روايات

رواية آسر قلبي الفصل الرابع 4 بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الفصل الرابع 4 بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الجزء الرابع

رواية آسر قلبي البارت الرابع

رواية آسر قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى رأفت
رواية آسر قلبي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى رأفت

رواية آسر قلبي الحلقة الرابعة

عم آسر : نور بنتي …
آسر بتعجب : مالها ..
عم آسر: عايزك تتجوزها..انت عارف يا ابني ان الي باقي من عمري مش قد الي راح ..علشان كدا عايز اطمن علي بنتي قبل ما امو*ت ..وانا مش هلاقي حد اطمن على بنتي معاه ..زيك يا آسر
آسر : بعد الشر عنك يا عمي .. وانا بصراحه مقدرش انسى الي عملته معايا ..علشان كدا انا موافق …
وعند سامح …
وصلت هدير ودخلت بخوف ..شافها سامح ورحلها وقال :انا كنت عارف انك هتيجي يا حب*يبتي يلا تعالي ..
هدير بخوف : بس انا مش عايزه اتأخر..
سامح: متقلقيش ..
ودخلت هدير قعدها سامح على تربيزه وبعدها طلب اتنين ** هدير : لأ يا سامح بس انا مبشربش …
سامح : مش هتيجي من مره يا هدير ..
هدير: لأ يا سامح علشان خاطري …
سامح مس*ك إيدها وقال : علشان خاطري انا يا حبيبتي..دا حتى انهارده عيد ميلادي..
شالت هدير إيدها بكسو*ف وقالت : ماشي ..
في فله فارس …
نغم خلصت شغلها وقعدت على الكنبهو من التعب محستش بنفسها راحت نامت …
وبعد فتره دخل فارس الفلا ..

 

 

 

والده فارس : أتاخرت كدا ليه يا حبي*بي
فارس : معلش يا ماما شغل …وبعدها بص فارس على الكنبه لقى نغم رحلها بسرعه ..وقعد يصحيها ..
والده فارس : متقلقش يا حب*يبي دي كانت بتتفرج على التليفزيون فنامت ..
فارس : طب يا ماما حرام كنتي خديها لاوضتها ..
والده فارس : معلش نسيت يا ابني ..هخدها دلوقتي ..
فارس : لا خلاص انا هوديها انا وبعدها شالها فارس ..وطلعها لاوضتها …ونيمها ..وبعدها بص على سرير هدير ملقهاش …فقال : يمكن في الحمام ..فخبط على باب الحمام ..لكن مفيش حد بيرد ..ففتح ملقاش حد
فطلع من الاوضه ..متوتر ..
عمه فارس : مالك يا ابني في إيه..
فارس : متعرفيش فين هدير يا عمتو ..
عمه فارس : دي لقت نغم مش هتخش تنام دلوقتي فنامت مع بسنت في الاوضه …
فارس : شكرا ..يا عمتو..دا انا كنت قلقان قوي ..
عمه فارس : لا يا حبيبي متقلقش ….ويلا علشان تلحق تنام ..وترتاح . شكلك ..تعبان اوي ..
فارس :معاكي حق يا عمتو انا تعبان اوي…فعلا …
عمه فارس : طب يلا روح ارتاح بقا …ومشي فارس ..
وبعد فتره عند هدير ..
هدير بتوهان : كفاي..ه… يا سام..ح ..مش …اشر…ب ح..اجه تاني…
سامح : اخر مره بس يا حبي*بتي …
وبعدها شربتها ..
سامح: ايوه كدا برافو عليكي ..يلا بقا تعالي معايا…
هدير بتوهان : اجي ….فين …
راح مس*ك سامح إيدها وقال : تعالي معايا بس وانا اقولك … وبعدها راح ركبها عربيه ..وركب وراها ومشي…..
الكاتبه:Miyano shiho(ندى رأفت )
الصبح …..
صحيت نغم….فبصت على سرير هدير فملقتهاش ..

 

 

 

راحت قامت بسرعه وبصت على الساعه راحت انصدمت وقالت : دا الساعه ..عشره ..يمكن صحيت وراحت ..لوحدها ..او فارس وصلها ..فنزلت نغم لتحت وقالت لوالده فارس : هي هدير راحت المدرسه الصبح يا طنط ..
والده فارس : لا يا بنتي ..منزلتش حتى فارس سأل عنها ..راحت بسنت قالتله ان هدير تعبانه ومش هتقدر تروح المدرسه النهارده ..
نغم بستغراب : بسنت ..وإيه الي جاب هدير عند بسنت ….
والده فارس : بسنت قالت إنها جت نامت جنبها امبارح لما كنتي مشغوله …
حست نغم ان في حاجه مش طبيعيه وابتدت تحس بالقلق …
فطلعت نغم عند اوضه بسنت وخبطت الباب ..
بسنت : ادخل …
دخلت نغم وبصت وقالت : هدير فين …
بسنت : وانا اشعرفني ..
نغم بصدمه : يعني ايه ..والده فارس قالت إنها..نامت معاكي امبارح..
بسنت : ايوه فعلا ..دا حصل ..لكن انا فجأه بليل..كدا ..صحيت لقيت هدير بتتسحب …فقلتلها : انتي راحه فين يا هدير قالتلي..إنها راحه الحمام ..ومن سعتها مرجعتش …
نغم بعصب*يه : بس والده فارس قالتلي انك قولتي ان هدير تعبانه ومش هتقدر تروح المدرسه …
بسنت : ايوه ما انا قولت كدا فعلا ..علشان ..معملش لهدير فض*يحه …لأن مامي قالتلي انها شافت هدير بتخرج من باب الفله … بليل ..
نغم بعص*بيه : انتي فاهمه انتي بتقولي ..إيه ..إيه الي هيخرجها في الوقت دا …
بسنت : وانا واشعرفني بقا ..ولو سمحتي ..اخرجي من برا اوضتي علشان متوس*خهاش ..
نغم بزعي*ق : والله العظيم يا بسنت لو لقيت ليكي علاقه بالموضوع ..لهور*يكي ..
بسنت : توري مين يا ماما انتي نسيتي نفسك ولا إيه…
يلا يا ماما اطلعي ..برا انا مش فضيالك …
خرجت نغم وهي دم*ها بيغلي وقلقانه …
وقعدت تتصل بهدير على موبايلها مبتردش …
فقررت تتصل بفارس علشان يساعدها …بس للاسف مردش ..فقالت وهي بتعيط جامد : لا ..انا لازم اروحله …بسرعه انا مش هعرف اتصرف لوحدي …….
في شركه فارس …..
دخلت السكرتيرة وقالت : فارس بيه ..الاستاذ نبيل ورجالته ..في اوضه الاجتماع دلوقتي ومنتظرين حضرتك ..
فارس : تمام ..وقام ..ورحلهم ..
وبعد فتره……أثناء الاجتماع
سمعوا صوت زعيق بره …
فارس : إيه الصوت دا ..

 

 

 

وفجأه دخلت نغم اوضه الاجتماع ..وهي بتعيط وبتنهج …
قام فارس بسرعه وقال : نغم ..مالك ..
نغم بعياط : هدير ..مش موجوده في البيت من امبارح ومش لقيها يا فارس .. واول ما سمع نبيل اسم نغم وهدير …راح بص على نغم بسرعه ……………

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية آسر قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى