رواية يوميات يوسف ونور الفصل الثاني 2 بقلم نورهان أحمد
رواية يوميات يوسف ونور الجزء الثاني
رواية يوميات يوسف ونور الفصل الثاني
رواية يوميات يوسف ونور الحلقة الثانية
يوسف جاي من الشغل مفرهد وتعبان وشايل كوم طلبات للبيت ومش عارف يفتح الباب فضل يخبط ويقول نور ي نوووور ي بنتي ومافيش رد قال مالها البت دي راحت فين عيله بس بعشقها بنت الايه 😂😂 نزل اللي في ايده وفتح الباب ودخل لقي كل حاجه ضلمه وفجاه قبل ما ينور النور شاف خيال بيجري بسرعه ف الشقه
يوسف 😮😮بخوف بسم الله الرحمن الرحيم نور ي حببتي أنتي فين ي بت أنتي فين طيب لو لسا عايشه ردي عليا اللهي تنستري ي شيخه انتي ي بت وفضل يمشي براحه علشان يوصل لكبس الكهرباء وكل ما يمشي كل ما الخيال يقرب منه ويهدي من سرعته يوسف اشهدا أن لا إله إلا الله واشهد أن محمداً رسول الله بسم الله الرحمن الرحيم وفجاه نور النور بتاع البيت ولقي نور قدامه وقال اعااااااااااا اي اللي أنتي عملاه في شكل امك ده
نور:قربت منه وهي بتضحك عليا الطماطم بالطماطم اتخضيت ي قره عيني
يوسف طماطم بالطماطم أنتي بتقولي اي ي هبله أنتي
نور: والله اتخضيت 😂😂 وبعدين عامله اي ي روحي
يوسف:اي اللي على بؤقك ده وعلى عنيكي
نور: ببراءة روج وكحل ي روحي
يوسف: بالله عليكي ي شيخه في حد في الدنيا بيحط روج او كحل كده ي بنتي والله هموت ناقص عمر بسببك وكمان مضلمه الشقه وما بترديش عليا لي هااا
نور: مافيش حبيت اخضك
يوسف:تخضيني وأنتي بسم الله ماشاء الله قومتي بالواجب بس انا ما اتخضتش عادي يعني
نور:باسسسسس دانت كنت هتموت من الخوف وبتتشاهد كمان منظرك الصراحه ولا صوتك كانوا يموتوا من الضحك وفضلت تضحك 😂😂
يوسف: نينينيني خفه يابت
نور: طول عمري قول حاجه جديده فيا
يوسف:نور بجد مش بهزر لو اتكرارت تاني هيكون ليكي حساب تاني والله انا لحد دالواقتي مش راضي اتكلم علشان بحبك
نور:🥺🥺🥺اه قول كده مانت خلاص ما بقتش بتحبني خلاص تلاقيك شفت واحده تانيه انتوا كده الرجاله عينكوا زايغه صحابي قالولي بس انا ما صدقتهمش وقولت انت غيرهم طلعت انت اولهم
يوسف:بس اسكتي الله يصلح حالك علشان اعرف ارد
نور:انت كمان عايز ترد وتبرر عملتك السوده أنا لازم اعرف اهلاك
يوسف: بصوت عالي نور قولت اسكتي
نور:بخوف حاضر
يوسف:صدقيني لو حاجه من الهبل ده اتكرارت تاني مش هيحصلك طيب
نور: عيطت وقالت حاضر اسفه وسابته ودخلت جري على اوضتها وفضلت تعيط والكحل ساح وبقا شكلها يخوف فعلا
يوسف:وقف وحط ايده على وشه وقال استغفر الله العظيم اي ي يوسف مالك ما كانش لازم تزعقلها كده انت عارف انها بتحبك وبتحب تهزر اووووف اخد الحاجات دخلها المطبخ وراح على الاوضه علشان يصالحها كانت نايمه على السرير قرب منها وقال نور نوري طيب ردي عليا أنا اسف رفعت وشها
يوسف: اعاااااا ي بنتي حرام عليكي امسحي وشك ابوس ايدك
نور:عيطت جامد 😭😭😭 وقالت خلاص حتي شكلي مش عاجبك طلقني ي يوسف وروح اتجوز اللي بتحبها
يوسف:اخدها في حضنه وقال بطلي هبل مااقدرش اعيش من غيرك أنتي وهبلك والله اتعودت عليه وبعدين أنا بحبك بكل حاجه فيكي
نور:مسحت دموعها وقالت احلف كده
يوسف:وحيات نور عندي
نور:خلاص اشطا سامحتك 😉😉
يوسف: طيب يلا قومي اغسلي وشك وانا هغير لحد ما تجهزي اكل
نور:من عيوني فوريره 💃
يوسف: طيب ي ستي قامت واول ما دخلت الحمام صرخت
يوسف:قام جري في اي لقيها قاعده تحت على الارض
نور: في عفريت في المرايا ي يوسف في عفريت
يوسف: مافيش اي حاجه ي بنتي
نور:لا في
يوسف: طيب قومي وريلي
نور:قامت براحه ووقفت وراه وبصت في المرايا وقالت اهو
يوسف:😂😂😂
نور:بصتله ب استغراب وقالت انت بتضحك على اي
يوسف:اهو أنتي العفريت ده ي عمري
نور:انت بتتريق عليا
يوسف:ابدا والله تعالي وبعدين اخدها غسلها وشها وقال هااا لسا في عفريت
نور:اي ده معقول المقلب اتقلب عليا
يوسف:طبعا 😂😂😂
نور:خبطته في كتفه وقالت رخم وسابته وطلعت على المطبخ فضلت ساعه كامله جوه وبعدين طلعت لقيت يوسف قاعد وبيتفرج على فيلم
نور:بصوت واطي يوسف يوسف
يوسف: في اي ي نوري
نور:بص هو بصراحه الاكل
يوسف:ماله ي عمري خلاص
نور:هو خلاص خالص
يوسف: يعني اي 🤔
نور:تعالي شوف واخدته وراحت المطبخ
يوسف:نهارك لون شعر راسك النهارده اي اللي حرق الاكل ي نور
نور: البوتجاز ي يوسف والله أنا ماليش دعوه 🥺🥺
يوسف: قلبي هيقف قلبي هيقف امسكيني هقع 😔😔
نور:مش قادره امسك نفسي همسكك انت ي شيخ اتنيل شوفلي حاجه اكلها
يوسف:نوووووووووووووور 😡😡😡😡😡😡
نور:بصوت كوميدي 😂😂نور اتبخرت وطلعت جري على اوضتها 😂😂
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية يوميات يوسف ونور)