رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل الرابع عشر 14 بقلم هدير بدر
رواية أحببتك رغم اختلافك الجزء الرابع عشر
رواية أحببتك رغم اختلافك البارت الرابع عشر
رواية أحببتك رغم اختلافك الحلقة الرابعة عشر
كريم دخل رنين البيت وقفل الباب
وقفها
رنين حطيت ايدها في جنبها : افهم من كدا ايه ان شاءالله
كريم بغضب : تفهمي انك بقيتي مراتي وإياك تعلي صوتك مره تانيه انتي فاهمه
رنين عينها دمعت : حاضر ودخلت الاوضه اللي قابلتها
انبهرت بيها اوي كانت مرتبه وكانت متناسقه
رنين دخلت الحمام تغسل وشها وتتوضي علشان كانت محتاجه تصلي في الوقت دا
رنين افتكرت ان مالهاش هدوم في البيت
جات تطلع من الحمام بسرعه لاقيت كريم بيغير
حطيت ايدها علي وشها
رنين بانزعاج وكسوف : انت يابني ادم انت ازاى تلبس هدومك هنا
كريم حب يتسلي قرب منها رنين حسيت بنفسه قريب منها فتحت عينها وتلاقيت عينهم فضلوا سرحانين
رنين زقيته: إياك تقرب مني كدة
كريم قرب منها بخبث : وليه ماقربشي مش مراتي
رنين طلعت جري من الاوضه ووشها كان احمر اوي
كريم ضحك عليها : انتي لسه شوفتي حاجه صبرك عليا
رنين طلعت حطيت ايدها علي قلبها وكانت بتتنفس بسرعه : اهدي اهدي
كريم طلعلها بهدوء: شنطه هدومك تحت هانزل اجبها واجي تمام
رنين : تمام
كريم نزل وهي قعدت تتفرج علي البيت وكانت فرحانه اوي ومش مصدقه ان حلمها اتحقق
رنين سرحت : ياتري انت هاتقبل بيا لما تعرف اني مريضه وبعدين نفضت الفكره من دماغها
مروان بغضب جحيمي : إياك تلمس شعره منها انت فاهم
مجهول : تؤ تؤ هدي أعصابك مش كدا لو عايزها تعالي في المكان ***** وإياك تجيب البوليس علشان ساعتها هاتكون بتقرا الفاتحه علي روح مراتك
مروان جري زي المجنون ورن علي كريم
كريم كان طلع البيت ولسه بيدي لرنين الهدوم تليفونه رن
كريم استغرب من رن مروان عليه في الوقت دا
كريم: اي ياباشا اخيرا افتكرتني ولسه هايكمل كلامه
مروان بزعيق وتوتر: تعالي حالا عند ****
كريم: اهدي اهدي في اي
مروان بزعيق : مش وقتك مراتي اتخطفت
كريم اتصدم : ايه اتخطفت مسافه السكه وهاتلاقيني عندك
ولسه هايمشي
رنين بخوف : انت رايح فين
كريم : رايح لمروان مراته اتخطفت خلى بالك من نفسك تمام وفي اكل جوا كلى علي لما اجي ومشي بسرعه
رنين بقلق : ربنا يسترها وترجعي ياهدوء بالسلامه وفضلت تعيط علي صاحبتها
……………
عند هدوء لاقيت حد مسك شعرها بقوه
هدوء صحيت بخضه ووجع : اااه انا فين سيبوني
مجهول : تمضي حالا علي الورق دا
هدوء حسيت ان الصوت مألوف ليها
بس كان الوش متغطي
هدوء : مش هامضي
الشخص ضربها جامد بالقلم : انا قلت امضي حالا
هدوء : وانا قلت مش هامضي
فاجاه ظهر رجاله اتلموا حوالين هدوء
وهدوء كانت مرعوبه
المجهول بغضب : ظبطوها
الرجاله فضلوا يضربو في هدوء
وفاجاه الباب اتكسر
مجهول بص بصدمه انهم وصلوا بسرعه كدا
وكريم ومروان بدأوا يضربوا في كله
مروان بص علي هدوء لقاها غرقانه دم فضل يضرب فيهم بغل
وبعدين جري علي هدوء شالها وفضل باصصلها بحزن
وكريم جري شغل العربيه ومروان حطها علي رجله
وطلعوا علي جري علي المستشفي
الدكاتره خدوها منه
ومروان فضل رايح جاي وكريم مش قادر يهديه وكمان قلقان علي رنين
الدكتور طلع وهما قاموا بسرعه
مروان بقلق: طمني يادكتور
الدكتور: لا هي كويسه هي شويه كمادات وياريت نبلغ البوليس علشان نعمل محضر
مروان : لا معلشي احنا مش شاكين في حد
ينفع ادخل لمراتي
الدكتور : اتفضل
مروان دخل يطمن علي هدوء لقاها نايمه باس ايدها
وقال بغل : اوعدك ان اللي عمل فيكي كدا هايتربي وبكل ضربه ختيها هاياخد ادامها الف
وكريم عمال يحاول يرن علي رنين مش بترد عليه
كريم بدا يقلق
مروان طلع لكريم : شكرا ياكريم علي وقفتك معايا
كريم حضنه : عيب تقول كدا احنا اخوات
ايه اخبار المدام
مروان : الحمدلله علي كل حال
كريم : انت شاكك في حد
مروان بحيره : لا
لسه اما هدوء تعرف واعرف كل حاجه بعدين نشوف هانعمل اي
كريم : ربنا يطمنك ياصاحبي علي العموم انا اتجوزت رنين وهاحكيلك كل حاجه بعدين بس لازم اروحلها دلوقتي علشان لوحدها
مروان استغرب جامد : خلاص تمام روح انت وبعدين نشوف الحوار دا
كريم سلم عليه : لو احتاجت اي حاجه رن عليا
مروان بادله الحضن وهو دخل لهدوء
كريم راح البيت بسرعه وفتح الباب
لقي رنين غرقانه في دمها ومغمي عليه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببتك رغم اختلافك)