روايات

رواية العشق الممنوع الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم مارلي إيهاب

رواية العشق الممنوع الجزء الثاني الفصل الأول 1 بقلم مارلي إيهاب

رواية العشق الممنوع الجزء الثاني الجزء الأول

رواية العشق الممنوع الجزء الثاني البارت الأول

رواية العشق الممنوع الجزء الثاني الحلقة الأولى

وجية يبلغ من العمر 65 عام ولكنه مازال يحفظ علي نفسه و يظهر وكانه في العمر 40 من عمره
وكل يوم يزيد حبه و شغفه لحبيبته انجي
انجي تبلغ من العمر 60 عام وتحتفظ الي حد ما علي نفسها و تهتم بها وتغير علي وجية جدا
ابنتهم مليكة تاخذ الكثير من شكل والدها وتاخذ عيون والدتها
بشرتها بيضاء مع بعض الاحمرار في خديها وعيون زرقاء وجسد متناسق و متوسطة الطول تبلغ من العمر 22 عام في عامها الاخير في كلية صيدلة
ومالك يبلغ من العمر 19 عام ياخذ ملامح والدته بشده في كلية الطب
………………………..
حورية وعمار مازال جنانهم موجود ومشاكسات عمار التي لا تنتهي يبلغون من العمر 45 عام ولديهم اربع اولاد
ريتاج تبلغ من العمر 25 دكتورة جراحة قلب
شعرها بني وعيون بني وبشرتها بيضاء ومتوسطة الطول وجسدها ممتلئ قليل
ماسة تبلغ من العمر 23 عام في محامية ولديها مكتب خاص بيها
بشرتها بيضاء و عيونها خضراء زي عمار تتميز بطولها التي يبلغ 180 سم متر وحدة ملامحها رغم جمالها ولكنها حدة جدا مع الكل
وجية يبلغ من العمر 19 عام في كلية الشرطة
يتميز بطيبة والقلب الكبير عيونه خضراء و طويل القامة وبشرته متوسطة لا ابيض ولا قمحي ويحب جده حب غير طبيعي وبنسبة لجده هذا الحفيد الاقرب اليه
بدر اخر العنقود يبلغ من العمر 17 عام في ثانوية عامة مشاكس كابية ويفتعل المصائب دايما لا احد يقدر عليه غير وجية الكبير ودايما يعاقب علي افعاله الجنونية
بشرته بيضاء و عيون بني فاتح و طويل القامة
……..
ايهم يبلغ من العمر 43 عام وما زال يهتم بذاته وتغير كثيرا عم سبق
اهتم بالتقرب من الله بجانب زوجته واولاده مثلهم وذهب لعمار وحورية و اتصالحوا ورجعت صله الرحم من جديد لكن يكتفوا بالمكالمات فقط لا احد يذهب للثاني
تبلغ جني 41 من عمرها
شذا ابنتهم هي ويونس تؤام واحد متطابق يبلغون من العمر 22 عام في كلية ادارة اعمال
بشرتهم بيضاء و عيون بني غامق و شذا بنت ملتزمة ومحجبة وترتدي الملابس الواسعة دايما
…………
مهاب يبلغ من العمر 53 عام ومريم تبلغ من العمر 49 عام
انس ابن مريم يبلغ من العمر 28 عام ظابط برتبة رائد في المخابرات ملامحه قاسية وشديدة ولكنه محب و عطوف مع اهله ومع مهاب صديقه الروحي وابوه التي عامله مثل اولاده واكتر
قمحوي البشرة بعيون بني غامق وطويل القامة وجسده معضل و رياضي
ويسكن في محافظة اخرى بسبب شغله
اياد ابن مهاب ومريم يبلغ من العمر 21 عام في كلية تجارة
يوسف يبلغ من العمر 20 عام بشرته قمحية وعيون بني ومتوسط القامة
عمر يبلغ من العمر 45 عام تزوج بعدما فقد الامل في رجوع رحمة ليه وخلف ولد وبنت و مازال يشتغل مع وجية وتم ترقيته وبقي رئيس الحرس
تزوج ندي سيدة هادية جدا ومسالمة تجلس تربي اولادها لا تعمل ومحجبة تجلس في الملحق لا تخرج. منه الا قليل جدا من الصعيد
اولادهم
اسر يبلغ من العمر 18 عام
و رهف تبلغ من العمر 15 عام
اما عمرو ابن رحمة ياتي لعمر كل فترة يجلس معه وتعامله ندي بحب وكانه ابنها يبلغ من العمر 20 عام في كلية الهندسة
ورحمة مازلت لم تتزوج حتي الان تبلغ من العمر 36 عام تجلس في دار لوحدها هي وابنها بعدما توفت والدتها وام عمر تهينها في الذهاب والعودة امام ابنها
التي لا يعلم ماذا تقصد جدته بالكلام الذي تقوله
………………….
اما اسيل اتهدت بعد الضربة الاخيرة الذي اخدتها من وجية وجلست تربي ابنها كريم الذي يبلغ من العمر 33 عام يعمل مقدم في امن الدولة
ملامحه قاسية جدا لا يعرف للرحمة طريق
يتعامل مع الكل بقسوة ماعدا والدته و اخته حورية التي يحدثها كل فترة واخرى ويذهب يشوفها
لم يتزوج لان كلما يتقدم. لخطبة احدي الفتيات لا يستحملن قسوته و جحود قلبه
يستقر هو واسيل داخل مصر في الاسكندريه
……………..
نور بنت وجية تزوجت بعدما تخرجت واشتغلت في احدي الشركات من زميل لها زواج عادي صلونات
ولم تحبه واكتشفت الكثير بعد الزواج. الكثير من العيوب والاشياء السئية التي فيه
خلفت منه فقط هادي وهو مثل اسمه هادي. جدا وانطوائي لا يتكلم كثير ولا يقدر. ان يتعرف علي اصدقاء. يخجل. ان يحرجه احد يبلغ من العمر 17 عام
…………………….
دي الشخصيات الجزء التاني. اتمني. تنال اعجابكم الرواية
#بقلم_مارلي_إيهاب
#البارت_الاول
#بقلم_مارلي_إيهاب
……………..
في صباح يوم جديد في فيلا كبيرة في كمبوند شهير
في احدي الغرف كان يجلس وجية وانجي في احضانه وهي بتقول بابتسامة …. مش هنقوم بقي يا وجية العيال زمانهم صحيوا
وجية بابتسامة… خليكي في حضني شوية يا انجي انا مبقتش عارف اتلم عليكي طول الوقت مع العيال و احفادك و نسياني
انجي بإبتسامة… انا مقدرش انساك يا وجية انت في القلب بس متنكرش انك كمان مشغول في الشغل وواخد عمار معاك وحورية زعلانة من بعده عنها
وجية بابتسامة…. هي الفترة دي بس يا عمري وهاخدك ونروح شهر عسل جديد لوحدنا و نبعد ن العيال الفقر دي.
انجي ضحكت وقالت بحب… ياخي اكبر شوية مينفعش اللي انت بتعمله ده ابنك مش. بيعمل كدة
احنا كبرنا واوي كمان
وجية قربها منه بمشاكسة وقال… لا يا حبيبتي انا مكبرتش حتي البت السكرتيرة الجديدة لسه انهاردة بتقولي ياريت القي حد شبهك و في سنك يا وجية بيه
انجي بعدت بحده وهي بتقلده وبتقول… بجد قالتلك يا وجية بيه مقلتلكش تعال نكتب ورقتيين عرفي بالمرة
وجية ضحك وقال بمشاكسة وهو بيقربها منه… بتغيري يا جيجي
انجي بضيق… ابعد عني دلوقتي علشان منتأخرش
وجية حضنها وقال… انا لو قدامي اجمل النساء العالم عمري ما هبوص لوحدة تانية معقول يبقي معايا الالماس و ابص للدهب يا جيجي.
انجي بإبتسامة… بتعرف تضحك عليا بكلمتين يا وجية ماشي هعدهالك المرة دي
وجية بابتسامة… ماشي يا ستي اجهزي علشان بليل هاخدك و نخرج سوا
انجي بإبتسامة… هنروح فين يا وجية
وجية وهو يقبل شفتيها قبله سريعة….. هنروح نتعشي سوا ونقضي وقت سوا في اي مكان
ها اية رايك
انجي بإبتسامة… انا اي مكان معاك هروحه
وجية بابتسامة… يبقي اتفقنا يلا ننزل
انجي بإبتسامة… يلا انا كدة كدة جاهزة من الصبح البس وحصلني
وجية بابتسامة… استني هدخل اخد شاور وهننزل سوا متنزليش من غيري
انجي بابتسامة…. تمام
وجية دخل الحمام اخد شاور سريع وجهز نفسه وخرج وكان يرتدي بدلة سوداء وقف امام المرايا يسرح شعره الذي فيه شعر ابيض كثيرا ولكنه يعطيه الوقار الشديد
كانت انجي تنظر لوجية بابتسامة وهي تتإمل وسمته
وجية قرب منها وقال بحب…. يلا ولا هتفضلي تبصي ليا كدة كتير
انجي قامت وهي تمسك كرافتة وتعدلها له وتقول… بملي عيني منك علشان هتوحشني الكام ساعة
وجية بابتسامة قرب وقال…. هتخليني اغير راي و ما انزلش
انجي بإبتسامة…. لا انزل يلا وخف علي عمار
وجية بابتسامة… طيب يلا
….
خرجوا الاثنين وكان يجلس احفاده واولاده
وجية بإبتسامة…. صباح الخير
الكل…. صباح النور
جلست انجي بجانب وجية وقالت… امال فين حورية و عمار
ريتاج بحزن… كانوا بيزعقوا فوق من شوية
انجي نظرت لوجية وقالت بضيق وهمس… سامع خف عنه حورية مضايقة من غيابه عنها
وجية بابتسامة… متقلقيش انا هتصرف
نزل عمار وكان وجهه متعصب وكان خارج علي طول
وجية بهدوء…. عمار
عمار وقف بضيق وقال… نعم يا بابا
وجية بهدوء… تعالي المكتب عايزك
عمار بضيق… طيب
وجية قام ودخل المكتب وعمار وراه
وجية بهدوء.. في اية بينك وبين حورية
عمار بغضب… الهانم اهادي فيها وافهمها اني عندي شغل ومش فاضي تفضل تزن و تقولي مبقتش تهتم بيا انت مش بتحبني انت انت انت انا تعبت تعبت احاول طول الوقت احتويها بس خلاص بقي زهقت يا بابا مفيش فايدة طول الوقت بتتخانق معايا مبقاش عندي اعصاب للي هي بتعمله ثم قال بحزن انا بني ادم من حقي اتعب واحزن ليه انا افضل اطبطب و اشيل الحزن علي الكل وانا ملقيش حد يقولي مالك هي مش. بيهمها غير نفسها عايزة اللي هي عايزة يتم لكن اللي انا حاسس بإيه مش مهم مش مهم ابدا يابابا انا تعبت وحزين انها مش قادرة تقدرني ولا تقدر ظروفي
وجية قرب منه وطبطب عليه وقال… يا عمار الست عايزة دايما اللي يحتويها يمكن هي في نظرك انانية مش بيهمها غير نفسها مش مهم انت لكن هي في نظرها انت جوزها بتحبك بتتعب من فراقك مش قادرة عليه لكن انت في ايديك تخليهها تقولك ياحبيبي شغلك اهم اتصافي مع مراتك خدها يومين ويروحوا الساحل ولا اي مكان انتم عايزينه وانت واحدة واحدة فهمها بلاش بلاش تمشي ومراتك معيطة بسببك لاي سبب من الاسباب مترحش الشغل انهاردة هقولك خدها وروح دهب في هناك اوتيل لسه فاتح جديد والناس بتشكر فيه هحجز ليكم يومين وانت اطلع واجهز انت وهي وخدها وامشي من سكات
عمار بهدوء… طيب والشغل
وجية بهدوء… ملكش دعوة الواد مالك معايا يلا خد بعضك واطلع يلا
عمار ابتسم وحضن والده وقال بحب… ربنا يخليك لينا بابا ومايحرمناش منك ابدا
وجية بابتسامة… ويخليكوا ليا يارب يلا روح عايز وانا بكلمك القي صوتكم فرحان فاهم
عمار ابتسم… حاضر بعد اذنك
وجية هز راسه وعمار طلع وشاف حورية تنام علي السرير وهي تبكي
قرب منها وقال بحب… حورية قلبي
حورية بغضب ودموع… ابعد عني
عمار ابتسم وقرب منها وقال بحب… طب بحبك
حورية بدموع… مش مسامحاك
عمار قرب اكتر وقال بحب… بحبك برضه
حورية بدموع…. مش هسامحك
عمار اخدها في حضنه وقال بحب…. مهما تزعلي مني هفضل احبك ومش هحب غيرك
حورية بكت في حضنه وقالت…. لا انا زعلانه انت مبقتش تحبني
عمار ابتسم واخدها في حضنه وقال… لو محبتكيش انتي هحب مين انا من غيرك هموت يا حورية انتي نبض القلب انا عملت المستحيل علشان بس اتجوزك وعلشان نتصفي انا وانتي هنروح نقضي يومين في دهب و هاخد اجازة من الشغل خالص علشان افضلك
حورية بابتسامة… بجد
عمار ابتسم… طبعا يلا قومي علشان نسافر
حورية حضنته وقالت بحب….. هجهز الشنطة بسرعة
عمار بابتسامة…. يلا انا هاجي اجهز الشنط معاكي.
……..
تحت كان يجلس وجية علي السفرة مع احفاده وولاده
مليكة بابتسامة… بابا
وجية ابتسم… ها
مليكة قربت منه وقالت بابتسامة… بصراحة يا بابا كدة يعني الكريدت كارد خلصت
وجية بهدوء… خلصت في اية يا مليكة
مليكة بابتسامة… بصراحة روحت انا و صحابي مول وجبنا حاجات كتير وخلصوا
انجي بضيق… لمي ايديك يا مليكة بابا بيملي الكردت لشهر كامل مش كام يوم
مليكة بضيقة…. يعني يا ماما انا بصرف كل مرة كدة هي المرة دي بس انتي عارفاني مش. مصرفة
وفين وفين لما بجيب حاجه وبنول مع البنات
وجية بابتسامة…. اصرفي براحتك يا حبيبة قلب ابوكي انا هحطلك فلوس وانا ماشي متزعليش نفسك
مليكة بابتسامة… حبيبي يا بابا يلا انا همشي بسرعة علشان ورايا محاضرة
وجية بابتسامة… مع السلامة يا حبيبتي
مليكة بابتسامة… باي
خرجت مليكة بسرعة علي عربيتها الحمراء ونوعها لمبر جيني وذهبت باتجاه كليتها
في الفيلا
انجي بضيق… وجية بلاش الدلع ده المفروض تحافظ علي مصروفها الشهري
وجية بابتسامة…. حبيبتي خلاص هي مرة هي مش. بتعمل كدة علي طول وعلشان متتحرجش مع زمايلها
انجي بهدوء.. براحتك
مالك بضيق… بابا
وجية بهدوء… نعم
مالك بهدوء… بصراحة كنت عاوز استاذنك في حاجه
وجية بهدوء… سامعك
مالك بهدوء… في رحلة طالعة تبع الكلية وكنت عايز اطلع هتقعد اسبوع
وجية بهدوء… طيب عايز تروح روح.
مالك بهدوء… بس دي ملهاش علاقة بالمصروف الشهري. بتاعي
وجية ضحك… ماشي يا سيدي هدفع انا
مهاب بمشاكسة… حبيبي يا بوب
انجي بصيق… ولد اتكلم بادب
مهاب بابتسامة… بقولك اية يا ماما هو راضي صح يا بوب
وجية بابتسامة… اسمع كلام امك يلا
مهاب بابتسامة…. علشان خاطرك بس يا بوب
انجي بضيق… مفيش فايدة فيك يلا قوم علي كليتك قوم جاتها نيلة اللي عايزة خلف من نوعيتك.
مهاب بمشاكسة… انا مش هرد عليكي يا مزة بس علشان انتي امي
وجية بحدة… يلا يالا امشي علي كليتك
مهاب بضحكة… ماشي يا معلم باي
وخرج مهاب بسرعة ركب عربيته وطلع علي كليته وعربيته كانت مرسيدس
……… نزل عمار وحورية وهما يمسكون الشنط
بدر بمشاكسة… طب ما تخدوني معاكم ومش هعمل صوت اعتبروني ابجورة
وجية ضحك وقال… اخرس يلا ويلا قوم علي مدرستك
بدر بمشاكسة…. كدة يا جدو وانا اللي قولت هتنصفني
عمار قرب منه وادله قفا وقال…. قوم علي مدرستك احسن ليك
بدر بمشاكسة… ماشي بس هات فلوس علشان امشي
عمار بابتسامة… انت واخد مصروفك مفيش فلوس تاني
بدر نظر لوجية وقال بمسكنة… عجبك كدة يا جدو ياخدني لحم ويرميني عضم دانا حتي كنت بداري
عمار حط ايده علي بؤه وقال بصدمة وهمس… اخرس يا حيوان هديلك اخرس
حورية بستغراب… في اية كنت بتداري علي اية
بدر بمشاكسة… هقولك ياماما ما انتي امي ولازم تعرفي برضه
حورية بضيق… ما تنطق يلا
بدر وهو ينظر لعمار المصدوم وينظر ليه بغضب…
بدر بمشاكسة…. اصل بابا امبارح دخلت عليه لقيته موقع الطبق المفضل ليكي في النيش علي الارض
حورية بصدمة… فتحت النيش من ورايا يا عمار
عمار بتوتر وهو ينظر لابنه بحدة… لا ياحبيبتي ده غصب عني هو اللي وقع من ايدي اصل طنط انجي قالت جبلي الطبق الصيني بس هو وقع اكيد يعني الطبق واحد محصلش حاجه
حورية بضيق… ماشي يا عمار ماشي يلا نمشي.
عمار تنفس بهدوء… يلا
مشيت حورية قدام وعمار نظر بدر بغضب وقال بهمس ليه… اما اجيلك يا كلب
وخرج بضيق من شقاوة ابنه
بدر قرب من جده بمشاكسة وقال بهمس… وجية جدي حبيبي هتجيب فلوس ولا اقول لستي حبيبتي علي البت السكرتيرة واه بقي لما اوصفلها شكلها وكلامها اللي يدوخ اكيد اكيد انت عارف هي هتعمل اية
وجية ابتسم ابتسامه صفراء واتكلم وهو بيجز علي سنانه وقال… اصبر عليا ياابن الك*لب لما نبقي لوحدنا اصبر عليا
وطلع من جيبه 50 جنية وقال… خد
بدر بمشاكسة… بس لا لاء انا كدة ه
وجية طلع 50 جنية تانية وقال بحدة… مش هدفع ولا جنية يا زفت
بدر بابتسامة… حبيبي يا جدو
اخد الفلوس وقال يلا انا ماشي باي
وجية بحدة… قول لسواق يوصلك
بدر بابتسامة.. اوك باي
خرج بدر وقال للسواق…. يلا يا عم محمود علشان توصلني
السواق.. حاضر يا بدر بيه اتفضل
بدر ركب العربية والسواق علشان يوصله
في الداخل…
انجي بهدوء…. وجية كان بيقولك. اية الواد بدر مش برتحاله الواد ده لما بيبقي خبيث
وجية بابتسامة صفراء… ده حبيبي بدر ده ابن الغالين كان بيتمسكن علشان ياخد فلوس انا هروح الشركة علشان متاخرش
انجي بإبتسامة…. ماشي يا حبيبي متتاخرش عليا هستناك علي الغداء
وجية بهدوء… معلش يا حبيبتي مش هعرف اجاي لان عمار مش موجود و هيسافر وهاجي علي بليل
انجي بإبتسامة… طيب ربنا معاك انا هبعتلك الاكل مع السواق.
وجية بابتسامة… اوك يا قلبي باي
انجي بابتسامة… باي
وجية بابتسامة… باي باي يا وجية
وجية الصغير… باي يا جدو
خرج وجيةمن البيت وفتح له السواق العربية وركب وهو بيتذكر بدر و عمايله
وجية بابتسامة وضحكة… واد شيطان يخربيته
اطلع يابني علي الشركة.
.. امرك يا باشا
………
في البيت ذهبت انجي لغرفة حفيدتها ماسة
انجي بإبتسامة… ماسة يا حبيبتي
ماسة بهدوء… نعم يا تيتة
انجي بإبتسامة… مش رايحة المكتب انهارده ولا اية
ماسة بهدوء.. لا مش ورايا حاجه
انجي بإبتسامة… طيب يلا انزلي افطري
ماسة بهدوء… مليش نفس
انجي قربت منها بهدوء.. ليه بس يا حبيبتي
ماسة بهدوء… عادي يعني مليش نفس للاكل
انجي بهدوء… طيب لما تحبي تاكلي قوليلي
ماسة بهدوء… اوك
تنهدت انجي من اسلوب حفيدتها البارد الخالي من المشاعر لا تعلم لما هذا البنت طلعت بهذا الشكل
خرجت من الغرفة بهدوء وقالت لوجية…. يلا يا حبيبي علشان تروح كليتك
وجية بابتسامة… حاضر يا تيتة يلا باي
انجي قبلت راسه وقالت… مع السلامه يا حبيبي خد بالك من نفسك
وجية الصغير بابتسامة… حاضر متنسيش تاخدي الدوا يا تيتة
انجي بإبتسامة… حاضر يا حبيبي يلا روح علشان متتاخرش
وجية ابتسم وخرج بسرعة
………….
سيارة تقف بسرعة عالية تصدر صوتاً مزعجاً
وينزل منها شاب يظهر عليه القسوة الشديدة رغم ملامحه الجميلة الا انه شديد لا يهاب احد
دخل مبني المخابرات بكل قوة ووقار
دخل بخطوات واثقة ينظر بحدة للكل
دخل مكتبه وكان وراها ظابط
انس بحدة…. ها قول اللي عندك
الظابط بتوتر.. ياباشا في محامية بنت حر*ام مش ساكته عماله تنخر ورانا وعايزة تطلعه و بتتحدنا بتعمل كل اللي بتقدر عليه علشان تخرجه
انس بحدة وغل… ومين دي بقي
الظابط بتوتر… اسمها ماسة السيوفي يا باشا.
انس بحدة… بره اخرج بره
الظابط خرج بخوف من عنده
اما انس كان يتحدث مع ذاته بغل و بيقول… نهارك اسود معايا يا ماسة الكلب ان ما ربيتك و خليتك تركعي علشان بس اسيبك في حالك مبقاش انا انس رمزي انا هخليكي. تندمي علي انك دخلتي كلية الحقوق دي
………………
في الملحق كان يجلس عمر بهدوء وهي يتحدث مع سليم ابنه البكري
عمر بضيق…. يعني اية يا سليم
سليم بهدوء…. يعني اني مش عايز اجي اعيش في القاهرة اية الغريب في كدة يا ابوي
عمر بضيق… ياحبيبي انا مبقتش عارف اشوفك.
سليم بهدوء…. يا ابوي اسمعني انا مقدرش اسيب امي و اجي اعيش في القاهرة
عمر بضيق… هاتها معاك.
سليم بهدوء…. امي مش. هترضي يا ابوي مش انا باجي. ليك كل فترة اخلص اللي ورايا هنا وهاجي اشوفك. اوعدك
عمر بضيق… ماشي يا سليم لما نشوف اخرتها
سليم بابتسامة… اخرتها حلوة يا ابو سليم سلملي علي اللي عندك
عمر بابتسامة… ماشي يا سليم مع السلامة
سليم بهدوء… مع السلامه
عمر قفل بهدوء مع ابنه
ندي بابتسامة… ها عامل اية
عمر بضيق… كويس بس مرضيش يجي
ندي بابتسامة… حبيبي مش هيسيب امه ويجي يعيش هنا مستحيل
عمر بضيق… انا بس كنت عايزه جنبي
ندي بابتسامة… معلش يا عمر سيبه علي راحته
رهف بابتسامة… صباح الخير
عمر و ندي… صباح النور
رهف بابتسامة… ماما انا جعانة جدا جدا
ندي بابتسامة.. طيب الاكل عندك في التلاجة روحي كلي
رهف بابتسامة… طيب بابا
عمر بهدوء… نعم
رهف بابتسامة… مش ناوي تزود المصروف شوية 15 جنية دول مش بيكفوا
عمر بهدوء… لا بيكفوا يا رهف غيرك بياخد خمسة وعشرة ارضي باللي ادتهولك
رهف بضيق… طيب
ندي بابتسامة… يلا روحي وصحي اخوكي. يا رهف علشان وراه درس كمان شوية ويقوم يفطر معاكي بالمرة
رهف بهدوء… طيب
دخلت رهف لتيقظ اخاها اسر بهدوء
………………….
في الاسكندرية كان يجلس في مكتبه في امن الدولة
ظابط يبلغ من العمر 33 عام وهو كريم ابن اسيل واحمد
دخل الظابط بهدوء وقال…. صباح الخير يا كريم
كريم بملامح حدة… ها عرفت الجديد يا فارس
فارس بهدوء…. الانتربول في فرنسا هيبعتوا حد من عندهم علشان خاطر يا سيدي نشوف حل اللواء لسه واصل ليه المعلومة دي غير كمان احنا هنتعاون مع المخابرات المصرية علشان القاضية دي مش هتخلص بالسهل
كريم بغضب… ماشي يا فارس روح انت علي مكتبك
فارس بهدوء…. طيب بس اهدي شوية ماشي يلا انا رايح مكتبي
ذهب فارس وكريم كان يجلس بضيق وعصبية
………………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العشق الممنوع الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!