روايات

رواية آسر قلبي الفصل العاشر 10 بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الفصل العاشر 10 بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الجزء العاشر

رواية آسر قلبي البارت العاشر

رواية آسر قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى رأفت
رواية آسر قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الحلقة العاشرة

وعند فارس دخل ..لنغم ..لقاها نايمه ومفتحه عنيها ..
رحلها فارس بسرعه وم*سك إيدها وقال : حمد لله على السلامه يا نغم …
بصتله نغم بصه غريبه وقالت : انت مين ……؟!!!
فارس بصدمه : يعني ايه انا مين ..انا فارس يا نغم ..
نغم بتعب : فارس ..مين ..انا معرفش حد بالأسم دا ..
ساب فارس إيد نغم بصدمه وقال : يعني إيه متعرفيش حد بالأسم دا ..وبعد كدا طلع ..للدكتور ..وقاله على الي حصل …
الدكتور : الانسه عندها فقدان ذاكره جزئي …بسبب الوقعه وممكن يكون بسبب تعرضها لصدمه نفسيه شديده ..وذاكرتها هتبدي ..ترجع مع الوقت …اهم حاجه متتعرضتش ..لأي ضغط نفسي الفتره الجايه ..لأن دا ..هيبقى فيه خطر كبير عليها ..ومشي الدكتور ..
فارس بصدمه : فقدان ذاكره جزئي …
بسنت بفرحه من جواها بس بتظهر عكس كدا قالت : يعيني ..يا نغم ..يعني هي خلاص كدا مبقتش فكرانه يا فارس ..
فارس بحزن : ايوه…
هدير بحزن : يعني انا لو دخلت لنغم ..دلوقتي ..مش هتعرفني …
فارس : خشيلها كدا يا هدير ..هي بتحبك جداا ويمكن لما تشوفك ..تتحسن ..
دخلت هدير بخوف لنغم ..
هدير : نغم ..
وأول ما بصتلها نغم ..بدأت تترعش ..لوحدها ..وتص*رخ …وتقول : ليه …ليه ..
دخل فارس بسرعه هو بسنت …
فارس: مالك يا نغم اهدي..مالك …
نغم بزعيق : خليها تخرج برا …..
فارس : دي هدير ..يا نغم انتي فكراها ..
نغم بزعيق : انا مش فاكره حاجه ..ولا اعرف …هي مين..كل الي انا عايزه انها تخرج برا …..وبعدها قالت بزعيق : اخرجوا كلكم ..برا ..وبعد كدا دخل الممرضين بسرعه ..وحقنوا نغم بأبره مخدره …
فارس : انتي عملتلها حاجه يا هدير …
هدير بتوتر : لا والله دي اول ما شافتني عملت كدا معرفش ليه ……….
بص فارس على نغم بحزن ..وقال : طب تعالو نخرج برا خليها ترتاح شويه ..
وبعد اسبوعين …
في فله نبيل كان قاعد في اوضته ..وبيكلم حد في التليفون ..
الراجل : الانسه نغم خرجت من المستشفى انهارده يا باشا ..وهي دلوقتي في فله فارس بيه ..
نبيل : طب سلام …وقفل نبيل وقال : كلها ملف واحد يا فارس مجرد ما تمضي عليه ..هتكون انتهيت انت وابوك واقدر اجيب نغم وهدير يعيشوا معايا ..بس أنا لازم اقابل نغم ..ضروري ..علشان اوضحلها ..موقف جوازي من نور …
فجأه نور قالت : توضحلها ايه بقا يا آسر ..
الكاتبه :Miyano shiho(ندى رأفت )
في فله فارس …
في مكتبه …..
فارس كان قاعد على مكتبه بيفكر ..في نبيل ..
وافتكر ..قلقه على نغم ….وانه كمان مكنش عايز يمشي غير ما تفوق … واكتر حاجه أثارت تفكيره ..انه لما كان عايز يشيل نغم يوديها المستشفى..راح زقه نبيل وقال : ابعد عنها …
قام فارس من على الكرسي وقال : الموقف دا حصل قبل ..كدا ..الطريقه ..النظره …الي كان بيبصلي ..بيها ….وفجأه خبط باب المكتب ..بتاع فارس ..
فارس : ادخل ..
دخلت نغم ….
فارس : إيه الي خرجك من اوضتك يا نغم ..مش الدكتور قال لازم ترتاحي ..
نغم : لا ما انا الحمد لله كويسه ..وبعدين انت وعدتني ..إن انا اول ما اخرج..هتقولي انا مين ..وعايشه هنا ..ليه ..ومين هدير ..وبسنت ..وانت ..وكدا ..وبابا وماما ..فين ..
فارس : حاضر يا ستي ..وابتدى فارس يحكلها ..عن نفسها ..وعن بسنت وعيلته …
نغم : طب هدير تقربلي إيه..
فكر فارس شويه في سؤالها وقال : اختك ..هدير …تبقى اختك ..
نغم بحزن : اختي …
فارس: مالك اضيقتي كدا ليه ..
نغم : اصل انا كل ما بشوفها بضايق اوي ..وبحس اني مخنوقه …
فارس : ازاي ..دا هدير ..دي أغلى حاجه عندك ..دا انتي بتحبيها جدااا ..
نغم : طيب ..اومال انت تقربلي ..ايه فارس ..
سكت فارس شويه وقال : اقربلك إيه…
راح طلع فارس العلبه الي كان فيها الخاتم الي كان هيديه لنغم قبل كدا ..وفتح العلبه ولبس …لنغم الخاتم وقال : ابقى ..خطيبك..يا نغم ………………

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية آسر قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى