روايات

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل العشرون 20 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل العشرون 20 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الجزء العشرون

رواية نجمة هزت كيان ظابط البارت العشرون

رواية نجمة هزت كيان ظابط الحلقة العشرون

❤اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين 😍

وقفنا البارت اللي فات علي ان صقر عرف امه وراحلها وقالتلوا ان حوريته بتجيلها وقامه يصلوا الفجر سوء

نجمه… خديجه خديجه يلا قومي اخرنا علي الجامعه الساعه 8ونص

خديجه قامت مغضوضه تجري علي الحمام… يالهوووي يالهوووي

نجمه عماله تضحك عليها وقعت علي السرير خديجه بتبص عليها لقتها بتضحك راح شكت فيها راحت مسكت التلفون تشوف الساعه كام وبتبص لقتها سبع

خديجه بغيظ.. طيب والله انتي معندك دم عشان تقوميني كدا مفزوعه

نجمه… ههههه معلش مهو انتي مش هتقومي غير كدا المهم يلا عشان نروح الجامعه ونيجي بدري نجيب الطلبات عشان نجهز نفسنا لخروجه بكرا

خديجه بقرف… مش هغور معاكي عشان لو غورت اخليهم كلهم يجبولي حق اللي بتعملي فيا

نجمه…. ههههههه طيب يلا بس جهزي نفسك عقبال مجهز الفطار نفطر قبل م ننزل

خديجه… اشطاا دخلت تاخد دش

فاطمه عماله تمشي ايدها علي شعر صقر وهو نايم وبتركز في ملامحه صقر فاق

صقر… صباح الخير ياروح قلبي

فاطمه بحب.. صباح النور ياحبيبي لسه بدري نام شوي

صقر… ليه هي الساعه كام

فاطمه… الساعه 10

صقر… يالهوووي دانا اتاخرت اصلا علي الشغل

فاطمه بحزن… ليه انت مش ناوي تقعد معايا النهارده

صقر.. اكيد بس عندي شغل مهم اروح اخلصوا واجيلك اقعد معاكي لحد بكرا عشان اخدك انتي وهي وسرح فينجمه

فاطمه… صقر مالك سرحت في اي في حاجه يابني

صقر… ها لا يامي يلا اسيبك اروح اخلص شغل واجيلك وراح باس علي دماغها

فاطمه… ماشي ياحبيبي ربنا معاك خلي بالك من نفسك

صقر.. حاضر سلام

نجمه… خديجه يلا بقا خلينا نخلص تسويق عشان نروح

خديجه… يوه والله بزهق من يوم التسويق معاكي عشان تبقا عايزه تشتري السوق كله

نجمه… ههههه والله لو معايا فلوس كتير كنت اشتريت

_ليه انتي كيف مش معاكي فلوس كتيره وانا معاكي

نجمه وخديجه بيتلفته يشوفه مين

نجمه… معتز

معتز… اه ياقلبي عامله ايه

نجمه… الحمدلله بخير وانت وبتعمل اي هنا

معتز… انا الحمدلله بخير وبعمل اي هنا بشوف مراتي شاطره ولا لا وغمزلها

خديجه واقفه مش طيقه وبتبصلوا بقرف

معتز… خديجه مالك مش طيقاني ليه

نجمه… ها لا هي بس مرهقه من الجامعه المهم انا هروح اخلص وانت مش هتروح

معتز… اهلا مروح يلا واه صح تعالي معايا عشان وحشتي ماما وعايزه تشوفك فيلا معايا دلوقتي

نجمه بتردد…. طيب خليها وقت تاني

معتز… لا دلوقتي يلا ومسكها شدها ركبها العربي

معتز… يلا ياخديجه اركبي راحت ركبت وقعدو يبصوا لبعض ومعتز ركب وساق العربي ومشي

اسد وهو داخل علي صقر مكتوبه… مالس بدري كنت فين ياستاذ كنت سهران مع مين

صقر… ياعم اتنيل المهم خلصت المهمه بتاعت امبارح ياخوي

اسد… اه خلصتها كنت فين بقا

صقر بفرحه… كنت سهران مع اجمل واحدها في حياتي اللي مهم اوصف حبي ليها مش هقدر اوصفه امي تاج راسي

اسد بصدمه… امك انت لاقيتها

صقر… اه بس مالك اتغيرت لي كدا

اسد… ها لا عادي المهم انا هروح شوي عشان هروح عند طنط مديحه

صقر ملامحه اتغيرت… اممممم طيب استنا اجي معاك

اسد… تمام يلا

معتز… ياماما ياماما

مديحه وهي نازله من علي السلم… ايو ياحبيبي في اي

معتز… تعالي شوفي جايبلك مفاجأة معايا

مديحه بستغراب… اي هي ياروحي

معتز… نجمه ياماما

مديحه بقرف… نجمه اممم ازيك ياحبيبتي

نجمه… الحمدلله بخير ياطنط

معتز… اهي ياستي كنتي عايزها وجبلتهالك

مديحه… كويس اقعدي ياحبيبتي وانت يلا سيبني مع خطيبت ابني لوحدنا

معتز… ههههه حاضر

مديحه… يلا خد خديجه وروحوا اعملولنا حاجه نشربها حلوه

معتز… حاضر

خديجه ونجمه بصي لبعض بستغراب وقلق

مديحه… اقعدي

نجمه.. حاضر

مديحه… بت انتي بصي انا معنديش غير ابني معتز وبصراحه مش عايزه يتجوز واحدها من الشارع شبهك انا ابني يتجوز ملكه جمال مش واحدها منعرفش اهله فين ولا هي بنت حرام ولا حلال وكانوا اهلها محترمين ولا حرمين

خديجه كانت جي تسال مديحه تشرب اي وسمعت كدا وبتبص لاقي نجمه قاعدها تعيط

خديجه بعصبيه… اهل نجمه كانوا ناس محترمه وهي محترمه وبنت حلال وكويسه جدا يعني مش زيك وليه طماعه ومش كويسه وكل يوم بتسهر للفجر بر البيت وياعلم بتسهر فين ومع مين

معتز بصوت عالي… خديجه اطلعي بر بيتي

نجمه… متخافش يامعتز بيه انا وهي طالعين بس خد خاتمك اهو عشان انا مستحيل اوفق علي واحد امه بتكلمني بالطريقه دي

معتز… تمام اذا كان كدا ماشي بس تدفعي الفلوس اللي عليكي ولا تتحبسي

نجمه بخوف.. اتحبس

معتز بضحكه كلها مكر… اه تتحبسي امال اسيبك كدا تاخدي فلوسي انا كنت ساكت عليهم عشان هتكوني مراتي

نجمه… بس انا مخدتش منك فلوس

معتز… لا والله بطلي كدب

نجمه… حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياشيخ وبص اعمل اللي انت عايزه اصلا مبقتش فارقه معايا حاجه يلا ياخديجه وخدت خديجه ومشت

مديحه… ههههه قدرنا نضحك عليها المهم ال2مليون بالنص

معتز… ههههه اكيد ياغالي واخير خلصت منها عشان زهقت منها وانا اصلا كنت با بتزازها عشان كان لي غرض منها بس مدام مش جي سكه خلاص

مديحه… ههههه عامله قدامك الشريفه الطاهره

معتز…. فكك بقا يلا انا طالع

مديحه… ماشي

معتز طالع من الباب بيبص لاقي صقر واسد واقفين

معتز بتوتر…. صقر واسد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة هزت كيان ظابط

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!