روايات

رواية أجبرتني أعشقها الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد علي

رواية أجبرتني أعشقها الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد علي

رواية أجبرتني أعشقها البارت الحادي عشر

رواية أجبرتني أعشقها الجزء الحادي عشر

رواية أجبرتني أعشقها
رواية أجبرتني أعشقها

رواية أجبرتني أعشقها الحلقة الحادية عشر

عمر بابتسامة/ياسمين
ياسمين زقت ريناد لجوة ولسة هتقفل الباب عمر مسكة ودخل
ياسمين/برة
عمر/ممكن تدخلي جوة يا رينو
ريناد دخلت بس رجعت وقفت جنب الحيطة
ياسمين/برة يا عمر
عمر بحب/خمس سنين يا ياسمين هونت عليكي أنت أية قلبك أية
ياسمين/اطلع برة
وبتعدي من قدامة عشان تفتح الباب شدها لية وبا*سها وريناد لفت وشها بسرعة ودخلت جوة
عند أسد طول الطرق بيبص لها هي وحشتة ولازم يوريها هي عملت فية أية
ياسمين بقت تزق عمر لحد ما بعد عنها وبقت تتنفس
عمر/يلا قدامي يا ياسمين
ياسمين/اطلع برة احسنلك
عمر/احسنلك تمشي قدامي بدل ما تندمي
ياسمين لسة هتتكلم عمر ضر*بها علي راسها وهي غابت عن الوعي
عمر بص في الشقة ملقيش حد

 

 

 

عمر/رينو
ريناد طلعت/أنا اهو أية دة خالتو مالها
عمر/تعبانة شوية وهاخدها للدكتور تعالي معانا
ريناد مشيت جنب عمر لحد العربية وركب ياسمين جنبة وريناد قعدت ورا
بعد ٣ساعات فى مصر
أسد وصل قدام القصر وشال سهيلة ودخل
دادة خيرية/اخيرا يا ابني لقيتها
أسد طلع علي فوق ونيم سهيلة علي السرير وقعد جنبها
سهيلة بدأت تفتح عينيها ولقيتة قاعد جنبها قامت وقفت/أسد اياك تقرب مني واللهي اعاااااا
أسد شدها من رجلها بقت تحتة/أنت مشفتيش حاجة خمس سنين بدور عليكي وفي الاخر تبقي في اسكندرية
سهيلة بتوتر/ابعد عني أنا عمري ما هنسي انك ضر*بتني واغت**صبتني وانا مكنتش فاهمة حاجة
أسد/أنت عرفتي كل ده منين
سهيلة زقتة وقامت وقفت/اياك تفكرني سهيلة الهبلة اللي اتجوزتها زمان لا فوق أنا مش هي فاهم أنا لازم امشي ولسة هتخرج مسكها /أنت مكانك هنا ومفيش خروج الا بمو*تك أو مو*تي يا سهيلة
سهيلة/وانا همشي عشان بن وسكتت
أسد/عشان ايه
سهيلة/عشان بكر*هك يا أسد فاهم وجت تخرج شدها لية/أنت ملكي فاهمة وخروج من هنا مش هيحصل يا سهيلة وقرب منها وبا*سها
سهيلة/أنت ازاي تقرب مني يا حيو*ان
أسد ضغط علي ايدة/جوزك أنا علفكرة ولو قربت منك يا سهيلة فدة حقي
سهيلة يدموع/غصب يعني بتغ**تصبني

 

 

 

أسد/لا يا سهيلة أنا هسيبك دلوقتي براحتك لكن مش لوقت طويل عشان لازم هتبقي في حضني في الاخر وخرج وسابها
سهيلة بدموع/ريناد اه ياربي اعمل اية لازم ياسمين لقيتها يارب
عند عمر وياسمين
ياسمين بتفتح عينيها وبتحط أيدها علي رأسها من الو*جع
عمر/أنا آسف يا ياسمين وبعدين أنت الغلطانة أنت اللي مرضتيش تيجي معايا بهدوء
ياسمين جت تقوم شدها لحضنة وحاوطها
ياسمين بتحذير/ايديك بدل ما يوحشوك
عمر بابتسامة وهو بيقرب منها/مش كفاية أنت وحشاني
ياسمين/اوعا بقي وكانت بتحاول تفلت ومعرفتش
ياسمين/ريناد هي فين انطق
عمر/نايمة في أوضة الولاد اللي هنجيبهم قريب
ياسمين/دة بعينك
عمر في أقل من ثانية كان با*سها
عمر/بعيني صح بقولك أية يا ياسمين فوقي أنا عمر الشرقاوي تمام
ياسمين زقتة وبصريخ ودموع/عايز اية تاني عايز تغت***صبني يا عمر اهو وبقت تقطع هدومها/يلا أعمل اللي أنت عايزوا مش دة اللي أنت عايزوا يلا وبقت تعيط
عمر شدها لحضنة/عمري ما هعمل كدة تأني عمري ما هجب**رك يا ياسمين خليكي معايا
ياسمين نامت وهو اخدها في حضنة ونام
سهيلة صلت ونامت بعد ما تعبت وبعد وقت أسد دخل وبقي يتأمل ملامحها الجميلة وبعدين قرب منها وبا*سها بلهفة وبعد عنها/ماشي يا سهيلة وطلع حاجة من جيبة رشها علي وشها
تاني يوم
ياسمين صحيت ولقيت نفسها في حضن عمر
ياسمين بصتلة وبعدين جت تقوم معرفتش بقت تزقة لحد ما
عند أسد
سهيلة صيت وشهقت اول ما شافت نفسها وأسد اللي نايم جنبها
سهيلة بقت تعيط وهو صحي وببرود/أنا مقربتش منك أنا بس حبيت اوريكي أن لما اعوزك هاخدك يا سهيلة
سهيلة قامت وغيرت ونزلت بسرعة وهو بيضحك علي ساذا*جتها مفكرة هتعرف تهر*ب لبس ونزل وراها وشدها لية وشالها
سهيلة/نزلني أنا بكر*هك فاهم أسد حطها علي السرير ومسك فكها/اخر*سي يا سهيلة أنا معقبتكيش علي هر*وبك وكلة عشان حبيتك بس أنت مش حاسة وسابها /تلبسي النهارده فية واحد مهم جي لي عشان شغل ومش هحذرك تاني طريقتك يا سهيلة وخرج وسابها
في الليل

 

 

 

 

سهيلة لبست فستان أزرق طويل وكان ضيق وفردت شعرها ولسة هتخرج أسد دخل وبرق لما شافها وقرب منها/غيرية ومتلبسيش حاجة ضيقة
سهيلة بعند/مش هغيرة
أسد بخبث/ولما اجي واغيرلك أنا
سهيلة برقت ومشيت من قدامة
أسد/وحشتني سهيلة بتاعت زمان وخرج ونزل تحت
سهيلة لبست واحد اسود وكان قصير لحد الركبة😂مفرقتش ده هين**فخك يا سهيلة😂😂
سهيلة نزلت وأسد لما شافها جز علي سنانة وقرب منها/أية اللي أنت لابساة دة ها اقسم باللة يا سهيلة لو ما طلعتي غيرتي لقطعهولك دلوقتي
سهيلة/مش هغيرة ووريني هتعمل أية ونزلت وهو بيتوعد لها
أسد برق لما شاف عمر
ريناد/مامي وجريت علي سهيلة وهي شالتها وحضنتها وهي مصدومة وأسد مصدوم وياسمين خايفة علي سهيلة وعمر استغرب
أسد/مامي مين يا حبيبتي اكيد غلطانة
ريناد حضنت سهيلة/دية مامي حبيبتي
أسد/مامي😲
طالما فيها مامي ليلتك زي الفل يا سهيلة 😂

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أجبرتني أعشقها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى