روايات

رواية بنت الشيطان الفصل السابع والأربعون 47 بقلم رحمة نبيل

موقع كتابك في سطور

رواية بنت الشيطان الفصل السابع والأربعون 47 بقلم رحمة نبيل

رواية بنت الشيطان الجزء السابع والأربعون

رواية بنت الشيطان البارت السابع والأربعون

بنت الشيطان 2
بنت الشيطان 2

رواية بنت الشيطان الحلقة السابعة والأربعون

#عشفتك_مجنوتني
#بنت_الشيطان2
#رحمة_نبيل
#للفصل_العشرين
ينفع أقرأ قرآن وأنا نايمة على السرير أو مريحة كده ولا حرام؟
ج/ الحمد لله
لا بأس، وروي ذلك عن النبي صلى الله عليه وسلم، وعن عائشة رضي الله عنها
وذلك لأن القرآن قوت الروح، فلا غنى للمؤمن عنه في أي حالٍ من أحواله، فجعل الشارع الحكيم قراءته سهلة ميسورة لشدة حاجة العبد إليها ..
قالا في الإقناع وشرحه :
“(وَلَا بَأْسَ بِالْقِرَاءَةِ فِي كُلِّ حَالٍ قَائِمًا وَجَالِسًا وَمُضْطَجِعًا وَرَاكِبًا وَمَاشِيًا) لِحَدِيثِ عَائِشَةَ قَالَتْ «كَانَ النَّبِيُّ – صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ – يَتَّكِئُ فِي حِجْرِي وَأَنَا حَائِضٌ ثُمَّ يَقْرَأُ الْقُرْآنَ» مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ.
وَعَنْهَا قَالَتْ إنِّي لَأَقْرَأُ الْقُرْآنَ وَأَنَا مُضْطَجِعَةٌ عَلَى سَرِيرِي رَوَاهُ الْفِرْيَابِيُّ (وَلَا تُكْرَهُ) الْقِرَاءَةُ (فِي الطَّرِيقِ نَصًّا) لِمَا رُوِيَ عَنْ إبْرَاهِيمَ التَّمِيمِيِّ قَالَ كُنْت أَقْرَأُ عَلَى أَبِي مُوسَى وَهُوَ يَمْشِي فِي الطَّرِيقِ.”
والله أعلم
الشيخ كريم حلمي
الفصل العشرون
نظرت نور لسمر التي تنظر بشرود للأمام ولا تتحرك / يا سمر تلاقيه حد كان بيهزر معاكي ومحصلش حاجه
لم تجب سمر عليها
جميله بدموع وهي تعانق سمر / ارجوكي لا تصمتي هكذا تحدثي صدقيني سراج بخير يا سمر سيكون بخير
جنه /يعني هي كدة فهمتك يا جميله
جميله بدموع / مش عايزاها تفضل ساكته كدة يا جنة اتكلمي يا سمر لو سمحتي طب اقولك اتريقي عليا وانا مش هزعل والله
ثواني ووجدوا دانه تدخل للمنزل وهي تصفر وتحدث نفسها / اه الشغل طلع متعب يا جدعان
نظرت وجدت الجميع مجتمع حول سمر دانه بتعجب / سمور مالك يا حبي
ساره بحزن / حد اتصل بيها وقالها ان سراج انخطف
نظرت لهم دانه بصدمه / عمو سراج انخطف ازي يعني مش فاهمه
جنه / منعرفش حاجة يا دانه
نظرت دانه بحزن لسمر واقتربت منها / مالك يا سمر بس متعودتش عليكي ضعيفه كدة بعدين هو انتي متعرفيش انكل سراج ولا ايه دة راجل صحته بومب وياكل الحديد ده متربي علي السمنة البلدي بعدين انتي نسيتي ولا اية ده الصقر
نظرت لها سمر بدموع / قلبي واجعني يا دانه عايزه سراج جانبي خايفه يعملوا فيه حاجه
ابتسمت ساره فدانه الوحيده التي استطاعت ان تجعلها تتحدث دانه وهي تعانقها / معاش اللي يوجع قلبك يا كبير انشف كده وشويه هتلاقي مالك داخل علينا بانكل سراج وتقولي البت دانه العسل السكر ام عقل الماظ المانجه القمر قالت
ضحكت سمر وسط بكائها علي حديث دانه بينما دانه قبلت رأسها فسمر ليست خالتها فقط بل اخت وصديقه ورفيقه حياه
كانت ناري تسير في الشركه وهي تشعر بالنظرات تكاد تحرقها / ايه اهدي كده متتوتريش وتبوظي الدنيا خليكي واثقه في نفسك اوووف بقي دول بيبصوا كده ليه حاساهم هيكلوني بعينهم اول مره يشوفوا واحده لابسه فستان
سارت ناري حتي وصلت لمكتبها الذي يقع مقابل مكتب خالد مباشره اخذت نفس وحاولت جذب انتباهه ولكن وجدته يتحدث مع هذه الحرباء الملونة نفخت بضيق وفكرت في شئ يجذب انتباهه ثم رأت الساعي يسير بجانبها فنادت بصوت عالي / عم سعيبييد
عم سعيد بانزعاج / ايه يا بتي ده انا جنبك اهو فيه ايه
ناري بصوت عالي / اصل عايزه كوبايه النسكافيه بتاعي ها النسكافيه
عم سعيد / والله عرفت يابنتي عرفت
انتبه خالد الذي كان يحادث هذه الفتاه علي صوت ناري المرتفع نظر لها بتعجب سرعان ما فتحه عينه علي وسعها / يا نهار ابوكي اسود
ابتسمت رحمه وهي تجلس علي الارجوحه الموجوده في البيت الذي احضره عبدالرحمن اغمضت عينها ببسمه حالمه وهي تتذكر حديثه عندما اخبرتها منال ان تجهز نفسها للانتقال للبيت الذي احضره
Flash back
رحمه باعتراض / يعني ايه يا ماما اللي بتقوليه ده ازاي يعني نروح بيت ونقعد فيه كده واحنا منعرفهوش
قالت حديثها وهي تشير لعبدالرحمن الذي ابتسم اها باستفزاز
منال وهي تتجه للداخل / انا قلت جهزي نفسك عشان هنمشي
نظرت رحمه لظهرها وهي تتركها وتدخل تحدثت بضيق / يا ماما بس…… شوفوا الوليه سابتني ومشيت ازاي اوف
نظرت له وجدت يبتسم بسماجه رحمه بغيظ / بتضحك علي ايه يا رخم انت
عبدالرحمن وهو يقترب منها / تؤ تؤ عيب يابنتي انا اكبر منك شويه احترام لو سمحتي
رحمه وهي تنظر له بغيظ / ياربي اية البرود ده انت…….
قاطعها اقتراب عبدالرحمن منها بسرعه وهمسه في اذنها بنبره مخدره / قمر
بينما هي قلبها يصارع ليخرج من صدرها وتشعر ان الهواء انسحب من المكان
عبدالرحمن وهو لا يرأف بحالها /عملتي فيا ايه بس مش قادر
رحمه وهي تبتلع ريقها وتحاول الإبتعاد ولكن جسدها لا يستجيب
عبدالرحمن وهو يغمض عينه ويستمتع بهذه اللحظات / من اول مره شوفتك فيها وانتي شغلتي بالي ووقتها عاهدت نفسي انك ليا وبس
ابتعد عنها ونظر لوجهها الذي احمر بشده ودموعها التي تهبط بشده نظر لها بفزع / بتعيطي ليه انا اسف انا
نظرت له رحمه بخجل وتحدثت بغباء وهي تمسك عينها بكمها مثل الأطفال / متقولش كده تاني عشان مينفعش علي فكره
نظر لها ببسمه متعجبه من طفولتها
رحمه وهي تنظر له بحرج / انت واحد قليل ادب واللة
ابتسم عبدالرحمن واقترب ثانيا /قليل ادب بس برضو انتي ليا
ثم غمز لها وابتعد عندما سمع صوت منال وهي تنادي رحمه
عبدالرحمن وهو يذهب ناحيه الباب / اسيبك تجهزي نفسك بقي عقبال يارب ما تجهزي شنطتك وانتي جايه بيتي
ههههههههه
Back
فاقت رحمه من شرودها وهي تبتسم عليه / مجنون والله العظيم هههههههههههه
كان سراج يجلس وينظر حوله لعله يجد اي مخرج ولكن لم يجد
سراج وهو يتنهد بتفكير / نجرب اقدم خدعه في التاريخ
ابتسم بتسليه
سراج بصراخ / ساعدوني النجده اه الوجع قاتل ساعدوني ارجوكم
فتح الباب ودخل شخص جسده كبيره وضخم
سراج لنفسه / يا ستار يا رب ايه الترلة اللي دخلت عليا دي
الرجل بغلظه / ماذا بك
سراج وهو يدعي الألم / سأموت هناك ألم كبير في معدتي سأموت اه
انحني الرجل لمستوي سراج ليتفقده ولكن نهض سراج سريعا وادار رقبته بسرعه هائله فاصدرت عظامه صوت تكسير
نظر سراج له بسخريه / حركه اتهرست في كل الافلام الأبيض واسود وبرضو وقع فيها
ثم اخذ سلاحه وانطلق للخارج وجد شخص آخر يسير في الممر امسك المسدس وأطلق علي ذراعه وقدمه بكل احتراف
سراج وهو ينفخ في المسدس / جامد يا سراج والله يابني هههههه
تقدم سراج نحو الخارج وقابله فقط شخصين قام باصابتهم في أماكن حيويه وصل سراج للباب ونظر بخيبة امل / بس كده للدرجه دي مستهون بيا انا قلت الواد مارتن ده مش بيقدرني جايبلي اتنين يحرسوني فين ايامك يا ابو السراريج لما كنت بتتخطف ويتعمل عليك معسكر حراسه اييييه دنيا
فتح سراج الباب وخرج منه ولكن شعر بمسدس يصوب لجبهته بمجرد خروجة
نظر خالد لتلك التي تقف أمام الجميع بفستان يشبه العاهرات يكاد لا يخفي شئ منها انتفض من علي مكتبه وخرج مسرعا متجاهلا هذه التي كانت تحدثه نظرت ناري بجانب عينها وجدته يتجه نحوها تظاهرت انها تحدث عم سعيد ولكن فجأه شعرت بيد تمسك معصمها بشده وتضغط عليها استدارت له وكادت تصرخ به ولكن توقفت الكلمات في حلقها وهي تري نظرته التي جعلت قلبها ينقبض بشده بين جنبات صدرها تحدثت بتقطع / خالد انا بس….
قاطعها وهو يجذبها لمكتبه بعنف شديد حتي كادت زراعها تنخلع قي يده نظر لهذه الفتاه التي تجلس فيه / لو سمحتي سبينا لوحدنا
الفتاه وهي تنظر بتكبر لناري / مين دي و….
خالد بعيون تطلق شرار / بررررره
نظرت له برعب علي صراخه ولملمت ما تبقي من كرامتها وخرجت ترك خالد يد ناري بعنف شديد واتجه الباب واغلقه ومن حسن حظه او سوء حظها فلا يوجد في هذا الممر سوي مكتبه ومكتبها والمطبعه فقط استدار ونظر لها بشر
حاولت هي أن تستحضر قوتها / في ايه انت ازاي تسمح لنفسك ت…….. اااااااااه
صرخت برعب شديد وهي تراه اقترب بهذه السرعه وامسك زراعها بشده وهزها / فرحانة بنظراتهم ليكي ها فرحانه بكل الرجاله اللي ماشيه تقطع في لحمك ده ها رودي
نظرت له برعب وتساقطت دموعها ونفضت يده / اوعي ملكش دعوه بيا
نظر لها بشر وهمس وعيناه حمراء / ده لبس واحده شغاله بنت ليل مش بنت محترمه
نظرت له ناري بعيون حمراء من البكاء وتحدثت بصوت مبحوح / ما هي الزفت اللي كانت معاك بتلبس…..
قاطعها بصراخ وهو يلقي ما علي مكتبه / مليش دعوه بيها مليش دعوه بحد
صرخت بالمقابل / وملكش دعوه بيا انا كماااااااااان
اقترب منها بشده واقترب من اذنها / ازاي مليش دعوه بيكي وانتي خطيبتي
تجمدت ناري وتجمدت الحروف التي كانت تحهزها لتلقيها في وجهه وقالت بصدمه / خطيبتك
رفع سراج نظره لهذا الذي يوجه المسدس لرأسه ونظر له بسخريه / لا يا راجل
تنهد سراج وهو ينظر لهذا الذي يرفع مسدسه / خلاص يا خويا الفرح خلص
ضحك مالك بشده عليه واستند بيده علي ركبته / يا راجل دي جزاتي يعني تعبت نفسي عشان اجي اوصلك
سراج / يا خويا اتنيل ده انا بقالي خمس ساعات في المكان النتن ده
مالك وهو يضحك / وانا بقالي ساعتين مستنيك هنا
سراج وهو لا يصدق / بجد انت هنا من ساعتين لا ا كيد بتهزر جيت من ساعتين وسايبني هنا
ضحك مالك بصخب علية واتجه للسياره وخلفه سراج الذي يصرخ به / انت حيوان يلا بقالك ساعتين وقاعد بره يا خد هنا
وصل عبدالرحمن لذلك المنزل الذي يأتي اليه كثيرا ذهب وطرق علي الباب
وجد فتاة صغيرة تفتح له الباب وتصرخ / بابا عبده
ضحك عبدالرحمن وفتح زراعيه / قلب بابا
وعانقها بشده وهو يشتم رائحتها ويتذكر كلام صديقه
(بنتي يا عبدالرحمن خلي بالك منها)
ضمها عبدالرحمن بشده اليه
سمع صوت من الداخل / مين يا شمس
تحدثت الصغيره بفرحه / ده بابا عبده
خرجت هذه السيده التي يبدو أنها في السبعين من عمرها / عبده تعالي يا حبيبي واقف بره ليه كده
عبدالرحمن وهو يقبل يدها / حبيبه قلبي أخبارها ايه
تحدثت الحاجة محاسن / الحمدلله يا قلبي انت اخبارك ايه واخبار اهلك
عبدالرحمن وهو يري شهد زوجه ناصر تدخل / الحمدلله بخير
ازيك يا شهد
شهد ببسمه / الحمدلله ازيك انت يا عبدالرحمن
هز عبدالرحمن رأسه ببسمه وشعر بالصغير تجذب قدمة / جبتلي ايه يا عبده
نظرت لها شهد بحده / شمس
نظر لها عبدالرحمن وهو يقبل شمس / في ايه يا شهد دي بنتي
حمل شمس وخرج بها / تعالي بقي اوريكي جبت ليكي ايه في العربيه
ضحكت الصغيره وصفقت بيدها بفرحه شديده وعبدالرحمن يضمها كأنه يضم صديقة ناصر
سما وهي تنظر أمامها وتضم ركبتها لها وتهز جسدها بسرعه / لا مش هعمل كده لا لا مفيش حد هيكسرني ايوه كلهم عايزين يكسروني كلهم عايزين يكسروني عشان انا احسن منهم ايوه كلهم عايزين يكسروني مش هخلي حد يكسرني هروح بكره وهعمل اللي هو عايزه بس محدش يعرف اللي بعمله مش لازم حد يشوف الصور دي باي تمن مش لازم ابدا
*لاوعاوزين تخشو الجروب الروايات علي الواتساب كلموني علي الرقم ده*
‏*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
هبطت ايميلي الدرج وهي ترتدي بنطال برمودا باللون الأبيض وتيشرت باللون السماوي
رأتها نور وهي تهبط فمسكت الوسادة وعضت عليها بغيظ / اه يابنت المقشفه هتشقطي الراجل
نظرت سمر لما تنظر له نور / اوف مش فايقه لأهلك دلوقتي
دانه وهي تصفر وتصفق / العب يا مالك
نظرت لها نور بحده
دانه وهي تغمز لها / حرسي بقي علي جوزك يا نور عشان انا بنت وهغتصبها اهو بالك بقي جوزك يا ختي علي الحلاوه ياختي ماتجيبي بوسه يابت انتي
نظرت لها هذه الفتاه بتعجب وتحدثت بالروسيه / عفوا لم افهمك
دانه وهي تغمز لها وتتحدث بالروسيه / قلت اعطيني قبله
نظرت لها الفتاه بصدمه وفتحت فمها
بينما دانه ضحكت بشده عليها / البت فهمتني صح للأسف لهطه الجشطه دي
جميله بتذمر / هي ليست بهذا الجمال يا دانه
دانه وهي تحدثها بالتركيه / بلي عزيزتي هي أجمل من هذا هههههههههه اري ان النساء هنا ستقتلها
سمر بصراخ / هو انا ناقصه جميله اللي بتبرطم دايما لما هتجيلي دانه والبومه
قالت آخر كلمه وهي تشير لايملي
ساره بضحك شديد / دي بومه دي
دانه/ اتقي الله يا شيخه هتتحسبي علي كلامك ده ههههه
سمر وهي تنهض / طب والله يا دانه لاوريكي
أمسكت سمر دانه وأخذت تضربها ودانه تضحك بشدة عليها
دخل أسد والرجال
كان أسد يصفر وذهب لهم وتسطح واخذ يضرب بيده علي الارض مثل المصارعه / واحد اتنين تلاتة سمر فازت
نظر له مازن وقلب عينه بملل ثواني ودخل مراد مع روجى
دخل حسام وهو يضم ادم له بمشاكسه ثم انتبه لايملي / اوووه صنف مستورد في بيتنا يا مرحبا يا مرحبا
ثم اقترب منها وهو يسبل لها عيونه ولكن شعر بشئ يسحبه للخلف نظر وجده عمر / انكسف من نفسك يا مراهق يا فاسد مش عيب عليك تعاكس واحدة اكبر منك ايه مفيش احترام مفيش رجوله مفيش ورقه وقلم اخد رقم الكراميل دي
جنه بحده / عمر
عمر وهو يلقي لها قبلة /قلبه
اسد وهو يضم جميله / شوية مراهقين تافهين يا جيمي والله مش عارف ايه يعني اللي مميز فيها دي عاديه خالص يكش بس جمال أهلها الاوڤر ده
ضربت جميلة في بطنه بحده
نظرت ساره لمازن / معندكش كلمه تضيفها
مازن وهو يجلس ويضع قدم علي قدم بكل برود / انا لو عايز اعاكس هعاكس بس مليش مزاج
رفعت حاجبها له بمشاكسه فغمز لها والقي لها قبله
سمر وهي تنظر لنور بغيظ / استلمي مبقلهاش كام ساعة ووقعتهم علي بوزهم تصدقي سراج انخطف في وقته صحيح متعرفش الخير فين
_ هو انتي فرحانه اني انخطفت يا سمر هو انا باكل منابك يا ماما
نظرت سمر للباب وجدت سراج يبتسم لها ويرفع حاجبه لها نهضت سمر وركضت له وعانقته بشدة وهي تبكي / سراج حبيبي وحشتني اوي
سراج ببسمه حنان وهو يضمها / وانتي كمان يا قلب سراج
ابتعدت عنه وتحدثت بدراميه / ياااااه يا عبصمد اتغيرت اوي خسيت اوي
سراج بدراميه اكثر / الغربة يا سمر بتعمل اكتر من كدة تصدقي الخمس ساعات دول مافكرتش فيكي خالص
سمر وهي تبتسم بتأثر / ده العشم برضو يا ابو البنات
دفعه مالك من كتفه وهو يمر / اوعي ياض انت ومراتك ده انتم عايز يتولع فيكم
نظرت نور له بشرر تنهد هو بملل ثم اتجه لايملي وتحدث معها بالروسيه / اتمني ان تكوني اخذتي قسط من الراحه
ايميلي ببسمه معجبة /نعم فعلت أين كنت تركتني ورحلت
كانت دانه هي الوحيده التي تفهمهم هي وسراج الذي ابتسم بسخريه علي صديقه
كانت دانه تأكل التفاح ولكن شعرت بشخص يجذبها من سترتها مثل المجرمين نظرت وجدتها نور وهي تقربها منها بحده
دانه / ايه يا نور مسكه المخبرين دي برستيجي يا حجه
نور بحده / اخرسي يابت انتي وترجمي وقولي بيقولوا اية
نظرت دانه لها بتذمر ثم استمعت لهم
مالك / اعتذر حقا ولكن كان لدي عمل مهم اليوم
دانه وهي تترجم / كنتي قمر في الشورت الجينز انهاردة
نظرت نور بعين مفتوحه بشده
ايميلي برقه شديده / اووه انا أتفهم ارجو الا اكون حمل ثقيل عليك
دانه / ياراجل امال لو شوفت الجيب السودة هتقول ايه
نور وهي تنظر له / هي قالت كدة
دانه بتذمر / اللة امال هكدب يعني
نور / طب اسمعي عشان ابوكي ليلته مش هتعدي انهارده
مالك ببسمه / لا يوجد أي ازعاج لا تخافي
دانه وهي تتصنع الخجل / تؤ تؤ مش للدرجه دي يا راجل
نور وهي تكاد تبكي/ قالها ايه
دانه / بيقولها الجايات اكتر من الريحات وهشوف كل حاجه
نور وهي تتحدث بغضب / ده لو شاف بعد كده كملي
ايملي / حسنا انا سأذهب غدا لكي اقدم في الجامعة هلا اتيت معي انت تعرف انا لا اعرف الطريق
دانه / ياشيخه مش كدة ياشيخه
نظرت لها نور يترقب
دانه وهي تصطنع الأسف / بتقوله سرب مراتك الأول وانا هظبطك
نهضت نور بحده وهي تصرخ/ مااااااااااااااااااالك
ناري وهي تنظر لخالد بتعجب / مش فاهمه خطيبتك ازاي
خالد وهو يبتعد وينظر لملامحها باستمتاع / هو عمي سراج مقالش ليكي ولا اية اصلي طلبت ايدك منه وهو وافق
ناري بشرود / طلبت ايدي
ابتسم خالد واقترب منها ثم مسد علي وجنتها بحنان وتحدث ببسمه خطفت أنفاسها / انتي جميله زي ما انتي يا ناري متغيريش نفسك عشان حد أبدا
ناري بدموع / بس انا…..
خالد ووهو يمسح دموعها / بلاش اشوف دموعك دي تاني
تجهزي عشان آخر الأسبوع هتكون خطوبتنا
ناري وهي تنظر له بصدمه / خطوبتنا
هز رأسه وهو يكتم ضحكة علي ملامحها
ناري وهي تنظر له بصدمه /بس……
قاطعها وهو يضع جاكته علي خصرها ويحذبها ناحيته ويربط الجاكت / يلا عشان كله متجمع عند عمي مالك
جذب يدها وخرج بها أمام الشركة كلها وهو يتبسم عليها بينما هي تائهه تماما في حديثة
كانت رحمه تقف أمام البوتجاز وتحضر الطعام بينما هي تتناول الجزر فجأه سمعت صوت صراخ خرجت برعب وجدت الأطفال يلبسون ثياب مثل الهنود الحمر ويصرخون مثلهم
رحمة بسخريه / ايوه المفروض بتعملوا ايه.
حمدي وهو ينظر لها / متدخليش دلوقتي عشان الحرب
رحمه / والنبي ايه
ثم نظرت لأحمد الذي يجلس علي الارجوحه ويقرأ كتاب ببرود / وانت بس فالح تخوفني
نظر لها بحاجب مرفوع
رحمه / لا يابابا معدتش بتأكل عيش النظرة دي خلاص رحمه القديمه ماتت خلاص واندفنت ومبقتش تخاف منك زي الاول
نظر لها ببرود ثم وضع الكتاب وتحرك ناحيتها
رحمه بصراخ وهي تركض الباب الذي يطرق / دي بقت تخاف اكتر من الاول.
ذهبت رحمه وهي تصرخ / خلاص سمعت اوووف
فتحت الباب وهي تقضم الجزر / ايوة اية….
قاطعت كلامها وهي تري عبدالرحمن ينظر لها باستمتاع
عبدالرحمن بتسليه / ارنب يا خواتي
خجلت هي بشده بينما هو انطلق في الضحك
رحمة وهي تنظر له بتعجب / احم نعم اتفضل
عبدالرحمن وهو ينظر لها بحزن مصطنع / ده استقبال تستقبله واحدة لخطيبها
رحمه وهي غير منتبهه / لا طبعا دي قلة………. نعم خطيبها
نظرت سما أمامها لتلك الصور / لازم اخلص من الموضوع دة بأسرع وقت قبل ما يوصل لحد وانا عارفه هعمل ايه
نظرت للمسدس في يدها بشر
نظر ذلك الرجل بشر للصور المعلقه في كل مكان / كل يوم معاه وانا مش عارف بس اقرب منك خطوه ضحكتك ليه لا وبتروحي معاه في كل حته انا بقي هوريكي هعمل فيه ايه انتي ليا وبس يا رحمة
نظر للرجل الذي يقف خلفه
ثم ارتشف من الكأس الذي بيده / نفذ……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى