يارا مسحت دموعها وهى بتبتسم لما افتكرت إلى حصل
FLASH
الراجل إلى ساعدها فى شيل أسد(فريد):تب دلوقتى هاتعملى إلى أنت عايزاه ازاى
يارا بحيره:مش عارفه بس لازم ده يحصل وبعدين فكرت بفكره وقربت من فريد وبقت تمشى ايديها على جسمه
فريد بابتسامة ووقاحه لما فهم هى عايزه آه راح شال أسد وحطه على الأرض وشغل الكاميرا وعمل برنامج تغير الصوره عشان يبقى إلى ظاهر يكون أسد
فريد بوقاحه قرب منها وخلعها لبسها وخلع هدومه وقرب منها وعاشرها ك أى زوجين وهى مستسلمه ليه تمام وبعد فتره انتهوا وقام قفل الكاميرا وشال أسد حطه على السرير ومشى
BACK
يارا بضحك:هههه ولسه يا اسدى هههه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني)