روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء رمضان

موقع كتابك في سطور

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الجزء الخامس عشر

رواية نور قلب الصعيدي البارت الخامس عشر

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة الخامسة عشر

جاسر شرب الشاي ووشه احمر وقال نووور وطلع وراها جري
جاسر بقا بتحطيلي شطه في الشاي يامفتريه
نور بخوف ايوه عشان تحرم تتريق عليا تاني بقا انا تخينه زي البطه
جاسر انا متجوز طفله يابنتي يخربيتك
نور بتزمر طفولي ايوه طفله اذا كان عاجبك بقا
جاسر قرب منها عاجبني جدا جدا كمان
نور انت بتقرب ليه هتتحبرش بيا ولا ايه
جاسر بقرف اتحبرش بيكي انتي جايبه الكلام ده منين
نور بثقه من قاموسي الخاص طبعا
عند جابر مع جده
جابر هاه ياجدي قولت ايه
الجد قولت ايه في ايه ياولدي
جابر في الجواز ياجدي
الجد سبحان مغير الاحوال منا كنت بقنعك ياولدي مكنتش عاوز
جابر غيرت فكري ياجدي السبوع الجاي نعمل الفرح
الجد بضحك علي خيرة الله جهز لفرحك انت وجاسر مع بعض
جابر ربنا يخليك لينا ياجدي هروح انادي جاسر عشان نجهز للفرح
وطلع جري علي فوق في الوقت ده جاسر كان مقرب علي نور عايز يبوسها
جابر من فرحته فتح الباب بسرعه
جابر بتعملو ايييه
جاسر ونور بخضه
جاسر بعصبيه مش تخبط يابغل انت
جابر الله يسامحك الحق عليا اني اقنعت جدك عشان الفرح
جاسر بفرحه بجد امتي
جابر الاسبوع الجاي يلا تعال يادوب نجهز
نور اي ده الكروته دي والفستان وزمايلي اعزمهم امتي
جاسر الفستان هيجي من مصر مخصوص بتاعك انتي وساره وزمايلك بلفون يتعزمو وبعدين مين هيجي الصعيد ليكي
نور بثقه انتيمتي طبعا هتيجي
جاسر مروه
نور لا الي جايه دي تؤمي الي شبهي مروه دي تحسها عاقله كده مريم دي شبهي
جاسر وجابر شبهك ربنا يستر
التجهيزات شغاله ونور اتصلت علي مريم تيجي وعزمت شويه من صحباتها فيه الي جاي وفي الي مش هيقدر لكن مريم جايه طبعا ربنا يستر من جنانهم الاثنين
الكل قاعد علي السفره بيتغدو لقو هيصه بره البيت وبنت بتزعق
البنت خمسين جنيه ايييه الي عايزها ياسواق المصايب انت ختت مشوار من المحطه لهنا عايز خمسين جنيه
السواق هوا المشوار كده زباين هم والله
البنت مسكته من هدومه مين الي هم هه مين الي هم والله اكومك هنا ماهيعرفو وشك من قفاك ولاه هما عشرين جنيه تاخدهم وتحمد ربنا اوووي علي كده
السواق شظ نفسه منها عشرين جنيه ايييه ياوليه انتي داايه اليوم المجندل ده يارب هاتي الخمسين جنيه يابت انتي خايني امشي
البنت بت انا مريم يتقالي بت من بتاع زيك
وقامت ياعيني مسكاه من هدومه وبحركه واحده كان في الارض
نور ياخبر ابيض مريم جدعه يابت هيييه
مريم نونو الحقيني الراجل ده بهدلني ومرمطني وقال عليا بت
جاسر لا مالوش حق
مريم مين الوحش
نور بس يازفته ده جوزي
مريم ايوه بقا ده موز يابت يانور هي الصعيد فيها حلويات كده
جاسر بتوشوشو بتقوولو اييه
نور ولا حاجه يلا مريم ندخل جوه
مريم ابدا مش قبل مااخلص من الراجل ده
جاسر ادخلي وانا هحاسبه متصلتيش ليه حد راحلك بعربيه
مريم برقه. محبتش ازعجكم
نور بضحك لا حساسه اووي يلا ياختي ندخل
دخلو جوه ومريم منبهىه بلبيت
مريم الله اكبر ده قصر علي بابا ده يابت يانور
نور انتي هتقري ولا ايه يافقر انتي تعالي اعرفك بلعيله ده جدو
مريم ازيك ياجدو
الجد الحمدلله يابتي
نور ودي مامات جاسر
مريم الله دي قمر ازيك ياطنط
ام جاسر الحمدلله يابتي ماشاء الله صحبتك زي الجمر يانور لو عندي واد تاني كنت جوزتها له
مريم خساره والله ياطنط
نور فضحانا دايما
مريم بت يانور جعانه انتو معندكوش اكل ولا ايه
نور كنا بناكل بس طلعنا علي صوتك الي زي الجرس تعالي فوق واخليهم يطلعو الاكل فوق
عند معتز قاعد هوا ودينا معاه
دينا بخبث هتسكت يامعتز علي حقك
معتز مش هسكت انا لازم اق. تل جاسر وجابر
دينا قالت بتسرع لا جاسر لا اقصد يعني مالوش ذنب اق. تل امه هيزعل عليها لكن هت. ق. تله هيرتاح
معتز بتفكير…..

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى