روايات

رواية أجبرتني أعشقها الفصل السادس 6 بقلم شهد علي

رواية أجبرتني أعشقها الفصل السادس 6 بقلم شهد علي

رواية أجبرتني أعشقها البارت السادس

رواية أجبرتني أعشقها الجزء السادس

رواية أجبرتني أعشقها
رواية أجبرتني أعشقها

رواية أجبرتني أعشقها الحلقة السادسة

أسد خرج من الحمام ملقيش سهيلة فتح باب الاوضه وخرج واتصدم من اللى شافه
شاف سهيلة حاضنة حد وهو اتعصب شد سهيلة واتصدم لما شافه
أسد/فهد
فهد حضنه وقال/ليك واحشه بجد
أسد بغضب/أنت تعرف سهيلة
فهد فلاش باك
فهد كان راكب عربيته وراح للمنطقه اللى سهيلة ساكنه فيها عشان عنده شغل فدخل عمارة وشافها
سهيلة كانت قاعدة جنب السلم وضامه رجليها لجسمها وبتعيط
فهد/بتعيطى ليه يا قمر
سهيلة بعياط وهى بترفع وشها/اسمى سهيلة مش قمر أنا خايفة
فهد/من ايه
سهيلة بعياط/حازم بيضر*بنى قوى
فهد ابتسم وقال/طب خدى دى وطلع شوكولاته من جيبه

 

 

 

سهيلة ابتسمت بفرح وهو قال/صحاب
سهيلة بفرحة/صحاب
باك
فهد/بس كده يا سيدى اهو ده اللى حصل
أسد شد سهيلة لحضنه وقال/مراتى
فهد/ايه
أسد مستناش رده وشد سهيلة لاوضتهم ودخل زقها وبغضب/أنا كنت محذ*رك استحملى اللى هيحصلك
سهيلة جت تجرى على الباب بخوف شد شعرها ورجعها لورا وضر*بها بالقلم
سهيلة بخوف/أنا اسفه والنبى متض*ر*بنى يا عمو
أسد خرج وهو متعصب وسهيلة قعدت وبقت تعيط
عند عمر
عمر دخل ولقى ياسمين قاعدة وساكته
عمر ببرود/مش هتحسسينى بالذ*نب
ياسمين مبصتلوش حتى ولا ردت عليه وولا اتكلمت
عمر قرب منها وقال/أنت ايه ها انطقى بقا
ياسمين لفت وشها وبصت له وبعدين جت تقوم مسك أيدها وقال/أنا بحبك يا ياسمين
ياسمين/😳
فى قصر اسد
سهيلة كانت بتعيط جامد وفضلت قاعدة وبعدين حطت راسها على المخدة واول ما سمعت صوت رجلين غمضت عينيها وهو دخل وبص لها
أسد/أنا مش عايزك جنبى مش عايز اتعلق بيكى مش عايز احبك ولسه هيخرج
سهيلة قامت وقفت على السرير وقالت/ليه يا عمو مش عايز تحبنى وتتعلق بيا

 

 

 

 

أسد/روحى نامى وخرج وسابها
سهيلة/ليه مش عايز يحبنى ونزلت تدور عليه مش لاقياه وخرجت الجنينة ولقيته قاعد برة
سهيلة قربت منه وقالت/أنت ليه مش عايز تحبنى يا عمو وليه بتضر*بنى مع انك بتبقى كويس
أسد خد نفس وقال/اطلعى فوق يا سهيلة
سهيلة بدموع/بس انا بخ*اف انام لوحدى ماما قبل ما تروح عند ربنا كانت بتنام جنبى
أسد/سهيلة اطلعى وسيبينى لوحدى أنا تع*بان
سهيلة قربت منه وحضنته/ايه اللى وج*عك يا عمو
أسد بعدها عنه وقال/أنا أسد يا سهيلة مش عمو
سهيلة/أنت اسدى
أسد ابتسم على براءتها وحط أيده على خدها اللى ضر*بها عليه وقال/وج*ععك
سهيلة/شويه
أسد/أنا آسف
سهيلة/اسدى متسيبنيش لوحدى ومتض*ربنيش
أسد لسه هيتكلم لقيوا السما بتمطر
سهيلة قامت وقفت وبقت تتنطط والمطر نازل عليها وأسد بيبص لها وهو مبتسم
سهيلة بقت تدوخ لحد ما خبطت فى أسد وهو شالها
سهيلة شهقت وقالت/نزلنى يا أسدى
أسد بابتسامة/تو وطلع بيها الاوضة
أسد نزلها وقال/روحى غيرى عشان متخديش برد
سهيلة/وانت كمان غير عشان متبردش
سهيلة لبست فستان أسود قصير وأسد كان قاعد على السرير
أسد/تعالى يا سهيلة
سهيلة راحت جنبة
أسد/خايفة مني
سهيلة/شوية
أسد قرب منها واخدها فى حضنه وقال/مش هاذ*يكي بس اسمعى كلامى

 

 

 

 

سهيلة قربت من خده وباسته وقالت/حاضر يا أسدى أنا بحبك (سهيلة بتقوله بحبك كاي طفل بيقول لامه بحبك أو لاى حد بيحسسه بالامان)
أسد حضنها قوى وناموا
عند عمر
ياسمين ابتسمت وبعدين دموعها نزلوا ولفت ناحيته وضر*بته بالقلم وقالت/بتحبنى بعد ما اذ*تنى صح أنا لا يمكن احبك ياعمر فاهم لا يمكن ودخلت الحمام وقعدت تعيط
عمر خرج وهو مد*ايق وركب عربيته وهو بيسوق حصلت حاجة
تانى يوم
سهيلة فتحت عينيها ولقيت نفسها فى حضن أسد
سهيلة/أنت حلو وانت نايم يا أسدى وبتحط أيدها على خده لقيته س*خن قوى
سهيلة بخوف بقت تهزة جامد وتنادى باسمه
سهيلة بعياط/قوم يا أسد متسبنيش ونزلت تحت وندهت لدادة
سهيلة بعياط/أسد س*خن ومبيردش عليا يا دادة اعمل ايه
الدادة/اعملى له كمادات وانا هتصل بصاحبه يجيب الدكتور
سهيلة خدت مياة ساقعه وقماشة وطلعت جنبة وبقت تعمل له كمادات وهى بتعيط

 

 

 

 

بعد ساعة
أسد بيفتح عينيه بتعب ولقى سهيلة بتعيط
أسد قام وقعد جنبها وقال/فيه ايه مالك
سهيلة حضنته/أنت زع*لت منى وكنت هتسيبني زى ماما انا اسفه متس*يبنيش
أسد ابتسم/بتحبينى
سهيلة هزت راسها وهى بتعيط
أسد قرب منها/طب انا…………..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أجبرتني أعشقها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!