روايات

رواية عشق الروح الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم سارة محمود

رواية عشق الروح الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم سارة محمود

رواية عشق الروح الجزء السابع والثلاثون

رواية عشق الروح البارت السابع والثلاثون

عشق الروح 2
عشق الروح 2

رواية عشق الروح الحلقة السابعة والثلاثون

الفصل التاسع
#الجزء_الثاني
في شركه الغمري وبعد ما نزل طارق من الشركه .ريحان كمان كانت مخنوقه اووي وحابه تفضل لوحدها شويه تراجع نفسها فلي حصل ..ريحان نزلت من الشركه وكان طارق لسه بيركب عربيته …وتقابلت العيون مع بعض بتحدي وثقه كبيره اوووي ..طارق كان من جواه بدء يحن ليها ومش عارف دا سببه ايه …ريحان ..بصتله بعناد وغرور وركبت عربيته ومشيت ..طارق مسح شعره بغيظ ..وخبط بايده جامد علي العربيه ..يوه بقي ..البنت دي هتجنني انا مش عارف ايه كميه العند والغرور الي عندها دول …وفجاءه ابتسم غصب عنه لما افتكر الي حصل بينهم …طارق بهيام اكيد مكنتش هيا دي كانت ولا البسكوته ..إنما دي ولا امنا الغوله😂😂😂😂😂😂هههههه ..اه لو كانت ريحان سمعته ….في فيلا الغمري
في اوضته مالك العم وريحان …مالك ..انا مش عشر سنين
اتفقت مع مالك علي حاجه وقولتله .أن دا سر ومش عاوز حد يعرفه …ريحان من وهيا صغيره وهيا عنيده اوووي ومغروره
وانا مش عارف دا سببه ايه حتي انتي كمان حاولتي تغيريها لكن مفيش فايده فيها ..وانتي عارفه أن مش شده حبي وخوفي عليها قررت مخلفش غيرها علشان محدش يشغلنا عنها ….انا بخاف عليها اووي ولما شوفتها متعلقه بمالك ابن عمها …اتفقت مع مالك أن يقنعها أنه بيحبها ..وكمان يطلب منها الجواز ..لاني مش مستعد اشوفها بتتجرح ..بنتك عنيده وقويه ومغروره اووي ودا ممكن يجرحها اووي لان مفيش اي واحد مهما يكون بيحب واحده ويقبل انها تجرحه أو تعنده أو تقلل منه كل راجل ..وبنتك طول عمرها كده عمرها ما حبت ولا حتي بتحب الكلام في الموضوع ده علشان كده خفت عليها وملقتش غير مالك هو الي هيحافظ عليها من بعدي ..
وبكده امووت وانا مطمن عليها …لكن الي محسبتش حسابه هو حب زهره لمالك …وللاسف حب مالك لزهره الي اكتشفته متأخر اوووي ….. بقلمي ملكه الاحساس ساره محمود 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤ريحان كانت بتسمع مالك وهيا دموعها بتنزل غصب عنها
ريحان بصدمه ..معقول انتا يامالك تعمل كده معقول تكون اناني بالشكل ده …انا مستحيل اصدق انك علشان بنتك تعمل كده في مالك وزهره …وبصوت عالي ليه ليه كده …مالك بدموع علشان خفت عليها خفت حد يجرحها لاني عارف ان محدش هيستحمل عندها دا افهمي بقي انا عارف اني غلطت
ومكنش لازم اعمل كده بس دا بسبب خوفي عليها…..
.ريحان …انا مش مسامحاك علي عملته فيهم …عمري ما هسامحك يامالك …مالك ..بتعب مسك ايديها انا اسف ياريحان سامحيني وانا اوعدك اني هصلح غلطتي دي …ريحان شدت ايديها ..وفجاءه سمعوا صوت عربيه خارجه من الفيلا بسرعه كبيره …الكل اتخض وبص لقوها عربيه مالك …ريحان دا مالك ربنا يستر …مالك العم بخوف
انا السبب ..ريحان …ربنا يسامحك يامالك .. وجت تخرج علشان تطمن علي زهره وتكلم مالك …مالك بتعب مسك قلبه
اه ..الحقيني ياريحان ..ريحان لفت وشها وبخوق وقلق جرت عليه …ريحان مالك يامالك ..في ايه ..مالك ..هموت ياريحان
ارجوكي سامحيني وخليهم كلهم يسامحوني …ريحان كفايه ياحبيبي انا عمري ما زعلت منك انا بحبك ومليش غيرك يامالك . بقلمي ملكه الاحساس ساره محمود 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤مالك بصوت متقطع .انا عاوزه مالك اتصلي بيه وكمان زهره …ريحان بدموع ..اهدي ياحبيبي انا هجبهوملك كلهم بس المهم صحتك ..مالك صرخ جامد وبعدها فقد الوعي نهائي ..ريحان بصدمه وصريخ هز جدارن البيت ..مالك…
الكل سمع الصريخ وكلهم جريوا علي صوت ريحان ..ادهم ومحمود ..دخلوا واول ما شافوا مالك فاقد الوعي ووشه اصفر …ادهم طلب الإسعاف ..وريحان مصدومه وقعده بتصرخ وبتصحي فيه ..مريم كمان جرت علي الصوت بس زهره قاعده في اوضتها وبتبكي ومش دريانه بلي حوليها خالص.وبعد دقائق الإسعاف وصل ونقلوا مالك علي المستشفي …..كل ده وريحان بتبكي بدموع تقطع القلب وماسكه أيده ومش راضيه تسبيها ..عند ريحان ..ريحان راحت النادي علشان تلعب كارتيه …ودا طبعا لما بتتصعب من حد بتحب تطلع الغضب الي جواها وفعلا راحت النادي ولعبت وطبعا كسبت وكمان من كتر غضبها جرحته الي قصادها ..
ريحان غيرت هدومها ..وركبت عربيتها ..وفجاءه جالها تليفون وكانت مريم …ريحان ايوه يامريم مريم بدموع تعالي علي المستشفي ياريحان ريحان بقلق مستشفي ليه ..مريم مفيش حاجه بس عمي مالك تعبان شويه .ريحان بصريخ بابا .وجرت علي المستشفي …..عند مالك الابن مالك كان سائق بسرعه جنونيه لدرجه انه كان هيعمل حادثه بس ربنا ستر ….مالك ركن عربيته وقعد علي البحر ..ودا ملجاءه وقت شدته وحزن ….ويشاء القدر ويكون موجود هناك …

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الروح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى