روايات

رواية غموض الحب الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم لولا

رواية غموض الحب الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم لولا

رواية غموض الحب البارت الخامس والأربعون

رواية غموض الحب الجزء الخامس والأربعون

غموض الحب
غموض الحب

رواية غموض الحب الحلقة الخامسة والأربعون

ومازن خرج هو وياسمين وهما في مصدومين وفي حاله صدمه غير طبيعيه فتابع مازن بوجع صدق اللي قال اول واحد تستبعده علشان بتحبه هو اكتر واحد هيكون زباله وتجيلك الطعنه منه
قاسم اتخض وبعد عن جودي بخوف لما شافه واتصدم جدا ووشه بان عليه الخوف وتابع بتوتر ملحوظ. : مازن .. مازن انت فاهم غلط
مازن دموعه نزلت وتابع بوجع ياريت يا صاحبي .. ياريت اكون فاهم غلط ورمى مسدسه على الارض وتابع بدموع اصل هستخدمه على مين ?? على قاسم ?? اخويااا ?? وراح وقف قدامه وضربه في صدره ضربتين بخفه وتابع قول يا صاحبي رد على اخوك فهمه الصح
قاسم بدموع انا مش وحش كده صدقني انا مش وحش زي ما انت شايف
مازن بوجع ودموع متخافش .. لالا متخافش خالص انا نفسي مش عارف اشوفك وحش كده عارف ليه ?? علشان غبي .. غبي ومتعلمتش من غلط مراتي لما شوفتها بتأمن لواحده زباله راحت رمت نفسها في حضن حبيب صاحبتها وهي كانت معتبراها اختهاا .. المفروض كنت اتعلمت من ياسمين الدرس بس عارف ايه اللي يوجع حتي لو كنت ههحذر كنت هحذر من الكل الا انت يا قاسم الاا انت .. علشان كده انت اللي وجعتني وطعنتني في ضهري
قاسم بدموع مازن انا غصب عني صدقني انا
مازن بمقاطعه وعصبيه غصببب عنككك ايييه .. ودموعه نزلت وتابع بعصبيه غصب عنكك اييه يا زباااله يا حيووان ده انت غلطت مع بنت كانت هتبقى مراااتي ..مراات اخوك يااا قاسم ووافقتها ولبستني ليله مش ليلتي وتقولي غصب عنيي لييه هو انت دوست على رجلي بلغلط ده انت دوست على شرفي وحياتي وثقتي فيكك واستوعب وتابع بوجع بس لحظه لالا لحظه انت عملت كل ده تمام هحاول استوعبه انما ازاي ها ?? ازاي قتلت حساام لالا اهي دي لوحدها مش هقدر استوعبها انت عملت كده ازاي ها ???
قاسم دموعه نزلت وسكت فتابع مازن بعصبيه شديده ودموع ردددد عليااااا ازاااي قدددرت تقتل اخوووك ازااااي قدرت تعمل كددده يااا قااااسم وزقه بقوه خبطه في الحيط وتاابع بعصبيه ودموع انت مش هتكون عندي اغلى من اللي من لحمي ودمي وحقه لو من احمد نفسه هجيبه فمتفكرش النظره اللي في عينيك دي هتخليني احن ده انت بكل جحود قتلت اخويااا وغلطت مع اللي كانت هتبقى مراتي وشايله ابنك وكنت هتلبسهولي انا اربيه وبسببه خربت حياتي مع ياسمين اكتر اللي من وجعي من فراقها عيطت في حضنك واشتكيتلك وخونت اختي العيله الصغيره اللي محبتش غيرك لا لا ده انت طلعت وسخ .. ووسخ اوووي كماااان وبص لياسمين وتابع بعصبيه خشي جوه متقفيش قدامه اخاف عليكي منه
ياسمين بدموع مازن ممكن تهدي و
مازن بعصبيه ومقاطعه بقوللك خشي جوووه ده زباااله ووسخ نظرته ليكي دلوقتي مش نظره واحد لمرات اخوه انا مش هأمن اسلم عليه تاني اصلاا علشان اوقف مراتي قدامه
ياسمين بدموع حاضر بس اهدى وافهم اكيد في حاجه غلط لالا قاسم ميعملش كده دي كدابه فاسمعه الاول ودخلت اوضه جودي زي ما قالها بس وقفت جمب الباب علشان تسمع
مازن بدموع ووجع سامع ياسمين سامع بتقول ايه ?? حقهاا بس مراتي اعبط مني علشان لسه بتثق فيك انما انا خلااااص اتعصب وتابع جببت اخري واكتفيييت شوفت الوجع الوااان فمصدق ان اي حاجه ممكن تحصل بس اللي يقهر بجد اني مكنتش بعيط من وجع الدنيا غير في حضنك انت يا صاااحبي .. قولي انا بعد كده لما اعوز اشكي هشكي لمين يا قاااسم بعد ما مكنش ليا غيرك انت وحسام وانت منك لله صدمتني فيك وحرمتني من التاني اللي كان كتفي وسندي اللي كان بيشيل عني وانت هان عليك تقتله عادي تقتل صاحبك وتخون التاني ودموعه نزلت بوجع وتابع بعصبيه رد عليااااا متسكتشش
قاسم بوجع معنديش كلام اقوله كل اللي هتقوله صح
جودي بدموع مشكلتك معاه مش معاياا هو السبب فكل اللي احنا فيه انا اه حبيتك يا مازن ووالله ما حبيت غيرك بس هو منه لله استغلني واستغلك وكل ده علشان مصالحه الشخصيه
مازن بعصبيه ودموع بس يا زباله يا حيوانه انتي زيك زيه ومش هرحم حد فيكم وراح وطى جاب المسدس ومسك قاسم زقه على الارض وجودي جمبه وتابع بعصبيه وهو رافع مسدسه عليهم كل حاجه تتحكيلي دلوقتي حاالا ومن الاول خالص ومسك فونه واتصل بشريف وتابع شرريف خليك معاايا واسمع الكلام ده دلوقتي يلا يا حيوان منك ليهااا احكي
شريف استغرب وتابع تمام
قاسم بخوف لا مازن مازن ابوس ايدك بلاش الحكومه
مازن بعصبيه شدديده هششش اخرس خاالص يا حيوان يلااا احكي كل حاااجه بدل ما قسما بالله هقتلك انت وهي ومش هيفرقلي خلااص انا تعبت وجبت اخرري
قاسم بخوف حاضر هحكي هحكي والله
فلاااش بااااك
يوم خطوبه احمد وياسمين قاسم كان خارج من القااعه رايح يجيب مازن من البار وبيتكلم في الفون مع واحد صاحبه وتابع بحده حاضر جاي جاي خلاص انا مش عارف دماغ اهله دي بتفكر ازااي حقيقي حاجه تقررف يلا سلام انت دلوقتي خلي عينك عليه لحد ما اجي وقفل الفون
فا وهو ماشي سمع جودي بتتكلم في الفون مع صاحبتها اللي برا مصر وتابعت بحب بصي انا والله بحب ياسمين وهي اختي بس بحب مازن من زمان اوي زيها واكتر وكنت بدعي بيه كتير ولما حصل كده وياسمين اتخطبت لاخوه حسيت ان ربنا عايزني انا لمازن وياسمين بردو بقيت مع حد كويس اوي واي بنت تتمناه ويبقى ربنا عوضها وعوضني
-ايوه يابنتي منا عارفه مش بسهوله بس هحاول
-لالا هي بكره وبعده تتقبل ان مازن هيبقى لحد غيرها ولو بتحبني صح مش هتزعل لما انا اكون الحد ده
-اه هي صاحبتي بس الحب مش بمزاجنا وبعدين انا
وبتلف وشها لقيت قاسم واقف وسامعها فخافت جدا وتابعت طب بقولك ايه باي باي دلوقتي وقفلت ورايحه تدخل قاسم مسك دراعها وتابع بتنهيده انتي بتحبيه بجد ??
جودي بخوف هو مين ده انا مش فاهمه تقصد ايه ???
قاسم بتنهيده جودي انا بتكلم جد من فضلك ردي علياا انتي بتحبي مازن بجد
جودي بحزن اه والله بحبه جدا ومن زمان اوي ونفسي اوي يكون ليا
قاسم طب واللي يساعدك ??
جودي بفرح اديله عنيا بس ازاي ده
قاسم بضحك لا مش عايز عينيكي خليهاالك انا هساعدك بس تسمعي كلامي وهيكون نصيبك
جودي بفرح موافقه بس ازاي
قاسم هقولك ياستي انا دلوقتي رايح اجيبه من البار وهو سكران وحالته حاله وانا واثق وعارف صاحبي مش هيستحمل وهيمشي ويسيب الخطوبه وهنا دورك روحي وراه وبيت الرفاعي هيبقى فاضي ومفيش حد فخديه بيتك وخليه يقرب منك وانا اضمنلك هيتجوزك مازن ابن اصول وميفتهوش الغلط
جودي بخوف يخربيت اهلك ايه التفكير ده عايزني اضيع شرفي علشان يتجوزني لالا فكر في حاجه تانيه يا قاسم متهزرش ده انا متربيه معاك وزي اختك ترضهالي
قاسم بتنهيده ماعلشان متربيه معايا وزي اختي فانا صريح معاكي لان ملهاش حل غير كده مازن بيعشق ياسمين بس هي متستاهلش ومش هينساها بسهوله ولو فكر ينساها ويتجوز مش هتكوني انتي البنت اللي يفكر فيها
جودي برفعه حاجب ليه ان شاء الله ناقصني ايد ولا رجل
قاسم لا يا غبيه بس صاحبه ياسمين الروح بلروح فمش هيجي في باله انك تكوني بتحبيه اوي كده فاملهاش حل تاني هو هيقربلك هيتجوزك مستحيل بقولك يتخلى عنك ولو فكر وده مستحيل بس لو حصل وفكر يتخلى عنك انا هقوله حرام وهقنعه يتجوزك
جودي بتنهيده طب حتى لو سمعت كلامك انت هتستفيد ايه من كل ده مش فاهمه
قاسم تنهد بعمق وتابع لا من ناحيه هستفيد فهستفيد كتير اول حاجه مازن صاحب عمري وانا شايف ان ياسمين دي زباله اوي ومتستاهلش حبه ودمرته نفسيا فانا عايزو يتجوز اللي شارياه وبتحبه بجد لاني عارف هتصونيه وهتحببيه فيكي وهتعوضيه عن ياسمين لانها بجد وجعته والاستفاده التانيه ان انا في مشروع شغال عليه وده عايز فلوس كتيير جدا ومش هعرف اجيبها منين فبما انك هتكوني حرم مازن الرفاعي اللي مؤخراا بقي معاه فلوس كتيره جداا بسبب الارض ميمنعش انك تساعدي اخوكي بمبلغ محترم كل شهر
جودي بضحك ااه قول كده بقى
قاسم لا وغلاوه نور عندي انا فعلا عايزك ليه علشان بتحبيه بس بما اني هبقى صاحب الفضل عليكي فتديني من فلوسه اللي هتبقي ليكي لما تتجوزيه
جودي طب وانت متاخدش منه ليه
قاسم بتنهيده لا مازن ضد مشروعي ومش عايزني اخاطر فيه لما لمحت قدامه كان ضددي جدا وخاف اخسر واعتقد انتي مش هيفرقلك بعد كده لما تديني الفلوس اللي عايزها مازن فلوسه بقيت كتير
جودي بابتسامه المفروض اعتبرك صاحب ايه نوعه جدع ولا طماع ??
قاسم بتنهيده لا جدع علشان عايزله البنت اللي تحبه وتصونه ومش طماع بس هي الدنيا كده بتيجي على ناس وناس لا وانا يتيم ولوحدي انما مبغيرش منه ولا بحقد عليه عايزه تتجوزيه ومتدنيش جنيه خلاص يا جودي براحتك
جودي بابتسامه لا هديك ومن اول ما يقرب مني كمان مش من اول ما نتجوز هاخد منه وهديلك واشتغل في مشروعك وانجح وعيش وانا بردو هعيش مع مازن اللي فضلت طول حياتي بتمناه وهيبقى ليك انت الفضل طبعا
قاسم ابتسم وتابع حلو جداا اتفقنا وهبعتلك اسم مخدر كويس هاتيه لمازن وحطيه في اي كوبايه مايه
جودي بستغراب ده اشمعنا
قاسم بغمز منشط علشان ليلتكم يا عسل بحيث السُكر منفعش المنشط هيشتغل ويحرك رغبته
جودي بضحك اممم فهمتك خلاص اتفقنا روح هاته انت وانا هدخل لياسمين
قاسم بابتسامه اتفقنا
وراح بلفعل جاب مازن وقعدوا في الخطوبه ومازن فعلا مستحملش ومشي فغمز قاسم لجودي فراحت وراه
جودي بقلق مالك يا مازن في ايه
مازن بدوخه وهو ماشي مفيش حاجه يا جودي روحي انتي ارجعي انا كويس
جودي سندته وتابعت بخوف لالا ده مش منظر واحد كويس خالص استني هروحك
مازن بحده يابنتي قولتلك روحي انتي انا كويس الله
جودي بحزن يا مازن انا خايفه عليك والله اهدى
مازن بدموع انا كويس .. كويس جداا متخافيش
جودي سندته ومشيت بيه وتابعت هوصلك وارجع بس مينفعش اسيبك كده
وبلفعل وصلوا وتابعت بحب طب بيتكم مقفول مفيش حد فوق تعالى عندي ريح شويه لحد مايجوا
مازن بتعب لالا ميصحش يا جودي خليني هنا
جودي بحب يا ابني انا اختك مالك في ايه
مازن بتعب ودوخه مش عايز حد يتكلم عليكي
جودي بحب لالا متخافش تعالى بس وسندته وطلعت شقتها وقعدته على الكنبه وقفلت الباب ودخلت غيرت لشورت قصير ضيق وتيشرت حمالات وفوقيه تيشرت نص كم اقصر من الحمالات وخرجت وراحت جابتله مايه وحطت فيها المنشط وطلعت وتابعت بحب امسك يا مازن اشرب
مازن بصلها بستغراب بس مكنش مركز اوي فمهتمش ومسك الكوبايه شربها وسابها على جمب
جودي بحب ادخل ريح شويه جوه لحد مايجوا هقولك
مازن بصلها وتابع بدوخه لالا خليني قاعد هنا
جودي قعدت جمبه ورجليها واضحه جدا قدامه وتابعت بحب على راحتك خليك هنا
ودقايق والمنشط اشتغل فجبينه عرق وبصلها بشهوه وتابع انتي ازاي حلوه كده
جودي بتمثيل حلوه كده ازاي يعني
مازن اعتلاها وهي علي الكنبه وتابع حلوه اوي خلتيني احس اني عايز قربك
جودي اتوترت شويه وقالت هتقول كلام يحسسه انها غصب عنها علشان لو افتكر حاجه فتابعت مازن انت مش فايق فمش عارف بتقول ايه ابعد عني من فضلك
مازن وطي دفن وشه في رقبتها وحضنها جامد وتابع بحب ياسمين انا بجد بحبك وعمري ماضعفت غير قدامك انا بجد عايز قربك اوي خليني اقضي معاكي شويه وقت حلو وانسى كل حاجه
جودي قلبها وجعها ودموعها نزلت وسكتت فمازن قام وشالها بين ايديه ودخل اوضتها ونزلها على الارض وشد وسطها ليه وحضنها وتابع انا بحبك اوي بجد
جودي بتوتر مازن ممكن تبعد عني انت حقيقي وترتني ورايحه تبعد فمسكها وتابع بشهوه لالا متبعديش عني بقولك انا محتاجلك اوي بجد وقلعها التيشرت النص كوم ورماه على الارض ووقفت بلحمالات وشدها ليه ودفن وشه في حضنها وباسها في رقبتها وجودي ساكته ومستسلمه ليه وغمضت عينيها وفاجاه حست انه تقل عليها جدا وهتقع بسببه فبصتله وتابعت بخوف مازن ..مازن مالك في ايه ووقعت على السرير بسبب تقله اللي عليها وهو جمبها فاتعدلت وقعدت كويس وعدلته وبصتله وتابعت وهي بتخبط على وشه مازن .. انت يا ابني .. مااازن ونفخت بضيق وتابعت يخربيت ام الحظ ده وقامت جابت فونها واتصلت بقاسم
قاسم وقف على جمب في الفرح وتابع بهمس ايه يا بنتي في ايه لحقتوا خلصتوا ??
جودي بضيق خلصناا ايه بس ده شكله نام
قاسم بضحك نام ازاي يعني انتي هبله يابت ده انا قايلك اسم منشط يحرك لوح التلج
جودي بضيق ماهو اتحرك والله بس نام تعالى شوفه وقول ههبب ايه في المصيبه دي
قاسم بضحك وانا مال امي جتك ستين نيله تلاقيكي قاعده قدامه بجلابيه سديتي نفسه فنام من كتر الشرب
جودي نعمم يا حبيبي قول كلام انت قده بس
قاسم بضحك جودي مش وقتك انتي فقريه ومعرفتيش تستغلي الموقف هقفل انا وانتي حاولي صحيه ولا اي حاجه
جودي بحده اصحيه ايه انت اتجننت يا ابني بقولك نام والله شوفلي حل مش انت اللي فكرت في ام الفكره دي
قاسم بضحك طب اقفلي اقفلي انا هجيلك نشوف هنهبب ايه وارجع تاني
جودي بضيق سلام
وراح لحسام وتابع في ودنه بقولك ايه يا غالي هروح انا مشوار ضروري مش هتأخر وجاي علشان لو نور سالت عليا
حسام بحب ماشي يحبيبي روح
وبلفعل قاسم مشي ووصل بيت جودي وخبط ففتحتله وهي لابسه الشورت والتيشرت الحماله زي ماهي فبصلها بصدمه وبلع ريقه بتوتر وتابع يخربيت اهلك انتي ازاي تفتحيلي كده
جودي بضيق قاسم مش وقته بالله عليك ادخل شوفه
قاسم بتنهيده فينه مازن
جودي جوه اهو وشاورت علي الاوضه
قاسم حاول ميركزش معاها ودخل الاوضه وراح عند مازن وحاول يشوفه نايم عادي ولا بعمق وتابع بصدمه يخربيت اهلك انتي عملتي فيه ايه ده نايم بعمق ومش هيستجيب لو طبلتي
جودي بغرور والله معرفش عمل كده ازاي اديك شايف
قاسم بصلها بتوتر وتابع هو كلمه الحق تتقال انتي بس لوحدك تحركي لوح التلج مبالك بيكي وبلمنشط كماان !!! ده انا كده مصاحب واحد باارد اكتر من قاره انتاركتيكا
جودي ضحكت وتابع قاسم مبهزرش بجد هنتصرف ازاي كده
قاسم هو لمسك اي حاجه طيب ??
جودي بتنهيده بس يحبيبي .. بس يحبيبي بقولك نااام ما انت شايفه اهو هو كل اللي عمله حضني وباس رقبتي
قاسم فضل يضحك وتابع لا كتر خيره بصراحه يخربيت اهلك انت وبرودك يا مازن بس حلو كده على الاقل هيبقي فاكرهم طشاش انه هبب اي حاجه
جودي بتنهيده والله شكله البتاع اللي قولتلي احطه ده فشنك ولا ليه اي لازمه لان انا حطيت كتير بدل واحده قولت علشان نخلص بس اديك شايف اللي حصل
قاسم بصدمه يخربيت اهلك ما طبيعي كتره غلط فجيه معاكي بنتيجه عكسيه كده فهمت ووضحت نام بعمق لان كتره فعلا غلط
جودي بضيق يخرااابي على حظي المنيل مكنتش اعرف طب وكده ايه الحل??
قاسم بتنهيده بصي لو صحي هيصحى فايق فبلتالي هيقولك شكرا علشان خوفتي عليه ويعتذرلك علشان هيبقي فاكر طشاش كده انه باسك ويمشي وانسي بقى تجتمعي بيه في مكان تاني لوحدكم فاهو لازم انهارده يحصل كده بأي طريقه علشان يصحى يشوفك جمبه
جودي بتوتر طب بص هقولك ممكن انت تمشي وانا هنام جمبه وخلاص اكن حصل بينا كده وهو كده كده عميان من الشرب مش هيعرف يحدد بقى لانه هيبقى فاكر طشاش انه قرب مني
قاسم لا ذكيه جداا وانا معاكي هيصدقك وهيعديها بس يوم دخلتكم بقي ياروح امك مش هيعرف انك كنتي بتكدبي عليه ????
جودي بضيق يعني انت شايفو يا قاسم بيحبني اوي وهيقرب مني تاني بلا مرار
قاسم بتنهيده انتي هتبقي مراته وليكي حقوق لو مقربش اول يوم هيقرب تاني يوم مقربش اسبوع هيقرب الاسبوع اللي وراه هي مفيهاش مهرب مسيره هيلمسك ويعرف وساعتها هيطلقك مازن بيكرهه الكدب وانتي كده هتباني استغفلتيه
جودي بضيق اووف طب والعمل
قاسم بصلها برغبه وتابع اقولك انا ياروحي وبيفتح زراير قميصه
جودي بخوف قاسم انت اتجننت صح بتعمل ايه ??
قاسم بصلها برغبه وتابع هيفرق معاكي ايه انا من مازن ما اخويا بردو المهم المصلحه تتم
جودي بصدمه انت بتقول ايه يخربيت اهلك انت اتجننت ???
قاسم سند مازن قومه ونيمه على الكنبه اللي في الاوضه وقلع قميصه ورماه وبيقرب منها وهي بتبعد وتابع اهدي بس هتعرفي اني عامل عليكي
جودي بدموع وخوف لا طبعا مازن وقولت هيتجوزني انما انت ايه بقى
قاسم برغبه : هساعدك تتجوزيه يحبيبتي انتي اللي محتاجه قربي مش انا
جودي بخوف ودموع لا ماهو واضح
قاسم حضنها و دفن وشه في رقبتها وتابع بهمس لا وبصراحه انا كمان محتاجلك
جودي بخوف طب اعتبر وافقتك .. نور ايه عادي تخونها???
قاسم شالها وحطها على السرير وتابع هو بيقرب منها اكتر وانتي مين قالك ان قربي منك هيخلي في مجال انك تقارني نفسك بنور .. نور دي حبيبت عمري
جودي غمضت عينيها وتابعت بخوف طب وطلما هي حبيبت عمرك بتخونها معايا ليه وكمان دي صاحبتي وانا مش عايزه احس اني بخونها لاني مشوفتش منها غير كل خير
قاسم بشهوه لا يعمري انتي بنسبالي جسم مش اكتر حسيت بحاجه وعايز اجربها انما مش بحبك ولا هحبك انا مش هحب قد نور فعلشان محافظ عليها وهي محافظة على نفسها فمش بطول منها حاجه ورغبتي بتفضل جوايا فجات فرصه قدامي افرغها اقول لا مثلا ومتخافيش هي مش هتعرف حاجه انسي انها صاحبتك الشويه دول
جودي بخوف قاسم انت بتغلط والله العظيم
قاسم باسها وهمس اعتبري اني محتاجلك علشان رغبتي وانتي محتجالي علشان مازن يتجوزك وهي ليله ومش هتقرر فسيبك من اي حاجه وعيشيها
جودي بدموع بس انا بحب مازن وحاسه ان كده هتبقي خيانه ليه
قاسم وطى باس رقبتها وهمس منا بقرب منك اهو هل انا بخون نور لا مش بخونها انا بحافظ عليها ومش هتجوز غيرها ولا هشوف غيرها وعلشانها بجد جيت على احتياجي ليها كتير ووافقت ناجل الفرح زي ماهي تختار علشان صغيره وبتتعلم بس انا شاب 25 سنه جبت اخري بصراحه وجات قدامي بنوته قمر اوي زيك فمعرفتش اخلي مشاعري متتحكرش بصراحه هو حقيقي مازن متخلف انه نام جاله نوم ازاي ده بس
جودي بضحك لا يا راجل
قاسم بهمس اه والله مبهزرش معاكي حقيقي حركتيني خليكي معايا بس وسيبك من كل حاجه وباسها
وقرب منها اكتر وبعد شويه وقت قام وقف علشان يلبس وسابها
جودي قامت اتعدلت على السرير ورفعت الغطا عليها كويس ودموعها نازله وقامت وقفت بلغطا فالملايه اللي على السرير كانت عليها بقعه دم
فابتسم قاسم وتابع طب ده انا يبختي بقى ان نالني الشرف اكون اول راجل في حياه القمر
جودي بدموع قاسم بجد اخرس خالص انا مرعوبه
قاسم لبس هدومه ومسك دراعتها وقعدها على السرير وتابع متبقيش غبيه نامي واستريحي وانا هجيبهولك دلوقتي وانيمه جمبك وهيصحى يشوف الدم ده مستحيل يفكر في اي حاجه تاني غير انه لمسك فهتيجوزك خلصت خلاص متقعديش تفكري كتير
جودي بدموع يخربيت قلبك الجامد ده يا شيخ انت ايه مش خايف ???
قاسم وقف يسرح شعره وتابع بنسبالي لا مش خايف ولا انتي كمان تخافي لان هي خلصت خلاص واللي حصل حصل وانا بصراحه مقدرش اقرب لنور دي عيله صغيره مش عايز اكسرها واخليها تحس انها كسرت اهلها مع انها مراتي على فكره وحقي حاجات تانيه كتير بس تقفيلتها السودا دي حتى في الاحضان اللي بتمنعها عني وصلتني لكده انا راجل وليا احتياجاتي
جودي بدموع هو انت مسمي نفسك كده بتحبها ??
قاسم بصلها وتابع وبموت فيها ومش متخيل راجل غيري يلمسها ولا هقدر ابعد عنها واعيش في حياه هي مش فيها .. نور كل دنيتي وبحبها دي كلمه قليله بس انا قربي منك مش معتبره بجد كرهه ليها او خيانه لا دي حبيبت عمري وده مجرد احتياج واشبعت رغبتي وخلاص خلصت … عامله الحوارت دي كلها ليه انتوا بطبعكم عاطفيين زياده والموضوع ده لازم يكون مع اللي بتحبوه علشان كده حضرتك متأثره اوي اكني ضربتك بلناار انما بلنسبه للراجل لا الرغبه حاجه .. والحب حااجه تانيه خالص والدليل ان في رجاله كتير بتتجوز اربعه بس الحب لواحده بس .. بس هل معناه مش بيقرب من التلاته التانيين لا بيقرب ويتبسط عادي ومسك دقنها وتابع فا فكي كده يا قطه
جودي بحده امشي اطلع برا
قاسم بضحك طالع طالع مالك في ايه وراح سند مازن ونيمه جمبها وغمز وتابع علشان تشكريني بس
جودي بحده اشكرك اه وماله امشي غور من وشي يا قاسم
قاسم بضحك غاير ياختي علشان راجع الخطوبه يلا باي
ومشي وقفل الباب وهي فضلت تعيط وفعلا مازن لما صحي صدق انه هو اللي لمسها وهداها لانها كانت منهاره عياط ومشي واتكلمت معاه بليل واكدلها انه هيتجوزها ساعه لما مامتها سمعتها لما كانت في البلكونه واتخضت وبعدين عرفت انها حامل وعيطت واترجت الدكتوره تنزله مرضيتش فاتصلت بقاسم ومكنش بيرد بعدين رد وتابع بحده عايزه ايه يا خراا في ايه
جودي بعياط وخوف قاسم ..قاسم ارجوك لازم اقابلك دلوقتي حالا
قاسم بحده تقابليني ايه هو انتي دماغك تعبانه
جودي بخوف ابوس ايدك لازم اقابلك ضروري
قاسم نفخ بضيق وتابع خلاص خلاص روحي شقتي انا ونور هبعتلك اللوكيشن وهجيلك هناك
جودي بعياط تمام ابعت
وبلفعل راحت واستنته على السلم وهو جيه وبصلها بضيق وفتح بلمفتاح ومسك دراعها قومها وشدها ودخلوا وقفل الباب وتابع بحده هاا خير اؤمريني
جودي بدموع وخوف انا حامل يا قاسم
قاسم اتصدم بشده ومسك شعرها جامد فصوتت وتابع بحده ايه ياروح امك ?? قولتي ايه ??
جودي بعياط وخوف حامل طب انا مالي طيب بتخوفني منك ليه هو بمزاجي
قاسم بعصبيه حاامل يعني ايه ?? يخرربيت ابووكي
جودي اتخضت وتابعت بدموع وخوف: اناا مالي ما انت السبب فكل اللي احنا فيه ده
قاسم بحده ليه ياروح امك هو انا من مره لمستك هتيجي تقوليلي حامل هصدقك ماخلاص مبقاش في عليكي دليل ايش عرفني انا انه ابني
جودي بعصبيه ودموع ااه يا زبااله يا
قاسم قاطعها لما ضربها بلقلم بقوه فوقعت على الارض وصرخت بالم فوطى على ركبته قدامها ومسك شعرها وتابع بحده حامل مش حامل انا ميخصنيش روحي شوفي هتهببي ايه مع نفسك انا مش ناقص بلاوي
جودي باست ايديه وتابعت بعياط وخوف: علشان خاطري يا قاسم علشان خاطري شوفلي حل مازن اه صدق ان هو اللي لمسني بس البيبي ده ابنك والله العظيم ابنك انا محدش لمسني غيرك وانت شاهد على كده وانت اللي اقنعتني بلفكره دي من البدايه فانا مرعوبه ده دليل ضدي انا شيلاه جواايا
قاسم غمض عينيه بضيق وتاابع جودي انا مش ناقص سقطيه وخلاص انا كده كده طبعا مش عايز عيال منك السر ده لو اتعرف احنا هنروح في داهيه وانا هخسر مراتي الموضوع بنسبالي كان وقت حلوه بقضيه مش اكتر انما هترسي ان ممكن اخسر نور يبقي تغوري انتي واللي في بطنك في ستين الف داهيه
جودي بعياط والله اتحايلت على الدكتوره مرضيتش تجهضني اهبب ايه طيب واخاف يحصلي حاجه وكمان وانا جيالك روحت اكلم دكتور واحده قالتلي عليه لما شافتني بعيط وحكتلها فروحت لاقيته زباله وعايز يقرب مني الاول قبل العمليه ويقولي ما انتي كده كده شمال ومش كويسه جات علياا انا فخوفت منه ولميت عليه الناس ومشيت وجيتلك دلوقتي قولي اعمل ايه ارجوك
قاسم بضيق ياستي ماكنتي تسيبه يقربلك وبعدين يسقطك ونخلص هو هيموتك يعني
جودي اتصدمت وتابعت بعصبيه ودموع لييه هو انت شايفنييي اييه يحيوااان
قاسم ضربها بلقلم ومسك شعرها تحت صراخها وتابع بعصبيه شاايفك بت زباله رخيصه ملهاش اي ستين لازمه وانتي واللي في بطنك متفرقوش لياا بجنيه فاتفضلي غوري كده وقولي لمازن انك حامل فيسرع في موضوع جوازكم ده اللي عندي
جودي بعياط وافرض البيبي جيه شبهك ولا نسخه منك بلظبط ترضاها عليااا يقولوا في الرايحه والجايه ابنك شبه قاسم
قاسم بعصبيه مايقولوا ولا يتنيلوا انا مال امي هو انا مثلا يعني رايح اتجوزك علشان الخرا اللي في بطنك ولا ايه ?? ياابت ده انا سايبك في سريرك جمب صاحبي ملفوف عليكي ملايه انتي عبيطه ولا ايه انا عمري ماهبصلك انتي اخرك معايا شويه وقت حلوين وخلاص ولو على ابني مش مهم حتى لو شبهي مازن صاحبي وانا هبقى جوز عمته مفيهاش اي حاجه
جودي بدموع وعصبيه: انت بتقول اييه !! هو انت شيطاااان ??!!! مش بتحس هتخلي ابنك ضنااك يقولك يا جوز عمتي يا قاااسم
قاسم بعصبيه علشان انا محبتش غيرر نوور وهي عندي في كفه والدنيا كلها في كفه فمتدخليش حياااتي تبوظيهااا قولتها وهقولها انتي وابنك ميفرقوليش وانتي كده كده عايزة مازن مش عايزاني
جودي بدموع ااه انا فعلا عمري ما كنت هفكر اتجوزك بس صعبان عليا ابني
قاسم بسخريه لا ميصعبش عليكي يا حنينه بابا مازن صاحبي وانا وهو واحد عاادي قومي بقى كده غوري وقوليله انا حامل اما سقطي عند اي حد وميخصنيش هيطلب منك ايه قبل العمليه
جودي قامت وقفت وتابعت بعصبيه ودموع حقيقي قذر ونزلت وقفلت الباب بعصبيه
وراحت بلفعل قالت لمازن لما ياسمين سمعتهم بعدين ابتدى قاسم يكلمها يطلبها وتروحله شقته هو ونور غصب عنها ساعه لما فضلت تترجاه وبردو قرب منها وصورهم علشان يذلها وفضل كده كل شويه واخرهم لما كان مع نور في المطعم وجودي قالت لمازن انا هنزل لصاحبتي نزلت علشان قالها انا في المطعم مع نور وهوديها شقتنا تشوف كام حاجه وهروحها وارجع والاقيكي فيها جاهزه ومستنياني ونور قالتله انت بتكلم مين قالها الشغل مدير الحسابات وساب الفون وجودي كانت بتطاوعه علشان مصورها
بعدين يوم فرح حسام كان بيكلمها يتفق معاها على معاد ورفضت واتعصبت وحسام سمعها فرمت فونها في البيسين فحسام كلم مازن قدامها وقاله قابلني في شقه النيل فمشي من قدامها وهي راحت تدور على قاسم فشافته واقف مع ناس فراحت شدته من وسطهم وتابعت معلش اسفه هقوله حاجه
قاسم وقف على جمب معاها وتابع بعصبيه يخربيت اهلك انتي بتهببي ايه وبعدين مش قفلتي في وشي غوري دلوقتي مش وقتك لحسن حد يشوفنا
جودي بعياط وخوف قاسم مش وقته ارجوك اتصرف حسام سمعني ورايح لمازن شقه النيل وهيقوله كل حاجه
قاسم بصدمه نعم ?? الله يخربيييت اهلك غوري انتي خلاص هروحله بسرعه
جودي بخوف ودموع هتروحله تعمل ايه فهمني
قاسم بخوف هقوله الحقيقه ده صاحبي وعارف هكلمه واقنعه ازاي وهخليه يسكت ويبقى كتر الف خيري لو وصلت معاه انك تسافري برا وتغوري ويسيبك في حالك وفكك من مازن خاالص خلاص وبرا هتولدي بكل سهوله من غير جواز عادي وانا كده كده مشروعي كسب ومبقتش محتاج فلوسك وهبعتلك انا كل شهر حاجه علشان ابني مش اكتر
جودي بدموع وامي هسيبها لمين ومازن وجوازنا ده خلاص كانت هانت بعد فرح حسام هتجوزه
قاسم بعصبيه انسي كل الدنيااا خلاااص حسام لو فتح بوقه هنروح انا وانتي في ستين داااهيه وبردو هتخسريه بس هتخسري حاجات كتير معاه
جودي بعياط خلاص روح واخلص وطمني
قاسم بخوف طيب طيب
وفي لحظه شيطان من كتر خوفه راح مقرر ان حسام لو رفض هيقتله فخد السكينه ولانه عارف البيت كويس علشان بيته هو والشباب فدخل من الباب الخلفي لانه عارف مفيهوش كاميراات وطلع وكان لابس جلافز في ايديه وفي رجليه حاطط كياس فوق الكوتش وخبط
ففتح حسام وتابع بتنهيده هو انت يا قاسم .. ادخل ادخل
قاسم دخل بتوتر وايديه ورا ضهره وتابع بتنهيده ايه مالك في ايه
حسام بحده مالي في ايه ده انا دمي محروق شوفت جودي بنت الكلب الزبااله طلعت حامل من واحد تاني غير مازن ولبستهاله
قاسم غمض عينيه بتوتر وتابع مانا عارف
حسام اتصدم وتابع عارف !!!!! عارف وسااكت يا قاسم !!واتعصب وتابع انت اتجننت ده صاحبك كان هيتجوزهااا
قاسم بتوتر بص يا حسام انا هقولك كل حاجه
حسام بصدمه نهاارك اسود ومنيل كل حاجه ايه وانت مالك اصلا بلموضوع ده فهمني
قاسم بحزن انا اللي لمست جودي وهي حامل في ابني
حسام اتصدم بشده وتابع نعم ?? انت بتقول ايه ?? انت يا قااسم !!! لالا مصدقش لا صااحبي ميعملهاش ومسكه من لياقه قميصه وتابع بعصبيه انت ايه الهبل اللي بتقولوا دده هاااا انت اخر حد ممكن يخون مازن ونور لا مستحييل بتقول على نفسك كده ليه فهمني
قاسم بدموع طمعت يا صاحبي طمعت وقولت هجوزهالو وهاخد من وراها فلوس لمشروعي بس مش اكتر .. بس الموضوع عك مني اوي ومعرفتش اوقفه جودي خدت مازن وروحت بيتها علشان يلمسها وتتجوزه ودي فكرتي بس مازن نام وانا لما روحت اشوف هنعمل ايه احلوت في عيني وضعفت يا صاحبي فاللي لمسها انا مش مازن بس اقسملك بالله انا بحب نور اوي ومش قصدي اخونها بس فضلت مع جودي وده احتياج وكنت هبطل اكلمها لما اتجوز نور انت اكيد فاهمني
حسام بدموع صاحبك !! صاحبك ايه وزفت ايه انا حاسس نفسي واقف قدام واحد معرفوش مش قاسم صاحبي اللي كالت معاه عيش وملح وعيطنا وفرحنا وعملنا كل حااجه سوا انت واقف تقول لصاحبك التاني انك خونت صاحبنا التالت اللي بيحبك وبيموت فيك وجيت على شرفه لان دي في حكم خطيبته خلاص وهتتجوزه كمان .. لالا انت بتبرر ايه بجد ?? انت بتبررلي الخيانه ومش اي خيانه ده لو واحده تانيه هتبقى بردو زباله وخاين وملكش غفران لانك واخد ست البنات سندريلا بحق وحقيقي وتملى عين اي راجل فا دي بقلبها الحنين وجمالها وطفولتها متتخانش يا قاسم بس انت اوسخ وغلطت وبتغلط مع خطيبت اخوك لالا بجد انت بتقول ايه انا مش مستوعب !!!
قاسم بدموع انا غلطت يا حسام ومش هقررها بس اوعدني تسكت وانا هسفرها برا مصر وابعدها عن مازن خاالص والله العظيم
حسام بسخريه وانت فكرك ان انا هسمحلك تتجوز اختي وتقعد وسطي انا ومازن تاني بعد اللي عرفته انهاارده لا يحبيبي تبقى بتحلم يا قاسم انت اه صاحبي وكنت زيك زي سيف عندي بس المثل بيقول انا واخويا على ابن عمي وانا وابن عمي على الغريب وانت الغريب اللي مستحيل اقف في صفه واسيب حياه اخواتي تخرب ورايح يمشي فقاسم طلع السكينه وغرزها في صدره فتألم وصرخ بوجع بوجع اااه وبصله بصدمه ووجع وتابع كمان يا قاسم … كمان عايز تموتني ووقع على الارض وقاسم كان بيبصله وبيعيط فتابع حسام ودموعه بتنزل بتقطع ووجع : متخ يلتش كل ده يط لع م نك انت يا صا حبي
قاسم بدموع حقك عليا انا غلطت والطمع عما قلبي وبصيت للفلوس وعكت مني بحاجات اكتر بعد كده بس ربنا يعلم بحبك ازاي وانت مسبتليش فرصه تانيه يا صاحبي واستخصرت فياا البنت الوحيده اللي حبيتها وهي اللي فضلالي من كل الناس لاني وحيد وكنت هتخرب حياتي وتقولها فحقيقي متمناش انك تتلحق وتعيش
حسام بدموع ووجع .. مش هس امحك يا قا سم حقي هيجي دنيا واخر ى خليك فاا كر وابتسم بسخريه ووجع وتابع
يا صا حبي .. انت ندم تني على كل لح ظه عيطت و فر حت فيها في حضنك يا حيوان اتمنى ماز ن وعينه دمعت اكتر وتابع وحبيبت قلبي نور يعرفوا الحقيقه .. نور دي قلبها من دهب وخساره فيك وواثق في ناس تستاهلها اكتر منك وهتصونها ومازن غلط لما اعتبرك زي احمد واكتر وامنلك فكل حاجه حتى على بنته واخته الوحيده
قاسم دموعه نزلت اكتر وتابع مش هشوف نفسي غلطان انا اه موجوع عليك بس اخسر واحد احسن ما اخسر كل ناسي كفايه عليا موت اهلي واني وحيد
حسام بدموع ووجع يمهل ولا يهمل يا قاسم مش هتاخد نور بردو ومسير الحقيقه تبان
قاسم دموعه نزلت ومشي بسرعه قبل ما مازن يجي وطلع من الباب الخلفي وفضل يجري ولقي فون ارضي في الشاارع فاتصل بلغ الحكومه عن جريمه قتل وبلفعل بعدها ب 10 دقايق مازن وصل كان حسام خلاص روحه بتطلع وملحقش يكلمه بس قاله جمله جودي ابنها ودي جمله صغيره بس مفتاح لكل حاجه لان لما يتعرف ان البيبي مش ابنه يبقي هيقول مين ابوه ?? وليه اسمها اتقاال من حسام اخر حاجه ?? فالما يعرف انه مش ابنه ويروح يبهدلها هي هتخاف على نفسها وهتعترف ان اللي قتل حسام ابو البيبي مش هي وابو البيبي هو قاسم فكده كل حاجه وضحت انه قتله علشان ميفضحهومش
بااااااك
مازن كان مصدوم اوي ودموعه بتنزل وهو سامعه فتابع قاسم بدموع بس كده هو ده اللي حصل
مازن بوجع ودموع هو ده اللي حصل !!! لا ياجدع ببساطه كده ده اختصار كل اللي قولته ده ان وربنا مرضاش بلظلم وتمن غلطتكم كان بيبي ابنكم هي شيلاه ضدها وبسببه عرفنا كل حاجه وكمان صح ما معروف انك انت الوحيد اللي تعرف الشقه من مداخلها ومخارجها فدخلت من الباب الخلفي وخرجت علشان كده الكاميرا مجابتش حد غيري انا وحسام دخل وشال مسدسه في جيبه وفضل يسقف وتابع بوجع ودموع دي عايزه تسقيفه لا حقيقي براافو ده انت الشيطان بنفسه يسقفلك ويتعلم منك يا قاسم
قاسم بدموع مازن انا والله م
مازن بعصبيه ومقاطعه انت زبااااله .. زباااله وحيوان ووسخ وابن ستين كلب ومفيش كلمه قذره هتوفيك حقك انت اقذر من القذاره ذات نفسهاا ده حتى الشيطان بيبقى معروف انه وحش وبيوقع الناس وبيحرض على الذنوب انما انت خونت صاحبك وخونت مراتك وغلطت مع بنت وحامل منك وقتلت وعملت كل حاجه وسخه في الدنيا وانت مش معروف انك كده فانتا متخيل انت اوسخ واقذر من الشيطان بمراحل ازاي ???
قاسم بدموع ووجع مجاش في بالي كل ده يحصل انا قولت هجوزلك بنت بتحبك واخد فلوس وخلصت خلاص بس الموضوع عك مني لما جيت وشوفتها لابسه كده معرفتش اتحكم في رغبتي وغلطت والغلط جاب غلط اكبر لحد ماوصلت لهنا بس والله العظيم مكنش نيتي كل ده
مازن ضحك من بين دموعه وتابع مكنش نيتك اه لا حقيقي هعيط وهتأثر قاعد قدامي بكل بجاحه بتبرر حاجتين ملهمش غفران القتل والزنا لا حقيقي صعبت عليا يا قاسم ويوم ما تضعف ولا رغبتك تحركك وتطاوعك تعمل ذنب كبير زي ده تعمل كده في بنت انت مخطط هترميها جمبي وتقوم علشان انا اتجوزها وشرف صاحبك اللي انت بهدلته ده عادي بنسبالك واختي اللي خونتها وكسرتها دي عادي بنسبالك واخوياا اللي قتلته عاادي بنسبالك يااه ياخي ياااه ده انت طلعت وسخ وزباله اوي ومغلطش حسام لما قال اني غلطت لما امنتك على اختي وحياتي واعتبرتك اخويا وصاحبي ياخي ده انا كنت بحكيلك همي وبقعد معاك اكتر من مراتي نفسها وقومه من على الارض وضربه بلبوكس بقوه وفضل يضربه تحت صراخ قاسم وتابع بعصبيه انا اللي غلطان حقيقي مش انت وجودي فضلت تعيط وتابعت بخوف ابوس ايدك انا ماليش دعوه مشيني انا ارجوك يا مازن
مازن بعصبيه وهو بيضرب قاسم تابع بس يابت اخرسي خالص مسمعش حس اهلك يا زباله
قاسم بوجع ودموع ااه علشان خاطري يا مازن خلاص ارجوك سامحني واديني فرصه تانيه
مازن فضل يضربه اكتر لحد ما جاب دم من شفايفه ومناخيره وتابع بعصبيه ودموع فرصه تانيه ايه يا زباله يا حيووان ده انت قتلت ابن عمي يوم فرحه وخربت حياتنا ده الموت نفسه مش هيبقي عقاب ليك علي افعالك بس لا انا مش هسكتلك يا قااسم وتمن اللي عملته هيبقى غالي اووي
ياسمين طلعت وتابعت بخوف ودموع ابوس ايدك خلاص علشان خاطري سيبه بص ليا ولابنك اللي في بطني احنا ملناش غيرك متوديش نفسك في داهيه ده رخيص وميستاهلش توسخ نفسك بيه ارجوك يا مازن
مازن بدموع وعصبيه وهو بيضربه تابع ابعدي انتي يا ياسمين ده انا مهما اعمل مش هعرف اهدي النار اللي جواياا منه
ياسمين بدموع علشان خاطرري يا مااازن خلااص هيموت في اييدك
قاسم كان بيتوجع تحت ايده ومازن رماه على الارض فصرخ بوجع
ومازن قعد على الارض وسند ضهره للحيط ودموعه نزلت بوجع فتابع شريف بتنهيده من الفون مازن انا سمعت كل حاجه وسجلتها هاخد اذن نيابه وجايلك
مازن بوجع تمام يا شريف وقفل فونه
ياسمين وطت قدامه وتابعت بدموع علشان خاطري اهدى ومتعملش في نفسك كده هو ميستاهلش زعلك عليه ده حيوان
قاسم بوجع من جسمه ااه وبص لمازن وتابع بتعب حقك تعمل كده واكتر كمان بس ابوس ايدك سامحني وارحمني
مازن بصله بوجع ودموعه نزلت وتابع ربنا االلي بيسامح وبيرحم يا قاسم مش انا مش انا يا صاحبي ودموعه نزلت وتابع بوجع ياخي ده انا مش عارف استوعب ان كل ده يطلع منك انت ده انا مبثقش غيرك فيك فلوس ايه اللي تخليك تقتل وتزني وتغدر باخوك كدده !!! بيااا انا يا قاااسم ده انت لو كنت طلبت مني كنت هنبهك اه عشان خايف عليك بس مال الدنياا كله تحت رجلك ده انت اقربلي من الناس كلهااا ومكنتش بشكي من وجع الدنيا غير في حضنك ..فلوس ايه اللي تخليك تعمل كده فيااا يا قاااسم قولييي ياخي ينعل ابو الفلوس اللي غيرتك عليااا ياريتني فضلت فقير بس تفضل سندي ومشوفكش بلشكل الحقير ده ولا اخسر قاسم صاحبي واخويااا وكمان تموتلي حسااام ودموعه نزلت اكتر وتابع روح علي قد وجعي ربنا ينتقم منك يا بعيد ربنا يعاقبك دنيااا واخرى حسبي يالله ونعم الوكيل فيك علشان خلتني مابين نارين نفسي تتعدم وتموت وحق اخويا يجي وفي نفس الوقت صعبان عليا منك ومع ان الفلوس غيرتك وبينت حقيقتك الوسخه بس ياريت كانت مبانتش الحقيقه دي وتفضل زي مانت يا قاسم لان انا حقيقي مش هقدر اشوفك بتموت مش هقدر يااا قاااسم
قاسم دموعه فضلت تنزل وراح يبوس راسه فمازن زقه بقوه وقعه وتابع بعصبيه ودموع متقربش مني ده انا اخاف تكون معاك سكينه كمان تضربها في ضهري انا كمان خلاص انت قليت من نظري جامد ومش هعرف اشوفك قاسم بتاع زمان تاني ولا اثق فيك انت علمتني درس صعب اوي يا قاسم وبسببك هعيش خايف من الدنيا كلهااا لان الغدر جالي من الشخص الامان بنسبالي الشخص اللي لو فضلت اشك فكل اللي حواليا عمري ماهشك فيه وهقعد افكر معاه كمان مين ممكن يكون وجعنا كده الشخص االلي اديله ضهري وانا مطمن بس انت مش بس طعنت ضهري ده انت طعنت شرفي وثقتي فيك وقتلت اخويا وخونت اختي ده انا حاسس اني معرفكش حاسس اني طول الوقت كنت مصاحب واحد تاني ده لو كلب كان طمر فيه يا زباااله ده احنا اعتبرناك من عيله الرفااعي بس حقيقي شكرا … شكرا علشان وريتنا اننا كنا اغبيا مبنفهمش ودموعه نزلت وتابع يعني ايه تقتل حسااام وتخوني يعني اييه بجد ..انت يا قااسم !!!! وغمض عينيه بوجع وتابع بدموع ده انا اخون الدنيا كلها وانت لا يا قاااسم وفضل يعيط فحضنته ياسمين وهي خايفه عليه جدا من الصدمه دي وتابعت بدموع قوم يحبيبي قوم اقف على رجلك ده كلب والله ما يستاهل اللي انت عامله علشانه
مازن بوجع ودموع حسيت بيكي يا ياسمين حسيت بقهرتك من صاحبتك بس قاسم بنسبالي كان اقربلي منك انتي وجودي لبعض قاسم كان كل حاجه لياا منه لله والله ما هسامحه وطلع مسدسه وقام وقف وتابع بعصبيه بدموع يلا يا حيوان منك ليها قدامي على بيت الرفااعي
جودي بعياط ابوس ايدك انا اتظلمت زيي زيك سبني انا في حالي مش ناقصه مشاكل
قاسم بخوف ودموع علشان خاطري متعملش فيا كده فكر فاختك .. في نور يا مازن والله ما هتستحمل اللي انت عرفته ده ارجوك
مازن بدموع نور كانت مغفله زيها زيي وانا غلطان اكتر اني امنت على عيله صغيره قلبها بريئ معاك انت يا وسخ حقيقي هفضل عايش بذمبها العمر كله انا اللي دمرت حياه اختي مش هي واتعصب وتابع يلاا قولت قدااامي وشد الزنات فتابع قاسم بخوف ودموع حاضر والله حاضر جاي ومازن مسكه ومشي بيه وتابع لجودي بعصبيه يلا انتي كمان قدامي
جودي اتخضت وتابعت بخوف ودموع حاضر حاضر
ونزلوا كلهم ومازن راح بيهم بيت الرفاعي وكان الكل متجمع بعد الفطار وبيشربوا شاي وزينب وعمر كانوا هناك زياره
ومازن دخل بيه هو وجودي قدامهم كلهم وهو رافع المسدس وياسمين الدموع مغرقه وشها ووشهم اترسم عليه الصدمه فمازن زق قاسم بغل وقع على الارض وصرخ بألم اااه
نور جريت عليه وتابعت بعياط وخوف مازن انت ايه اللي بتعملوا ده وحطت ايديها الاتنين على خده وتابعت بخوف شديد وعياط ايه ده مالك يحبيبي مين عمل فيك كده وحضنته وهي بتعيط
فمازن قومها من حضنه بقوه وتابع بعصبيه انتي ايه اللي بتعمليه ده انتي اتجننتي
نور بعياط وخوف ايه بعمل ايه ده جوزي وانت جايبه وشه مضروب وحالته صعبه وانا خوفت عليه عملت ايه غلط يعني
مازن بعصبيه نور غوري من وشي اقفي بعيد وايااكي تقربي منه تاااني ده مش هيبقى جوزك وهيطلقك ورجله فوق رقبته ومسك دراعها جامد تحت صدمتها وتابع بعصبيه قوليلي طول ماهو واخدك تخرجوا الواد ده لمسك ???
نور بدموع وصدمه مازن انت بتقول ايه ده جوزي
مازن بعصبيه ردي علياااا
نور اتخضت فتابع يونس بحده يا ابني انت ايه اللي بتعملوه ده بجد مالك في ايه
عايده بصدمه انت بتسال اختك بتقولها ايه يا مازن ومين عمل كده في قاسم
مازن بعصبيه انا اللي عملت كده وهكسره خالص كمان دلوقتي بس ردي طمنيني الحيوان ده لمسك ???
نور كانت مصدومه وتابعت بدموع لا ملمسنيش كان بيحضني بس واي حاجه تاني كنت بمنعه
مازن تنهد بارتياح وقرب باس جبينها بعمق ودموعه نزلت وتابع تمام اركني انتي على جمب دلوقتي
زينب بقلق هو في ايه يا مازن
عمر بتنهيده طب هو اكيد عمل حاجه غلط بس متخربش بيت اختك متوصلش للطلاق يعني
سيف بحده مازن مش هيضربه غير لما يكون غلط وغلط كبير كمان ده قاسم يا جماعه وانتوا عارفين هو ايه عند مازن انتوا اتجننتوا ولا ايه
قاسم قام وقف بتعب وبص للارض ودموعه نزلت ففلتت نور من ايد مازن ووقفت قدامه وتابعت بدموع في ايه يحبيبي عملت ايه يخلي مازن يضربك كده
قاسم بدموع نور انا بحبك
نور بدموع وانا كمان بس في ايه ارجوك فهمني
مازن بعصبيه انتي لو مبعتدتيش عنه انا هضربك واكسرك تحت رجلي ومش هيفرقلي انك كبرتي خد اختك يا احمد
احمد راح مسكها وشدها لورا وهي بتعيط وتابع بحده اهدي واخرسي خالص اما نشوف اخوكي هيقولي ايه
ايمن بعصبيه تضربها ايه يا مازن انت اتجننت دي بنتي وابوها عايش وملكش حكم عليهاا طول منا
مازن بعصبيه ومقاطعه مع احترامي ليك ليااا وليااا كتير كمااان وواجبي لما اشوف حياه اختي بتخرب اني اتدخل واصلحها ولو ده هيكلفني اني اكسر رقبتها بردو عادي
ايمن رايح يتكلم فتابع منصور بتنهيده بس يا ايمن ..مازن مش هيغلط في حق قاسم ولا اخته اكيد الموضوع كبير حصل ايه يا مازن
مازن بص لقاسم بوجع وموعه نزلت وتابع الباشا هو اللي غلط مع جودي مش انا وحامل في ابنه وزادت وغطت ان حسام لما عرف كان هيقولي فقتله
كلهم اتصدموا بشده والستات شهقت وتابعت زينب بصدمه ودموع انت بتقول ايه لالالالا انت اكيد بتخرف وبصت لعمر المصدوم وتابعت بعياط وانهياار ايه اللي مازن بيقوله ده ياعمر !!! هو بيقول ايه يااارب بيقول ايه
سيف بوجع دموعه نزلت وتابع انت بتقول ايه يا مازن ??? قاسم يقتل حسام ويعمل كده مع جودي ??? لاالا اكيد في حاجه غلط انت مين قالك كدده
مازن بعصبيه ودموع لا مفيش حاجه غلط هو بنفسه اللي حكاالي وشريف سمع كل حاجه وسجلها
نور اتصدمت اكتر ونزلت ايد احمد من عليها وراحت وقفت قدامه فمازن رايح يتكلم رفعت ايديها وتابعت بدموع لو سمحت يا مازن وغمضت وتابعت بعصبيه ودموع لو سمحت سبني اتكلم
يونس بص لمازن وهمسله يسيبها فسكت فتابعت نور بدموع ووجع ايه اللي مازن بيقولوا ده ??
قاسم بصلها بحزن وسكت فمسكت قميصه وتابعت بعصبيه ودموع رد عليااااا ايه اللي مازن بيقولوا ده رد يااا قاسم … رد وريح قلبي والله العظيم ما هصدق غير لما اسمع منك كده وعيطت اكتر وتابعت انت متعملش كده انت متخونيش ولا تقتل اخوك ولا تكون مقرف بلشكل ده ابوس ايدك رد علياا انا ماليش غيرك ومحبتش غيرك بلاش توجعني فيك انا عشت طول حياتي طفله مش شايله هم بكره بنام مرتاحه واصحي الاقي اخوات وعيال عم وسند وضهر وحتي لما حبيت لقيتك حبيتني زي ما حبيتك واكتر ووصلنا لهنا اني بقيت مراتك ومستنين شويه وهكون ليك وملكك وعلطول حصل ايه وايه اللي بيتقال ده فهمني انا مستحيل اصدق والله
قاسم سكت فتابعت نور بدموع ووجع ارجوك يحبيبي رد علياا انا واثقه فيك لالا انت متعملش كده مازن اكيد فهم غلط ده لو كله صدق انا مصدقش وحطت ايديها الاتنين على خده وتابعت بعياط رد عليااا ياقااسم ارجوك رد علي نورك حبيبتك وريحني انا قلبي قايد نار ومش مستوعبه والله ما مستوعبه ايه اللي بيتقااال ده لالا اكيد ده غلط والله وحضنته وفضلت تعيط فمازن رايح يشدها يونس مسك ايديه وهز راسه بمعنى لا سيبها فوقف ونفخ بضيق
وتابعت نور بانهيار ابوس ايدك رد علياااا وقولي ان كل ده كددب علشااان خاطرري … لالا انت متعملش كده والله انت بتحبني ومتقدرش تخوني ولا تبص لغيري اصلا ايه العبط ده ايه العبط ده ..لالالا اكيد غلط ده انا حب عمرك وخلاص بقيت جوزي وجبنا بيتنا وبنخلصه وخلاص ايه الهبل ده قاسم دموعه كانت بتنزل وساكت
مازن بعصبيه شقتك دي يحبيبتي كان بيخونك فيها على سريركم اللي جبتيه مع جودي كل مقابلتهم كانت هناك
نور اتصدمت اكتر وقلبها وجعها جدا وخرجت من حضنه وبصتله وتابعت بوجع قاال يا قاسم ?? قال الكلام ده صح ???
مازن بعصبيه هو انا هكدب عليكي يحيوااانه كل حاجه تساليه ماهو معندوش حاجه يقولها
نور بعصبيه ودموع لو سمحت اسكتوااا ومسكت وش قاسم رفعته ليها وتابعت بص في عيني وقولي كلام مازن صح انت لمست جودي وعيطت وتابعت جودي صاحبتي اللي انا شوفتها مرات اخويااا وكانت بتختارلي فستان كتب كتابي عليك وواقفه جمبي !!!! لمستها وشايله ابنك اللي انا فاكره اني عمتو وفي الاخر طلعت مرات ابوووه !!!! ايه اللي بيحصل ده واتعصبت وتابعت بعياط رد عليااااا
قاسم بدموع ووجع نور انا بجد اسف
نور اتصدمت وحست الدنيا كلها اسودت في عينيها فضربته بلقلم بقوه شديده وده خلى الكل يتصدم لان نور بطبيعتها هاديه ورقيقه وبتخاف ومتقدرش تعمل كده وتابعت بعصبيه وعياط اسسف على ايه يا حيوااان يا زباااله ده انت خونتني وقتلت اخويااا علشان خاف علينااا وكان عايز يحذرنا منكك وجاااي تقولي اسسف يبجحتك يا شيخ انا مش قادره اصدق ياللي منك لله ده انا محبتش غيرك وقدك ازاي تعمل كده اتاريك يا ابن الكلب ياحيوان الفتره اللي فاتت حاولت مره والف تلمسني وكنت بصدك واقولك لا يا قاسم اصبر شويه يا قاسم علشان خاطري لما نتجوز وتقولي مانتي مراتي يا نور عادي انتي مقفلاها اوي علياا ليه اتاريك بقيت مش قادر تصبر علشان جربت الحرام وفاتحها علي البحري في حتت تاني وفي اوضتي وعلى سريري ومع مين مع صاحبتي ومراات اخووك اللي آمنك علي اخته ونفسه وحياته كلهااا انت ازاااي بشع كدده فهمني .. فهمني انت ازاي بقيت بشع بلطريقه دي ما مستحيل تكون انت الشخص اللي انا حبيته واتجوزته مستحييل
قاسم وبص للارض وتابع بدموع انا معترف اني غلطان ومصونتكيش والشيطان عماني ومشيت وراه بس انتي بردو احد اسبابي في اللي حصل انا راجل وليا احتياجاتي وكتبت زي ماكتبتش كنتي طول الوقت بتصديني فانا شوفتها كده مقدرتش اتحكم في رغبتي وبقيت احافظ عليكي علي قد ما اقدر وبعمل كده مع واحده تانيه وعارف غلط بس صدقيني الشيطان اقوى مني ومقدرتش عليه لاني جربت ده مره فمعرفتش اقف
نور بصدمه ووجع انت بتقول ايه انت بتبرر ايه يا حيوان يا حقير يا زباله واتعصبت بدموع وتابعت هي الخياانه ليهااا تبرير روحت تخوني علشان صاينه نفسي وعلشان بعمل اللي ربنا امرني بيه ?? وعيطت بوجع وتابعت ده ياللي ينتقم منك ربنا جيت يوم وقولتلك انا خايفه يجي علينا يوم وتزهق مني وتخوني ياا قاسم زي جوز بسمه جارتنا حكيتلك خوفي علشان متعملوش علشان تخلي بالك مني مش علشان تيجي علياااا اكتر واحد في الدنيا وتديني قلم لو عشت عمري كله مش هفوق منه ده انا عمري ما اتجرحت ويوم ما اتجرح يبقي منك انت يا قاسم وفاكر ساعتها قولتلي ايه ?? قولتلي انتي بتقارنيني بجوز بسمه يا نور حرام عليكي ده راجل ناقص ومهزق و حيوان وفضلت تشتم عليه وتقول مشافش ربايه وان مفيش مبرر للخيانه اي ان كان السبب لان لو بيحبها صح مش هيخونها وانا زي الهبله قولتلك بثق فيك وعارفه كده كويس …. وبردو قريب في شقتي اللي انت بتخوني فيها قولتلك انا بغير بس بثق فيك ثقه عمياء لحد ما طلعت انا فعلا اللي عاميه وعيطت اكتر وتابعت ده انا جيه علياا يوم قولت للبنات قاسم عمره مايخوني اخره يبص ومن وراياا وعيني لو شاافت عيب في قاسم هقول العيب في عيني مش فيهه قولي استوعب ازااي علشان حاسه قلبي هيقف من الوجع ده انت جاي بعد كل ده تقولي غصب عني ورغبه يبجحتك يا شيخ ده انا مش قادره اصدق اصلااا وفضلت تعيط بانهيار
قاسم بصلها بوجع صعبت عليه وتابع بدموع مش عارف ارد عليكي لان كل كلامك صح وحقك تقوليه انا متغيرتش حتي بعد موت حسام وكنت هقربلها تاني بس وغلاوتك في قلبي يانور كله شهوه مش اكتر والله العظيم انتي الحاجه الوحيده الحقيقه جواياا انا حبيتك ومحبتش غيرك بجد
نور بعصبيه ودموع اياااك تنطق الكلمه دي تاااني يا كداب وضربته في صدره بقوه وتابعت بنفس العصبيه والدموع: انت زباااله ومتعرفش يعني ايه حب اصلاااا الحب بريئ منك ومن امثالك بس ليه يااارب ليه انا حظي االلي يطلع كده لييه انا عملتلك ايه يا قاسم علشان تخوني ايه الحكمه فكل الوجع دهه يااارب فين الخير ليااا فاللي شوفته طب اه انت زباله والحمدلله ربنا كشفك بدري علشان حقيقي متستاهلش تكون جوزي بس ليه من الاول حبيتك ليه اتجوزتك ليه عشت معاك كل العمر ده مش شايفه غيرك ومستنيه يوم تبقي ليا قدام الناس كلها ده انا اختارت اسامي عيالنا اللي مشوفتش اب ليهم غيرك عشت طول حياتي اصلي واطلبك من ربنا واكتب جوابات واخبيها علشان اديهالك لما تيجي تطلبني وقولتلك يوم ماطلبتني من مازن وبابا منمتش من فرحتي ويوم كتب كتابي كان احلى يوم في حياتي
وعيطت اكتر وتابعت مكنتش اعرف ان هيكون سبب في اسوء يوم اعيشه انهارده كده ومسكت قميصه وتابعت بعصبيه شديده ودموع فهمني ازاااي ازااي يا قاااسم قدرت تقرب من بنت تااانيه وفي بيتي ازااي حطيتها مكاااني يا قاااسم ازااي قتلت اخويااااا انا مش عارفه استوعب ده انا يوم وفاته عيطت في حضنككك انت عليه ولبسي وحياتي وجامعتي كل حاجه عشتها معاك وخدت رايك في الصغيره قبل الكبيرره عملت كلمتك فوق رقبتي وبقيت اسمع وانفذ وانا اصلا طول عمري عبيطه ومبعرفش ازعل حد مني ولا اقف قدام حد واتعصب ليه موت الطفله اللي جوايا ليه عملت فيااا كده انا استاهل اتخاان يا قاااسم??? طب قولي اشمعنا انا وليه حياتي تدمر وانا في السن ده وانا لسه صغيره هل غلطي اني حبيتك من طفولتي وامنتلك لدرجه كتبت كتابي عليك بدري كده هل ده غلطي ???? …. ما ابيه يونس اهو وسيف كمان الاتنين حبوا مره واحده ووالله العظيم ما حد يعرف حبوا مين وفضلوا يخلصوا للبنت دي العمر كله وواقفين قدامك اهو بطولهم مع انهم 26 و 28 يعني اكبر منك بس نااس بتخاف ربنا وعمرها ماغلطت لا عملت حاجه حرام وحقيقي يابخت اللي بيحبوهم وياريت يقدروا الحب ده وعيطت اكتر وتابعت الحب اللي كمل ولسه بيكمل جواهم لناس مكملتش في حياتهم اصلا ناس اختفت ووارد جدا يكونوا مش مقدرين النعمه وميستاهلوش الحب ده الاا انهم لسه مكملين ومخلصين ومش بيشوفوا اي بنت تانيه خلاص قلبهم وقف على كده اي ان كان بقي بيتوجعوا من الحب ده او لا بس عاجبهم وعايشين بيه ومازن كمان فضل طول عمره مبيحبش غير ياسمين وحافظ وعارف كل حاجه عنها ومطمنها لدرجه ان يوم فرحهم اللي اي عروسه بتخاف فيه ياسمين مروحه حاسه انها اخيرا حست بامان علشان هتبقي معاه واحمد اخويا رغم انه عاش طول حياته بتاع بنات ومستهتر الا انه قرر مش هيبص ولا يحب غير بنت واحده ومين ?? اللي كانت عارفه عنه كل بلاويه وبير اسراره لانه واثق فيها وهي واثقه فيه وراحته ملقهاش غير معاها هي كملت الحته الناقصه اللي كان بيدور عليها ومش هيتجوز ولا يلمس غيرها خلاص واخر واحده زينب حبت راجل يتقال عنه راجل بحق وحقيقي حارب الدنياا كلها والظروف والحيااه وسيف اخوها اللي وارد جداا كان شافه خاين للامانه لانه دخله وسطنا على انه اخوه الا ان عمر مقدرش يشوف غيرهاا وقدام عيني وطى مسح دموعها وهي لابسه فستان فرحها علي اسر وقالها قومي اجهزي فرحك هيكون عليا انا ومش هسيبك مهما حصل وعمل حادثه بسبب اسر واتخطف وتعب واتمرمط وعمل خطط وهرب وخلى سيف راحله ورغم تعبه واللي شافه جيه حسسها بلامان وخلاها وقفت ورا ضهره وضرب اسر وهانه قدام الكل علشانها وجبلها حقها تالت ومتلت واتجوزهاا وحامل دلوقتي كمان ..تقدر تقول انت فين من كل ده ??? كل دول اللي حبوا بجدد حبوا حقيقي من قلبهم وكل راجل منهم انتهت بيه المسيره علي واحده بس حتي لو مكانتش معاه زي ابيه يونس وسيف تقدر تقولي انا ناقصني ايه علشان محسش زيهم واتحب بجد واكتب علي صورتنا ان حاربنا وتعبنا واخيرا بقينا سوا وغمضت عينيها وتابعت انا معنديش كلام اقوله اكتر من كده وعيطت اكتر وتابعت شكرا علي الدرس يا قاسم شكرا علشان خلتني اخاف من الحب وسيرته. شكرا علشان كسرتني من جوه ومن برا وشوهت نور وقتلت الطفله اللي جواها انهارده تحديدا انا كبرت
كلهم اتصدموا واتوجعوا عليها وعلي كلامها ودموعهم نزلت فمسك ايديها يونس وتابع بدموع تعالي
فراحت نور واترمت في حضنه وفضلت تعيط بانهيار ووجع وشهقات وتابعت قوله يطلقني يا ابيه قوله يطلقني ويغور من وشي مش طيقاااه مش طايقه اشوف وشه
قاسم بدموع وعصبيه مش هطلقك والله لو حصل ايه مش هطلقك سامحيني وانا والله هعوضك ومش هقرر اي حاجه زعلتك مني تاني بس انسي .. انسي اطلقك واشوفك مع غيري يا نور انتي ليا انا بس
سيف بعصبيه راح ضربه بلبوكس بقوه وقعه على الاراض فكلهم اتخضوا وفضل يضربه وتابع بدموع وعصبيه يا ابن الكلب يحيوان يا زباااله بقي انت يطلع منك كل ده قسما بالله حق بنت عمي وحق اخويااا مش هسيبهولك يا حيوان وقومه وفضل يضرب فيه وتابع بدموع وعصبيه عملك ايه حساام علشان تموته يا حقيير وتخون عيله صغيره زي دي كل ذمبها انها وثقت فيك وحبتك
عمر بخوف سيف سيف خلاص ابوس ايدك القانون هيجيب حقكم متوديش نفسك في داهيه
مازن بعصبيه سيبه يا سيف انت ظابط وليك سمعتك متبوظش اسمك بلحيوان ده .. مالوش الشرف اصلا ان يحصله حاجه بسببك
يونس بعصبيه انت يا ابني متوديش نفسك في داهيه كفاايه
وسيف كان عمال يضربه بلبوكس وبلرجل وهو متعصب جدا ومش سامع اي كلام هما بيقولوا وحط ايديه على رقبته يخنقه وتابع بعصبيه ودموع ده انا هطلع روحك يا حيوان يا ابن الكلب اخلص ياض طلق نور
قاسم فضل يكح ووشه احمر وتابع بتعب مش هطلقها لو عملت ايه مش هطلقها
سيف طلع مسدسه وضربه في رجله رصاصه وكلهم اتخضوا وصوتوا فتابع سيف بعصبيه طلقهااااا يا ابن الكلب يلااا
مازن بعصبيه مااهو انت هطلقها يعني هتطلقها ياروح امك فاخلص احسنلك
نرمين بعياط وخوف ابوس ايدك يا ابني متوديش نفسك في داهيه وسيبه علشان خاطري
سيف هز راسه ب لا كتير وتابع بعصبيه شديده ودموع لا مش فاارق معايا اغور في ستين داهيه بس حق بنت عمي واخويا مش هيروح على الارض ده خان نور العيله الصغيره وكسر ضهري بموت اخويااا اللي المفروض صاحبه لا يا امي لا مش هسامحه ولا هرحمه ده حسااام وكلكم عاارفين يعني ايه حسااام عندي
زينب بعياط عارفين يحبيبي والله عارفين بس احنا متبقاش لينا غيرك ارجوك سيبه الحكومه جايه خد منه المسدس يا عمر
عمر شد المسدس من سيف ورجعه ليونس ويونس شاله في جيبه وسند نور اللي كانت منهاره كلمه قليله وبيطبطب عليها وتابع بعصبيه خلاص يا سيف بنت عمك اعصابها تعبت سيبه كفايه عليه كده
احمد بعصبيه طلقهااا احسنلك يا ابن الكلب انت ورايح يضربه مسكته شهد وتابعت بعياط وخوف ابوس ايدك انا مش مستوعبه اي حاجه ولا عارفه استوعب سيبه هما هيضربوه ابعد انت يا احمد ارجوك مش ناقصين ابوس ايدك
احمد بعصبيه انتي اتجننتي ده خان اختي
شهد بعياط ابن كلب وزباله بس ارجوك سيبه هما هيخلوه يطلقها والله وفضلت تتنفض من الخوف من الوضع وهي بتعيط
احمد حضنها وفضل يطبطب عليها وتابع بقلق من شكلها: اهدي اهدي مفيش حاجه
شهد بعياط منه لله منه لله حسبي يالله ونعم الوكيل فيه قتل اخويا وخان اختي منه لله يارب
نرمين بدموع ندمانه علي كل مره اعتبرتك ابني فيها وكنت بعملك اكل بايدي دي ياريت كنت اتشليت ولا اكلتك يا زباله حرمتني من ابني نورعيني ووجعتني وقهرتني العمر كله
عايده بدموع انا بردو غلطت لما وافقت ان بنتي العيله الصغيره تتجوز دلوقتي وفضلت اقنع في ابوها واقوله قاسم مننا وعيطت وتابعت حقك علياا يابنتي ده غلطنا كلنا مش غلطك انتي لا دمرناكي وكنا سبب في موت حسام اخوكي
ايمن بدموع لا واحمد يقول قاسم مننا فمامنين عليه مع نور ياخي روح ربنا ينتقم منك علي اللي عملته في العيله الصغيره دي وفي حسام اللي الناس كلها تشهد بادبه واحترامه وطيبته مش هسامحك علي حق بنتي مهما الزمن فات وبينا وبينك ربنا يوم القيامه
نور فضلت تعيط اكتر ومسكت في قميص يونس جامد وهي منهاره في حضنه فتابع بعصبيه يا جماااعه خلااص كفياااكم مش كدده هتموتوها قدروا انها صعبه عليهااا اكتر واحده
منصور بدموع خلاص يا جماعه يطلقها والحكومه تتصرف معاه غلطنا من البدايه فنستاهل
صافيه بدموع خلوه يطلقها واد زباله خساره فيه اللقمه اللي طفحها منه لله حرمنا من الغالي ومن طلته علينا ومن وجوده وسطنا الله يرحمك يا ابني ويطبطب عليكي يا نور يابنتي وفضلت تعيط
زينب تعبت وتابعت بدموع ودوخه خلاص يا تيته ارجوكي
عمر حس بيها وتابع بخوف انتي كويسه
زينب بتعب كويسه كويسه سيبه يا سيف بالله عليك مش ناقصين
سيف بعصبيه قولت لما يطلقها ومسكه ورايح يضربه تاني بلبوكس فتابع قاسم بتعب خلاص خلاص انتي طالق يا نور
نور بصتله بقهر وفضلت تعيط فتابع مازن بعصبيه بلتلاته ياروح امك
قاسم تنهد بتعب وتابع انتي طالق يا نور بلتلاته
ونور فضلت تعيط ويونس بيطبطب عليها جامد وسيف تابع تمام حلو اوي كده ده حق نور كفايه اوي انك طلقتها وبكره وبعده سيد سيدك يعوضها وهتتحبس انما حق اخويا بقى انا هجيبه ومش مهم اللي هيحصل بعدها ومد ايديه جاب السكينه من طبق الفاكهه اللي وراه وضربها في صدر قاسم وكل الستات صوتوا والرجاله اتصدمت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غموض الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى