روايات

رواية السر الذي لم يقال الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية السر الذي لم يقال الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية السر الذي لم يقال الجزء الرابع

رواية السر الذي لم يقال البارت الرابع

السر الذي لم يقال
السر الذي لم يقال

رواية السر الذي لم يقال الحلقة الرابعة

مالك : انا مش مرتاح معاكي ولو سمحتي بلاش كلام بق ف الموضوع ده
ايه : بعد انهيار وهيا بتسمع لمالك ازاى انت بتقول كده ازاى مش مرتاح معايا ؟
مالك : زي م قولتلك كده مش مرتاح انتي هتجبريني ع حاجه انا مش عاوزها
ايه : بصوت حزين ازاى وال انا شفته منك كان اى لي قربت وانت كنت ناوي تبعد بضعف قالت لي يمالك انا كنت شيفاك قدوتي وحاجه كبيره اوي عندي طب انا عملت اى غلط بالله عليك خليك معايا انا اتعودت ع وجودك
مالك : بغضب وصوت عالي انتي سمعتي قولت اى مش عاوز كلام كتييير ومترنيش عليا تاني عشان مش هرد
ايه : وهيا مش مستوعبه ازاى يعني كل ال انا حسيته ده كان كدب كل ال كنت بسمعه منك كدب وكل وعودك ليا كدب
مالك : اهلك السبب وانا مش هينفع معايا التعامل بتاعهم ده
ايه : طب انت اى مش عاجبك وانا اغيره
مالك : خلاص انا مش مرتاح سلام بق لو سمحتي وقفل الخط
ايه : كانت مصدومه دموعها ع خدها نازله شلالات وصحابها جمبها بيحاولو يهدوهاا ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
وبعد مرور أسبوع ٠٠٠٠٠٠٠
ايه : راجعه تاني الكليه كالعاده بس ايه راجعه واحده تانيه ايه مطفيه مش عارفه تضحك…
ولاء صحبه ايه : جات عليها حضنتها جامد….
ايه : كانت هتعيط بس مسكت دموعهاا
هااااا يبنات هنروح فين انهارده وضحكت
صحاب ايه : بأستغراب ع فين ي ايه قصدك اى
ايه : تعالو نروح نقعد شويه ف الحديقه ال جمبنا دي ….
صحابها بأستغراب ماشي ي ايه نروح عادي يلا تعالي نروح ….
ايه : قاعده ع الكرسي وحاطه السماعات وعيونها كلها دموع وسرحانه ومش عاوزه تكلم …
ايه انطفت بقت كئيبه اوى وبتقول ف نفسها لي كده انا ليه مش عارفه افرح ولي كل فرحه لياا مش بتكمل هل الغلط فياا ولا ف الزمن ولا ف اختياراتي ؟……
ايه ع الاستوري وبتنزل حزين وفيديوهات كسر خااطر …
وهناا كان ال بيبعت لايه ويعلق ع الاستوري ابن خالتها : مختار ..
مختار : لي كده ي ايه بلاش الاستوريهات دي لي حالاتك كلها حزن متحطيش ف دماغك حاجه اكيد مكنش خير عشان الخير مش بيروح….
ايه : بضعف صح كلامك ي مختار انا عارفه كل الكلام ده وبعرف اقوله وحفظاه بس مش بعرف اقوله لنفسي
مختار : طب انتي لي زعلانه مش كل الناس هتزعل ع زعلك فيه ناس مستنين يشفوكي زهقانه وتعبانه ……
ايه : انا مبقتش عارفه اضحك ولا حتي اهزر انا بقيت اخاف من الفرحه بقيت اخاف افرح فرحتي متكملش 😔
مختار : لا انا مبحبش اشوفك كده
ايه : يلا بق عادي
وفضلو ايه ومختار يتكلموا ومختار يحاول يصبرها ع قد م يقدر ومكنش حابب يشوفها كده وكان بيحاول يضحكها بأي طريقه الشات بتاعهم بقا عباره عن ضحك وبس …….
وف يوم دخل مختار يكلم ايه ٠٠٠٠٠٠٠٠٠
مختار : ايه بقولك عاوز اقولك حاجه مهمه
ايه : اى يباشاا قووول ٠٠٠٠
مختار : انا جايبلك عريس 😂
ايه : يعم هو انا قولتلك اني عاوزه عريس مش عاوزه ٠٠٠٠٠٠
مختار : طب شوفي العريس الأول والله هيعجبك
ايه : لا مش عاوزه ومش عاوزه اشوفه ٠٠٠
مختار : يبت شوفيه واحكمي بعدها انا عارف إنك هتوافقي ٠٠٠٠٠٠.
استني هبعتلك صوره ليه…….
ايه : يعم مش عاوزه صور
مختار : بعت الصوره ٠٠٠٠٠٠ هااااا اى رأيك ٠٠٠
ايه : بصدمه ده بجد ٠٠٠٠٠😳😳
وهنا بق ياتري مين ال ف الصوره ال مختار بعتها لايه واول م شافته انصدمت …….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية السر الذي لم يقال)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى