رواية آيتي العاشقة الفصل السابع عشر 17 بقلم ميرا أبوالخير
رواية آيتي العاشقة الجزء السابع عشر
رواية آيتي العاشقة البارت السابع عشر
رواية آيتي العاشقة الحلقة السابعة عشر
قمر بخبث: وكمان دي ورقة خلع منها مراتك خالعك اصلا يا نزار و قالت لي انه اكيد زي اخوه.
نزار بصدمة: دي فعلا امضة اية معقولة اية تخلعني.
قمر بخبث: وهربت مع عاشقها والحارس قالك اهو.
نزار بغضب مسكها من شعرها: فاكراني عيل اهبل وهصدق.
قمر بخضة: انت انت بتمد ايدك ع امك.
نزار بغضب: ام مين يا نصابة انا عارف من اول لحظة شوفتك فيها انك حرامية ومتفقة مع رشاد بس حبيت العبكم مررراتييي فيييين.
قمر بخوف: مين قالك الكلام الفارغ دا انا امك حبيبتك.
: لا مش امه.
قمر بصدمة: تمارا.
تمارا دخلت هي وياسين: ايوا تمارا يا ماما خالتي ماتت من زمان اوي وانتي جيتي تنصبي عليهم واستغليتي انك تؤامها و قال الزمن بيغير.
قمر بحقد: بتبلغي عن امك يا “***.
تمارا بكسرة: امي يلي كانت عاوزة تعر” ي لحـ. ـمي للناس وتشغلني ف الضعا”رة امي يلي عمرها م وقفت جنبي ولا خدتني ف حضنها امي يلي رمتني ف ملجأ ولما كبرت جت تاخدني تسترزق بيا ام اي.
ياسين مسك ايد تمارا بحنان: ميهمكيش اي حاجه انتي معايا.
تمارا لقمر: فين اية يا ماما.
بقلم ميرا ابوالخير.
قمر بحقد: معرفش مش هتكلم غير لما تدفع كدا او كدا همو”ت ف امو”ت كسبانه.
نزار زقها بغضب: عندك حق هتمو”تي.
طلع مسد”سه وهي اترعبت: هقول هقول رشاد خطفها عشان يسومك عليها وينتقم منك.
ياسين: خدها فين.
قمر: خدها ف بيت ف حتة مقطوعة عند *****.
نزار خد العنوان و خرج جري ومعه ياسين و رمي قمر جنب يارا.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند اية.
بدل م تعرفي انا مين شوفي كدا بطنك اصل ابنك بح خلاص.
اية بتجس بطنها بخضة: ابني.
اتنهدت براحه لما لاقتها زي م هي.
رشاد بضحك شرير: خوفتي مش كدا جوزك لما يعرف هتكسر اوي وهبقا فرحان بكسرته.
اية بدموع: انت بتعمل كدا لي.
رشاد ببرود: مزاج.
سابها وخرج وهي دموعها نازلة الشباك بيتفتح وبيدخل شخص ما.
اية بخوف: انت مين.
طارق وبيحلها: متخفيش انا طارق.
اية بخضة: انت بتعمل اي هنا وعاوز مني اي.
طارق بهمس: ششش اهدي عشان محدش يسمع يلا تعالي معايا.
خدها وخرجوا من الشباك لانه كان ارضي.
رشاد بيدخل شافهم بيهربوا: امسكوهمم.
طارق مسك ايد اية: اجري يلاااا.
جريوا ورجالة رشاد وراهم وهم ف مكان مقطوع لسه طارق رايح ناحية العربية ضر”بوا عليها نا”ر الكوتشات فرقعت.
خد اية ورا العربية وهي خايفة وبتصرخ.
طارق طلع تليفونه ولسه هيتصل ع حد لاقى المسد”س ع دماغه.
رشاد بخبث: حبيب قلبي انت هنا بنفسك.
طارق وقف ببرود وخد اية ورا ضهره ورجالة رشاد حولين منهم : خلاص خلصت يا رشاد كله انكشف.
رشاد ببرود: عادي كنت عامل حسابي و دلوقتي نتفق.
طارق بغضب: نتفق ع اي انت مجنون سيب اية تمشي وانا تحت امرك المهم هي.
رشاد بخبث: تؤ تؤ مش بسهولة هسيبها تمشي بس بشروطي.
طارق مد ايده بخفة وطلع مسد”سه وصوب هو الاخري ع رشاد: نزل سلا”حك.
رشاد بخضة: يامي خوفت.
طارق بغضب ضر”ب طلقه اية صوتت ف ايد رشاد: التانية ف مخك.
بقلم ميرا ابوالخير.
رشاد بالم مسك ايده و طارق راح عنده وحط المسد”س ع راسه: قولهم يبعدوا وينزلوا سلا”حهم.
رشاد بغضب: مش هتهرب.
طارق بزعيق: اخلصصص.
رشاد لرجالته: نزلوا السلا”ح.
نزلوه و طارق: اية هتلاقي العربية بتاعت الحلو دا ورا الشجرة روحي اركبيها و سوقي يلا.
اية بخوف: وانت.
طارق بزعيق: يلا بقولك.
لسه هتجري واحد مسكها من رجالة رشاد: سيب الباشا وايلا هتمو”ت.
طارق لعنـ. ـهم وساب سلا”حه اتلموا عليه و فضلوا يضر”بوا فيه.
اية بصريخ: طاررررق.
رشاد بالم: هاتوا دكتور وعلقوا لي 🐕 دااا.
بعد شويه.
طارق كان مربوط ف الشجرة من ايده و وشه ف كدمات و رشاد بيلف جرحه واية حد ماسكها من رجالته .
رشاد بخبث: فاكر هتعرف تهرب مني دا بعدك.
طارق ببرود: انا مش فاكر انا متاكد
رشاد بسخرية: اوعا تكون فاكر انه اخوك هينفذك اخوك زمانه ملهي ف خطة قمر.
طارق بسخرية: لي وانت فاكر انه غبي وهيصدقكم بتحلم.
رشاد بتوتر: قصدك اي.
طارق بسخرية: هتعرف قريب اوي.
رشاد بخبث: حلو طب اي رايك اني هخلي اخوك المصو”ن هو يلي يختار بينكم مين يعيش.
طارق بعدم فهم: قصدك اي.
رشاد بسخرية: هتعرف قريب اوي هههههه انا هستنا اخوك وهحضر له مفاجأة .
بعد شويه بيوصل نزار ورجالته وبيلاقي اخوه متعلق و جنبه اية ع الارض مربوطة.
نزار ببرود: اديني جيت لك عاوز اي.
رشاد بخبث: عاوز كل حاجه وبم انه اللعب ع المكشوف دلوقتي بايدك تختار حياة واحد منهم.
نزار باستغراب: يعني ايه.
رشاد بخبث: تمو”ت مراتك ولا اخوك مسموح لك بس باختيار واحد منهم وايلا شايف القناص دا.. بيشاور ع شخص كان ع سطح البيت… هيخلص عليهم الاتنين وانا ليك عليا هسيب يلي انت هتختاره.
نزار بغضب: يا بن 🐕.
رشاد قعد ع كرسي: ها معاك خمس دقايق تختار يا حبيبة القلب يا اخوك ومعاك المسد”س.
نزار بيبص لاخوه و لمراته هيختار مين فيهم….
عند يارا.
قمر بخبث: بت انتي فوقي كدا هتلاقي ف جيب الجيبة مقص هاتيه وفكيني.
يارا اتعدلت بالم ومسكت منها المقص و فجاءة حطته ف قلبها…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الروية كاملة اضغط على : (رواية آيتي العاشقة)