رواية أجبرني على الإنجاب الفصل الرابع 4 بقلم منة سمير
رواية أجبرني على الإنجاب الجزء الرابع
رواية أجبرني على الإنجاب البارت الرابع
رواية أجبرني على الإنجاب الحلقة الرابعة
ليل بغضب وعصبيه :ننننعم مقررربش منك ازااااي يعنييي اومال اناااا اتجوززززتك ليه دا متجوووزك عشان اخلف
كاميليا بقوه زائفه ومن داخلها ترتعش بشده :دا الشرط ال عندي لو عوزني اجي معاك
ليل بغضب :شرطك دا تبليه وتشربي ميته وهتجي معايا غصب عنك يا كاميليا
بالفعل اخدها ليل بالاجبار ع بيته وهناك كانت بدايه ايام كاميليا الجحيم…
ليل دخل اوضته ال في الجناح بتاعه وزق كاميليا وقفل الباب
كاميليا رجلها اتاذت جامد فتأوهت بألم هي طلعت السلم مشي عليها…
كاميليا فضلت قاعده ع الارض مش قادره تقوم من رجلها وتبكي بصمت حاسه ان صوتها راح من كتر الصريخ والضغط والتعب ال فيه
ليل استغرب هدؤها وقرب منها وسالها هي كويسه ولا لا بس مكنتش بترد عليه
ليل بحده :انتي مبتسمعيش يعني ولا اتطرشتي ردي عليا رجلك بتوجعك
كاميليا بقهر :اه وبسببك
ليل عدل رجلها عشان يشوفها بس لاقاه بتصرخ بوجع :ااااه حاااااسب انت بتعمل ايه
ليل :اهدي انا معملتش حاجه انا بشوفها بس هطلبلك دكتور
كاميليا بحده :وانا مش عاوزه منك حاجه
ليل بنظره ثاقبه :بطلي تعندي معايا لانك شوفتي آخره العند معايا ايه
واشتالها قعدها ع السرير برقه عشان رجلها
كاميليا بحده :إياك تشتلني او تلمسني تاني انت فااااهم
ليل :لا مش فاهم وريني هتعملي ايه… قرب منها اكتر :عندي فضول اعرف واحده قاعده في بيت شاب وفي اوضه نومه ع سريره ممكن تعمل معاه ايه وغمزلها في آخر الكلام
كاميليا رفعت ايدها عشان تضربه :انت واحد وقح
ليل مسك ايدها : انا بالي مش طويل وصبري بيخلص بسرعه ف خلي بالك من دا كويس اذا مامتتيش عاوزه الدكتور يجي يجبس ايدك مع رجلك تمام
جت الشغاله :الدكتور وصل يا ليل بيه
ليل :خليه يدخل
الدكتور كشف ع كاميليا وهو حاسس ان ليل بيغضب كل ما يشوفه بيقرب منها
ليل بغضب :رجلها مالها
الدكتور برسميه : عندها التواء لازم الراحه التامه عشان لقدر الله ميحصلش كسر وندخل في مشاكل اكبر انا هلف ليها رجلها وتفضل فرداها ومرياحها ممنوع الحركه تماما ونهتم بالأكل والبروتين والخضار طبعا
ليل :تمام شكرا ممكن تتفضل
الطبيب :لسه هلف ليها الشاش
ليل اخده منه بنفاذ صبر :هلفه انا وشكرا ع تعبك
الطبيب بابتسامه حس انه غيران :لا تعب ولا حاجه وكتب ليها ع فيتامينات تقوى العضم وتفيد صحتها
اخدها منه ليل:انهار وصلي الدكتور
الشغاله :اتفضل يا عاصم بيه
خرج الطبيب وهو يعدل ما نظراته الطيبه ويحمل حقيبته الطبيه بيده….
***
كامليا بتوتر :اي في ايه
ليل :ايه يا بنتي هو انا هأكلك هاني رجلك عشان اعرف أحطلك الشاش عليها
كاميليا :كان هو يعملها احسن لازمه ايه انت ولا هو تلزيق وخلاص
ليل رمي الشاش جنبها وقبض ع دراعها :وانتي عجبك يعني انه يفضل قاعد وماسك رجليكي عمال يلفلي الشاش عليها
كاميليا بصدمه واستغراب شديد من طريقته :ااا ااانت بتقول اييي دا… داا قد جدددي الله يرحمه
ليل مردش عليها ولف رجلها من غير ما يكلمها كل دا وكاميليا حاسه بتوتر منه ومن ال بيعمله وعارفه لا دي بقت متأكده انه لما بيبقى هادي كدا بيقلب بعدها شيطان علطول
ليل خلص خلاص وكان قايم بس رجع لما
كاميليا :ممكن طلب لو سمحت
ليل بصلها : عاوزه ايه
كاميليا :ع فكرا بقولك لو سمحت انت الذوق مش بينفع معاك اصلا
ليل :سمعتك ع فكرا وحاولي تقصري لسانك لان صبري بينفذ بسرعه
كاميليا ابتلعت ريقها بتوتر وتحدثت بقلق : عاوزه اتكلم معاك في حاجه
ليل بجديه :قولي
كاميليا : عاوزه امشي من هنا
ليل :لا
قالها بنبره قاطعه واستادر ليغادر الغرفه بأكملها
كاميليا بصياح :ل لييييل لو سمحت استنى يااااا
كاميليا بغضب :ربنا ياخدك انا لازم امشي من هنا
***
ااااااتجوووووزت!! ومن وراياااا يا لللللليل من ورا امك….
ومين هي ست الحسن والجمال ع كدا انشاء الله ال خلتك تسيب الدنيا ومتعبرش حتى امك وتعرفها انك بتتجوز
ليل :دلوقتي يهمك تعرفي هي مين مش كنتي نازله عليا كل يوم زن وضغط عشان اتجوز والا مش هاخد ميراث جدي اهو دلوقتي اتجوزت وقريب هيكون عندي ولي العهد والشركات هترجع تحت ارادتك تاني اطمني
ميرفت بعصبيه : وهو عشان الورث تروح تتجوز اي بنت والسلام واحده من الشارع انت لازم تتجوز حد من مستواك البنت دي لازم تطلقها والنهارده انت سامعني
ليل :لا مش هطلقها وهتفضل مراتي دي ال اخترتها تكون ام ولادي
ميرفت بعصبيه :انت عاوز الناس تاكل وشي يا ليل انت اتجننت
ليل بتجاهل :عن اذنك يا ماما لان ورايا شغل كتير
وسابها ومشي
ميرفت قعدت ع الكنبه بغضب وعصبيه :يااااادي المصيبه ماشي يا ليل….
***
دق باب الجناح
كاميليا بتوتر :ميييين
انوار :انا يست هانم
كاميليا :ادخلي تعالي
كاميليا في سرها اكيد الحيوان التاني مش هيستاذن هيخش علطول لانه قليل الذوق دا عديم الزوق…
انوار وهي تضع الطعام أمامها :ليل بيه باعت ليكي الأكل ويقولك كلي والدوا بتاعك اه تاخديه دلوقت وهو وصي ع هدوم ليكي هتوصل كمان شويه
كاميليا بسخريه :دا اكيد عنده انفصام
انوار :نعم يا هانم
كاميليا :انا مش هانم انا كاميليا… متقوليش هانم دي
انوار :مينفعش ليل بيه
كاميليا بعصبيه :بيه ع نفسه اسمعي ال بقولك عليه
انوار :حاضر
مين ال بيه ع نفسه… قالها بصوته الرجولي الحاد لتزداد ضربات قلبها فجأه وهي تجده أمامها
روحي انتي يا انوار
انوار :ماشي يا بيه
كاميليا بتوتر شديد :.. دد ااا.. اا قصص. ددد
ليل بحده :هتهتي كتير
كاميليا خافت ومردش
ليل بنفاذ صبر :مكلتيش ليه
كاميليا مع نفسها :ال يشوفك نفسه بتتسد
كاميليا :مش جعانه
ليل :كاميليا انا مش فايق ومبحبش الدلع
كاميليا سيرته لحد ما توصل لمرادها :هاكل بس ممكن طلب لو سمحت
ليل بنبره قاطعه :انسي طلعتك َمن البيت لأن دا مش هيحصل
كاميليا :عاوزه اكلم جدتي….. لو سمحت قالتها بدموع
ليل :ايه المقابل
كاميليا باستغراب : مقابل ايه
ليل :اي حاجه في الدنيا ليها مقابل
كاميليا بقلق :قصدك ايه
ليل بغموض :بعدين وفتح ايديها وعطاها الفون معاكي ١٠ دقايق بالظبط مطوليش
كاميليا مسحت دموعها :شكرا جدا
ورنت ع رقم جدتها
قائله بشوق جارف: الوووو تيته انا كاميليا
صمت
كاميليا بقلق واضح :عم محمد…؟ اومال تيته فين
كاميليا بدموع :ايييييييه في المستسفي اييي ال حصلها؟؟
ليل قرب منها واخد منها الفون وسمع :جدتك جالها نوبه قلبيه وهي دلوقتي في العنايه ومن الصبح بنحاول
نوصلك عماله تقول اسمك واحنا مش عارفين انتي فين
كاميليا بخوف وبكاء شديد :تييييته هتروح مني يا ليل
ليل :عنوان المستسفي فين
عم محمد :في ///////////
كاميليا :انا جايه معاك
ليل : لا خليكي
كاميليا برفض:لا هاجي
ليل بعصبيه :هي فسحه رجلك يا هانم مسمعتش الدكتور قال ايه هتتكسر لو مشيتي عليها
كاميليا :ليل
ليل بغضب :قولت لا… ومشي وسابها
*****
ليل وصل المستسفي وسأل عليها وعرف حالتها من الدكتور وطلب نقلها لمستشفى احسن وع مستوى أعلى
ودكتور مشرف ع حالتها يبغله أخبارها علطول……
رجع البيت اخيرااااا
لاقاها لسه قاعده بتعيط مكانها :انت واحد معندكش لا قلب ولا ضمير سااامع
ليل : اهدي واسمعيني
بس كاميليا فضلت تعيط ورفضت تسمعه هنا ليل فكر بسرعه
ليل :جدتك لازم تتنقل مستشفى خاص لان حالتها متسمحش ومش هتتحمل المستشفيات الحكومي
كاميليا بترقب وخوف :هي عندها ايه
ليل :جلطه
كاميليا بصدمه :جلطه …. ي يعني هتموووت
ليل مردش
كاميليا بانهيار :ارجوك وديني ليهااا لوووو سمحت
ليل :مقابل ايه
كاميليا بقهر :مقااابل ايه انا معنديش حاجه اديهالك
ليل :لا عندك
كاميليا :ايه
ليل :كتب كتابنا وفرحنا الاسبوع الجاي
كاميليا :
ليل تقدم منها بعض الخطوات :كدا هتكوني مراتي شرعا وقانونا
وبعدها مش هسمع منك اي حجج او أعذار يا كاميليا..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أجبرني على الإنجاب)
استمرى بليز و كملى